Nou meiden,
Het is er dus toch niet van gekomen vanavond. Had visite, telefoon en uiteindelijk toen ik tijd had was ik te moe :hug: Sorry :oops:
Morgen vrij dus zal dan weer even m’n best doen. Zal ook weer eens proberen een buikfoto te maken.
Ga nu naar bed want tol om van de slaap.
Goedemorgen meiden,
Allemaal lekker geslapen?
Ik wel maar ben nog moe :oops: :mrgreen: Ach, duik ik vanmiddag gewoon nog even m’n bedje in als peuter gaat slapen. Heb ook een beetje hoofpijn en dat zal dan misschien ook over gaan.
Hier zit ik momenteel te genieten van peuter. Hij zit al een uur aan tafel met z’n ‘knutselschortje’ aan en hij vermaakt zich zo goed!!! Hij heeft al gestempeld, gekleurd en is nu druk bezig met de klei :inlove: Prachtig, echt waar!! :inlove:
Hoe is het met jullie allemaal?
Patricia, wat een prachtig mooi meisje hebben jullie zeg!! Een plaatje :inlove: Fijn dat ze nu thuis is. Ik hoop dat het goed gaat en jullie van haar mogen genieten.
Angela, fijn dat jij ook weer even wat van je had laten horen meid. Ik miste je al.
Hoe is het trouwens om nu al lekker thuis te zitten. Ben je er al een beetje aan gewend?
Wawa, ben benieuwd naar jou buikfoto!!
Marije, hier ook weer moe hoor. Vooral nu ik weer werk ben ik 's avonds echt wel toe aan m’n bed.
Mooie buik heb je meid!! Heb hem al geprezen in het showforum :mrgreen:
Joos, hoe gaat het jou af met je werk? Zal best heel erg vermoeiend zijn denk ik. Hoe is het met de harde buiken. Hopelijk niet te vaak meer last van?
Jane, heb jij inmiddels al verlof. Denk het wel al of niet? Of stel ik nu weer een hele domme vraag :oops:
Charissa, hoe is het met jou meid? Druk, druk, druk? En hoe gaat het met pretletter. Weer een beetje beter aan het luisteren of nog steeds een enorme peuterpuber :mrgreen:
Hoe gaat het met de zoon van Theo? Gaat dat weer wat beter?
Chrisje, wil jou toch ook nog weer een keer sterkte wensen met het verwerkingsproces waar jullie nu in zitten. Ik hoop zo dat het toch nog ‘mee’ mag vallen en er een goede behandeling is voor de doofheid van Cayla. Hoe gaat het momenteel met Sasja en je man?
Femmie, hoe gaat het met jou meid? Je was de laatste keer hier weer fijn positief. Gaat het nog steeds goed met je en heb je nog steeds een beetje meer vertrouwen?
Wendy, is je zusje inmiddels al weer naar huis of zijn jullie nog gezellig samen. Hoe hebben jullie het samen gehad? Hoe gaat het verder met je?
Mamalena, jou ook al even niet gesproken dacht ik. Hoe is het meid? Alles goed.
Krijgen we van jou misschien ook nog een keer een buikfoto te zien :oops: :mrgreen: Ben best heel nieuwsgierig.
Hoe gaat het momenteel met manlief. Loopt het weer een beetje beter tussen jullie.
En poppetje? Met haar ook alles goed?
Eerst dit maar eens plaatsen dan zal ik eens ff checken.
Voor nu eerst allemaal een hele fijne dag.
:-*
zussie is gister weer naar huis gegaan het was erg zwaar om afscheid te nemen. Komt wel goed is gewoon ff een paar dagen leeg hier en dan komt het ritme er wel weer in terug. Devin zal nog wel heel ff naar haar opzoek zijn door het huis. Ze is ook weer veilig thuis.
heb niet zo veel gelezen maar spring er hier maar weer in.
patricia ik heb de foto gezien van je mooie meisje en ze is echt een schatje zeg :inlove:
Vandaag bij de vk geweest. Alles was weer dik in orde!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Beeb ligt gelukkig niet in een stuit. Wat we iedere keer voor een hoofdje aanzagen blijkt dus een voet te zijn. Het hoofdje ligt al bij het bekken. Het is nog niet ingedaald, maar de ligging is verder wel mooi. Hartslag was ook weer prima (ik geloof zo’n 160 bpm) en zeer duidelijk te horen. Volgens de vk kon ze zelfs de hartklepjes horen functioneren. Ik moet de 19e weer naar haar toe.
Tilly, ik verveel me dood hier thuis!!! Ik heb nog nooit zoveel in de huishouding gedaan als de afgelopen tijd. Maar op een gegeven moment houdt dat ook op. Morgenochtend gaat manlief weer naar het eiland om te werken en komt vrijdagavond pas weer thuis. Ik heb geen idee wat ik dan weer moet uitspoken. Misschien dat ik ook wel met hem mee ga.
