**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Joos super meid :dance: een jongen een klein piemeltjes in je buik :oops:

sorry meiden dat ik er een tijdje niet was twee zaken omdat hier in de regio een groot probleem is met de verbinding, ook twee dagen geen tv gehad en omdat ik erg veel gewerkt heb.

even heel erg ego de ego en dan heb ik het over echt ego. toen een aantal van jullie aan hun eerste werkweek begon, en ik vernam dat dat best even zwaar viel, heeft deze dame vanaf nu vrij en de week juist afgesloten :dance: :dance: :dance: ego he?

chrisje voor jou een hele dikke :hug: het lijkt me een hele lastige periode waar jullie nu ingaan.

patricia ik ga zo eens kijken naar dat kindje van jullie.

wawa ook weer een buik gelanceerd en marije ook. dus meiden tot later ik ga naar het showforum.

hier trouwens een klein weekje ziek geweest virusje te pakken had dus niets met zw te maken. ik voel me nu gelukkig weer heel fijn en lekker.

liefs jane

Joos, wij moeten juist lachen om die kleine ADHD-er in de buik :mrgreen: :mrgreen:

Jane, fijn dat je er weer bent en als je net zo snel bevalt als ik bij peuter, dan heb je over 5 dagen een beeb :mrgreen:

Kyr@, alles goed met je na vertrek van je zusje?

Mamalena, hoe gaat het met de relatie? Al ene goed gesprek gehad?

wawa ik hoop het niet ben er nog niet aan toe hoor?

ik heb alleen wel sinds twee dagen wat bruin verlies dat is toch geen voorbode he :shock:

inderdaad wendy hoe is het met je sinds vertrek zussie?

groetjes

@jane wrote:

wawa ik hoop het niet ben er nog niet aan toe hoor?

ik heb alleen wel sinds twee dagen wat bruin verlies dat is toch geen voorbode he :shock:

Volgens mij wel hoor :wink:

Joos, het was ook niet mijn bedoeling om te zeuren, maar ik wilde het gevoel even van me afschrijven. Ik dacht dat het hier wel kon, vandaar. Ook ik dacht gelijk aan Femmie, maar daarnaast dacht ik ook dat ik mijn eigen frustratie eventjes kwijt wilde. Ik dacht dat we hier onze gevoelens neer konden zetten.

Verder, wat super dat jullie een jongetje krijgen!!! Gefeliciteerd!!!

Jane, fijn dat je er ook weer bent. Dus jij kunt nu ook lekker gaan luieren en wachten op de komst van de kleine. Vanaf volgende week kunnen we ook BIB, BUB of BIA’s van jou verwachten zeker? Spannend hoor!!!

Wawa, het gevoel dat beeb het goed doet houdt mij toch ook wel positief hoor! Daar doe ik het voor. De kleine smurf weet altijd weer een enorme glimlach om mijn gezicht te toveren. Voor jou nog 5 weekjes doorbijten en dan lekker genieten van de laatste loodjes.

Marije, lekker aan de klus? Schiet het al wat op, enne, wat voor soort kinderkamer heb je?

Wendy, hoe is het met je? En hoe reageert Devin op het vertrek van je zus?

Ik heb ook even een update van mijn buik geplaatst op het showforum.

ben nog niet zo toe aan dat gebib en gebub voor hetzelfde beval je met 42 weken is lang bibben :wink: Ik zou het best jammer vinden als het nu al zou komen, ik vind het net leuk worden.

Over femmie gesproken ik las dat het op het werk een beetje was tegen gevallen. Gaat het een beetje met je? hoe staat het met de cyclus?

:hug:

liefs jane

Jane , jaaaaaaaaaa een piemel in mijn buik hihihihi :inlove:

Geniet lekker van he verlof meid. Mijn tijd komt nog wel.

