**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Jane is thuis. Owen niet :frowning:

Hij moest in het zkh blijven, heeft misschien een bloeding in zijn hersenen… :frowning:

Zijn hb is gedaald.

Jane en man, heel veel sterkte in deze onzekere periode. Wat moeten jullie je machteloos en bang voelen :hug:

Denk veel aan jullie en hier wordt enorm geduimd op goed nieuws. :pray:

:shock: :shock: :shock: Nee wat verschrikkelijk… hoe kan dat nou!!

Jane en man heel veel sterkte! :-* :-*

oh wat erg en onzeker voor jane en vriend :cry:

lieve jane heel veel sterkte en hopelijk heb je snel positief nieuws :hug:

ook een kaarsje voor jou kleine mannetje :kaars:

:-*

lieve dames het valt allemaal niet mee in ons clubje he.

nieuws van cayla

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=46060&start=0

en dan Tilly met haar vechtertje en nou jane met haar zorgen over haar mannetje

En natuurlijk valt het hier zwaar om te lezen hoe machteloos jullie je alle 3 moeten voelen en afwachten hoe en wat. :hug:

zit hier gewoon met tranen en ik duim heel hard voor jullie 3 mooie beebjes :kaars: :kaars: :kaars:

oh devin maakt me soms zo aan het lachen, en dat doet me zo goed op het moment.

had blikje met fruit en vroeg aan hem wat er allemaal in zat door op het plaatje te wijzen. cherry, pear, peach en ik zeg tegen hem this is a pineapple. zeg ie… nooo mommy that is spongebobs house :inlove: :mrgreen:

Oh meiden, wat een nieuws van Jane en van Chrisje. Zit hier met kippenvel en betraande ogen. En daarbij Tilly met haar vechtertje Luuk. :cry: :cry: :cry:

Jane, meid ik duim heel hard mee voor goed nieuws! :hug: :-* :thumbup: :thumbdown:

Chrisje, had al gereageerd in jouw topic maar hier ook even een dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

Tilly, gaat alles nog goed met Luuk, is hij weer gegroeid?

Verdorie, ben er helemaal stil van… :kaars: :kaars:

Ik dacht even leuk te kunnen melden, dat ik vor het laatst naar mijn werk ga in 2007, maar wat een k u t nieuws lees ik hier. Tjonge, ik schrik hier echt van!

Ondanks het K-nieuws Wawa, wil ik je heel veel succes wensen met je laatste werkdag voor je verlof en in 2007. Daarna rustig aan he :hug:

• breekt in

Meiden, wat een akelig nieuws lees ik hier :(. :hug: :hug: :hug: en :kaars: :kaars: :kaars:! Ik hoop snel op wat beter nieuws hier… Sterkte allemaal… :-

• breekt uit *

Hi meiden,

Heb zo slecht geslapen… bleef maar denken aan de meiden die het nu zo zwaar hebben… :cry:

Ben er ook echt wel kapot van moet ik zeggen, mag het ook eens een keer goed gaan denk ik dan. :frowning:

Ik brand hier een kaarsje en denk aan jullie! :kaars: :-* :hug:

Wawa: je laatste werkdag, wel goed die deur dicht slaan he vanmiddag! Enne… niet stiekem werk meenemen, we houden je in de gaten. :wink: :mrgreen:

Wendy: Het huis van Sponge Bob :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: fijn he, dat zulke dingen je dan toch even kunnen opvrolijken. :-*

Mensen, ik ben er weg van. Op naar Frankrijk. Heel veel haast, dus helaas geen tijd om het laatste nieuws te lezen, maar ik begrijp dat het niet goed gaat met Cayla? Echt geen tijd meer! Sh*T.

Ik zit er zelf een heeeeeel klein beetje doorheen en dan ook nog zulk nieuws over Owen en Cayla…

Meiden, geloof me…er lopen hier tranen die voor het eerst niet op zullen houden.

Gelukkig heb ik Nick meegegeven aan oma toen we uit het ziekenhuis kwamen. Dat scheelt nu enorm want zit er zelf nu ook even doorheen.

Jane en Chrisje, ik zal voor jullie bidden. :pray:

:-*

Tilly meis, wat ellendig toch allemaal. Wordt allemaal een beetje te veel he…

Denk hier aan je. :-* :hug: :-*

:cry: hemel wat een ellende allemaal.

Ik weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen.

Chrisje, Jane, Tilly (en families) heel veel sterkte! Ik denk aan jullie :hug: :-*

:twisted: Verdorie ik krijg het niet uit mijn hoofd, k heb er hoofdpijn van gekregen. :evil:

3 lieve kleine onschuldige kindjes(en hun ouders), zulke vechtertjes die al zoveel voor hun kiezen krijgen. Da’s toch niet eerlijk. :cry:

Ben het met je eens Joos, de hele dag heb ik op het werk aan de meiden en hun kleintjes gedacht :hug:

Hopelijk snel goed nieuws :pray:

Leentje, dank je voor je berichtje!

Hier nog een meiden…

:frowning:

Hoi meiden,

Met z’n allen komen we er wel toch?!!!

Het is allemaal ontzettend verdrietig wat hier bij een aantal van ons gebeurt, maar zullen we proberen elkaar op de been te houden?

Ik heb namelijk veel steun aan jullie!!

Iemand dus nog iets leuks te vertellen ondanks het verdriet en de zorgen hier. Gewoon om onszelf er een beetje door te slepen?

Hier even een mooi plaatje van manlief met ons kleine vechtertje :inlove: Die foto vrolijkt mij weer een beetje op :inlove:

En mij ook! Wat een vechter die Luuk :inlove: en wat leuk om je man nou eens goed te zien :thumbup:

Nu alleen jij nog :mrgreen:

Tja heb ik nog wat leuks te melden, ehhhh nee, alleen dat Theo vanacht weer thuis komt :dance: :dance: