**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Wauw wat spannend!!!

Ik hoop zo dat het doorzet bij Patricia. Ik kom zeker weten vanavond als we terug zijn direct weer even spieken.

Patricia, je bent al een tijdje in het ziekenhuis maar nogmaals…zet hem op meid!!!

:-*

kom ff vlug spieken,

patricia lieverd zet em op en hopelijk heb je snel je mooie meisje in je armen :-

hier alles goed alleen gaat de tijd veels te vlug

:-
voor iedereen

Ik vind 39 weken en 6 dagen ook wel hoog tijd worden hoor! :mrgreen:

SPANNEND!!

Ik hou mijn gsm bij de hand Patricia!

Good Luck! :thumbup:

Spannend! Vraag me af hoe het gaat met Patricia…

Ja ik ook!

Zo gek, ze is op 5 minuutjes afstand van mij! Ik had vanmiddag de telefoon al aan de lader gelegd, De batterij was half leeg, en ik wilde zeker zijn dat ik geen bericht zou missen omdat de telefoon uitgevallen was.

:lol: Ik ben ook beste vriendjes nu even hoor met mijn mobiel!

Meiden, nog steeds geen nieuws dus :think:

Nee Wawa nog niets… :frowning: Tis ineidergeval wel duidelijk nu dat het doorgezet heeft, anders hadden we nu al wel wat van dr vernomen op het forum toch)?! :think:

@Marije wrote:

Nee Wawa nog niets… :frowning: Tis ineidergeval wel duidelijk nu dat het doorgezet heeft, anders hadden we nu al wel wat van dr vernomen op het forum toch)?! :think:

Tja, als het daar heel druk is? Maar ja, ik duik mijn bedje in. Ik lees het morgenavond hopelijk wel :wink:

Misschien leggen ze haar aan de monitor ofzo? Als controle?

OOOOOOOOOOOOooooooooooohhh, spannend!!!

Kom net thuis van visite en zie dat er nog geen bericht is. Ik ben zo enrom benieuwd…

Maar, duik nu m’n bedje in dus zal morgenvroeg wel weer kijken.

Welterusten meiden.

Hoi meiden,

Ik ben weer thuis. Gisteren al, maar gewoonweg geen tijd gehad om te schijven. Fijne week gehad. Te weinig gepraat, maar heb nog hoop dat dat nog gaat gebeuren. Huisje en omgeving waren echt geweldig. We gaan daar zeker nog een keer naar toe.

Heb nog niet alles bijgelezen, maar zag net wel dat het spannend is bij Patries… :pray: Hoop dat alles goed gaat. Moet morgen weer werken, maar zodra ik thuiskom ga ik effe checken natuurlijk.

Niet dat ze het leest, maar toch: Patries, succes hè meid!!!

Ga nu lekker naar m’n bedje. :zzz: Spreek jullie morgen weer.

Welkom terug Mamalena!!!

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Welterusten meid.

:zzz:

Mamalena: Ben benieuwd naar de verhalen!

Truste meiden, drink nog even een kopje thee en duik er dan ook maar in… Maar met de telefoon naast me! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

liefs

M’lena, welkom thuis!

Marije, ik leg hem ook naast mijn bed! Ik ben benieuwd of we vannacht wakker worden :lol:

JAAAAA!!!

Krijg net een berichtje van Patricia:

BUB!!! Onze dochter Nesrin is geboren! Veel pijn gehad, maar alles heel goed gegaan. Ze is 50 cm lang en weegt 3025 gram.

Patricia en man heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd!!! Geniet er van!

kus Marije. :-*

JAAA patricia en oktay van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nesrin

lieverds geniet lekker van jullie dochter en de kraamtijd

ben benieuwd naar de foto.

Gefeliciteerd Patricia en Hubbie met jullie dochter Nesrin :-*

yeah jippie joehoe gefeliciteerd, Patricia en Oktay met jullie dochter Nesrin.

en ik wil later alles horen over die pijn :liar: en is het kindje nu op zondag of maandag geboren, precies op de uitgerekende datum.

ben helemaal in feest stemming.

M’lena welkom terug, lekker uitgerust.

wawa nog 7 weekjes :dance: en het is geen schande om er naar uit te kijken hoor. ik nog een weekje of beter gezegd nog 3 of 4 dagen, als ik het red met de werkzaamheden.

Joos wat lief van de hond :inlove: . hier legt de hond ook vaak kop op buik, maar vraag me af of ie het begrijpt.

Marije jij hebt echt naast de tel gelegen. spannend was het of niet.

wij gaan zo weg naar de efteling, mag nergens in dus neem maar boekje mee.

de rest van de dames. fijne dag vandaag

liefs jane