**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

@Wawa wrote:

Hier gaat het even niet zo lekker. Kindje is zoooooooooooooooooooooooo druk in mijn buik, dat ik niet aan mijn rust kom.

Heb je niet dat beebje bij inspanning of rust juist ook rustiger wordt? Tja als het bij inspanning is, dan schiet jij er nog niets mee op natuurlijk :?

Nja, succes ermee meis, hopelijk heeft ie door zijn groei snel minder ruimte zodat ie daar wat rustiger van wordt. :hug:

@femmie wrote:

@Wawa wrote:
Hier gaat het even niet zo lekker. Kindje is zoooooooooooooooooooooooo druk in mijn buik, dat ik niet aan mijn rust kom.

Heb je niet dat beebje bij inspanning of rust juist ook rustiger wordt? Tja als het bij inspanning is, dan schiet jij er nog niets mee op natuurlijk :?

Nja, succes ermee meis, hopelijk heeft ie door zijn groei snel minder ruimte zodat ie daar wat rustiger van wordt. :hug:

Het is echt de hele hele hele dag. Zowel als ik op mijn linker, rechterzij lig als op mijn rug. Ook als ik zit en half zit en sta. Ik weet dat ik blij moet zijn, dat beeb het goed doet, maar dit is zo slopend. Ik ben er vannacht uitgegaan en heb beneden zitten janken. Jij was nog online en twijfelde of ik je zou PB-en. Heb ik uiteindelijk niet gedaan.

Wat een mooi voedingskussen trouwens. Kun je nu ook al lekker mee slapen hoor :wink: Manlief is niet zwanger, maar vindt het ook heerlijk slapen.

Ik heb er nog niet mee geslapen wawa, maar ik weet wel dat het heerlijk ligt voor als ik tv wil kijken. Zat altijd moeilijk te doen met mijn ene kussentje, maar kan nu lekker gaan hangen :mrgreen:

Chrisje, ik vind het heel indrukwekkend om je verhaal te lezen. Je schrijft heel duidelijk. Het is niet niks wat op je af komt allemaal. Veel plezier met babymassage, dat schijnt heerlijk te zijn voor baby en mama.

Jane, shoppen is inderdaad heerlijk. Maar ik heb me best wel ingehouden hoor. Ik heb nog wat maanden te gaan :wink:

Angela, lastig hè, om het geslacht te raden. na de 20 wk echo had ik wel iets meer een jongensgevoel, maar voor de rest had ik echt geen idee.

Femmie, ik spreek je veel op msn, maar ik zou het toch ook leuk vinden om je hier te blijven zien. Doe maar gewoon waar je je het beste bij voelt. Als het hier hier even niet trekt, dan begrijpen we dat wel. maar euh…ik hou je wel in de gaten hoor :wink: :thumbup:

(hihih ik lees nu het vrehaal van de duitse verkoper :mrgreen: )

En dan als laatste, dat kussen van je is geweldig! :thumbup:

Wendy, wat fijn dat John vrij is. Veel plezier samen!

Wawa, meid is die kleine zo druk? Wat lijkt me dat lastig zeg. Logisch dat je er even doorheen zit. Was je andere zoontje ook zo druk? :hug:

Alles gaat hier zijn gangetje. Vanmiddag hebben we een bbq met de buurt. Dat is altijd wel gezellig, maar eigenlijk heb ik er niet zo heel veel zin in. Waarschijnlijk is het toch wel weer leuk als iedereen er is, dus ik zet me maar even over dat negatieve gevoel heen.

Fijne zondag iedereen!

femmie doe vooral lekker je eigen ding meid, waar jij je fijn bij voelt en als dat betekend dat je hier een tijdje niet bent dan is dat zo. Ik ga hier niet bibben hoor vind dat een beetje onzin. als er iets gebeurd hou ik jullie direct op de hoogte en zonder bericht zit ie er gewoon nog in. :wink:

zoals het nu gaat heb ik een beetje het probleem van wawa. nou ja probleem… ik ben me er heel goed van bewust dat ik een bib (de laatste) heb. mijn ribben voelen kneus en ik kan niet meer lekker zitten op bank of in auto. wawa niet huilen hoor :hug: wandelingetje maken even naar buiten dat helpt mij vaak. beep ligt waarschijnlijk zelf ook niet lekker en moet zijn draai vinden. ik ga ook vaak in bad, maar niet meer te heet hoor :naughty: ik hoop dat het snel wat beter gaat.