Marije, mooie buik meid. Ik ben er gewoon een beetje jaloers op. :mrgreen:
Tjonge dat werken valt me wel zwaar. Deze week is dan ook wel belachelijk druk, maar als ik thuis kom moet ik echt gaan liggen. Normaal ben ik op woensdag vrij, maar deze week ivm testen niet. Vanavond lig ik er vast weer om 21 uur in (net als gisteren). Maar goed, nog 1 dag en dan heb ik weekend! Hopelijk kan ik dan lekker gaan shoppen, mits de kleine morgen niet weer de beentjes bij elkaar houdt.
Angela, wat zal jouw huis glimmen zeg! Fijn dat met de kleine alles goed is. Enneuh, ik vind dat idee om met je man mee te gaan niet eens zo slecht klinken. Ik zou het wel weten.
Wendy, he wat jammer dat je zus al weer naar huis is. Je had het wel leuk met haar hè. Nog veel aan het shoppen geweest?
Tilly, en heb je nog een tukkie kunnen doen? Wat leuk dat je peutertje zo aan het spelen was. Heeft hij wat moois voor mama gemaakt?
Wawa, ik heb geduld, mar ben wel nieuwsgierig hoor
Marije, wat een mooie buik! Super zeg! Die kan zo op een kaart!
Rust lekker uit.
Nou Joos, als ik me net zo voel als nu, dan blijf ik toch maar thuis. Ik heb net twee bakjes thee gehad en ik werd me toch in een keer beroerd. Ik kon gelijk naar het toilet rennen. Alles eruit gespuugd :sick: . Tot overmaat van ramp kon ik mijn plas ook niet ophouden. Je raad het al, ik was zeiknat. :oops: Dan voel je je zo klein, zo onwijs klein. Gelukkig was ik thuis. Ik duik zo mijn bed ook maar weer in. Manlief zou later het eten klaar maken, hij hoeft niet meer weg vanavond.
Ik duik mijn bed in, misschien dat ik dan weer wat opknap. Gatver, nu heb ik me de hele dag goed gevoeld en dan nu dit!!! Ik kan wel janken!!!
Ach Angela, meid dat klinkt niet lekker meid. Heb ik laatst ook gehad, zo uit het niets kotsmisselijk en alles er uit gegooid.
Niet fijn meid. Vanuit hier een hele dikke :hug: en :-* Hoop dat je snel weer opknapt meid.
hoi iedereen!
ons internet was uitgevallen balen zeg!
patricia gefeliciteerd!!!
ben helemaal blij zeg van zo’n berichten
ik ben op 28 aug meter geworden van Zoë (dochtertje van mijn beste vriendin)
ze kwam met een keizersnede ter wereld
beiden stellen het goed
ben zo trots! :shifty:
Joos, zwaar he, die start. Lekker uitrusten in het weekend :hug:
Angela, poetsen hoort ook bij de laatste fase van de zwangerschap hoor
Kyr@, pfoef, wat heftig, dat je zusje alweer weg is. De tijd is wel voorbij gevlogen zeg :hug:
Tilly, hier ook een knutselpeuter :mrgreen:
Druk druk druk, maar nog 5 weken en 1 dag en dan verlof. :lol: :lol: Ik ben helemaal niet aan het aftellen
Buik gelanceerd in showforum :mrgreen:
Ik ga gelijk kijken Wawa!!!
Wawa, ik ben onder de indruk. Ik heb ook al even gereageerd op het showforum.
Marije, mooie duidelijke 3D foto’s! Ook op jou heb ik op het showforum gereageerd.
Hier verder alles redelijk. Ik heb manlief net op de boot gezet en hij komt morgenavond weer thuis. Binnenkort gaat hij op woensdag naar het eiland en is hij de volgende morgen alweer thuis. Dat scheelt dus ruim 10 uur.
Ik ben verder ook niet meer misselijk geweest. Ik heb gister nog lekker kunnen eten. Zelfs 2 x opgeschept (tweede bord niet leeg gegeten, het oog was toch iets groter dan de maag). Ik duik straks mijn bedje nog even in. Ik heb toch weer een redelijk onrustige nacht gehad. Steeds wakker om te plassen. En iedere keer als ik wakker word heb ik ook een behoorlijke droge mond (en daardoor dus dorst), is dit herkenbaar voor iemand??? Dit heeft natuurlijk wel weer als gevolg dat als ik wat water drink, ik een anderhalf uur later weer wakker ben omdat ik moet plassen. :? :? :?
Ik zal blij zijn als de zwangerschap over is. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zo langzamerhand wel een beetje gehad heb met de vermoeidheid, dikke voeten en handen, plassen en een ongemakkelijke dikke buik, last van mijn rug, etc., etc. Maar ja, nog even volhouden… Wordt lastig, maar ik zal wel moeten. Heb verder weinig keus. Ik weet tenslotte waar ik het voor doe. Maar toch… Wat ben ik toch ook een zeikerd! :oops: :oops: :oops:
Angela, je bent geen zeikerd meid!! :naughty:
Soms voel je je nou eenmaal niet lekker meer in je vel met die dikke buik en alles wat er verder bij komt kijken. Is heel gewoon hoor. Dus niet zeggen dat je een zeikerd bent :naughty:
Waarschijnlijk gaat het over een paar dagen weer beter en ben je weer even uit deze dip. Maar, er zal vast weer een nieuwe dip komen. Zo gaat het nu eenmaal.
