**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

thanks meiden voor snelle reactie. die sinaspril bevat maar I20 dus met drie per dag is het dus geen probleem. dat is wat meer een opluchting. nu nog even wachten op patricia :pray:

het word namelijk wel weer tijd bij de aug mama’s ik geloof dat I8 aug de laatste is geboren. dussssssssssssssss

Marije zonse.

liefs

Hoi meiden,

Jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer?

Jane, je mag echt gewoon paracetamol hebben meid. Echt waar!!! Heeft mijn gyn zelfs aangeraden want met pijn lopen is ook niet goed voor de kleine. Ik zou als het nodig is gewoon een ‘normale’ paracetamol nemen. Dat is wat je van de gyn ook gewoon in mag nemen, dus…

Wawa, je werkweek zit er weer op meid :dance: Geniet maar weer lekker van je vrije dagen. Je hebt ze verdiend!!!

Charissa, je hebt het dus nog druk meid. Het klinkt wel als gezellige drukte :mrgreen:

Marije, hoe is het nu met je harde buiken? Zijn ze al wat minder geworden?

En, is je buikje inmiddels al een beetje verkleurd? Het is er wel mooi weer voor hè?!!!

Patricia, hoe is het met jou meid?

Angela, hoe is het met jou buik? De pijn weer een beetje weggetrokken?

Joos, ik zal snel eens even kijken in het sf. Ben heel benieuwd!!

Wendy, super om te horen dat je een leuke tijd hebt met je zusje. Geniet ervan meid!!! Heerlijk trouwens zo’n massage in het vooruitzicht. :dance:

BB, waar ben jij toch meid? Heb je al even niet gezien hier. Alles goed?

Ik hoop dat Femmie en Mamalena een heerlijke vakantie hebben.

Nou meiden, ik ga zo even lekker een broodje eten en dan nog even lekker buiten zitten. Het is zulk ontzettend mooi weer 8) :smiley:

:-*

Patricia: Kom je zo met een bub melding… of ben je laat vandaag?? :wink: :mrgreen: :mrgreen:

• Ga nu weer terug de tuin in * 8)

@Marije wrote:

Patricia: Kom je zo met een bub melding… of ben je laat vandaag?? :wink: :mrgreen: :mrgreen:

• Ga nu weer terug de tuin in * 8)

Hoe kunnen we eigenlijk beide vandaag 28 weken zijn? :think:

Ik 16 nov en jij 21 nov?

Hoi meiden!!

BIB!

Vanmorgen visiste gehad, dus vandaar wat later :mrgreen:

Marije lekker aan het genieten in de tuin?? Hier geen 8) helaas…

Wawa, heb je nu weekend??

Jane, ik slik ook regelmatig een paracetamolletje hoor, dus maak je geen zorgen. Hoe voel je je nu?

Ik heb heel goed geslapen vannacht, en toch branden mijn ogen nu alweer van de slaap. Hoop dus dat ik vanmiddag nog ff een tukkie kan doen.

Tot later weer!! :-*

Wawa: mijn datum staat niet goed… heb Joos al een berichtje gestuurd :smiley: We zijn op dezelfde dag uitgerekend!

Patricia: Truste weer!

Tilly: hier gaat het wel met de harde buiken, ze zijn weer onder controle gelukkig!

Er komen hier nu hele dikke wolken deze kant op… :?

Nou meiden, kom dan allemaal maar deze kant op want hier nog volop zon 8) Echt lekker hoor!!

Oh, er zitten wel wat wolken aan te komen zie ik ineens…maar als jullie snel zijn hebben jullie daar vast geen last van :wink: :mrgreen:

Patricia, nog steeds BIB. Is er al wat voorwerk aan de gang? Fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Waarschijnlijk lig je nu ook al wel weer plat, dus welterusten meid :zzz:

Marije, fijn dat de harde buiken nu weer een beetje ‘gewoon’ zijn. Toch een teken dat het beter gaat toch?!

Ik ga ook even lekker plat. Boekje lezen en misschien nog even slapen. Het was gisteravond laat dus kan wel een tukkie gebruiken.

Gisteravond trouwens op kraamvisite geweest. Wat een mooi klein mannetje zeg :inlove: Zo één wil ik ook wel :inlove:

Meiden, tot spreekse maar weer.

