Joos, heb ook de laatste aflevering gezien hoor!!! Volg het ook al tijden en wilde deze niet missen. Ik kwam dan ook alleen tijdens de reclame even spieken.
Wat balen van je hoofdpijn meid. Ik ben ook een hoofdpijn patient…gelukkig gaat het de laatste tijd redelijk, afgezien dan van die migraine van 't weekend :roll:
Ik hoop dat je lekker mag slapen en je morgen een stuk beter voelt.
Meiden, ik ga zo lekker slapen.
Tot morgen.
:-*
Hier drukte. Tot later :-*
Goedemorgen meiden.
Alles goed? Begin nu gewoon zenuwachtig te worden voor Patricia!! Hebben jullie dat nou ook? :oops: :mrgreen:
Dus Patricia, ik wil je hier vandaag alleen zien met een BUB! :snooty:
Hier verder alles goed, minder last van harde buiken.Moet gewoon rustig aan blijven doen. ( MOEILIJK)!
Fijne dag!
@Marije wrote:
Begin nu gewoon zenuwachtig te worden voor Patricia!! Hebben jullie dat nou ook? :oops: :mrgreen:
Dus Patricia, ik wil je hier vandaag alleen zien met een BUB! :snooty:
:-
Yep, heb ik nou ook!!! :oops: :mrgreen:
Marije, ook al is het moeilijk toch maar rustig aan blijven doen. Succes daarmee :mrgreen:
Wawa, doe maar rustig aan meid. Lekker proberen door te werken in je eigen tempo. We spreken je wel weer als je wat meer tijd hebt. :-
Ga zo op kraamvisite maar de rest van de dag vrij dus zal hier vast nog wel even langs komen.
Vannacht vreselijk geslapen. Vanmorgen met een enorme buikpijn opgestaan. Het was zo erg dat als ik me omdraaide of overeind kwam, ging staan en liep het behoorlijk pijn deed. Ik heb vanmorgen de VK maar gebeld. Ik kon om 10:15 uur naar haar toe. Ze heeft weer even gevoeld, urine getest, hartje geluisterd en bloeddruk gemeten. Alles was verder goed. Ze had niet echt een idee waar die pijn dan vandaan kwam. Ze vermoed dat het of bandenpijn of spierpijn is. Ze zei dat ik het moest afwachten en als het erger werd, moest ik meteen bellen.
Ga zo nog even langs het werk. Ik had gebeld met mijn leidinggevende, hij vond het prettiger als ik nog even langskwam om het eea te regelen. Dus daar ga ik zo maar even langs (gatver, mijn hoofd staat er helemaal niet naar, maar goed).
Patricia, hoe staan de zaken er voor meid??? Heb je al een BUB???Of is er een BIA, of BIB???
Tilly, ik vond het eigenlijk wel een goed einde. Je blijft niet met allerlei vragen zitten gelukkig. Wel jammer hoor dat het nu helemaal afgelopen is.
Ik voel me vandaag echt stukken beter! Ik ben helemaal verliefd op mijn kussen :lol: Ik heb echt heerlijk geslapen.
Veel plezier op kraamvisite!
Spannend he Marije! Ik zit ook te wachten op een bub! Fijn dat je minder last hebt van harde buiken.
Wawa, neem de tijd meid. Wel leuk dat je je steeds even laat zien!
Angela, slaap jij met zo’n voedingskussen? Het is echt heerlijk, misschien helpt het ook tegen jouw buikpijn. Sterkte ermee!
Nog steeds BIB hoor hier :mrgreen: Kom later verder lezen/reageren. :-*
Wow Patricia, deze keer maakte je het goed spannend hoor!! :shock:
Ik had zelfs al weer even bij de augustus mama’s gespiekt of je je daar al had gemeld. Maar ook daar was je iedere keer nog niet te bekennen. :oops: We leven wel heel erg mee hè??!! :oops: :mrgreen:
Angela, balen dat je toch even naar je werk moest. Kan het me wel voorstellen hoor, maar net nu je zo’n buikpijn hebt gehad. Wat vervelend toch dat je zo’n last hebt/had van je buik. Goed dat je naar de vk bent geweest. Doe maar rustig aan meid en houd het goed in de gaten.