Enneuh…dat onder de spoiler, is dat geen slijmprop? (vraagt de leek)

Over femmie, het valt haar wel zwaar. Gelukkig heeft ze een lieve vriend die haar goed steunt. Omdat dit topic confronterend is, gaat ze het wel een beetje uit de weg. Begrijpelijk denk ik. :frowning:

Wawa, een adhd-er in mijn buik vind ik wel grappig, maar de gedachten dat mijn kindje dat echt zou hebben, en dus dagelijks zo druk zou zijn beangstigd mij wel :lol:

Angela, tuurlijk kan je hier van je afschrijven. Ik heb ook niet gezegt dat dat mocht. Je gaf zelf aan dat je het gevoel had dat je zeurde, en ik gaf daar een eerlijke reactie op.

Heb jij al een gevoel van wat je krijgt? Ooh ik zie net je buik! Ook al zo’n mooie ronde bol! Volgens mij draag jij ook echt aan de voorkant, of niet?

Vanmiddag ben ik ff heerlijk de stad in gegaan en de eerste lading jongenskleding gekocht! Mijn vriend denkt dat we binnenkort failliet gaan, maar ik heb me toch behoorlijk ingehouden. :mrgreen:

Hoi meiden,

Heb wel bijgelezen maar reageer een andere keer. Ben vandaag al de hele dag weg geweest en moet nu weer weg. M’n schoonmoeder is 50 geworden en geeft natuurlijk een feestje!! :dance: :mrgreen:

Meld me dus bij deze voor vanavond af.

:-*

Hallo allemaal,

Wat herkenbaar die laatste loodjes verhalen! Af en toe heb ik wel een kriebel als ik iemand met een ronde toeter zie lopen maar als ik dat dan weer lees denk ik…toch maar niet :wink: (Manlief wil het zo wie zo bij 2 houden en laat zich "helpen"dus…)

Een update over mijn bezoek aan het ziekenhuis vandaag…Een heel lang verhaal, dus als je het te lang vind sla het dan gerust over!

Vandaag naar de kinderarts gewwest met Cayla. Eerst ging ze uitleggen wat de bedoeling was en hoe ze te werk zouden gaan. Het doel van het bezoek aand e kinderarts is dat ze gaan proberen wat de doofheid heeft veroorzaakt. Of het een virus of een foutje in de genetische samenstelling is. Dus niet waar het in eht gehoor fout zit, daar is het audiologisch centrum gedaan. Vervolgens deed ze een algeheel lichamelijk onderzoek, werd er bloed geprikt (Cayla huilde alleen tijdens het prikje en daarna sliep ze gewoon door terwijl de k.a. in haar handje zat te knijpen!!), enmoest zeplassen in een zakje wat vastgeplakt zat. Terwijl dat zakje er zat is er ook een ecg van haar gemaakt. Toen we gingen kijken of ze had geplast bleek dat het zakje niet goed zat en dat er een andere moest geplakt worden.Terwijl ze wisselden plast mevrouw effe vlug zodat we nog langer moesten wachten. Toen zijn we maar gaan lunchen.

Daarna gingen we de neuwe afspraken bekijken, over 2 weken moet ze op woensdag voor de echo en op vrijdag naar de oogarts en een bespreking met de kinderarts, om de resultaten te bespreken van de onderzoeken.

En daarna moet ik maandag de 24-ste naar de audicien om oordopjes bij haar aan te laten meten en om een oticon gehoorkast op te halen. En die week daarop moeten we w.s weer naar het audiologisch centrum, maar dat staat nog niet helemaal vast omdat we daar nog een uitnodiging voor krijgen.

Ook vertelde de kinderarts dat het audiologisch centrum gaat bepalen d.m.v. testen waar er een beschdiging zit aan het gehoorstelsel en of er een mogelijkheid is om een C.I. te plaatsen, als ze denken dat dat kan worden we dan ook nog doorverwezen naar een c.i. team in Nijmegen of in groningen. Die doen dan weer nog specifiekere testen en bepalen uiteindelijk of en waar er een ci wordt geplaatst.

Dit omdat Cayla echt helemaal niks hoort en dus ook niet slechthorend is maar doof aan beide oren.

