Peuter was om kwart voor 6 wakker :? . Nou ja, een lekkere lange vrije dag voor de boeg dus :think: :mrgreen: Peuter speelt nu met de duplo.
Hoi meiden!! :-
Sorry, niks bijgelezen en even kort en ego:
Ik heb bij de aug mama’s een kort berichtje geplaatst met foto’s! :inlove:
Dus…voor een update daar even kijken.
Nesrin is dus thuis, en doet het goed!
Tot snel meiden en bedankt voor jullie medeleven!
:-
Zo de computer heeft de afgelopen periode kuren gehad en daardoor kon ik niet kijken of Patricia al bevallen was. Maar nu lees ik dat ze op 26 augustus bevallen is, dus daarom dit berichtje:
Patricia en Oktay, gefeliciteerd met jullie dochter Nesrin!!!
Ben blij dat jullie weer thuis zijn en dat het met Nesrin weer beter gaat. Ik ga gauw foto’s kijken.
Voor alle andere meiden, ik spring vanaf hier weer in hoor, want er zijn teveel pagina’s om terug te lezen.
Hoi allemaal,
Eerst ff over hoe het hier nu gaat…
Morgen krijgen we een bericht van het ziekenhuis wanneer we mogen komen voor een echo van Cayla haar hoofd en een bezoek aan de kinderarts. We zijn druk bezig om te wennen aan het idee van een hele andere levensloop , want geloof me het gaat een grote impact hebben op ons leven. Maar we houden zielsveel van onze meiden en zijn dan ook van plan om alles in et werk te stellen zodat ons meidje een goed en moi leven tegemoet gaat.
En nu verder:
Patricia, Hoe gaat het met je? Ben erg benieuwd naar je verhaal…
En wat een mooie beeb :inlove: :inlove:
Wawa, mijn peuter om 6 uur, is sinds een week ook 's nachts zindelijk :dance: en wil dan nadat ze 's morgens wakker is om te plassen niet meer slapen :x . Is nu naar het kdv dus heb nu lekker rust…
Joos, leuk een schommelstoel wilde ik ook altijd maar halaas heb ik een erg klein huis en we hadden dan maar een hang stoel maar ook daar was geen ruimte meer voor…
Tilly, hoe was je eerste schooldag, zwaar zeker met een buik?? Toen ik net zwanger was van Sasja liep ik stage en pfff dat vond ik me daar zwaar. Van mijn stage in brasil had ik minder last, maar ja dat was ook een stuk relaxter.
Lekker ook een weekend weg. Kan je dan echt ff tot rust komen, niet?
Femmie, ik duim ook heel hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Wel fijn dat alles er nu wat zonniger uit ziet!
Alle anderen dikke knuf. (Mirretje is de volgende uitgerekende en wel op de verjaardag van mijn hub!!!) Gaat het goed met haar?
@Chrisje wrote:
Wawa, mijn peuter om 6 uur, is sinds een week ook 's nachts zindelijk :dance: en wil dan nadat ze 's morgens wakker is om te plassen niet meer slapen :x . Is nu naar het kdv dus heb nu lekker rust…
Dat hebben wij dus ook, maar peuter heeft dan ook echt de slaap uit hoor. Hij is zo vrolijk als wat en begint nog net niet te zingen en te dansen :roll:
@patricia26 wrote:
Hoi meiden!! :-
Het zullen wel mijn zwangerschapshormonen zijn, maar ik snap niet waarom we steeds daar moeten kijken. Door kopiëren en plakken kun je het toch ook even hier neerzetten?
@Wawa wrote:
@patricia26 wrote:Hoi meiden!! :-
Het zullen wel mijn zwangerschapshormonen zijn, maar ik snap niet waarom we steeds daar moeten kijken. Door kopiëren en plakken kun je het toch ook even hier neerzetten?
Wawa, zit wat in.
Patricia, mooi meiske hoor!!!
Patricia, mooi meisje hoor!
