Oh meid, dat is echt super!!! Geniet er maar lekker van en kruip vannacht maar lekker tegen elkaar aan als je gaat slapen.
:-*
oh Tilly wat een lieve foto met trotse papa :inlove:
charissa, :dance: jaaa fijn hoor dat Theo weer thuis komt.
wawa, hoe was je laatste werkdag?
:hug:
Tilly: Wat een lieve foto zeg! En ik kan aan de luier van Luuk zien dat hij al aardig aan het groeien is! :oops: :lol: ( hij zit niet meer tot aan zijn oksels)!
En idd leuk om je man eens te zien, durf jij nu ook?
Charissa: Lekker genieten van je Theo!
Heb gisteren de proefafdruk van het geboortekaartje binnen gekregen, wil hem het liefste aan iedereen laten zien!! Maar ja dan is de lol er ook snel af hihi! :roll:
heb ff alleen nieuws van cayla gelezen :hug:
en tilly de foto gezien, schattig meis :-*
en kwam ff jane-update doen:
ff wat leuk nieuws in de groep:
Owen is thuis! :dance:
En jane is uiteraard heel blij.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ohhhh heb er weer kippenvel van! Wat een supernieuws, Owen thuis :dance: :dance: :dance: :dance: Hoe is het met hem? En met Jane?
Lieve, lieve meiden,
Ja was wel ff flink schrikken en ik hoop nu zo dat Cayla echt een implantaat kan krijgen zodat ze in ieder geval kan gaan horen…
En ook dat haar zicht heel, heel, hééééééééé’l langzaam achteruit gaat,(het liefst niet) En nog meer hoop ik dat het geen Usher is, maar die kans schat ik erg klein in.
Jane, Heerlijk dat je mannetje Owen weer thuis is, geniet maar lakker van hem.
Tilly :hug: :hug: :hug: Probeer als je blieft een beetje om jezelf te denken!!!
En een dikke :hug: voor Luuk.
Lieverds ik ga weer ff Cayla eten geven,
:hug: :-*
Tilly, wat een gave foto! Trotse papa met zijn zoon, daar word je wel blij van!
Wawa, eindelijk verlof! Geniet er maar van :thumbup:
Femmie, wat een fijn nieuws van Jane! Het hele gezin is nu dus thuis en kunnen ze eindelijk gaan genieten. Hoe is het nu met Owen?
Chrisje, ik hoop met je mee meid, dat het maar zo goed mogelijk voor Cayla uit mag pakken.
Ik durfde het vanmiddag niet te vertellen hier, maar doe het nu toch. Ik heb al dagen lang last van mijn buik. Die is dan pijnlijk en hard. Sinds eergisteren voelde ik de kleine man niet meer, dus begon ik me zorgen te maken.
Ik heb de vk gebeld, en die dacht aan een blaasontsteking. Dus, meteen naar de huisarts gegaan en in een potje gepiest. Om 3 uur kreeg ik uitslag, het was een heel lichte ontsteking (misschien was het erger maar was het aan de beterende hand). Ik krijg dus ook geen antibiotica.
Aan het einde van de middag kreeg ik een telefoontje van de vk, ze was in de buurt en wilde even langskomen.
Gelukkig klonk het hartje meteen luid en duidelijk. Ik moet het de komende dagen gewoon rustig aan doen, en als ik de kleine niet zou voelen, even weer contact opnemen.
En wat denk je? Vanavond in bad begon meneer weer te trappelen. Dat was wel een opluchting hoor!
oh wat fijn dat Owen thuis is, hopelijk gaat alles goed :hug: lekker samen genieten nou hoor :-*
Chrisje, hoelang moet je wachten op de uitslag? :hug:
Joos, oh dat is echt een naar gevoel he. ik heb er ook veel last van dat ik zo onzeker wordt en dat de kleine een tijd nie voel. ik schud dan een beetje met m’n buik en ben dan zo opgelucht als ik iets voel. Deze beeb is nooit echt super bewegelijk geweest. Hier beweegt de beeb meestal als ik echt wil slapen :roll:
Lieve meiden, ik denk de hele dag aan jullie hoor. Dikke knuf voor jullie. Hopelijk snel beter nieuws voor iedereen :hug:
Joos, ik had 2 a 3 weken geleden blaasontsteking, ook licht maar wel AB gekregen, omdat ik vrij op het einde loop. Ik had ook meer buikpijn tijdens de blaasontsteking. Als ik een keer de beeb niet voel, dan ga ik liggen met mijn knieën omhoog en mijn warme handen op de buik binnen een paar minuten is er dan actie. Ik hoop dat je mannetje wat actiever wordt.Ik ben al ongerust als ik een uur niets voel :oops:
Wawa, normaal werkt dat trucje hier ook, zeker als een van de honden zijn kop op mijn buik legt. Helaas werkte dat de afgelopen dagen niet.
Maar terwijl ik hier in bed met de laptop lig, is meneer weer duidelijk aanwezig. :dance:
Toch lastig die blaasontsteking, ik heb er normaal nooit last van.
Wendy, zou jouw kleintje ook zo rustig zijn als hij/zij geboren wordt?
@Joos wrote:
Toch lastig die blaasontsteking, ik heb er normaal nooit last van.
Na het plassen even beetje staan en bekken kantelen en dan nogmaals plassen. Vaak blijft er urine achter in de blaas, omdat het kindje de blaas indrukt
Hè bah, wat een vervelend nieuws lees ik toch. Maar gelukkig is Owen weer thuis. Chrisje, Tilly, Jane :hug: voor jullie meiden. Ik leef enorm met jullie mee.
