Femmie, heerlijk he nogmaals zo’n duidelijk bevestiging :inlove: Geniet, geniet, geniet meid :-*
Hier alles goed hoor. Ben al vanaf vorige week donderdag alleen (Theo is een week weg) en dus nog 2 dagen alleen met Loïs. Heb genoten van haar en even lekker rust gehad, heerlijk!
Wen, die herfstkleuren ,daar geniet ik ook zo van. En dan blaadjes, nootjes e.d. zoeken en daarmee knutselen, zo leuk! :thumbup:
Voor jou komt ook het ‘einde’ in zicht, nog een paar weken. Dan ga ik weer lekker wat opsturen naar je :dance:
Met Loïs is ook alles super, zit lekker in haar velletje :thumbup:
Mamalena: Alvast heel veel plezier in Frankrijk! Geniet ervan! :-
Femmie: Wat fijn he zo’n extra bevestiging dat je zwanger bent! Zit me nu al te verheugen op je buikfoto’s! :dance:
Tilly: Hoe is het nu met Luuk? En met jou en de rest van je gezinnetje? Vind je echt zo’n topper! :- :-
Angela: Nog eventjes meid, en dan heb ook jij al jullie beeb in de armen! Wat schiet het op allemaal he. :shifty: :mrgreen:
Nog erge voorweeen gehad?
Jane: Ja! lekker naar huis! Wat fijn! Geniet ervan. :-
Joos: Jij schiet ook al zo op met je zwangerschap.
Leuk zo’n dag met alleen maar geblabla, je bent zeker nu extra moe
Wawa: Bijna meid, dan nog even lekker een paar weekjes rustig aandoen en genieten he! Heb je trouwens het gevoel dat het dit keer weer eerder komt of niet…? :think:
Kyra: Lekker he, nog zo tutten met z’n tweetjes. Ik word er soms een beetje emo van… niet dat ik er niet heel erg naar uit zie om straks met z’n viertjes te zijn, maar gewoon dat Jesse mama gevoel ofzo… :eh: :think: raar he…
Verder gaat het hier wel, het is soms wel wat frustrerend om bijna niets te mogen. :?
Chrisje: hoe is net nu? Al wat meer duidelijk over jullie meisje?
Als ik iemand vergeten ben sorry… :-
Hier vandaag weer naar de Fysio geweest, ze heeft eigenlijk niet zo veel gedaan… Wel heel veel tips en informatie meegekregen, maar moet eerlijk zeggen dat ik de helft weer vergeten ben :oops: :oops:
Het belangrijkste is nu gewoon dat ik erg goed op m’n houding let, en vooral niets overbelast.
Ga weer op de bank zitten… krijg last… :?
liefs Marije :-
Wendy, bed staat nog niet op klossen. Ik heb een kraambed besteld en die staat geduldig in de kamer te wachten totdat hij in elkaar gezet kan worden. Ja, ik ben ook heel erg benieuwd wanneer het hier los gaat. Zal nog wel een weekje duren. We wachten het wel af.
Joos, balen zeg zo’n lange saaie studiedag. Maar je hebt het overleefd!
Femmie, fijn dat je mee mag doen met MvM. Fijn dat de test zo’n donkere streep gaf zeg! Geeft toch weer een positief gevoel. Tja, dat is dan toch wel een beetje balen als de chauffeur bekend is in de buurt, dan kun je het toch moeilijk voor je houden. Volgende week de echo, gaaf hoor. Kan me voorstellen dat je daar erg naar uit kijkt.
Charissa, wat is die meid van jullie gegroeid zeg! :o Onvoorstelbaar. Lekker dat je zo heerlijk hebt kunnen genieten met je dochter alleen. Fijn dat het met jullie zo goed gaat.
Marije, de voorweeën komen en gaan. Ik kan er geen peil op trekken. Op dit moment heb ik ook weer krampen in de buik, maar ik sla er eigenlijk geen acht op omdat ze toch niet regelmatig genoeg komen naar mijn idee. Tja, die zwangerschapsdementie ook, logisch dat je de helft onthoud bij de fysio. Misschien de volgende keer opschrijven?
Ik ben vandaag aan het bakken geslagen. Ik heb gevuld speculaas gemaakt, afgelopen weekend heb ik een boterkoek gebakken en voor een paar weken terug een boerencake. Let wel, dit doe ik dus normaal nooit!!! Ik heb er nooit zin in of geduld voor. Nu dacht ik, ach ik heb tijd dus waarom ook niet.
