**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Peuter zei om 11 uur: Mama kokuh en dan bad.

Uhmmmmmmmmm, tja nee dus. Ik vraag: Ben je soms moe en wil je even slapen.

Peuter: Ja!

Ik viel bijna van mijn stoel, maar hij knort nu sinds 11 uur. Ik ben net 5 minuten wakker :dance:

Ben vanmorgen bij vk geweest. Gelukkig was mijn eigen vk er weer. Vanaf volgende week mag ze weer bevallingen doen! :dance: :dance: :dance: Heb alles even laten controleren, hb, glucose, urine, bloeddruk.

Hb: 7,9

Gluc: 4,3

Urine: geen bijzonderheden

Bloeddruk: 120/83

Volgens de vk zijn er nu bepaalde hormonale veranderingen aan de gang (emoties e.d.) die aantonen dat het niet lang meer gaat duren. Maar 40 weken zou ik toch nog wel eens kunnen gaan halen. Ik moet volgende week vrijdag 19 oktober weer langskomen om 09:00 uur. Ze wil dan een inwendig onderzoek doen om te kijken of er evt. al enige ontsluiting is. Ook heeft ze een schatting gemaakt van hoe zwaar zij denkt dat ons kindje bij de geboorte zal zijn. De gynaecoloog dacht bij de 20 wkn echo aan 3200 gram, de vk zat aan 3400 - 3500 gram te denken. Ben dus benieuwd.

Fijn nieuws Angela

Ik vond het toch wel weer even spannend hoor. En ik ben er met een fijn gevoel weer weggegaan.

Maarre, jij hebt nu ook lekker verlof zeker, of is dit je laatste dag Wawa?

Nee, ik heb nu echt verlof. Nou ja, op papier maandag pas, maar nu al echt :wink: voor mijn gevoel

Heerlijk hoor. Heb je nog plannen voor de komende weken of is het nu lekker luieren geblazen? :wink:

@Angela79 wrote:

Heerlijk hoor. Heb je nog plannen voor de komende weken of is het nu lekker luieren geblazen? :wink:

Veel luieren en met peuter spelen

Hoi meiden,

Jane, wat super fijn zulk mooi nieuws te mogen lezen over Owen!! En wat is het een plaatje zeg!! Weet je wat ik nu wel heb bij al de ‘gewone’ pasgeboren babietjes, ik vind ze zo groot :oops: :lol:

Wat een prachtige bos met haar heeft hij trouwens, ongelofelijk.

Hoop dat jij ook spoedig mag herstellen meid, het klinkt alsof je behoorlijk beschadigt (aan de onderkant) vanaf bent gekomen. Neem er de tijd voor om het te laten genezen meid. Ik hoop dat jullie met z’n drieen een fijne kraamtijd tegemoet gaan.

Wawa, verlof :dance: :dance: Heerlijk meid, en zo welverdient!! Ik hoop dat je er super van kan genieten.

Angela, dat klinkt allemaal weer goed meid. Tja, beeb zal vanzelf laten weten of het na of voor de 40 weken komt. Maar, wat zal het leuk zijn als hij/zij het even liet weten, of niet :wink: :mrgreen:

Goed om te horen dat het financieel te goed gaat komen bij jullie, is toch weer een zorg minder.

Marije, hoe gaat het verder met jou? Wat is rustig aan doen lastig hè! Helemaal als je er nog één rond hebt lopen. Dat is haast niet te doen.

Ik hoop dat de klachten iig niet meer worden of beter nog, zelfs wat minder. Meid, kop op!! Nog even :wink: :mrgreen:

Wendy, hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met je moeder? Al een poosje niks over gelezen geloof ik. Gaat het goed met haar?

En Charissa, lekker geslapen naast Theo? Heerlijk toch als ze er dan weer zijn hè?!!

Joos, hoe gaat het nu met je buik? Wat is dat toch schrikken als je de kleine even een tijdje niet voelt. Je kunt je daar dan zo’n zorgen om maken! Fijn te horen dat uk het goed doet!!

Chrisje, met jou naar omstandigheden ook alles goed?

Femmie, hoe gaat het met jou? Lekker zwanger aan het wezen? :mrgreen:

Mamalena, jij bent inmiddels op vakantie maar wil je toch nog even heel veel plezier toewensen. Geniet ervan.

Patricia, hoe is het met jou meid? Al een beetje ingeburgerd in jullie nieuwe woning? Hoop je snel weer te spreken meid.

Hmm, ben ik nu nog iemand vergeten? :think:

Vanmorgen weer bij Luuk geweest natuurlijk. Gelukkig was hij nu, ondanks het vele spugen, niet weer afgevallen maar gewoon 40 gram gegroeid :dance: Kijk, daar doen we het voor. Hij weegt nu 1180 gram. Super hè!! Hij heeft nu ook kleine rompertjes aan omdat hij het lekker vindt toch wat om zich heen te voelen. Maatje 44 en nog te groot :inlove: Toch begint hij wel steeds meer baby te lijken hoor. Ja, hij is klein, heel klein maar toch… :inlove:

Vanmorgen toen ik met mijn schoonzusje kwam lag meneer weer dwars in de couveuse. De verplegers en de artsen zeiden al dat het maar goed is dat de deurtjes van de couveuse dicht zitten, anders zou hij er zo uit kruipen.

Ik heb ook weer hele mooie foto’s gemaakt dus het kan wezen dat ik jullie binnenkort weer onderdompel in foto’s van onze kleine man :inlove:

Nou meiden, ga nog eventjes plat en spreek jullie snel weer.