Wendy ik heb een beetje met je te doen. het lijkt mij heel moeilijk om zo ver verwijderd te zijn van familie en wat balen dat ze ook niet in de kraamtijd kunnen zijn. dat je zussie nu weg is zal wel even als een domper voelen. fijn dat john nog even vrij was en zo begripvol is.

M’lena hoe is het met je?

tot later liefs[/url]

oh ja nog even femmie mooi kussen en ik zou ook zeggen verwen je eerst zelf voordat je een rompertje gaat kopen. maar ieder zijn ding ik durfde pas rond de 20 weken iets voor beep te kopen wilde niet eens naar die winkels, maar had al wel een kussen en lekkere cremepjes en mooie kleding. hihi :oops: jij hebt jezelf dus lekker verwend ook met kleding :dance:

Ja heb lekker geshopt was een leuk enerverend dagje. ik heb me ook ingehouden Joos. geen baby stuf gekocht.

Wat veel mooie kleding trouwens helemaal leuk dat de taille weer mag, met breede riemen, mooie kleuren. wil ook zo’n strakke rok en van die gekleurde enkellaarsjes heb zoveel moois gezien. nu nog even wachten op die mooi taille :? en slanke enkels :?

Femmie, ik kan me voorstellen dat het soms moeilijk voor je is om te lezen hoe het er hier aan toe gaat, maar blijf wel schrijven hoor! Je hoort er echt bij. Natuurlijk begrijp ik het heel goed dat je je soms terug wilt trekken, maar ga niet weg!!!

Wawa, ik heb dat ook wel eens gehad dat beeb zo onwijs druk was, dat ik van ellende niet meer wist hoe ik nu moest liggen, zitten of staan. Gek werd ik er van. Maar ik heb ook momenten dat beeb zo erg rustig is, dat ik wel eens begin te twijfelen of ie nog wel leeft. Juist dan zou ik weer willen dat ie zo druk was. Verder niet huilen hoor!!! :hug:

O mijn moeder belt nu, kom later weer!!! Reageer later verder!!!

Joos, peuter was ook druk, maar dit slaat echt alles. :cry:

Joos, veel plezier vanmiddag met de bbq. Ik herken je gevoel, heb ik ook wel eens, en vaak zijn dat de leukste uitjes achteraf.

Jane, ja wat ik al schreef, het lijkt me frustrerend om hier babyspullen op de plank te hebben waar niets mee gebeurd. Net met vriend over gehad maar hij denkt er net zo over. Nja dit is een prima oplossing zo, wordt er vrolijk van (maar dat wordt ik van gewoon shoppen ook :mrgreen: ) en het is idd ook voor mezelf.

Nou meis, nog ff dan kan je je lekker uitleven in de stad. Vind jou wel een typetje die weer meteen direct in de plooi in model terugvalt als beebje eruit is :wink:

Angela, telefoneerse met je moeder. Alles goed met haar? Was toch iets mee? (knie verstuikt ofzo?)

Wawa toch, meis :hug: :hug: :hug:

Hoi meiden,

Heb nog niets gelezen en heb daar voor het eerst ook geen tijd voor. We krijgen zo visite en vanmiddag ook al en vanmorgen zelf weg geweest. Jullie begrijpen dus wel dat er dan van lezen weinig komt. :roll: :mrgreen:

Meld me voor vanavond af. Misschien lees ik nog wel even bij, maar beloof niks.

:-*

Femmie, dank je wel. Vanmiddag VK gebeld over dizzy zijn en vele schoppen van beeb. Ze snapte heel goed dat dit zwaar was, maar volgens haar was het vervelende, dat ze helemaal niets voor me kunnen doen. Mijn lage bloeddruk is juist perfect en een kindje dat veel beweegt in de buik is happy. Tja, wel wat tips gekregen: warme douche voor het slapen, elke dag soep eten voor het zout, niet langer dan 3 uur tussen de maaltijden laten zitten, dus ze was wel heel erg lief voor me. Ik mag als ik wil ook eerder op controle komen.

Nou meiden, heb bijgelezen maar ben nu te moe om uitgebreid te reageren. :oops: Sorry!!

Wil wel even Wawa nog een dikke knuffel geven. :hug: Hoop dat die kleine zich zo nu en dan even iets rustiger gedraagt zodat jij wat meer uit kan rusten. :-*

Meiden, ga nu naar bed dus voor iedereen welterusten :zzz:

Zoals jullie al gezien hadden ben ik hier niet meer zo heel vaak te vinden. Ik heb definitief besloten om gewoon lekker her en der over het forum te struinen en te reageren wanneer ik zin heb (middels pb of anders).

