Jane: He getsie meis toch! Allemaal goed nieuws dat het niets ernstigs is voor de baby en voor jou… maar daar ben je nog niet echt mee geholpen he… :?
Hier even een cyberknuf voor jou! :hug: :-* :hug: :-* :hug:
Hoi,
Marije, succes met het huishouden. Ik denk dat ik dat vandaag maar een beetje laat voor wat het is. Helemaal geen zin in.
Heb al wel de afwasmachine uitgepakt…dat is toch al weer heel wat :mrgreen:
Joos, wat balen is dat toch hè als je iemand treft die zo ‘onaardig’ is. Heb ik ook al gehad, niks aan is dat.
Fijn dat wel alles goed was en kleine uk naar jullie heeft gezwaaid. Maar, dus niet gezien wat het wordt. Dat is dan wel weer jammer. Ach, een pretecho is ook geen straf toch?
Patricia, waar blijft je BIB, BIA of BUB?
Ik had trouwens vlak voor mijn bevalling een iets hogere bloeddruk. Dus…wie weet.
Bij de gyn was weer alles goed. Kan nog best zijn dat ik gewoon kan bevallen en het geen keizersnee wordt. Dat blijft nog even afwachten. Had deze keer een hele leuke vrouw!!! Helaas kon ik de volgende keer niet bij haar. Balen.
Meiden, ga even fietsen met zoonlief. Ik heb gisteravond het fietsstoeltje achterop gezet en dat gaan we maar eens uitproberen.
Doei doei,
:-*
Hoi meiden! BIB hoor hier!
Jane, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Tilly, veel plezier met fietsen en doe voorzichtig!
Wawa, werk ze nog vandaag, straks weer lekker weekend!!
Angela, zo’n voedingskussen van MP is inderdaad een goed idee hoor! Ik heb het kussen van mijn zus geleend en een losse hoes gekocht bij de Hema.
Joos wat fijn dat alles goed is!! Jammer dat jullie het geslacht nog niet weten…bij ons was t toen niet met zekerheid te zien dus hadden we ook niks aan. Heb je al een afspraak gemaakt voor een pretecho? Wij zijn in Delft geweest en dat is toen goed bevallen! :thumbup:
Marije, succes met het huishouden maar doe wel een beetje rustig aan he?
Charissa, BB, hoe is het met jullie?
:-*
Marije…hmmmm huishouden, moet ik ook eigenlijk doen :?
Jane, he meid wat vervelend dat je je zo naar blijft voelen. Er is dus niks aan te doen :hug:
Ik heb 2 redelijke foto’s gekregen, maar ik heb veel duidelijkere beelden gezien. Maar goed, ik mag niet zeuren.
Tilly, een pretecho is zeker geen straf. Nu maar hopen dat ze dar wat vriendelijke zijn (vast wel, het is een commerciële instelling hè).
Hee dus je kan misschien gewoon bevallen! Dat is goed nieuws toch!? Wanneer is jouw volgende afspraak?
Patricia, ik ga ook naar Delft! Daar heb ik veel goede verhalen over gehoord. Betere dan over dat bureau in Den haag. 6 September heb ik een afspraak. Heb jij die foto’s gescanned? En hoe ver was je toen je die echo liet maken?
NESRIN!! KOM JE BUITEN SPELEN??
Joos, ik heb de foto’s niet gescanned…ze liggen zelfs nog bij mijn zus… We hebben toen ook een mooie dvd meegekregen.
@Joos wrote:
NESRIN!! KOM JE BUITEN SPELEN??Ik schrik me rot :mrgreen: :mrgreen:
Heel gek om iemand anders haar naam te zien ‘zeggen, schrijven, lezen’ (jullie snappen wel wat ik bedoel toch?)
Jane, wat zul jij je inderdaad vervelend voelen zeg. Ik kan het me zo goed indenken. Hoop dat de kleine misschien heel iets verschuift zodat de bloedvaten minder bekneld liggen en je je wat beter kan voelen.
Goed dat de vk nu wel in de gaten heeft dat je er flink last van hebt. Zorgt er toch voor dat ze er rekening mee kunnen houden.
Volgens mij kun je niet veel anders, maar meid doe toch maar rustig aan hoor.
:hug: en :-*
@patricia26 wrote:
Joos, ik heb de foto’s niet gescanned…ze liggen zelfs nog bij mijn zus… We hebben toen ook een mooie dvd meegekregen.
@Joos wrote:NESRIN!! KOM JE BUITEN SPELEN??Ik schrik me rot :mrgreen: :mrgreen:
Heel gek om iemand anders haar naam te zien ‘zeggen, schrijven, lezen’ (jullie snappen wel wat ik bedoel toch?)
:oops: Heb je liever dat ik haar naam nog niet gebruik? Ik dacht ik roep haar ff, misschien komt ze dan naar buiten.
Voor welk pakket zijn jullie gegaan? Wij gaan ook voor een dvd-pakket.
Nee hoor!! Vind het juist hartstikke leuk als ik haar naam zo zie staan!
