Nou, hier nog BIB hoor :mrgreen:
Zijn net thuis, hebben even lampen voor ons nieuwe huis gekocht. Nu heel even relaxen en dan boodschappen doen :?
Tot later!
:-*
Hi meiden,
Hier alles goed hoor… alleen nog steeds een beetje moe en futloos…
Kom morgen of misschien vanavond nog even schrijven!
Knuf. :-*
Zo het is wel rustig geweest hier vandaag. Allemaal van het mooie weer genoten?? 8)
Nog steeds BIB . Ik vond het een mooie bevaldag :mrgreen: .
Maarre ik gok op dinsdag. De meeste kinderen schijnen op dinsdag en woensdag geboren te worden :mrgreen:
@Wawa wrote:
Nog steeds BIB . Ik vond het een mooie bevaldag :mrgreen: .
Maarre ik gok op dinsdag. De meeste kinderen schijnen op dinsdag en woensdag geboren te worden :mrgreen:
Is dat zo?? :mrgreen: Grappig, ik gokte ook al op dinsdag! 28-08 is leuk, ik ben van 28-09. En het is volle maan!
Hoi meiden,
Hier inderdaad lekker aan het genieten geweest van het mooie weer.
Patricia, toch is het ook wel lekker om gewoon vanavond nog te bevallen hoor, of morgen :mrgreen: Flauw hè! We merken het vanzelf wel meid. Dinsdag is ook goed hoor.
Ik heb verder weinig te melden dus ga weer even bij manlief op de bank zitten.
Ik kom straks nog wel even kijken.
Ik heb ook nog steeds hoop op een weekend baby, ik dacht juist dat weekend een favo dag was. wawa is dat echt zo van die dinsdag? hm. waarom zou dat zijn?
lekker dat je nog zo actief bezig bent patricia, met shoppen en zo. ik hoop dat ik dat ook tot het laatst blijf doen.
tilly bankhangse en hier ook lekker genoten van het weer.
nou verder ook niet zoveel te melden kom eigenlijk alleen even snel spieken voor patricia :oops:
liefs
Ach, heel aktief ben ik niet meer hoor. Krijg nogal snel last van mijn buik en heb ook niet veel zin meer om nog iets te ondernemen. Maar even zo’n 2 uurtjes de stad in gaat nog net.
Ik ga ook bankhangen. Fijne avond allemaal nog!
Volgens mij komt het omdat vrouwen nooit in het weekend worden ingeleid
Daar kon je wel eens gelijk in hebben Wawa. Inleiden gebeurt meestal op de gewone door de weekse dagen. Hoe is het verder met je?
Patricia, toch is 2 uurtjes de stad in nog best netjes meid. Lekker dat je dat nu nog kan. De hele tijd thuis zitten is ook niet lekker.
Jane, jij dus ook genoten van het weer. Morgen weer zo’n mooie dag.
Ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt?
Ga weer terug naar de bank :mrgreen:
Tilly, ik ben erg moe, maar kan de rust nog niet vinden. Nog 7 weken en dan ga ik met verlof. Krijg ik zo langzamerhand toch wel zin in
Hoi dames, hier nog BIB.
Wel al vanaf 9 uur vanmorgen buikkrampen…maar ik durf niet te zeggen of het weeen zijn. :think: Het doet wel vrij veel pijn, en ze zakken steeds weer af, maar ik kan er geen regelmaat in ontdekken. Ook geen vocht of slijmverlies. Ik weet het echt ff niet meer…
:oops:
Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Wendy, hoe lang blijft je zusje nog?
Oeh Spannend Patricia! Zou ze er dan toch aankomen!?
Wawa, nog 7 weken, dan kan je mooi met de herfstvakantie met verlof toch? Ze zullen je vast missen op school!
Gisteren was het echt te mooi weer om op kok rond te hangen hè. Ik ben ook veel buiten geweest, maar heb toch thuis ook veel gedaan. Mijn ouders komen morgen de box brengen. Zij hebben die voor ons gekocht en hij staat nu in het atelier van mijn moeder. Omdat ze weer gaat schilderen is ze bang dat er misschien verf vlekken op komen. Tja, dat heb ik liever ook niet.
We gaan de box nog niet in het kamer zetten hoor, maar ik ben toch wel nieuwsgierig hoe het staat :oops: Dus, daarom wilde ik de meubels al verschuiven. Resultaat…harde buik, da’s echt geen fijn gevoel zeg
's avonds hebben we een filmpje opgezet en zijn lekker op de bank gaan hangen.
Een van de honden lag op mijn schoot. De baby was actief en ineens schrikt de hond op en begint heftig aan mijn buik te snuffelen. Daarna gaf hij er een likje op! :inlove:
Hij heeft dus de baby eerder gevoeld dan mijn vriend(die ook wel een beetje jaloers was)!
Joos, ik heb gereageerd
Nou, de ‘krampen’ lijken hier wel aan te houden. Ook wel met een soort van regelmaat, maar duren lang geen minuut. Even afwachten dus nog maar. Wat ik wel raar vind is dat ik de beeb helemaal niet voel!
Patricia: Spannend meis… nog even afwachten!!! :mrgreen: Als je het niet vertrouwd met de bewegingen van de beeb gewoon even de vk bellen he!!
Ik kom vandaag nog wel even een paar keer gluren, en reageer vanavond even op de rest van de meiden!
Dikke knuf!
Oh Patricia wat spannend meid :dance:
Het zou echt maar zo kunnen dat je nu toch begonnen bent meid. De beeb zul je inderdaad wat minder kunnen voelen nu, als het wel weeen zijn is dat hetgene wat je nu voelt en beebje niet zo veel meer.
Toch zul je het wel in de gaten moeten houden, vertrouw je het niet bel dan meteen de vk!!!
Wij moeten zo weg en vanavond ook nog. Ik zal tussendoor zoveel mogelijk spieken om te kijken hoe het met je gaat.
Mocht het zometeen ineens helemaal doorzetten, dan wens ik je heel veel succes meid!!!
JE KUNT HET :-*
Patricia, lekker computer uitzetten. Lekker in bad en ontspannen. dan heb je de grootste kans dat het doorzet :-* . Succes, je kunt het
Euhmmm…hier een voorzichtige BIA!
Ik heb gebeld met het zhs en moet direct langskomen. Zodra ze geboren is (wat ik snel hoop) sms ik Joos en Marije!!
En als het niks wordt kom ik dat zelf wel weer ff melden :mrgreen:
Meis!!
Heel veel succes, hoop dat ik je niet meer achter de computer zie voorlopig!!
Ik laat de mobiel vanaf nu niet meer los! :snooty:
Heel veel succes, en ik zal aan je denken!
liefs Marije. :-*