Charissa, ik wilde graag een schermpje in mijn buik, en die heb ik toen zelf maar gemaakt, leuk hè :mrgreen:

Heb jij nog zo’n jong zusje jho!? Veel plezier!

Wawa, het is weekend en mooi weer dus…geniet er van, en rust wat uit :wink:

Jane, wat de anderen al zeggen, paracetamol mag. Ik gebruik het ook liever niet, maar toen ik last van migraine had, hielp het wel wat. Het mag inderdaad gewoon van de vk.

Gek idee he, dat je maandenlang met een piemeltje in je buik loopt hihihi. Ik hoop het echt 6-9 te zien.

Tilly, geniet van het mooie weer!

Patricia, is er bij jou geen zon??? Ik ben de hele dag al buiten? Alleen rond 12 uur was er een wolkje. Ga maar lekker een tukkie doen meid. Pak alle slaap die je kan krijgen.

Hoe zou het met de vakantiegangers zijn? Ben met name wel nieuwsgierig hoe het nu met femmie gaat. :think:

hey hey ben er ook weer even. even kijken of patricia is geweest. ja dus…

bedankt voor de reacties ze stellen me gerust nou die kinder p’mol werkt eigenlijk ook wel

voel me weer wat beter, heb lekker op terras gelegen, klusjes gedaan en toen lekker gebadderd in lauw water en ga nu even rondje fietsen met hond. straks komt de kleine met vriend dus dan is de rust voorbij.

Joos die avater is echt heel leuk en lief.

Marije fijn dat harde buiken over zijn.

Tilly misschien krijg je wel een heel mooi vrouwtje, en hier ook nog mooi weer maar wij komen uit dezelfde provincie al kan dat hemelsbreed nog best een eind zijn.

wawa lekker in de tuin aan het genieten?

volgens mij iedereen behalve dan patricia. die zit toch niet binnen aan de ananas en de tonic

liefs

@jane wrote:

Tilly misschien krijg je wel een heel mooi vrouwtje, en hier ook nog mooi weer maar wij komen uit dezelfde provincie al kan dat hemelsbreed nog best een eind zijn.

Een mooi vrouwtje mag ook hoor!!! :inlove: :inlove:

Hier nog steeds geweldig mooi weer hoor, lekker warm.

Moet nodig verzinnen wat we gaan eten maar heb eigenlijk nergens zin in. Iemand een goed idee?

@Tilly wrote:

Moet nodig verzinnen wat we gaan eten maar heb eigenlijk nergens zin in. Iemand een goed idee?

Same here :roll:

En ben nog alleen ook, dus misschien laat ik wel gewoon een pizza komen ofzo… :oops: :mrgreen:

Haha, hier zit er inmiddels al een pizza in voor manlief. Zelf ga ik denk ik voor de lasagne van afgelopen woensdag…die maak ik denk ik even warm en dat eet ik dan op.

Dan zijn er nog pannekoeken voor peuter of hij eet pizza of lasagne mee. Ik denk dat hij voor de pannekoeken gaat, is hij namelijk helemaal verzot op :drool: :inlove:

Nou meiden, ik ben me daar toch moe :zzz: Niet normaal meer gewoon. Ik word er gewoon moe van :roll: :mrgreen: zo moe ben ik. Kan er wel van janken :oops:

Zou het door het weer komen? Heeft nog iemand er last van toevallig?

Eet smakelijk alvast allemaal.

Ja ik!!! Dacht dat het aan mij lag… Had net even visite, kon me er niet op concentreren :oops: :oops:

Zal het nog iets erger maken… heb heel vroeg gekookt( een uur eerder ), en dus ook m’n ventje een uur eerder op bed gedaan… ( om 18.00):oops: :oops: :oops:

Schaam me dood… maar kan niet meer! Denk dat ik zo op de bank in slaap val hihi! :mrgreen:

Ik denk dat het idd aan het weer ligt!

Van mij hoef je je niet te schamen hoor, ik begrijp je precies.

Manief moest nog even snel iets doen na het eten en heeft peuter meegenomen. Heerlijk!!! Kan ik even een beetje bijkomen.

De tranen hebben hier al over de wangen gelopen van vermoeidheid. Oh, ik vind dat maar niks. Voel me dan zo’n DOOS!!!

