Deel 18 al weer!
Veel kletsplezier dames!
Mooi! Dan zal ik het deeltje openen met de mededeling dat ik er voorlopig ff niet ben
We hebben vanmiddag besloten om morgen na het bloedprikken in de auto te springen en naar de cote d’azur te rijden. Geen idee wanneer we terugkomen, maar jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen :mrgreen:
Heb er helemaal zin in :mrgreen:
(ik heb ff vluchtig gelezen; ik moet alleen bloedprikken that’s it en krijg de 31e de uitslag, thx dat jullie aan me denken :-* )
Wil patricia nog even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes wensen, mocht je gaan bevallen (ik hoop het zo voor je).
Zou leuk zijn als ik een BUB melding van je zie bij terugkomst.
En verder meiden, ik wil alleen van patricia een BUB melding hoor!!! Jullie moeten echt nog even wachten… :naughty:
Fijne dagen en tot gauw allemaal!!! :-*
Femmie, even snel voor het slapen gaan…
FIJNE VAKANTIE!!!
Geniet ervan meid.
:-*
Femmie een hele fijne vakantie! Ik gun het jullie van harte!
Het is daar ook zo mooi hè.
Heel veel plezier, en ondertussen gaat het duimen hier door hoor :thumbup:
Femmie, een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van en geniet vooral van elkaar :inlove: We zien je wel weer verschijnen! :-*
Femmie, fijne vakantie!!! Je hebt het wel verdiend meid. Geniet ervan en tot gauw!
Joos, piano en box staan al op hun plek beneden. Het was even een geschuif, maar het is gelukt! O ja, de eerstvolgende met BIB meldingen is Jane, ik volg zo’n twee weken later pas. Het duurt hier dus nog wel even (een week of 5) voordat ik ga BIB-ben.
Ik ga me douchen. Ik moet zo naar de VK. Ik zal manlief nog even zijn bed uit trommelen, die wilde namelijk met me mee. Maar dan zal hij toch zijn bedje uit moeten komen. De slaapkop! Nou ja, hij kan er nu nog even van profiteren. Over een week of 8 is het gedaan met de rust en het uitslapen, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tot later allemaal! :-*
Zo, nieuw deeltje ook weer gevonden!
Joos, dat is dan zeker wel even schrikken (ongeluk). Gelukkig valt het allemaal mee!
Femmie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!! Leuk zo’n spontane actie! :thumbup:
Angela, succes bij de vk. Laat je ons wel weten hoe het was?
Hoe is het met de rest?
Hier wel weer redelijk geslapen vannacht. Alleen zo’n rare droom…dat ik ongesteld werd :shock: :o :roll: :mrgreen: :mrgreen: :oops:
:-* Patricia met BIB
Angela, was je nog optijd? Ik moest vanochtend ook naar de vk en mijn vriend zou ook mee gaan. Hij schoot maar niet op. Uiteindelijk zouden we daar optijd komen, is er geen parkeerplek. Uiteindelijk een plek gevonden en toen snel naar de praktijk lopen. (ik had natuurlijk al uit kunnen stappen maar daar dacht ik pas aan toen ik binnen was.
Meteen werd mijn bloeddruk gemeten, en ik verwachtte dus een hoge uitslag. 110/60 viel wel mee gezien de stress.
De kleine was goed gegroeid en het hartje klonk weer mooi krachtig. Een stukje rustiger dan de vorige keer. Toen was het 174 bpm en nu rond de 155-160 bpm.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou was.
Patricia, wat een rare droom zeg Maar nog even en dan zal je die maandelijkse ellende weer mee gaan maken. Wat dat betreft is zwanger zijn wel lekker hè.
Femmie wat een strakke leuke spontane en vooral heerlijke aktie. ik wil mee. geniet er van jullie hebben het verdient. en tot snel.
Joos fijn dat je er weer bent. wie dacht in jouw omgeving dat je een mk had gehad dan. raar verhaal. en wat is dat schrikken voor jou en je vriend zeg. dat er een jan onnozel bij je achterop klapt. gelukkig gaat het met hem goed. Bij vk alles goed dus. ik ga donderdag weer leuk he weer dat hartje horen en jij donderdag 20 weken echo oh zo spannend. en jullie willen het weten dus dan is het extra spannend. kom je het verklappen.
Patricia je mag mijn nummer ook hebben kun je een sms sturen of bellen ben veel thuis en hier, maar ik hou je ook in de gaten bij de aug mama’s ik kijk daar elke dag even. heb er natuurlijk ook een tijdje geschreven, Dat ga ik straks ook bij de sep mama’s doen lekker spieken.