Ik leef enorm met iedereen hier mee en ik lees alles maar reageren niet meer. Ik neem een beetje afstand. Iedereen loopt hier op het einde en dat knaagt onbewust aan me…

En heel raar, want mijn beste vriendin is zwanger en daar heb ik totaal geen moeite mee.

Ik wil gewoon even mijn tijd en energie niet aan zwanger worden besteden want het werkt alleen maar averechts. Misschien weer over een paar maanden, een jaar, maar nu nu geniet ik volop van Loïs :inlove:

Ik houd jullie evengoed in de gaten :-* :-

Dikke knuffel :-

charissa ik begrijp het vond het al jammer om steeds minder van je te lezen hier. toch zie ik nog regelmatig berichtjes van je dus zo blijven we toch op de hoogte

wawa frusti dat er niets tegen te doen he. ik hoopte zo dat het aan mijn hb lag, stom eigenlijk, maar dan kon er wat tegen gedaan worden. de combi moe dizzy en werken is slopend.:hug: voor jou.

tilly drukte bij jou zeg. neem de tijd en tot later.

wendy hoe is het met jou.

femmie ik kocht de wagen vrij vroeg vanwege levertijd. toen wilde de verkoper mij de voeten zak meegeven, want dat was het enige wat ze op voorraad hadden zo van heb je toch iets veel vrouwen vinden dat leuk. ik keek de man een beetje wazig aan en zei toen:“he ja leuk, ga ik met zo’n zak op schoot zitten, nee hoor hou maar lekker kom het over twaalf weken wel ophalen.” die man :eh:

tsja ieder heeft zijn eigen ding. Ik ontspan denk ik pas als beep gezond in mijn armen lig dan is het goed, dan ga ik lekker shoppen. ook voor mezelf :wink:

vandaag is het voor jullie weer een spannende dag. Ik hoop dat alles goed gaat, veel geluk :thumbup:

liefs jane

Het verder reageren is er niet meer van gekomen. Manlief had de computer weer in beslag genomen. Verder heb ik er ook niet meer zo bij stil gestaan.

Wendy, je vroeg hoe het hier nu ging. Het gaat naar omstandigheden prima. Beeb was gisteravond laat lekker druk aan het schoppen en spartelen. Verder werd ik vannacht om een uur of 3 wakker en heb ik alles er weer uit ge :sick: . Daarna was ik enorm aan de diarree (sorry). Was niet fijn dus. Wat mij opvalt is dat ik daar de laatste tijd wel vaker last van heb. Sowieso 1 x in de week. Maar verder mag ik niet klagen. Ik scharrel wat in huis rond, doe het huishouden en als het weer een beetje redelijk is probeer ik naar buiten te gaan.

Verder wil ik je nog even een :hug: geven. Vreselijk dat je je zussie nu zo moet missen en je moeder straks na de bevalling. Maar je slaat je er wel doorheen, al is het nu even moeilijk. :-

Femmie, je vroeg hoe het nu met mijn moeder is. Het gaat redelijk met haar knieholte, daar had ze idd een ontsteking zitten. Maar ja, mams is erg eigenwijs en rust nemen komt niet in haar vocabulaire voor, dus of het echt over is… Ik betwijfel het.

Verder wil ik je nog even sterkte en succes wensen voor vandaag, meid. Ik zal voor je duimen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Charissa, jammer meid. Maar ik begrijp het wel. Succes met alles! :-

Wawa, hoe is het nu meid??? Is beeb al wat rustiger? En heb je een beetje kunnen slapen vannacht??? Ik hoop het zo voor je. :hug:

Ff ego, wat heb ik me toch beroerd gevoeld vannacht zeg! En ik had 's avonds zo lekker gegeten. Lekker visje met een simpele pasta en een heerlijke italiaanse salade ( :drool: ). Maar ja, dat lag om 3 uur dus in de wc. Nu doet mijn hele keel zeer, durf bijna niets te eten omdat ik bang ben dat het straks weer in de pot beland. Nou ja, ik hoef vanmiddag de deur gelukkig niet uit, dus kan lekker kalm aan doen. Vanavond weer naar zwangerschapscursus. We gaan het hebben over persweeën en hoe je die het beste kunt opvangen ofzo. Volgende week is het partneravond. Dan gaat manlief ook mee naar de pufclub zoals hij ons groepje noemt. Het zal mij benieuwen. Na vanavond nog 2 x en dan zit het er al weer op. Dan als iedereen bevallen is gaan we met onze beebjes nog 5 x naar cursus en krijgen we ook babymassage. Leuk hoor!

