**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

zag bij de aug mama’s dat nesrin om 22.I3 is geboren. :dance:

Jaaaaaaaaaaa Patricia en man, van harte met jullie ongetwijfeld prachtige dochter Nesrin! Eindelijk mama, rust lekker uit meid en we zien je hier weer zodra je er aan toe bent!

Reageer als Loïs slaapt op de rest :-*

ben helemaal hyper na het gelezen nieuws van Patricia

Patricia en Oktay, gefeliciteerd met jullie dochter NESRIN!!!

Wat een super mooi nieuws zeg!!!

:-*

JAAAAAAAA!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Van harte gefeliciteerd! Ben erg benieuwd hoe je het hebt gehad, Patricia…

Maar eerst…Goed uitrusten en vooral HEEEEEL VEEEEEEL genieten!!!

En nu ff ego, moet vandaag naar het audiologisch centrum met Cayla, hoop dat als de test weer negatief is er direct andere acties worden ondernomen.

Nu ga ik ff verder bijlezen…

Groetjes

Jho heb ik voor nop de halve nacht wakker, starend naar mijn telefoon, gelegen.

Even goed: Patricia en Oktay, van harte gefeliciteerd met de kleine Nesrin! Hopelijk gaat alles goed met jullie en zien we je snel weer hier. Rust eerst maar lekker uit en geniet van elkaar. :inlove:

Mooi nieuw lijstje Joos!!! Je bent er weer druk mee geweest.

Hier gaat het even niet zo heel erg lekker. Niks bijzonders aan de hand hoor, maar ben beetje ziekig ofzo.

Gisteravond lekker gedouched en naar bed gegaan. Ik kon helemaal niet lekker liggen, m’n buik voelde erg vervelend. Nou…even later begonnen de krampen. Zo, heb er enorm veel last van gehad. M’n maag en darmen waren flink van slag. Dus ik op een gegeven moment maar eens naar de wc gegaan. MEN :shock: wat voelde ik me beroerd zeg :sick: Op een gegeven moment begonnen m’n darmen hun werk te doen en je raadt het al. Maar helaas was dat niet alles. M’n maag heb ik ook volledig geleegd :sick: Ben er denk ik zo’n 45 min mee zoet geweest voor ik weer m’n bedje in kroop. Ik had het vreselijk koud en was ontzettend moe.

Gelukkig is het hierbij gebleven en ben ik op een gegeven moment lekker in slaap gevallen.

NU dus heel voorzichtig wat gegeten en gedronken. Het blijft er allemaal in maar voelt niet lekker. Ben ook nog heel erg moe dus ga zo lekker even plat met dreumes.

Zo, dat was even een klaagzang van deze kant. Sorry :oops: :mrgreen:

Moest het even kwijt want baal er wel van.

Nou meiden, de groeten maar weer.

He Tilly dat klinkt beroerd zeg! Dan mag je best even klagen hoor. Slaap lekker en ik hoop dat je snel weer wat opknapt :hug:

Ik zat net aan Femmie te denken. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat en wanneer ze weer thuis komt. Ze heeft het vast naar haar zin in z-fr.

JAAAAA Patricia en man gefeliciteerd met jullie meiske Nesrin!!!

(mooie naam :inlove: )

Geniet er maar lekker van!!! :smiley:

hoi allemaal trouwens :oops:

Alles goed met iedereen?

Hier wel hoor! :smiley:

4 Dagen verder dan mijn banner zegt volgens de echo, kindje is een beetje groter dan gemiddeld en zit qua grammetjes bijna op het zelfde gewicht als Thomas met 37 weken (3100gr) :shifty:

Kindje is nu 2800/2900 gram :shock:

Hellup!!! :shock:

Nou euh… doei dan maar weer :shifty: :mrgreen:

Jane, nu nog 6 1/2 week :mrgreen:

Mirretje, peuter kwam met 36 wkn en 6 dgn met 3310 gram en 49 cm. Ook een stevige knul dus :wink:

Vanavond naar zwangerschapszwemmen geweest. Was toch wel lekker. ben van plan om elke week te gaan :mrgreen:

JAAAAAAAAAAA, ZE IS ER!!! NESRIN , WELKOM!!!PATRICIA EN OKTAY, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE KOMST VAN JULLIE MEISKE!!!

Ik hoop dat alles goed is, dat jullie flink aan het genieten zijn…en dat de gebroken nachten een beetje gaan meevallen

Patries, hoop snel je verhaal te horen. :-*

Hoi meiden.

Hier ff geen goed nieuws, enn hoewel ik me gisteren prima voelde voel ik me er vandaag echt k*t onder… :cry:

Gistermiddag met Cayla naar het audiologisch centrum geweest.Ze hebben 3 testen gedaan waaruit is gebleken dat ze doof is. Nu ligt er een doorverwijzing voor de kinderarts, die gaat dan onderzoeken waar die doofheid door komt, maar feit is dat ze altijd doof zou blijven.