Verder gaan we gelukkig een rustig avondje tegemoet dus het zal vast wel weer goed komen.

Ik ben ook moe een heel snel sjag :oops: :oops: , maar ja nu alleen thuis, dus mag de hele avond sjag zijn :mrgreen:

Wat zijn we weer gezellig met z’n allen. Een heel aantal van ons dus lekker shagie???!!! :mrgreen:

Ach, peuter ligt lekker te slapen dus nu kunnen we lekker luieren en niks doen. Heerlijk!!

Vannacht maar eens lekker slapen en dan maar hopen dat we morgen een beetje beter te pas zijn.

Inderdaad Tilly, ik duik trouwens bijna mijn bed in :mrgreen:

Wil gewoon even goedemorgen zeggen dames.

Bij jullie ook lekker weer? Hier echt heerlijk.

Nu maar hopen dat ik er niet weer zo’n bui als gisteren van over houd. Was echt zo zat gisteren. :oops:

Nu weer lekker uitgerust en weer met frisse moed er tegenaan vandaag.

Ben benieuwd welke melding we vandaag van Patricia krijgen.

Meiden, fijne dag allemaal.

hey meiden ben er ook weer. Dat lome en vermoeide gevoel kan ook door het weer komen. en dat sjaggie nou dat heeft ook een duidelijke oorzaak :mrgreen:

hopelijk vandaag een beter dagje voor jullie.

ik zit hier ook weer met smart te wachten op een melding :pray:

het is immers weekend.

fijne dag iedereen. :-*

Hé ladies,

Was ik ook weer even.

Tilly, met buik gaat het weer redelijk. Heb geen pijn meer. Het blijft echter wel gevoelig zo rond de navel. Ik heb zelf het vermoeden dat beeb langzaam aan draait. Het rugje lag namelijk rechts, maar volgens mijn laatste bevindingen ligt het nu meer in het midden, ter hoogte van mijn maag.

Jane en Patricia, ik zal eens even op MP kijken om zo’n kussen. Misschien niet eens zo’n raar idee.

Jane, balen dat je je zo beroerd voelt meid. En als de pilletjes helpen, gewoon nemen hoor! Kan geen kwaad. Beter paracetamol dan een ibuprofen. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Marije, hoe is het met jouw harde buiken? Hierzo nog regelmatig last van. Mooie buikfoto trouwens. Buikje ziet er mooi uit!!!

Joos, wat een duidelijke echo zeg!!! Ik heb die van mij niet geplaatst omdat hij niet duidelijk was. Maar hier zie je duidelijk een voet en een beentje, het hoofdje met neusje. :inlove: :inlove: :inlove: Mooi hoor!

Patricia, je houdt ons wel in spanning hoor meid!!! Kom maar op met je BUB melding!!!

Charissa, het zijn met name de collega’s die zelf nog nooit zwanger zijn geweest die zo reageren. Die hebben er geen begrip voor. Ze denken grotendeels alleen maar aan hunzelf. Ze zijn best wel egoïstisch. Ze zijn altijd bang dat ze zelf benadeeld worden. O ja, er was een collega die het zelfs presteerde om op een gegeven moment aan mij te vragen waarom ik eigenlijk parttime werkte ipv fulltime. Ik oogde niet ziek naar haar mening. :o Zelf heeft ze een paar jaar terug ongeveer een half jaar ziek thuis gezeten ivm hyperventilatie en dat ze niet happy met zichzelf was, toen heb ik toch ook nooit gevraagd wanneer ze weer kwam werken, omdat ik vond dat ze er niet ziek uit zag??? Waar haal je dan eigenlijk het lef vandaan. Je ziekte moet zichtbaar zijn, dan is het geoorloofd om thuis te zitten. Ik probeer er boven te staan, maar het is soms wel eens moeilijk.

Hoe is het weer bij jullie??? Hier is het lekker qua temperatuur, er staat een windje (dat is weer goed voor mijn was die buiten hangt te drogen) en zo nu en dan drijven er wolken voorbij, maar het is droog!

Ik ga me zo lekker douchen en als manlief dan bij de kapper vandaan komt, ga ik even boodschappen doen. Check later de BIB, BUB of BIA melding van Patricia wel weer.