wij hadden twee weken geleden ook partner avond en morgen zijn we voor het laatst en dan ook na de bevalling nog een aantal keer, lijkt op elkaar dus. vriend zei bij de introductie dat hij geen enkele verwachting had en dat hij hier enkel en alleen is omdat het vn mij moest. vond iedereen erg grappig ik vond het genant. hij deed gelukkig wel heel erg actief mee en heeft alles onthouden. spannend hoe jouw man het gaat vinden.

:-*

Manlief stapt er ook heel nuchter in, denk ik. Hij laat het gewoon over zich heen komen en kijkt wel wat er gaat gebeuren. Ik had hem al wel alvast verteld dat we sowieso met wat massages gaan beginnen die hij dan kan toepassen als de weeën er zijn.

Lekker dan als je vriend zegt dat hij van jou moest. Zou ik ook genant vinden. Maar heeft hij er nog iets van opgestoken?

ff heel ego (ik reageer later)

We hebben ze zien zwemmen!!! :dance: :dance: :dance:

Follikel was 15mm dus wrs woe of do wrs eisprong

Zo en nu weer aan het werk. Tot gauw :-*

JAAAA femmie wat goed joh, wat zullen jullie opgelucht zijn :-*

Charissa, hey lieverd je bent en blijft een schat en we houden wel contact he :smiley: Is het R trouwens die zwanger is?

Jane en Angela, ja voor de man is het natuurlijk anders dan ons. Hun moeten maar toekijken en proberen ons te steunen en te helpen waar WIJ willen op dat moment. Komt allemaal goed hoor. Ik hou me deze keer niet bezig met dingen ik zie het wel als de tijd komt. Bij devin had ik me vanalles voorgenomen wat ik wilde maar uiteindelijk wilde ik het geen van alle :roll: Maar het is zeker de moeite waard om naar les te gaan zodat je weet wat je eventueel kunt verwachten en doen (vragen aan de vk of zusters )

Angela, beterschap nog met je moeder en ik hoop dat ze snel is opgeknapt. En hopelijk heb je zelf ook een fijne dag gehad vandaag met rustig aan doen.

Joos, hoe was de bbq?

Mamalena, hoe is het met jou ?

Wawa, hopelijk is het vandaag wat rustiger geweest voor je.

Tilly, hoe was je visite?

als ik wat vergeten ben solly :oops:

Hier verder wel goed, gister lekker football dagje gehad … jaja onze vikings hadden het goed gedaan en hopelijk hebben ze een goed seizoen dit jaar. Ik hou normaal nooit zo van sport kijken maar dit heeft iets en word ik ook wel fanatiek tijdens het kijken :mrgreen:

Verder is alles wel rustig hier, devin is lekker druk en zit VOL engergie wat mij soms wel ff opbreekt maar komt goed.

ons pap zit in de ziektewet na een week werken. Hij had tijdens een ritje vorige week metaal over zijn been gehad. En mr eigenwijs was niet naar de dokter gegaan en van het weekend werd het erger dus moest ie naar de hhp. gelukkig niet gebroken maar hij moet met been omhoog en rustig aan doen. heeft antibiotica gehad voor evt infectie. dus gaat weer lekker.

femmie dat is fantastisch nieuws zeg, misschien nog een klussessie tegen aan gooien :wink: zodat eitje een mooi welkomst comite heeft. we kunnen dus weer gaan duimen. :thumbup: :thumbdown:

angela vriend moest ook van mij hij vindt het zelf een grote onzin en ergens ben ik het een beetje met hem eens. Hij verdiept zich er gelukkig wel in en gaat mij als het zover is lekker verwennen, maar vind dat gezever in zo’n clubje niets. is ook iets cultureels hoor. Zijn moeder vind het ook allemaal geneuzel. die is van mening dat mannen er helemaal niet bij hoeven te zijn. Bevallen is iets voor vrouwen onder elkaar moeder tantes omas en die weten dan precies hoe je het moet doen. Toen ik tegen vriend zei dat ik het alleen met hem wilde doen moest hij echt even slikken. haha

nou vandaag boxkleed gekocht en een nieuwe stoel en mooi kleed. ben helemaal in mijn nopjes.

liefs jane