Joos, wat zul jij geschrokken zijn zeg! :hug: Pijn in je buik en dan opeens voel je de kleine niet meer. Goed dat je naar de vk gebeld hebt. Ik heb het ook wel eens gehad, dan ineens voelde ik de kleine niet zo veel. Ik wachtte het dan meestal even af, en ja hoor, 's avonds als ik op de bank lag, dan meldde hij/zij zich weer.
Marije, los van manlief is er verder niemand bij de bevalling. Mits de bevalling dus volgende week woensdag is, dan is mijn zusje er ook bij. Die stuur ik niet naar huis dan.
Gelukkig hebben we de woensdag overleefd en zit beeb nog waar die zitten moet. Zusje baalde stiekem wel een beetje. Ze had natuurlijk op wat sensatie gehoopt. Toen ze bij me kwam was ze al een beetje in paniek, want ja, wat verwachtte ik nu eigenlijk van haar. Wat moest ze doen in het geval dat. Heb haar uitgelegd dat ze mee moest helpen om het bed in elkaar te zetten en dat ze er gewoon voor me moest zijn. Ook verteld waar de telefoonnummers lagen e.d.
Gister even met manlief om de tafel gezeten en de financiën doorgenomen. We zijn erachter dat we het gelukkig redden, zelfs nog wat geld over houden, mits we ons uitgavepatroon aanpassen. Dat stelde me enorm gerust. Verder gaat hij nog met die ene zangvereniging om de tafel om te kijken of ze er op een andere manier nog uit kunnen komen.
Vannacht beroerd geslapen. Heb de hele nacht een raar gevoel in mijn buik. Alsof je darmen vol lucht zitten, maar een windje laten of de grote boodschap doen lukt niet. Ben net gelukkig wel even naar het toilet geweest, maar ik kan niet zeggen dat het oplucht. Ik blijf een naar gevoel in mijn buik houden. Zal straks wel weer over gaan.
Ik ga zo weer even slapen, ik hoef pas om 10:45 uur bij de vk te zijn, dus kan ik nog mooi even tot 9 uur slapen. Ik meld me verder voor vanmorgen even af, zodra ik nieuws heb horen jullie weer van me. Mijn gedachten gaan uit naar Chrisje, Tilly en Jane en ik dat we binnenkort goed nieuws kunnen horen. Meiden, nogmaals een dikke :hug: voor jullie!
:-* voor iedereen en tot horens.
Liefs Angela
O ja, BIB
Zat vannacht opeens te denken Marije, dat wij ook elkaars geboortekaartje kunnen showen :mrgreen: Ik wil hem ok zo graag delen, maar niet met iedereen
goedemorgen lieve meiden. ik heb niet alles gelezen, maar las en begreep dat ik niet de enige met zorgen ben hier. lieve tilly, chrisje luuk en cayla een dikke knuffel voor jullie.
joos meid een blaasontsteking succes voorzichtig zijn hoor.
tilly wat een prachtige foto van jouw mannen.
wij hebben gisteren een hele dag in spanning in het ziekenhuis gezeten en in de namiddag kregen wij de verlossende woorden dat Owen mee mocht. Ik heb nooit kunnen invoelen hoe het is om je kindje achter te laten in het zh en dit heeft diepe indruk op mij gemaakt. ik heb me geloof ik nog niet zo intens ongelukkig gevoeld.Gelukkig is dit verhaal goed afgelopen en ik ben zeer zeer dankbaar hiervoor.
men dacht dat Owen door de vacuum extracties (5) een bloeding in de hersenen had omdat zijn hb plotseling was gedaald. ze konden om verschillende echo’s gelukkig niets vinden.
in de verloskamer na heel wat uur wilde een gyn het toch nog eens langs de natuurlijke weg proberen. toen is owen dus met veel geweld geboren. de arts ass en ik wilde voor een kz gaan omdat ik zo uitgeput was. en hele heftige weeen had, maar geen pers en Owen de boef kroop steeds naar boven. dus met veel getrek en geduw heb ik ongeveer een kz van onder gehad een paar gekneusde ribben, maar nu dus wel een gezond zoontje.
femmie lieverd ik wil jouw graag bedanken voor al je lieve sms’jes en de wensen van de dames hier.
als ik me wat beter en fitter voel ben namelijk erg moe, kom ik hier snel verder lezen, maar wil jullie toch niet onthouden van een mooi foto’tje.
liefs jane
3I05 gram 50 cm en geboren op 07/I0/2007 onze lieve kleine Owen, derk.
bidden op een goede afloop
Jane, wat een prachtig knulletje en enorm fijn te horen dat jullie lieverd mee naar huis mag. Hopelijk kun je/ kunnen jullie snel gaan genieten :hug: :-* :-*
Jane, wat een mooi kereltje zeg! :inlove: Maar wat een heftig verhaal. Ik hoop dat je snel mag bijkomen en geniet van je mooie mannetje! :-*
Wat een mooi mannetje~!! :inlove: :inlove:
Hoop dat je snel hersteld, Heel belangrijk:Neem je rust!!!Ook als je je iets fitter voelt! Echt gewoon lekker 6 weekn kraamvrouw zijn,hoor!
:-*
Jane: Wat een knap mannetje! Dat wordt nog wat later. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Fijn dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn. :-
Verder nog niets bijgelezen… kom vanavond even lezen en kletsen! :-