Hoe gaat het nu met je buik? Iets opgeknapt?
Joos, ja het was een leuk einde maar jammer dat het is afgelopen. Ik keek er altijd graag even naar. Hopen dat er iets leuks voor in de plaats komt.
De kraamvisite vanmorgen was erg gezellig. Het zijn buren van een paar huizen verderop, om de hoek zeg maar. Mijn man kent de buurman wel en spreekt hem ook wel eens maar ik spreek hen nooit.
Ze waren beiden thuis en ook hun dochtertje van 3 was thuis. Peuter heeft heel lief met haar gespeeld en ik heb heel gezellig met de buren gekletst. Wat een leuk stel zeg!! Hoop dat we wat meer contact krijgen, zou ik erg leuk vinden.
Ik ga zo maar eens even lekker een uurtje plat. Lekker lezen en een beetje slapen. Kan nu allemaal nog dus neem ik het er maar van.
Fijne dag maar weer allemaal.
Hoi meiden!
Zo, ik heb even heerlijk een uurtje geslapen :dance:
Meeeeen wat staat er een wind zeg, niet normaal :shock:
Lief dat jullie zenuwachtig met mij zijn :mrgreen: Maar nog steeds BIB dus. Vanmorgen weer op controle geweest. Bloeddruk 125/80, iets hoger dan normaal maar nog steeds goed dus. Beebje nog steeds niet helemaal ingedaald! Maar…zoals de arts zei: ‘soms heeft een kindje echt weeen nodig om te begrijpen waar hij/zij heen moet.’ Dus het kan ook pas tijdens de bevalling helemaal indalen. Verder moet ik gewoon volgende week donderdag weer terug komen. Wel aangegeven dat ik het nu wel zat begin te worden. Hij laat me nog max 2 weken doorlopen, tot 41w3, dan gaan we evt inleiden.
Marije, rustig aan blijven doen he!?
Tilly leuk dat het zo gezellig was op kraamvisiste! Misschien hou je er nog een stel leuke kennissen aan over. Hoop dat je nu even lekker aan het rusten bent.
Angela, ik heb soms ook ineens van die onverklaarbare buikpijnen hoor… Denk gewoon dat de beeb dan een weg aan het zoeken is in je buik ofzo. Maar hou het in de gaten :hug: Hoe was het op je werk?
Joos, fijn dat je met het voedingskussen wel goed geslapen hebt! Misschien moet ik het ook eens proberen… :think:
Nou, ik ga nog even wat rommelen hie rin nuis en zo boodschappen doen. Tot later!
Oh spannend hier had ook al gespiekt :oops: misschien dit weekend. is je man vrij Patricia. ik gok namelijk op een weekend kindje.
Tilly volgens mij begrijp ik het hoor, je wil kleine niet onnodig overprikkelen door drie keer zijn verjaardag te vieren. of heb ik het mis.
Tilly en Joos
ik heb ook genoten van de laatste aflevering oh en weer gekust met luke :inlove: stopt het nu echt?
Joos ik bergijp eerlijk gezegd nog steeds niet hoe mensen bij een mk komen, is dat gewoon invulling van die mensen of gokken. hoe komen ze daarbij. misschien heb ik ergens overheen gelezen :oops: , maar vervelend is het wel zeg. Geniet je nog even van je laatste vrije dagen.
angela tsja het is wel beter om even langs te gaan zo sluit je het toch netjes af ook al verdienen ze dat niet. je kan wel het goede voorbeeld geven en misschien ook vertellen dat je het liever anders had gezien. waarschijnlijk ben je al terug. hoe is het gegaan. en goed naar je lichaam luisteren hoor. goed dat je gebeld hebt.
wawa drukke dame geen tijd om hier lang te leuteren
nou ik stop weer want het gaat weer helemaal niet goed vandaag wilde vanochtend schrijven en het tolde weer ben gaan liggen en twee uur later wakker geworden. is toch wel raar. met beep is alles goed die heeft het naar z’n zin, maar ik voel me zo energie en futloos. morgen naar de vk. kijken wat zij zegt.
liefs Jane
Ik heb net ook even een uurtje geslapen, ben wel wat opgeknapt. Buik is nog wel wat gevoelig, maar niet zo pijnlijk meer. Ga zo nog even bij vriendin op verjaardagsvisite. Blijf ik ook niet te lang, maar vind het wel zo netjes om even aan te wippen (al viert ze haar verjaardag overigens niet). Ze vind het altijd wel fijn als we langskomen.