Idd, als ik niet zou weten dat Cayla doof was, zou ik het niet geloven omdat het lijkt dat ze met geluid reageert en bijvoorbeeld ook mondbewegingen na robeert te doen. Helaas is de werkelijkheid anders en krijgen onze kids een ander leventje dan wij voor hen zouden willen.

Nou zo ziet het er bij ons voorlopig uit, erg druk met ziekenhuis bezoekjes, maar gelukkig ga ik dinsdag ook starten met een cursus baby massage wat voor Cayla heel prettig gaat zijn.

Chrisje, meid wat een duidelijk verhaal en ik kan me voorstellen dat je het allemaal anders had verwacht. :-*

Chrisje, fijn dat je voor ons het verhaal op hebt geschreven. Ik vind het juist helemaal niet vervelend om te lezen hoor. Niks geen moeite!!

Wat staat jullie toch nog een hoop te wachten meid. Ik hoop dat jullie je er een beetje doorheen kunnen slaan.

Fijn dat je ook nog iets heel leuks hebt om naar uit te zien. Verwen Cayla maar lekker met die babymassage!! Zelf zul je er vast ook enorm van genieten.

Nogmaals veel sterkte en kracht voor alles wat jullie nog te wachten staat.

:-* en :hug:

chrisje een heel duidelijk verhaal. zo te horen zit je kleine wel lekker in haar vel, maar begrijp goed dat jullie je het anders hebben voorgesteld. Wat goed dat je een cursus gaat doen. via massage kun je weer extra communiceren. succes voor jullie :-*

Oh Joos wat heerlijk dat je lekker hebt kunnen shoppen, dat mis ik wel een beetje maar het bespaart wel als je niet weet wat het word. gek idee he een jongen in je buik.

Tilly hoe was het feestje. drukke tijden he?

nou ik ga winkelen met vriendin. tot later

liefs

Chrisje, wat een verhaal toch. En wat staat jullie verder nog een hoop te wachten. Ik kan me voorstellen dat je het toch anders had verwacht. Ik wens jullie ook heel veel sterkte toe de komende tijd. En idd verwen Cayla maar lekker met de babymassage.

Joos, ik draag de buik idd heel erg naar voren. Nu begin ik ook wel wat aan de zijkant uit te dijen, maar het meeste is buik. Mijn benen en billen zijn nog normaal. Als ik moet vertellen wat ik verwacht, mijn verstand zegt een jongen, maar mijn gevoel zegt een meid. Ach, we zien het wel.

Tilly, nog van harte met je schoonmoeder!

Hoi meiden,

Sorry dat ik er even niet geweest ben, maar zoals joos al zei, ik had me ff teruggetrokken.

Chrisje, jee meis, wat maak je toch veel door op dit moment zeg. Zo anders dan je je had voorgesteld had, maar als ik het zo lees ga je er wel heel sterk mee om. Petje af hoor!

En wat ben jij een goede moeder, dat je een babymassage gaat doen. Dat zal ze echt fijn vinden en is ook goed voor haar ontwikkeling.

Succes ermee meis. Gaat alles met je man ook goed, tussen jullie en hoe hij ermee omgaat?

Joos, hoe is het afgelopen week gegaan op het werk? Las dat het je zwaar valt. :hug:

BB, proficiat met de geboorte van Zoë

Wawa,
vlgs mij kan jij met al je overwerkuren nu al met verlof :wink:

Hopelijk kan je het volhouden tot je verlof, je doet het met erg veel plezier geloof ik.

Jane,
ik denk dat mij even verward had met het berichtje van joos over het werk :wink: heb je lekker geshopt?

Heb je ff pb gestuurd ook.

Mamalena, hoe is het met je? Hoe is de vakantie geweest? En gaat alles weer wat beter met je man?

Tilly, heb afgelopen week een zware week achter de rug. Heb zondag een flinke terugval gehad en ben er toch wel een paar dagen door van slag geweest. Verder zitten we weer in de verplichte klusfase, waarbij we naast het klussen ook moeten spoelen. Vind er niets aan als ik eerlijk ben. Het is allemaal zo getimed en gepland en het voelt allemaal niet fijn daaronder.