Tilly alles gelukt met de traktaties, geniet je een beetje van je rust vandaag nu de kleine voor de derde keer zijn verjaardag viert. hier geen last meer van krampen gehad ik denk dat wawa gelijk had dat ik mijn warmte niet goed kwijt kan en de combi lage bdruk en een hele hele drukke beep in buik. die me af en toe echt zeer doet met trappen. alleen de duizeligeheid blijft, ook nu heb ik er weer last van.
kom later weer terug. liefs jane
angela of iemand wanneer begint men te bibben, te bubben of zelfs te biaen. bij 37 weken of zo?
Nou laat degenen die willen me hun 06 pb-en dan :mrgreen:
@jane wrote:
angela of iemand wanneer begint men te bibben, te bubben of zelfs te biaen. bij 37 weken of zo?
Ja, bij 37 weken, omdat het kindje dan officieel geboren mag worden.
Jane, ja het was wel behoorlijk schrikken, maar we zijn er beide wel weer bovenop.
Helaas zijn er meerdere mensen die hebben gevraagd of alles wel goed gaat. Een buurvrouw, een collega, wat kennissen, mannen van vriendinnen. Sommigen zijn wel heel lief en tactisch, en anderen brullen gewoon “gho heb jij een mk gehad?”. Leuk…midden in de appie hein. :?
Ik zet het maar van me af, want ik weet dat het wel goed zit.
Nog ruim een maandje en dan mag jij ook Bibben!
patricia, jij kan straks een heel kok-telefoonboek maken, of niet
Joos (en de rest ook natuurlijk, maar Joos vroeg het), wij waren ook net op tijd. Manlief moest zich nog klaarmaken, haar kammen, tanden poetsen. En ik zat beneden maar te wachten. Toen we daar aankwamen stond ze al op ons te wachten. Nou ja, eerst het eea over onze vakanties verteld en zo, en toen de bloeddruk. 120/80. Dit vond ze ten aanzien van de vorige keren hoog. Zo’n 5 weken terug had ik 115/60 (en de weken ervoor was ie ook steeds laag). Het was niet om me ongerust over te maken, maar ze vond het wel aan de hoge kant. Toen ijzer geprikt en dit is ten opzichte van de vorige keer ook iets gezakt. Ondanks het feit dat ik nu aan de Floradix zit is het toch iets lager. Ook heb ik haar verteld dat ik de laatste tijd vaak harde buiken heb en intens moe ben. Ze heeft me toen het advies gegeven om met ingang van vandaag het werk neer te leggen en mijn baas te bellen. Ze heeft een officiële brief geschreven voor mijn baas en bij vragen kunnen ze haar bellen. Kortom, ik zit nu dus weer thuis. Niet ivm vakantie, maar iov mijn vk. Verder is met de beeb alles in orde, ligt nog steeds in stuit, maar niets om me ongerust over te maken. Ik leek zelfs al iets verder te zijn dan dat op papier staat (grootte van de bm en zo). Het kind is goed gegroeid en het hartje klopte weer mooi krachtig en regelmatig. Hoeveel bpm, daar wordt bij ons nooit over gesproken. Ze zegt alleen maar, klinkt weer mooi!!! Nou en om ongeveer half 10 stonden we weer buiten. Ik heel verbaasd. Ik zei nog tegen manlief, goh, maar 1 dag gewerkt na de vakantie en nu weer thuis. Ik heb medelijden met die jongen. Zit ie nu zo’n 20 weken met me opgescheept. Ze zullen op mijn werk niet blij zijn, zowel baas als collega’s, maar dat kan me lekker niets schelen! Ik ben nu met verlof!!!
Lekker je rust nemen hoor en je niet druk maken om je baas en/of collega’s, maar dat doe je volgens mij ook niet.
Als je benieuwd bent naar de bpm kun je dat gewoon vragen hoor volgende x, zij kan dat op het apparaat zien.
Ik maak me er ook niet druk om hoor, maar ik vind het wel vervelend. Ik zal morgen eerst even bellen met mijn teamleider, voordat ik direct naar mijn werk vlieg. Anders rij ik er misschien nog voor niets heen en daar heb ik geen zin in. Zonde ook voor de brandstof van de auto, is al duur genoeg.
Hoi meiden,
Joos, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Altijd toch weer goed om te horen of niet dan.
Wat een vervelend ongeluk heeft je vriend gehad zeg. Balen ook van de auto. Het zal jullie uiteindelijk wel niks gaan kosten, maar het is toch altijd beter om lekker verder te kunnen rijden zonder dit soort ongelukken tussen door. Fijn dat het ook goed lijkt te gaan met de nek en het hoofd van je vriend. Er kan zoveel narigheid van komen van zo’n klap achterop!!
Hoe gaat het trouwens met de aanwezigheid van beeb? Al steeds duidelijker en vaker te voelen nu?
Donderdag wordt het dus spannend…leuk hoor. Ik ben benieuwd!! :mrgreen:
Patricia, weer een BIB van jou vandaag. Je mag mijn 06 ook wel hoor, maar er zijn er nu al een aantal die zich gemeld hebben dus laat ik die van mij maar zitten. Durf ook niet zo goed te beloven dat ik het nieuws op tijd hier zou kunnen melden aangezien ik binnenkort ook weer aan het werk ben. Het zijn maar 2 dagen, maar zeker de eerste weken komen daar best wel extra uren en avonden bij.