Euhmm…het was een pakket van 100 euro. We kregen het toen kado van mijn zus en zwager. 45 minuten was het geloof ik :roll: :think:
Noem jij haar ook al bij de voornaam of gebruik je meer koosnaampjes?
Wij nemen datzelfde pakket. Die dvd lijkt me ook geweldig!
Haha, ik zeg meestal Nessie :mrgreen: Maar moet ik wel mee oppassen want dat wil ik er eigenlijk niet in houden als ze er is.
Zo noemen ze het monster van Loch Ness ook :oops:
Maar jouw Nessie is vast een schatje!
@Joos wrote:
Zo noemen ze het monster van Loch Ness ook :oops:
Maar jouw Nessie is vast een schatje!
Is dat zo?? :shock: :o Dat wist ik echt niet haha :mrgreen:
hey lieverds,
wou ff laten weten dat alles hier goed is. Alleen dat de tijd veeeeeeeeeels te vlug gaat.
we hebben al lekker geshopped en afspraak voor massages zijn ook gemaakt voor volgende week vrijdag. tussendoor gaan we nog wel dingen doen (het weer zit niet mee, arrrg net nou)
devin loopt de hele tijd achter danielle aan alsof ze honing aan dr kont heeft :lol:
auntie na is het nou of tante nel HAHA
wil jullie wel allemaal alvast een fijn weekend toewensen :-*
Jij ook een fijn weekend Wendy!
Veel plezier met je zus!
ps, foto’s staan inmiddels in het sf.
Wendy jij ook nog heeeeeeeeel veel plezier :thumbup:
Geniet er lekker van.
Oh Joos ik ga meteen kijken!
Ben ik weer eens!
Wen, lekker genieten dus meid! Je verdient het!
Jane, dikke knuf voor jou! Wat balen dat je je zo rot voelt.
Joos, fijn om te lezen dat alles goed gaat, trouwens een superavatar heb je! Jammer dat beeb de beentje bij elkaar hield 8)
Patricia, roep die kleine nou gewoon elke avond of zet wat lekker bij de uitgang, misschien komt ze :mrgreen:
Wawa, nog 1 dag en dan lekker uitrusten!
Marije, Huishouden nog gelukt?
Tilly, bij jou ook alles goed, super zeg! En lekker gefietst?
Angela, Wat een rare collega’s heb jij toch zeg!
Voor iedereen die ik na het vluchtig lezen vergeten ben, dikke kus en knuffel!
Zondag ben ik er weer, morgen werken, morgenavond visite, zaterdag een tuinfeest (sweet sixteen party) van mijn zusje :inlove:
:-* :-*
Spring hier weer in.
Jane, rot meis, dat je niet lekker fit bent.
Patricia, Nesrin mag idd wel buiten komen spelen.
Heb je er al iets lekkers voor gehouden :lol:
Joos, fijn dat de echo goed was.
Tilly, hopelijk idd kans op natuurlijke bevalling.
Verder moe en druk hier. Kuzzie :-*
goedemorgen. Bedankt voor alle lieve knuffels, het helpt :-* Ik voel me nog steeds erg beroerd, maar ik denk dat ik weet wat ik heb beetje koorts, zweten, keelpijn, hoofdpijn snotterneus. ik ben gewoon ziek. Dus een combi van dit alles maakt dus dat ik me zo slecht voel. ik hoop dat het snel over is.
Hoe denken de moeders hier over paracamol/sinaspril en zw. vriend keurt het af, maar ik heb er gisteren toch twee over de hele dag genomen. Het haalt de scherpe kanten van mijn hoofdpijn weg.
Patricia weer een dag hoe is het met je. hoe voel je je lichamelijk?
Marije lekker gepoetst gister hoe gaat het eigenlijk met jou?
Tilly dat is goed nieuws hoor, we duimen op een natuurlijke bevalling.
wawa ben je lekker vrij nu heb je weekend?
Joos 6 sept. dat is al snel en dan heb je een prachtig foto/dvd pakket en hopelijk wijken de beentjes wat zodat jullie even kunnen spieken. men spannend hoor. ik ben ook zo nieuwschierig naar wat er in mijn buik groeit. mischien wel een piemel :shock:
ga nu snel naar sf voor de foto.
Wendy geniet van elk moment nu samen hoor. en zo te lezen vind devin het ook gezellig. Hoe is het met John en z’n baan afgelopen.
Charissa krijgt je zus ook een nieuwe auto. ik kijk hier wel eens naar mtv sweet sixteen wat een verwende nesten zijn dat. Veel plezier in ieder geval. Lekker over the top.
liefs Jane
Jane, volgens mijn huisarts is paracetamol beter voor je kindje, dan het pijnhormoon dat je lichaam zelf aanmaakt, dus als jij het maximaal 3 dagen met 2 paracetamol per dag redt, dan zou ik dat gewoon doen.
JAne: Paracetamol kan absoluut geen kwaad!!! Mijn Gyn vertlede dat je niet meer dan 2 gr per dag mag slikken.
Rest van de meiden dike zoen, ik ga naar buiten!! Even mijn buik een kleurtje geven! hihi 8)