Nou op mijn werk kreeg ik eigenlijk geen respons toen ik daar mijn spullen op kwam ruimen. Verder hebben collega’s ook weinig gezegt toen ik weer weg ging. Er waren misschien 2 á 3 die me succes wensten en dat was het. Nou ze bekijken het maar! Verder is alles geregeld (en dat in 10 minuten, goed hè?) en kan ik nu lekker gaan uitbuiken.
Patricia, ik hoop niet dat je tot 41 weken door hoeft te lopen meid. Laat de kleine maar komen!!!
Joos, nee, ik slaap met een gewoon kussen. Misschien is een voedingskussen wel een idee, maar manlief ziet me aankomen. Die vind dat we voorlopig wel genoeg hebben uitgegeven. :roll:
Mooi ik ga pleite!!! Misschien tot later!!!
Angela, nu is het hoofdstuk werk dus afgesloten voor jou? Jammer dat je zo weinig respons kreeg.
Jane, jaa helaas is het echt de allerlaatste aflevering. Ik heb voor mezelf bedacht dat Lorelai en Luke nu samen die bootvakantie gaan maken. Vond ik wel een leuk idee.
Tja, wat betreft die opmerkingen. Ik denk dat mensen gewoon een dikke buik verwachten als je zwanger bent. Nu mijn buikje begint te groeien zal ik wel minder van dat soort domme opmerkingen horen (hoop ik).
Ik ben benieuwd of de vk wat over jouw duizelingen te zeggen heeft. Je ijzergehalte was goed toch? Succes morgen!
Patricia, het waaide echt hard hè. Ik liep bij 't Joppe, was wel een mooi gezicht met die golven. Nu is het rustiger en schijnt het zonnetje ook weer.
Jij gaat vast bevallen voor dat mijn vakantie voorbij is (en je gaat verhuizen). Als ik je met de kinderwagen langs school zie lopen ren ik even naar je toe hoor!
Tilly, leuk dat het zo klikt met die buren. Kunnen kinderen bij jullie een beetje op straat spelen? Wij wonen in een rustig wijkje, alle kinderen spelen hier veel op straat, en ouders zitten er dan vaak gezellig bij met een drankje ofzo. Zo leg je erg makkelijk contacten.
Tilly: Wat leuk dat het zo’n leuk stel is! Hopelijk krijg je idd wat meer contact. Ook wel een beetje zo rond de zelfde leeftijd he de kids! :mrgreen: :thumbup:
Patricia: dat indalen kan idd pas komen tijdens de bevalling hoor… Bij een vriendinnetje van mij was dat ook het geval!
Bij mij hielp een bakje kibbeling om de weeen op te wekken :mrgreen: :mrgreen: ( moet er nu niet meer aan denken… :sick: :sick: :sick: )
Wist je trouwens dat de meeste kindjes op zaterdag worden geboren? Ik ga dus voor het weekend! :mrgreen:
Angela: Wat rot dat je collega’s zo lomp doen. :x Na ja, je bent er nu voorlopig vanaf… Lekker aandacht aan jezelf besteden he meis, doe maar lekker rustig aan met je buikje. :-* :-
Joos: Wat fijn dat je DE oplossing hebt gevonden om lekker te kunnen slapen! Truste!
Jane: Veel succes morgen! Ben benieuwd wat de vk zegt. :hug: :-
Alle andere meiden een dikke :-*
Ga weer even wat minder in elkaar zitten… heb me toch last van maagzuur! ( misschien dat het ijsje gaat helpen wat mannetje nu voor me aan het halen is :drool: :drool: ) 8)
Angela, niet leuk dat je collega’s niet leuk reageerden…maar je bent er nu wel lekker vanaf!!