Verder heb ik wederom oud bruin bloedverlies, wat me niet veel vertrouwen geeft en ik wil echt niet nog een keer dat die arts daaronder in gaat lopen poeren.

Meiden even een dingetje:

Ik wil ff kwijt dat ik niemand wil belemmeren in wat dan ook. Ja laten we eerlijk zijn, om sommige uitlating kan ik soms heel pissig worden, maar dat komt dan vaak ook de manier waarop iets geschreven wordt. En ja, toen ik alles uit mijn vakantie teruglas, werd ik inderdaad niet goed van het gebib.

Maar ik kan me ook voorstellen dat als je eindelijk in de fase bent gekomen dat je kan bibben dat je daar ook enthoussiast over bent. Verder leeft de rest van het topic (incl. ikzelf) mee naar de geboorte. Ik wil daarin geen spelbreker zijn. Ik heb besloten om me afzijdig te houden als het me teveel wordt. Ik vind het jammer, maar ja, het is nu eenmaal zoals het is. Aangezien er een babyboom aan zit te komen hier in het topic, denk ik dat de periodes waarin ik afwezig ben wat vaker zullen gaan komen. Verder heb ik regelmatig toch wel een een dip, en ik begreep van de meiden uit het clomidtopic dat dat per ronde erger gaat worden :frowning: en verder ben het “zwangerengepraat” hier soms gewoon even zat.

Sta er dus niet van te kijken als ik soms wel op het forum post, maar niet hier…

Femmie, je bent een schat :-* , maar ik zou je hier echt niet kunnen missen hoor. Ik lees af en toe ook mee met je andere stukjes.

Dat verplicht klussen lijkt me niks. Zo voelde het bij mij al toen mijn cyclus varieerde van 19 tot 34 dagen. Elke dag dacht ik dan, stel nou dat vandaag de eisprong is. Maar ja, helemaal invoelen kan ik me natuurlijk niet, want ik ben zwanger en jij zit nog steeds met dat k**gedoe. Ik wil je daarom ook een dikke knuf geven meis en blijf voor je duimen :hug:

@Wawa wrote:

Femmie, je bent een schat :-* , maar ik zou je hier echt niet kunnen missen hoor. Ik lees af en toe ook mee met je andere stukjes.

Dat verplicht klussen lijkt me niks. Zo voelde het bij mij al toen mijn cyclus varieerde van 19 tot 34 dagen. Elke dag dacht ik dan, stel nou dat vandaag de eisprong is. Maar ja, helemaal invoelen kan ik me natuurlijk niet, want ik ben zwanger en jij zit nog steeds met dat k**gedoe. Ik wil je daarom ook een dikke knuf geven meis en blijf voor je duimen :hug:

Femmie, ik sluit me helemaal bij Wawa aan. Ik zou je hier ook niet willen missen. Als je wilt, hou ons dan op de hoogte. Kunnen we toch iig proberen met je mee te leven.

Ik miste je namelijk echt al wel hoor en met mij meer meiden. Ook al voel je je hier misschien niet altijd meer zo thuis, je hoort er wel bij!!!

Iedereen heeft z’n eigen verhaal en ze zijn allemaal belangrijk en welkom, ook die van jou.

:-*

Heb nog niet zoveel tijd want john is lekker 3 dagen vrij dus ff samen relaxen en dingen doen.

wil wel ff Chrisje een :hug: geven. Vind het erg knap van je dat je je verhaal hebt opgeschreven. Het zal een hele omschakeling zijn voor jullie gezin. Samen toch genieten van Cayla en de babymassage. lieverd wens je alle kracht toe om te wennen aan al de nieuwe dingen die jullie leventje beheerst.

Jane, lekker genieten joh van je verlof.

Femmie, lieverd je bent een kanjer :-*

Joos, jaaaaaa nogmaals gefeli dat je een zoontje krijgt.

Wawa, lekker druk nog?

Angela, mooie buik hoor. hoe voel je je nu?