Wawa, last van je hormonen? :mrgreen: Ik moet toegeven dat ik ook even hetzelfde dacht :oops:
Chrisje, ik geloof graag dat jullie leven er heel anders uit gaat zien. Hopelijk krijg je goede begeleiding. Ben ook benieuwd of de echo duidelijkheid geeft over de oorzaak van de doofheid van Cayla. Sterkte!
Enneuh, dat je van je meiden houdt trek ik zeker niet in twijfel. :hug:
Angela, welkom terug. Ik vroeg me al af hoe het met je gaat.
Vandaag voor het eerst weer echt aan de slag. Valt eigenlijk wel tegen :? Nu ik thuis ben (voel ik mijn buik vreselijk trekken.) Er stond ook weer behoorlijk wat wind. Misschien moet ik er gewoon weer aan wennen.
pffff ik moet ietsregelen met de studiefinanciering en heb een w8tijd van 10 minuten :shock: :x :twisted:
Joos, heb je je zadel al wat lager staan of juist hoger. Je moet ontspannen kunnen fietsen :-*
Wawa, ik heb een opoefiets, de zadel staat op de laagste stand, ik ben maar klein :oops:
Chrisje, lang leve de ibg. :sick:
@Joos wrote:
Wawa, ik heb een opoefiets, de zadel staat op de laagste stand, ik ben maar klein :oops:
:mrgreen: , nou ja, dan maar gewoon wat zachter fietsen.
vanavond naar zwangerschapszwemmen, maar ik heb geen zin :oops:
Saai zeg, ik ben weer terug, maar geen posts
Sorry Wawa, ik zat lekker op mijn schommelstoel en was in slaap gevallen :oops:
Hoe was het zwemmen?
@Joos wrote:
Sorry Wawa, ik zat lekker op mijn schommelstoel en was in slaap gevallen :oops:
Hoe was het zwemmen?
Leuk, maar ook wel vermoeiend. Na die tijd ben ik altijd blij, dat ik ben geweest, want dan voel ik me weer veel meer ontspannen, maar ja me er toe zetten. Pfoef, dat valt niet mee :oops:
Het lijkt me ook wel super lekker. Ik was ook van plan om het te gaan doen, maar ik twijfel nu wel. Ik wil ook naar zwangerschapsgym en haptonomie.
Het eerste omdat ik laatst iemand bij de vk sprak in de wachtkamer. Het klikte wel en het lijkt me wel leuk om samen live te beppen met een stel zwangeren die net zo ver zijn als ik.
Het tweede omdat dat ook leuk is voor mijn vriend. Hij mag(moet) dan altijd mee, en leert de baby ook al wat kennen.
trusten!!
Nou meiden,
De eerste werkdagen en gelijk mijn eerste werkweek zit er inmiddels weer op. Wel weer wennen hoor om aan het werk te zijn maar ik geniet er wel weer van.
Heb maar weinig tijd gehad om te reageren maar hoop het vanavond een beetje in te kunnen halen (als ik niet te moe ben).
Heb vandaag geregeld dat ik vanaf de herfstvakantie tot na de voorjaarsvakantie thuis ben met verlof :dance: Dat is dus lekker 2 week langer dan anders!!!
Nog 6 week en dan zit het er alweer op voor mij. Gek idee hoor.
Eerst nog maar eens genieten van mijn werk voor ik al teveel af ga tellen.
Tot vanavond hoop ik.
Nu eerst even wat eten.
:-*
Hi meiden,
Algemene dip hier he… Ik doe er ook hard aan mee hoor… voel me echt zo moe de laatste week…
Verder gaat alles hier goed hoor, alleen niet zoveel schrijfmotivatie… :oops:
Zal zo even een update van m’n buik op het showforum zetten.
Kom snel weer gezellig kletsten hoor!
knuf Marije. :-*
Ben net klaar voor mijn werk, maar duik nu mijn bedje in :-*
Joos, heb buikfoto’s gemaakt, maar nu geen tijd om te plaatsen. Solly
Tilly, fijn dat je nu alweer weekend hebt :mrgreen: