**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Jaaaaaaaa jane, je mag weer gaan duimen :dance:

Ben zo blij. Was eerst wat teleurgesteld toen ik hoorde dag de follikel nog maar 15 mm was. Ik dacht, ow dat komt niet meer goed deze ronde, maar toen kwam het nieuws van de samenlevingstest erover heen en ik ben zo blij! Verder gaf ze aan dat dit eitje nog gewoon prima door kan rijpen en wrs woensdag of donderdag springt. Zat nog een eitje van 7 mm, maar die was wat klein en daar verwachtte ze niet veel meer van.

Zo gek, ik heb nu het gevoel dat we al zo ver zijn…

En eigenlijk ben ik nu weer daar, waar ik een jaar geleden dacht te zijn…

Nja, nu lijkt het enige wat nog rest een goede timing.

Je hebt lekker geshopt zo te lezen. Leuk hoor. Heb je het kamertje al af? Je wilde er toch nog een kleurtje in aanbrengen?

Meis, je schrijft dat het pas goed is als beebje geboren is, maar meis, ik denk dat je dit misschien wel eens altijd zo kan blijven houden. Zorgen om je kindje zullen altijd blijven… :hug:

Maar… leef je dan maar lekker uit wat shoppen betreft hoor!!!

Wawa, goed van je dat je ff vk gebeld hebt. Nu weet je waar je aan toe bent. Hopelijk gaan de tips wat werken.

Charissa, :hug: ik weet hoe je je voelt meis :hug:

Als je je beter voelt met loslaten, moet je dat vooral doen en lekker genieten van loïs. Hoop je nog wel hier eens tegen te komen hoor! :-*

Angela, veel plezier vanavond.

Wendy,
hihi ben nu met je aan het kletsen op msn. :mrgreen:

Femmie, ben blij met je berichtje :-* Laat de zwemmers nu hun werk maar doen :mrgreen:

Hoi meiden,

Ben er wel hoor en heb bijgelezen maar ben te moe om te reageren. Misschien morgen als m’n werkdagen er weer op zitten en anders woensdag weer.

:-*

Verder hier voor het eerst een vergadering over geslagen. En het was geen probleem :wink: . maak ik me weer voor niets druk. Ik mag ook niet vragen of ik mag overslaan. ik moet het mededelen. Heel leerpunt voor deze Wawa :mrgreen:

Femmie; JAAAAAAAAAAAAA!! Dat is goed nieuws meid! Ik had het gisteren al gehoord van Wendy en later van jou op msn, maar ik was te moe om nog even hier te komen reageren. veel plezier hè :dance:

Charissa, jammer, maar ik begrijp je beslissing. Good luck! :thumbup:

Jane, hahaha jij gaat niet met een zak op schoot zitten? :mrgreen:

Die zorgen blijven vast wel. Probeer wel een beetje te genieten hè.

Ah ik lees nu dat je toch al wer leuke aankopen gedaan hebt. :thumbup:

Angela, wat lastig dat je steeds zo misselijk bent. Nog even doorzetten hè.

Wendy, de bbq was wel gezellig. Er zijn nu weer 4 zwangeren bij ons in de straat, dus dat was wel het meest besproken onderwerp. (Ik ben al eerste uitgerekend en heb het kleinste buikje :stuck_out_tongue: ).

Leuk zo’n uitje naar het football! Dat ziet er altijd zo gezellig uit. Hele gezinnen met picknickmanden op de tribune enzo. Heel anders dan hier bij het voetbal.

Tilly, Rust lekker uit meid!

Wawa, wat fijn dat je niet hoeft te vragen of je een vergadering over mag slaan. Je doet ook al zoveel voor school hè. Dat blijft dus niet onopgemerkt.

Hoe is het nu met het kleintje? Nog steeds zo druk?

Joos, bij mij in de straat waren er ook 4 zwanger en ik ben de laatste, hihi.

Wendy, sterkte met je vader. Vervelend als ze zo eigenwijs kunnen zijn hè? Dat heb ik dus met mijn moeder.

Femmie, GEWELDIG nieuws meid!!! :dance: :dance: :dance: Ik ga hier heel erg hard hopen dat het nu raak mag zijn!!!

Jane, het idee alleen al dat je daar ligt te bevallen met moeders, tantes en oma’s… (huiver). Maar in sommige culturen is het idd heel normaal. Op zich vind ik het wel grappig dat er zoveel verschillen zijn. O ja, manlief had gister de uitspraak al gedaan dat wanneer hij de enige was, hij meteen weer naar huis ging (jaja, geloof ik helemaal niets van). Ben benieuwd.

Verder was het een leerzame les gister en best wel interessant. Beeb vond dit blijkbaar ook, want hij/zij was erg aanwezig tijdens de cursus. Ook tijdens de zangrepetitie liet hij/zij steeds van zich ‘horen’. Sta je je liedje te zingen, krijg je ineens een hele harde trap in je zij. Auwwie!!! Misschien dat mama toch niet kan zingen??? :lol: :lol: :lol: :lol:

wendy wat een toestand met je vader. Wanneer houdt het eens op daar of beter gezegd hier in nl. Hoe is het nu met je moeder? moest wel lachen om je bericht. je schrijft dat alles heel rustig is en dan in één zin door over het energie niveau van de kleine devin. helemaal niet rustig dus.

Tilly neem de tijd rustig aan en misschien toen woensdag :-*

wawa goed dat je een stapje terug kunt doen op je werk en gewoon aangeven als je dat nodig vind. is moeilijk, maar wel wijs., hoe is het met de drukte maker.

Joos lekker he al die ogen uitsteken met een klein rond buikje. ik heb dat ook met de pufclub en de vk zei het ook “wat een mooi rond buikje” hopen dat het zo blijft he. ook geen dikke enkels en al die dingen. totaal toch nog wel I5 kilo’s hoor, maar je ziet het niet echt.

Femmie spannend nu voor jou he. die timing is op zich nog best een punt hoor, maar niets staat nu in de weg dus het zou wel eens kunnen lukken. je hebt nu in principe net zoveel kans als een ander nou misschien iets meer omdat je precies weet wanneer het eitje springt en dat er zwemmers zijn. men ik leef helemaal mee nog twee weken wachten.

liefs Jane

oh angela leuk lesje gehad dus. wij moeten ook vaak oefeningen doen en liggen op onze rug nu lig ik zo wel lekker maar beep begint dan heftig te protesteren die vind dat niets. en dan lig ik daar echt een beetje te gniffelen.

volgende week dus partner avond, nou ben benieuwd. ik heb vanavond voor het laatst gym.

ik moet er ook niet aan denken om mijn huis vol te hebben. zou het het liefst met vriend alleen willen doen, maar dat kan helaas niet.

groetjes

wat toevallig joh dat er bij een paar 4 in de straat zwanger zijn. hier ook en ik ben net als joos de eerste :smiley:

Joos,en tja een kleinere buik dat had ik met devin op les. bij de laatste les (was 5 feb en devin is de 14e geboren) was mijn buik een van de kleinste en er waren er bij die pas in april of mei uitgeteld waren :roll:

Jane, bedoel je dat je de bevalling het liefst alleen met je vriend wil doen? waarom kan het niet? oh ik moet er niet aan denken dat ik de halve familie aan mijn bed heb staan. Al moet ik zeggen dat ik mijn zussies nog niet zo erg zou vinden. MAAR echt niemand van de schoonfamilie hoor daar heb ik dan weer niet de band mee die ik met mijn eigen wel heb ( al heb ik over schoonfamilie nog niks te klagen )

Wat voor boxkleed had je gekocht?

ik heb nog alles van devin wat meeste groen was dus het kan voor beide :smiley:

Angela, hehe kerels is een ras apart. Vaak hebben ze een grote mond maar een heel klein hartje hoor :lol:

Patricia, hoe is het met jullie? hopelijk gaat alles goed.

hoe is het met de rest?

ik heb wat foto’s geplaatst

Jane, beeb is normaal erg rustig tijdens de les, maar de afgelopen tijd is ie wat drukker. Ik heb ook met de 37 wkn de laatste les, nu dus nog twee keer. Ik vind het trouwens wel prettig dat de mannen ook bij de cursus betrokken worden. Zo weet manlief in ieder geval wat hij kan verwachten en wat zijn rol bij de bevalling kan zijn. Hij vraagt zich iedere keer af wat hij moet doen. Ik zeg dan iedere keer, gewoon aanwezig zijn en mij steunen wanneer ik dat nodig heb. Ik kan me dat machteloze gevoel bij de mannen ook best voorstellen. Daar sta je dan… en je vrouw/vriendin heeft pijn. Je wilt haar steunen en doet en zegt alles met de beste bedoelingen, maar vaak krijg je geen gehoor. Tja, wat moet je als man zijnde dan doen? Ik heb ook tegen manlief gezegt dat hij niets moet vragen, maar gewoon moet doen als ik hem nodig heb. Dit om de nodige frustraties te voorkomen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat ik hem afsnauw of uitscheld. Zo zit ik niet in elkaar. Maar ja, dat weten we van te voren niet hè?

Wendy, mannen… Je kan niet met maar ook niet zonder ze… (althans ik niet). Of wat ze ook wel zeggen: mannen komen van mars en vrouwen van venus (zit wel wat in moet ik heel eerlijk zeggen). :lol: :lol: :lol: :lol: Mooie foto’s trouwens op het showforum!!!

Hoi meiden, sorry, sorry, sorry, heb jullie een beetje in de steek gelaten geloof ik :oops:

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Alsik zo de banners zie gaat de tijd wel erg hard hoor!!

Natuurlijk heb ik het erg druk met Nesrin, kan nog moeilijk het juiste ritme vinden en het lijkt wel alsof ze de hele dag honger heeft!

Verder druk met de verhuizing. In het nieuwe huis is bijna alles klaar. We hopen uiterlijk dit weekend over te kunnen (mischien heb ik dan even geen internet).

Het is voor mij geen doen om alles terug te lezen, dus ik hoop dat jullie het goed vinden als ik vanaf hier weer inspring.

Wat ik wel snel even las was het nieuws van femmie! Geweldig meid, ik moedig de zwermmers aan hoor! :dance:

Ik beloof plechtig weer wat regelmatiger te komen hier!!

Dikke :-* voor allemaal.

Hé Patricia,

Begrijpelijk hoor! Net een kleintje en dan ook nog eens druk met verhuizen. Logisch dat je weinig tijd hebt voor KOK.

Het zal wel enorm wennen zijn hè zo’n klein hummeltje erbij? Volgens mij vind je je draai straks wel. Al het begin is moeilijk. Verder alles goed met jullie drieën?

:-*

Ja, behalve dat we het erg druk hebben gaat het met ons perfect! We genieten volop van ons meisje…we kunnen wel uren naar haar blijven kijken!!

Voor jou gaat het nu ook wel opschieten he Angela? :dance: Hoe voel je je?

O ja, hierbij nog een fotootje…

Ooooohh!!! :inlove: Wat een scheetje!!! :inlove:

Op dit moment voel ik me wel redelijk. Mag op dit moment niet klagen. Maar dat was vorige week wel anders. Toen was ik het gewoon helemaal zat! Steeds maar weer die vermoeidheid, dikke voeten, dikke buik, pijnlijke rug en ga zo maar door. Ik wist van ellende niet waar ik met mezelf aan moest. Nu ben ik lekker relaxed de adressenlijst aan het maken voor de geboortekaartjes. Die ga ik vanmiddag denk ik ook maar even bestellen, of anders morgen, samen met manlief.

Moet er nog veel gebeuren in jullie nieuwe huisje???

Nee, we (nou ja, mijn man :mrgreen: ) zijn zo goed als klaar in het huis. Plafonds zijn gewit, muren gestuucd, laminaat is gelegd. De nieuwe meubels zijn al geleverd…Vandaag zetten ze de babykamer meubels in elkaar en morgen onze nieuwe kledingkast…Dan moet het toilet nog afgemaakt worden, die wilde ik ineens opnieuw betegeld hebben :mrgreen: en dan kunnen we verhuizen!! Ik heb er erg veel zin in. Het is ook veel mooier geworden dan ik ooit gedacht had!!

Fijn hoor om te weten dat alles straks in een keer goed gedaan is. Wat een fijne gedachte trouwens, een nieuw begin. Nieuw leven, nieuw huis, pas getrouwd… Heerlijk hoor! Ik hoop dat jullie er heel gelukkig zullen worden.

Ik weet nog wel toen ik ging verhuizen, samen met manlief. Na een hele vervelende periode lieten we ons oude huisje, waar alle ellende begon, achter ons en begonnen we weer helemaal opnieuw in ons nieuwe huis. Twee maanden later waren we getrouwd (nu moet ik heel eerlijk bekennen dat de ellende ons wel achtervolgde en ons niet een, twee, drie met rust liet, maar goed dat is nu verleden tijd). Nu alles goed en wel achter de rug is, mogen we hier over een paar weken ook nieuw leven verwelkomen!!! Fijne gedachte toch???

Patricia wat een schatje!!! :inlove:

Hopelijk vind je snel je draai in je nieuwe huis.

Patricia, mooi meiske hoor en sterkte met verhuizen.

Vanavond voor het eerst BV cursus

Hi meiden,

Hier een huis vol zieken… :?

Ben er wel , maar ook weer niet dus…

kom snel weer!

liefs Marije. :-*

Beterschap Marije :hug: