**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Goedemorgen tilly (e.a.)

Ja ik las ook dat Patricia vandaag misschien thuis komt! Nesrin is vast een prachtig meisje.

Jouw vakantie zit er ook bijna op dus. Ik ga ook vrijdag even kijken of het gebouw er nog staat. We hebben dan meteen maar een vergadering gepland, en maandag starten wij ook weer. Heb jij wel een eigen groep dit jaar?

Bij ons draait het eerste rooster t/m de kerstvakantie. Na de kerstvakantie ben ik met verlof en dan komt een collega net terug. Het hele jaar is dus eigenlijk op ons ingericht.

Hoi Joos (e.a.)

Ik heb wel een eigen groep inderdaad. De kleuters (groep 0,1,2) staan dit jaar weer tot mijn beschikking.

Mijn duo collega gaat straks als ik met verlof ben één dag extra werken. Normaal werkt ze de woensdag en de donderdag, maar dan de dinsdag er ook nog bij. Alleen voor de maandag komt er dan dus even iemand anders. Een super oplossing moet ik zeggen!!! Ben er erg blij mee.

Toch heb ik echt geen zin om te beginnen. De start van een jaar is altijd vrij intensief en dan is het maar voor zo kort :roll: Ach, niks aan te doen.

Ga nu lekker een broodje eten met peuter.

:-*

Dat is wel een goede oplossing inderdaad!

Het begin is altijd hectisch hè. Bij jullie helemaal met die kleintjes.

Bij ons is het ook spannend allemaal. Brugklas, en de meesten hebben toch niet zulke prettige schoolervaringen.

Als jij dan net alles op orde hebt, dan kan je weer stoppen.

Weet jij trouwens hoe het zit met de kerstvakantie? Wat als deze in je verlofperiode valt, mag je die 2 weken dan ook later opnemen(aan je verlof vast)?

Dit geldt wel voor de zomervakantie, maar ik vind nergens iets over de kerstvakantie.

Joos, vakanties zijn helaas pindakaas :wink: . Goed rekenen dus, om zo lang mogelijk verlof eruit te trekken :mrgreen:

Hier drukte, maar nog 6 weken en 1 dag werken en dan verlof :mrgreen: . Vrijdag en maandag vrij, dusse relaxed

Ladies, de vernieuwde site van Loïs is online (eindelijk!!!) Nog niet helemaal naar wens maar het grootste gedeelte is klaar, nu nog even dingen inmeten, passen e.d. :zzz:

Als jullie interesse hebben om daar een kijkje te nemen check mijn www-knop :mrgreen:

Dit las ik net bij de 9 maanden mama’s;

Ff een berichtje van Patricia.Ze is vandaag thuisgekomen, maar Nesrin moest helaas in het ziekenhuis blijven omdat ze een infectie heeft opgelopen.

Ze zal morgen zelf even het verhaal doen

Hopelijk mag je je kleine meid snel mee naar huis nemen Patricia :hug: :hug:

Jee, wat balen voor Patricia. Wat flauw dat Patries zelf dan niet een nachtje langer mag blijven.

Hoi meiden,

Had het berichtje van Patricia inderdaad ook gelezen bij de 9 maanden mama’s. Wat enorm jammer zeg. Ik hoop dat het allemaal mee mag vallen want die zorgen zijn toch echt niet fijn zo in het begin. :hug:

Dan even wat anders…ik lees gewoon mee hoor en volg alles maar reageer weer even andere keer wat uitgebreider.

Heb het momenteel erg in de rug/bekken. Doet erg veel pijn en houd het dan ook goed in de gaten.

Van de week ook een flinke botsing gemaakt met een deur die openstond tegen m’n onderrug/stuitje…dat heeft het er zeker niet beter op gemaakt.

Vanavond op fysiofitness ging het even helemaal mis en kon ik maar weinig meer beginnen. Even aanzien nog of het zich gaat herstellen anders toch maar even een afspraak bij de fysio maken.

Zo, dat was even enorm ego maar beloof het snel weer goed te maken.

Ga nu heel snel naar bed.

Hi meiden,

Hier ook gewoon even wat mindere dagen… ben zooo moe!!! :roll:

Kom vanavond even een poging doen om wat te reageren op jullie!

Morgen de 4-d echo!! Heb er erg veel zin in!

Tot later liefs Marije. :-*

Hoi allemaal!!

Hierbij dan eindelijk een berichtje van mij. Ik ben dus zondagavond bevallen van ons mooie meisje NESRIN!

Om half 5 meldde ik mij op het ziekenhuis met ‘buikkrampen’…en om 22.13 is ze geboren. Bevalling is eigenlijk wat te snel (pijn, pijn, door snelle ontsluiting) maar goed gegaan.

Helaas bleek na 2 dagen dat onze dochter, waarschijnlijk tijdens de bevalling, een infectie opgelopen heeft. Ze heeft wat moeite met drinken en kan zichzelf nog niet zo goed op temperatuur houden.

Ze ligt nu op een Medium Care afdeling waar ze heel goed voor haar zorgen. Ze krijgt via een infuusje antibiotica toegdiend. Ze doet het met de dag beter en morgen weten we of het echt aanslaat. Morgen hebben we ook een gesprek met de kinderarts en hopen we wat meer te weten te komen over wat voor soort infectie ze nou precies heeft.