Ben dit op me aan het laten inwerken en realiseer me steeds meer wat een impact dit gaat hebben op ons en haar leven. Nooit zonder hulpmiddelen wat kunnen horen en met hulpmmiddelen toch altijd anders dan normaal.

Liefs,

Hee Chrisje wat een schok zeg! Ik kan me voorstellen dat je je kt voelt.

Cayla is nog steeds een prachtig meisje en met hulpmiddelen zal ze het vast goed doen.

Ik ben wel benieuwd wat de oorzaak is. Er zijn tegenwoordig zoveel dingen mogelijk. Misschien komt ze wel voor een cochleair implantaat ofzo (ben hier via mijn werk mee in aanraking gekomen).

Heel veel sterkte meid! :-
En een dikke knuffel voor je kleine meisjes :hug:

Chrisje, wat een K-nieuws zeg! Ben benieuwd wanneer je naar de kinderarts mag.

Probeer eerst deze ‘klap’ even een plek te geven. Dikke knuffel :hug: :hug:

Tilly, beterschap meid! Hoe voel je je vandaag? Een beetje een goede nachtrust gehad?

jee chrisje ben hier wel een beetje stil van zeg. Wat Joos zegt is natuurlijk waar en wie weet dat ze jouw kleine meid goed kunnen helpen. ik hoop het zo.

Tilly dat klinkt niet best meid. hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Mirretje dat is een flinke zeg ben benieuwd wanneer die kleine denkt kom ik ga eens naar buiten. jij bent de volgende :wink:

hier gisteren een dagje naar de efteling geweest en ik mocht nergens in :? Dus wachten wachten en nog eens wachten. maar gelukkig kon ik wel lekker zitten, want ik ben nog steeds niet fit. ook emotioneel heb ik het nu te pakken vanacht lang met vriend lopen ruzien en vervolgens gepraat. Komt er op neer dat ik zo ontevreden ben over van alles en niets kan hebben. ik snauw ook veel naar z’n dochter. erg he?

niemand kan wat goed doen. :oops:

liefs jane

oh Joos lijstje ziet er weer super uit. dank je wel dat je het zo netjes bij houd :-*

liefs

Oh, heb even niet verder gelezen na het nieuws van Chrisje dus reageer eerst alleen daar even op.

Chrisje, wat een verdrietig en schokkend nieuws zeg. Wat moet dat een klap voor jullie zijn. Ik hoop dat jullie het samen een ‘beetje’ kunnen verwerken want dit is niet niks en heeft inderdaad een enorme inpact op jullie leven en die van Cayla. Hopelijk kunnen jullie snel bij de kinderarts terecht zodat jullie meer duidelijkheid krijgen over de situatie.

Veel sterkte meid. :hug: en :-*

oh Chrisje wat een verdrietig nieuws. Wil jullie heel veel sterkte wensen met deze situatie :hug: voor jullie en Cayla en Sasja.

:frowning: Chrisje… meis wat een klap… Heel veel sterkte!!! Ik hoop voor jullie dat er snel meer duidelijkheid komt. :-* :hug: :-*

Chrisje, wat een schrik, veel sterkte meid :hug:

Hoi meiden,

Kom even goedemorgen zeggen.

Alles goed met iedereen verder? Het is hier rustig de laatste dagen. Zijn we ineens uitgekletst nu Nesrin geboren is :inlove: :mrgreen:

Ik las bij de midsummermama’s dat Patricia waarschijnlijk vandaag naar huis mag. Zou wel leuk zijn!!! Ben benieuwd wanneer we haar weer spreken en foto’s van de kleine meid zien!!

Hier gaat alles z’n gangetje. Ben af en toe nog misselijk maar houd nu alles binnen. M’n maag en darmen zullen kennenlijk dus toch ergens een beetje door van slag zijn ofzo. Maar dat gaat wel weer over.

Verder in m’n hoofd al weer veel bezig met school. Vrijdag ga ik heen voor de eerste voorbereidingen en dan maandag gaan we weer van start.

Ik kan er nu al zenuwachtig voor worden, ik moet altijd erg slikken als ik weer aan het werk moet. Waarom? Weet ik eigenlijk niet. Als ik eenmaal weer begonnen ben is het ook weer goed.

Dit jaar is het nog weer anders, ik ben er maar 7 weken en dan heb ik verlof. Allemaal een beetje vreemd dus.

Nou, dat was weer even lekker echo.

Ik hoop snel weer wat meer van jullie te horen zodat we even weer wat gezelliger met elkaar kunnen kletsen.