Tilly, gezellig feestje ?

Patricia, hoe is het met jou en je mooie dochter?

Hier gaat het nu wel weer een beetje.

Woensdag was een klote dag en ik heb nog heel wat tranen laten lopen, telkens als ik boven kwam of ik zag iets waar danielle vaak was dan werd het ff te veel. Mis haar al zo erg. Devin vraagt soms nog waar ze is. Kyra lag op haar bed en kon zien dat ze haar ook miste.

het vliegveld was echt zo erg dat ik ff wegliep en dat ik niet eens meer kon praten of zeggen tegen haar wat ik wilde. het afscheid was erg kort wat we wilde want hoe langer je daar omheen draait hoe moeilijker (weet ik uit ervaring)

Zo’n momenten besef ik pas hoe ver ik weg zit.

volgende moeilijke moment zal mijn kraamtijd wel zijn. bij devin was ons mam hier met danielle en deze keer kan er niemand van mijn kant komen. We komen er weer wel doorheen.

John is een schat en gelukkig kan ik goed met hem praten en mijn gevoelens uiten en hoef ik niks op te kroppen…

Straks ff naar de speeltuin met john en devin en morgen is het weer football seizoen op tv :smiley:

Kyr@, meid ik snap heel goed dat je je zussie enorm mist :hug: :hug: :hug:

Hier gaat het even niet zo lekker. Kindje is zoooooooooooooooooooooooo druk in mijn buik, dat ik niet aan mijn rust kom.

:-* Thx voor jullie lieve reacties meiden. En ik hou jullie zeker op de hoogte hoor. Jullie zijn niet zomaar van mij af :wink:

Nee, ik schreef ook dat ik wrs af en toe een tijdje afwezig ben. Dat is dus niet voor altijd :mrgreen:

Ook lief om te lezen dat jullie me dus bespieden in de andere topics. Oops, dan moet ik op gaan letten wat ik over jullie schrijf :lol: :lol: :lol:

Wendy :hug: :hug: :hug:

Veel plezier vandaag met het football kijken.

Zo hier ff wat klets :mrgreen:

Ik ging gister naar de stad. Ff lekker shoppen. Spring ik op de fiets, doet mijn kilometerteller het niet meer. Dus ik langs de fietsenzaak gefietst voor een nieuwe batterij. Mompelt die jongen iets, waar ik uit haal of hij hem erin moet zetten. Dus ik zeg ja. Vervolgens brabbelt ie weer iets. Ik denk, “ben ik nu gek of klinkt dit als een andere taal?” Dus ik zeg “sorry?” Brabbelt ie weer iets. Ik kon er echt niets van maken, dus ik kijk hem met hele vragende ogen aan. Vraagt ie “sprechen sie deutch?” :shock:

Sta ik hier midden in het land in een fietsenwinkel en tref een duitse verkoper. Dat bedenk je toch niet???

Dat ze duitstalige in de outlet in roermond aannemen kan ik heel goed begrijpen, maar hier bij ons??? Nja, toen ik wist dat ie duits sprak (daar ben je niet op ingesteld wel?) kwamen we er wel uit, maar vond het echt heel apart.

Nou uiteindelijk heb ik mezelf gister lekker verwend met nieuwe laarzen en een lekkere warme nieuwe dikke trui :mrgreen:

Vanuit het andere topic kreeg ik de tip om gewoon eens iets leuks voor een beebje te kopen, dat hielp bij enkele meiden daar heel goed als ze zich rot voelde. Vond het wel heel dubbel, ik ben bang dat het dan hier in huis ongebruikt op de plank komt te liggen en dat lijkt me des te frustrerender. Maar ik heb een middenweg genomen :mrgreen:

Ben naar de markt gegaan en heb stof gekocht. Heb gisteravond heel de avond zitten naaien en zie hieronder het resultaat :mrgreen:

En dit kan ik NU ook al gebruiken als ik lekker in bed tv wil gaan kijken :mrgreen:

Ben weer helemaal happy nu.