Omdat Nesrin mijn borstvoeding nu extra hard nodig heeft ben ik 6 x per dag op het ziekenhuis om haar te voeden…kom dus eigenlijk ergens anders aan toe.

Met mij gaat het naar omstandigheden verder goed.

Na het weekend mail ik meer uitgebreid!! En dan ook foto’s!

Groetjes voor iedereen en een kussie van Nesrin!

:-* Patricia

Hi meis!

Wat fijn om weer wat van je te horen! En gelukkig gaat het steeds iets beter met jullie meisje! Ben heel erg benieuwd naar de foto’s! :inlove:

Ik hoop dat ze erg snel naar huis mag!

Dikke kus Marije, en een kussie aan je meis! :-*

Patricia, wat fijn om weer wat van je te lezen! Hopelijk heeft de dokter het antwoord wat Nesrin nu precies heeft.

Dikke knuffel van ons aan jullie :hug: :-*

He meiden,

Ik ben er weer en heb ff vluchtig gelezen (niet alles, alleen de grote lijn, de rest ga ik straks ff doen)

Maar wil zoiezo ff patricia heel erg feliciteren!!! Van harte meis!

Hopelijk is je meisje snel van de infectie af. En 6 keer op een dag op een neer naar het zkh. Pfoeh meis, dat is echt slopend. Kon je niet blijven in het zkh of op een rooming-in kamer verblijven?

En anders misschien denken aan tijdelijk gedeeltelijk kolven? Je moet ook aan jezelf denken hè! Niemand heeft er wat aan als jij dadelijk afgewerkt bent tegen de tijd dat je meisje naar huis mag :hug:

Ik ga de rest ff bijlezen meiden. Tot gauw! :-*

grrrrrrrrrrrrrr een heel bericht getypt, open ik ondertussen een link…wordt de pagina in het venster van kok geladen! GRRRRRRRRRR

nog ff kort:

Femmie, welkom thuis!

Patricia, leuk je weer te zien! Hopelijk lopen jij en Nesrin snel samen langs school

wawa, balen van de vakantie

marije, veel plezier morgen

Tilly, gaat het weer? :hug:

YEAH!!! Patricia, fijn weer wat van je te lezen :dance: Wat zul jij inderdaad druk zijn meid. Ik hoop voor jullie dat de antibiotica goed aanslaat en Nesrin snel aan mag sterken en beter wordt. Niks is fijner dan haar straks gewoon bij jullie thuis te hebben.

Geniet maar veel van de momenten die je samen met haar hebt. Dikke kus terug voor Nesrin :-* :inlove:

Marije, doe je wel een beetje rustig aan dan meid? Hoop dat je je snel weer beter voelt.

Femmie, welkom terug!! Heb je het naar je zin gehad meid? Hoop snel te lezen hoe het met je gaat.

Joos, jij morgen ook weer naar school toch? Vind het maar een gek idee hoor. Ach, we zullen er vanzelf wel weer aan gewend zijn denk je niet :wink: :mrgreen:

Hier gaat het weer wat beter. Heb nog wel last van mijn rug en bekken, maar wel rustiger dan gisteravond. Ik moet goed opletten wat ik doe, dat scheelt al een hele hoop.

Meiden, spreek jullie snel weer.

Tilly, sterkte met je rug.

Femmie, welkom thuis

Patricia, sterkte met jullie meiske en hopelijk mag ze snel naar huis :-*

Hallo??

Is daar iemand??

Mijn moeder komt zo, dus geen KOK tijd. :wink:

Patricia wat een drukte voor jou zo de eerste week, ik hoop dat je kleintje snel mee mag naar huis en je daar lekker kan gaan genieten. succes :-* deze dagen.

Tilly wat lees ik bekken en rugpijn, misselijk en een beetje opzien tegen de eerste schooldag. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Ook marije mindere dagen :hug:

Femmie welkom terug ben blij dat je er weer bent en hebben jullie lekker genoten van spontande vakantie aktie.

wendy is je zussie er nog en hoelang blijft ze. hebben jullie het leuk samen.

nou dochter vriend is net weg na een week en ik ga nu even lekker bankhangen en genieten van mijn rust. even liggen :zzz:

Morgen lees ik weer bij dames, ik duik zo eerst mijn bed in.

Vandaag was mijn eerste werkdag na de vakantie. De laatste vrijdag voordat de school begin hebben wij altijd een teamvergadering in bespreken we de nieuwe leerlingen (een deel althans). De leerlingen zitten niet bij ons vanwege zweetvoeten en van de termen add, adhd, nld, pdd-nos, dyslexie etc. schrikken we ook niet zo snel. Maar…als veel leerlingen meerdere van deze problemen hebben, en daarnaast ook geen fijne thuissituatie hebben dan doet het je wel wat. Het lijkt alsof ik me die verhalen meer aantrek dit jaar. Natuurlijk weet ik, dat als ik volgende week met ze aan de slag ga, het weer hartstikke leuk is, maar nu ben ik echt kapot, echt bekaf.

Nadat ik op kok rondgekeken heb, duik ik mijn bed in. Mijn buik voelt ook erg strak aan, is dat zo’n harde buik?