:-*

Jane wat een prachtig mannetje! :inlove: Die gaat vast heel wat dames het hoofd op hol brengen :mrgreen:

Jouw bevalling klinkt als een horror :? , hopelijk knap je snel weer op.

Tilly, ‘gewone’ baby’s zijn reuzen bij Luuk hè. Maar jouw kereltje doet het ook goed gelukkig. Hij gaat nu dus al op onderzoek uit :stuck_out_tongue:

Wawa, geniet er van meid! :thumbup: Peuter vindt het vast ook fijn dat mama thuis is.

Bedankt voor de plastip.

Angela, wat fijn dat jouw eigen vk weer (bijna) terug is. Je zag er wel tegenop dat iemand anders de bevalling zou doen hè.

Misschien heb ik er over heen gelezen, sorry daarvoor dan, maar ik vroeg me af waarom je het bed nu nog niet opzet. Ik kan me zo voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt als je bevalling is begonnen.

Marije, tot vanavond! :mrgreen:

Femmie, hoe is het bij jou? Voel je je al lekker zwanger? :-*

Wendy, sorry, gisteravond was de batterij dus echt ineens leeg. Gelukkig had ik je al gewaarschuwd, maar ik vond het toch wel een beetje naar dat ik geen gedag kon zeggen.

Jane, wat fijn om weer wat van je te lezen! Wat is Owen knap :inlove: :inlove:

Rust lekker uit en neem de tijd om te genieten en laat je lekker verwennen :thumbup:

Wat een bevalling meid, :hug:

Wawa, je verlof is ingegaan :dance: :dance: :dance:

Tilly, dompel ons lekker onder met foto’s van Luuk :inlove: Wat een kanjer he, zo’n vechter. Weer gegroeid en lekker dwars in de couveuse :lol: :lol: Oh enne het is heerlijk om weer naast Theo te liggen :inlove:

Angela, fijn dat het allemaal goed was bij de vk! Wij houden je hier gewoon goed in de gaten :mrgreen: Als je te lang niet reageert ben je aan het bevallen :lol:

kus kus

Wawa: :mrgreen: :mrgreen: Ja kunnen we wel doen ja… dan weet je ook gelijk de naam hihi! :wink: :mrgreen: Ach zolang het nog even tussen ons blijft :wink:

Wat lekker dat je peuter zelf aan gaf even te willen slapen, zou willen dat Jesse dat vanmiddag ook even gedaan had… pff wat was het moeilijk om m’n ogen open te houden zeg. :zzz:

Angela:Wat een goed nieuws van de vk! Nu maar rustig afwachten wanneer het komt he!! :dance:

Tilly: Wat een goede verhalen weer over Luuk! Enne als ik voor mezelf spreek… Kom op met die lading foto’s vind ze allemaal zooo mooi! :inlove:

Hier gaat het wel, ik doe rustig aan ( ik kan ook niet anders meer hihi :roll: :roll: ).

Maar ben er niet negatief over hoor, het is nog maar voor even , en ben al lang blij dat ik deze zwangerschap niet in het ziekenhuis lig!

Komt allemaal wel goed! :-

Joos: Hoe is het vandaag met je buik? Nog last gehad?

Voor de rest van de meiden even dikke kus ! :-

@Marije wrote:

Wawa: :mrgreen: :mrgreen: Ja kunnen we wel doen ja… dan weet je ook gelijk de naam hihi! :wink: :mrgreen: Ach zolang het nog even tussen ons blijft :wink:

Doe ik het wel even als manlief niet thuis is :lol: :lol: via hotmail. Maar dan moet het echt stil blijven hoor. :mrgreen: :-*

Is goed :mrgreen: We houden onze mond!

Hier druk bezig geweest met het schrijven van enveloppen voor de geboortekaartjes

@Wawa wrote:

Hier druk bezig geweest met het schrijven van enveloppen voor de geboortekaartjes

Nee Wawa… je zegt het verkeerd… :naughty: Het moet zijn ( aangezien je nu verlof hebt ) Hier RUSTIG bezig geweest met het schrijven van enveloppen voor de geboortekaartjes.

:mrgreen: :mrgreen:

Sorry grapje!

Ga hier vandaag weer een beetje aan de babykamer doen… ja hij is nog niet af… :oops:

En dan moet er ook nog een nieuwe kamer voor mij en vriend komen… :roll: Wij zijn hier niet van de uitstel hoor! :liar:

Fijne dag iedereen!

@Marije wrote:

@Wawa wrote:

Nee Wawa… je zegt het verkeerd… :naughty: Het moet zijn ( aangezien je nu verlof hebt ) Hier RUSTIG bezig geweest met het schrijven van enveloppen voor de geboortekaartjes.

:mrgreen: :mrgreen:

Sorry grapje!

:lol: :lol: :lol: Toen ik het opschreef, had ik zo’n reactie al verwacht. Hi hi hi, maar het is wel een heel werk hoor :mrgreen: Heb jij de enveloppen al geschreven?

Wat een geluk dat ik niet zo nieuwsgierig ben :liar:

:wink:

Gelukkig gaat het met mijn buik een stuk beter. Ik heb geen pijn meer, en de kleine is lekker actief.

Marije, lukt het een beetje met de babykamer?

Wawa, “druk” aan het schrijven dus :mrgreen: Het lijkt me inderdaad wel een werk om zoveel enveloppen te schrijven. Ik zit er aan te denken om ze op stickers te printen, maar dat is wel minder persoonlijk.

Charissa, het gezinnetje is weer compleet! Veel plezier samen. :dance:

Ik heb een nieuw deeltje geopend!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1988450#1988450

Hier kan dus een slot op.