Misschien heb je het al eens verteld…maar ga je daar nog terug na je verlof??
Haha Joos, ik zal zeker langs je schooltje lopen straks, als we nog niet verhuisd zijn tegen die tijd natuurlijk
Ik gok op een bevalling op 28-08. Ben zelf van 28-09 dus lijkt me wel leuk :mrgreen: En het is dan ook volle maan en dan schijnen er meer beebs geboren te worden…
Oh Marije, zaterdag is natuurlijk ook goed!! Mijn man is toevallig het hele weekend vrij dus zou wel goed uitkomen
Marije, ik heb ook veel last van maagzuur. Ik heb hele vieze kauwtabletten gehaald bij de apotheek. Maalox heet het. Vies, maar het helpt wel!! Geniet maar van je ijsje :drool:
Ik hoop dat femmie lekker aan het genieten is nu en dat ze nog wat mooi weer mee pakt. 8)
Ja volle maan… is ook een optie natuurlijk!
Ga even ijs eten 8) :drool:
Ben er 1 seconde, maar ben weer weg. Nog één dagje werken en dan weekend. Heb vandaag bergen werk verzet. Geeft ook wel weer een goed gevoel :mrgreen:
Wawa, werkse nog even morgen.
Meiden, ik ga nu naar bed. Veel te laat maar we hadden visite.
Morgen weer naar de gyn, ik ben benieuwd…
Welterusten allemaal.
goede morgen!
Ik heb net de 20wk echo gehad!
Wat was dat weer mooi zeg. Helaas hadden we een draak van een echoscopiste. Ze was heel bot en zakelijk. Ochtendhumeur? We stonden ook al snel weer buiten.
Maar goed, het belangrijkste is dat onze kleine het uitstekend doet. Hij/zij lag goed op schema en alle structuren waren goed aangelegd.
Uk was lekker actief een het zwaaien enzo. Af en toe nam het een slokje. :inlove:
Hij/zij houdt ons nog wel even in spanning. De beentjes bleven namelijk netjes bij elkaar en de voetjes gekruisd. Dus, ik ga vanmiddag maar eens een afspraak maken voor een pretecho!
Wawa: Werkse nog vandaag!
Tilly: Succes bij de Gyn!
Joos: :dance: Wat goed dat het met de beeb helemaal goed is! Maar wel jammer dat het geen leuke echoscopiste was… Nog even afwachten wat is geslacht is… :roll: :mrgreen:
Ik ga maar even aan het huishouden etc… :?
Fijne dag iedereen, en ik hobbel later nog even langs!
hey hey,
ben ook net terug. Joos wat gaaf he die 20 weken echo. fijn dat alles goed ging. wij hadden ook niet zo;n feest nummer, maar gelukkig schoot hij wel mooie plaatjes en dat is wat telt. en grappig dat jullie het nog niet weten. nog even in spanning dus. voedingskussen is ideaal he. ik slaap ook een stuk beter met. soms is het ook lekker om je kuiten erop te leggen zodat bloed lekker terug kan stromen zo lees ik vaak een boekje.
angela kussen is dus echt een aanrader. kijk eens op MP en dan koop je gewoon een nieuwe hoes.
vk vertelde mijn bloeduitslagen en die waren allemaal super mijn ijzer was 8,5 is zelfs aan de hoge kant vertelde ze. mijn bloeddruk nu I0I/70 dus weer omhoog en toen vroeg ik met een betraand gezicht hoe het in godsnaam kon dat ik me zo beroerd voel. combinatie hormonen en afknelling grote bloedvaten bij bepaalde houding.
nu ook weer het duizelt me het zweet staat op mijn rug en ik lig de hele dag op de bank. beep heeft nergens last van heeft defintieve positie al ingenomen hoofdje ligt al weken beneden en hartje klopt goed.
nou Ga weer even liggen.
liefs