Het blijft spannend!!!
Angela, zo…jij zit weer rap thuis meid :mrgreen: Als de vk het aangeeft zal het vast beter zijn toch? Lastig inderdaad met je werk maar daar is niks aan te doen. Ze zullen het vast wel vervelend vinden maar ze moeten zich er maar bij neer leggen hoor. Gezondheid van jou en je beeb gaan voor. De ‘echte’ collega’s zullen dat toch wel begrijpen neem ik aan.
Geniet dan nu maar lekker van je verlof meid :dance: :mrgreen:
Jane, fijn dat je geen last meer gehad hebt van die krampen. De tip van Wawa heeft dus zeker nut gehad.
Vandaag inderdaad dus nog een klein beetje feest voor peuter op het kdv. Gisteren hebben we weinig drukte hier gehad nog voor zijn verjaardag en vandaag hebben ze ook rustig aan gedaan op het kdv dus ik hoop toch niet dat hij het echt ervaren heeft als 3 dagen jarig zijn :shock: Dat zal wel al te sneu zijn en niks voor mij om dat zo voor hem te regelen. Daar hou ik erg veel rekening mee omdat ons mannetje al niet één van de rustigsten is. Dit niet negatief bedoeld hoor, maar gewoon een feit. Peuter is gewoon een lekker ding!!! :inlove: :inlove:
Hmmm, snap je eigenlijk wel iets van mijn verhaal :think: anders moet je het maar even zeggen. :lol:
Wawa, de meest drukke werkdagen er weer op zitten meid? Mag ik nog eens vragen welke dagen je nu ook alweer werkt :oops: Heb je ook de woensdag? Dan kun je na schooltijd altijd zo heeeeeeeeeeerlijk veel doen!!! (vond ik altijd)
Was het zwangerschapszwemmen een beetje leuk?
Hoe is het met de rest van de meiden?
Alles goed?
Hier vandaag dus een rustig dagje gehad. Ik was vreselijk moe nadat ik peuter weg had gebracht. Gek hoor :think:
Hen even lekker koffie gedronken bij m’n moeder en ben toen thuis maar eens de achterstallige administratie gaan bijwerken. Wat was dat nodig zeg :shock: Ik ben een heeeeeeeeeeel eind gekomen. Heb alles ook anders ingedeeld in de mappen en op een andere plek weggezet. Ben dus lekker druk geweest.
Vanmiddag peuter opgehaald en even 2 kraamcadeautjes gehaald bij de Hma. Morgenvroeg op kraamvisite bij de buurvrouw en donderdag avond bij mijn collega. Daar heb ik vooral veel zin in.
Nou, dat was wel weer genoeg van mijn kant. Ga maar eens bedenken wat ik vanavond nog ga doen. Heb eigenlijk nergens zin in :oops:
Beetje tv kijken denk ik en… :think: weet ik nog niet.
Meiden, spreek jullie wel weer. Fijne avond :-
Hè, waar is iedereen nou?
Ik kom elke keer tijdens de reclame even kijken maar nog steeds niemand te zien hier.
:think: Willen jullie niks tegen me zeggen ofzo? :think:
Grapje… :lol:
Nou ja, ga ik zo maar weer verder met tv kijken. Zit niks anders op.
:-*
Tuurlijk wil ik wel met je praten Tilly, maar ik keek net naar de allerlaatste aflevering van de Gilmore Girls. Ik heb die serie vanaf het begin gevolgd, dus het was wel even gek om te weten dat dit echt de laatste was.
De beeb voel ik nu dagelijks. Het is lekker aan het koprollen volgens mij. Aan de buitenkant is het nog niet echt te voelen.
Ben je vandaag een beetje bijgekomen? Het waren natuurlijk toch wel intense dagen, daar word je moe van, zeker nu.
Angela, slim om het lekker rustig aan te doen. Fijn ook dat je een vk hebt die zo achter je staat. Dat moet wel een steun zijn.
Je voelt je nog steeds niet lekker op je werkplek hè. Maar daar hoef je nu niet meer aan te denken. Nu mag jij je op de kleine richten!
Patricia zei het al, op dat apparaatje kunnen ze de bpm aflezen. Ik ben zo nieuwsgierig dat ik alles wil weten, dus ik vraag er altijd naar. Ze laten het me dan ook zelf aflezen (ik geloof dat ze me snel hebben leren kennen hihi).
Ik heb weer eens hoofdpijn dus ik ga maar vroeg mijn bed in. Hopelijk slaap ik nu eens meer dan 4 uurtjes. Ik heb vandaag een voedingskussen gekocht, en dat ligt heerlijk! Ik ben benieuwd!
Slaap lekker!