Eén ding, je hoeft niet lang meer meid…het einde is in zicht :mrgreen:
Marije, mooie foto’s van de 3d echo hoor!! Wauw. Echt heel erg mooi.
Heb ook maar weer eens een foto gemaakt van mijn buikje. Ik heb het maar weer gewoon met kleren aan gedaan, het is echt niet mooi die blote buik van mij. Maar, jullie krijgen weer een indruk van hoe ik er bij loop :mrgreen:
Ik heb net gisteren bericht gekregen dat ik de blijde doos op kan halen bij Prenatal dus ga maar even in de auto richting Zwolle. Ben wel nieuwsgierig en dan zijn peuter en ik er weer eventjes uit geweest vanmorgen.
Tilly, ik weet het, maar het is wel vervelend om zo te zeuren. Ik zou blij moeten zijn dat ik zwanger ben en dan loop ik te zeuren dat ik er nu al weer schoon genoeg van heb. Er zijn zoveel vrouwen die zo graag willen en waarbij het niet een, twee, drie lukt. En dan loop ik te klagen. Voelt wel een beetje ondankbaar, vind je ook niet?
Vandaag heeft de kleine er wel weer even voor gezorgt dat ik me weer wat happier voelde. Beeb was weer behoorlijk actief en heeft me een paar keer getrakteerd op een flinke trap in mijn zij. Ook golfde mijn buik weer behoorlijk. Dan realiseer ik me hoe bijzonder het is.
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje bang ben voor wat er straks komen gaat. Het onbekende, hè? Het gevoel is een beetje dubbel. Ik kijk er naar uit, maar zie er ook tegenop. Doe ik het straks allemaal wel goed, kan ik het allemaal wel aan. Hoe verloopt de bevalling straks? Ik ben best wel een doemdenker. Ook ik onthou de slechte verhalen beter dan de goede. Dat maakt me wel angstig.
Ach, we zien het wel. Ik laat het gewoon maar over me heen komen en wacht het wel af. Meer dan dat kan ik toch niet doen. Ik moet niet te zwaar denken, daar wordt ik alleen maar depressief van. En daar heb ik dus geen zin in.
Ben er wel, maar ben er niet :mrgreen: . Stap morgen hier weer in :-*
Haha, net als Wawa:
Ik ben er wel, maar ik kop 'm ook morgen pas weer in. Heb jullie wel gevolgd hoor.
Tot dan!
Ik heb weer erg mooie foto’s gezien! :inlove:
Angela, als ik eerlijk ben bekroop me wel even het gevoel van, ‘niet zo zeuren’. Niet lullig bedoeld, maar ik zat net aan femmie te denken.
Natuurlijk snap ik wel dat zo’n buik wel in de weg kan zitten, en je niet lekker voelen is ook geen pretje :hug: Gelukkig gaat het weer wat beter toch?
Tilly, je hebt je blijde doos al! Wat leuk zeg, zaten er leuke, bruikbare, spullen in?
BB we misten je a! Fijn dat je er weer bent. En gefeliciteerd met de kleine Zoë!
Wawa en M’lena, tot morgen!
En dan nu tromgeroffel het antwoord op de vraag…
Welk geslacht heeft mijn baby!
tromgeroffel
tromgeroffel
tromgeroffel
tromgeroffel
tromgeroffel
tromgeroffel
tromgeroffel
tromgeroffel
tromgeroffel
WE KRIJGEN EEN KNULLETJE!!! :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Joos wat leuk!!!
Spring ook vanavond weer in! Ben druk bezig met de babykamer… PFFT! :mrgreen:
liefs Marije.
Joos, wat enorm leuk joh. Enne heb jij nu ook een ADHD-ertje in je buik net als ik :mrgreen:
Ik denk ook altijd als ik moe ben of last van iets heb, maar gelukkig ben ik zwanger en doet de beeb het goed. Dat zorgt ervoor, dat ik toch positief blijf. Ik denk ook, dat als je thuis zit je veel meer de tijd hebt om stil te staan bij je kwaaltjes. Ik ben blij, dat ik nog 5 weken moet werken, maar aan de andere kant baal ik natuurlijk ook wel weer van dat werken, omdat ik lekker wil luieren.
Marije, leuk, klussen aan de babykamer! Heb je een bepaalde stijl gekozen?
Wawa, please geen adhd-er! Daar werk ik de hele dag al mee op school. :shock: Mijn kleine is wel lekker actief, maar schopt niet (nog) hard.
Die 5 weken vliegen vast om jho. Maar ik kan me voorstellen dat je nu gewoon al lekker wilt luieren.
foto’s staan in het showforum!