Werd net gebeld door ene muts over een gratis roetfilter. Of ik daar belangstelling voor had. Wij rijden diesel en zullen tzt dus ook een roetfilter moeten plaatsen. Ik gaf aan dat ik daar wel belangstelling voor had. Of ze voor volgende week een afspraak kon maken. Nou ja zeg, je geeft toch eerst info? Ik zei dat ik het eerst met manlief wilde overleggen en graag wat info wilde. Nou dat kon ik dan teruglezen op gratisroetfilter.nl Ik was gewoon een beetje overrompeld. Nou ze zou over een week wel terugbellen. Muts!
Hoi meiden,
Heb net kans gezien alles bij te lezen maar zie het even niet zitten te reageren. M’n hoofd staat er geloof ik niet zo naar ofzo, is eventjes iets teveel maar zal het binnenkort weer goed maken!!
Zal wel even snel jullie vragen over Luuk beantwoorden…
Met Luuk gaat het weer de goede kant op. De AB-kuur is goed aangeslagen en ze hebben inmiddels de infectie gevonden. Hij krijgt nu nog maar één soort AB specifiek voor die infectie.
Verder mocht hij gisteren zomaar ineens zonder de low flow (korte sprietjes ter ondersteuning) proberen adem te halen. Dus ECHT helemaal zelfstandig. Tot op heden gaat dat goed :dance: Hij heeft wel periodes dat hij erg snel ademhaalt maar dat herstelt zich nog voldoende en is nog geen reden geweest hem weer terug te doen aan de low flow. Ook is hij weer gegroeid, hij weegt inmiddels…tromgeroffel…1125 gram!! :dance: :dance:
Dat is toch super :inlove: :mrgreen: Zolang hij ook zo goed blijft groeien proberen ze hem zonder low flow te laten ademhalen.
Vandaag gesprek gehad met de arts en die vond het ook goed gaan. De AB kuur moet hij een week lang hebben en zal dan stoppen.
Luuk is inmiddels ook een kandidaat geworden om van de NICU af te gaan naar de High Care. Een promotie dus!! Omdat het momenteel weer redelijk rustig is op de afdeling laten ze hem nog lekker daar omdat hij toch ook nog steeds wel erg klein is. Maar, morgen of overmorgen zal hij waarschijnlijk wel overgeplaatst worden.
Uhm, was er nog meer…
Met mij gaat het ook redelijk. Heb ineens erg veel pijn links bij m’'n schaambeen ofzo. Tsjonge, kan er niet eens van lopen en zelfs als ik zit doet het zeer. Herkenbaar voor iemand? Als het zo erg blijft bel ik morgen even de vk. Eerst maar eens rustig aan doen.
Zo, enorm ego…maar maak het echt weer goed :-
Nog even voor Jane, meid ik hoop dat je snel met jullie kleine mannetje Owen naar huis mag. Geniet maar lekker van hem.
:-
Oh ja, heb nieuwe foto’s in het showforum gezet. :oops: Kon het niet laten :oops:
hehe poepoe,
:oops: :oops: heb jullie gruwelijk verwaarloosd maar heb wel steeds alles gelezen.
Reden voor de verwaarlozing die natuurlijk niet goed te praten was/is:
- manlief vierde zijn verjaardag…
*Cayla huilt erg veel…
De fysiotherapeut stelde voor dat ze met spoed naar de osteopaat moet omdat ze erg overstrekt, een duidelijke voorkeurshouding heeft en héééél veel huilt, vind eht erg zwaar en voel me best schuldig omdat ik haar laatst gewoon beneden heb neer gelegd en haar lekker heb laten huilen. (Daarna vloog ik weer naar beneden om haar vol van schuldgevoel te vertroetelen…)
Dus maandag afspraak met osteopaat.
Ben zelf nu ook bij de fysio omdat ik maar last van mijn stuitje bleef houden, na de bevalling. Schijnt dat het te maken heeft met de bekkenbodem en moet nu oefeningen doen…
Verder heb ik gisteren naar de oogarts gebeld om erachter te komen of hij nou al weet of ik naar een academisch ziekenhuis moet i.v.m. de pigmentvlekken op de oogzenuw, volgens de assistente zou hij me terugbellen…
Ook ben ik aan het regelen dat Cayla met 6 maanden naar het kdv kan. Gelukkig kan ze gewoon komen maar wel moet ik de gezinsbegeleidster vragen contact met hun op te nemen om te kijken hoe zij ze kan ondersteunen of uitleggen kan over omgang met en aanleren van een par basis gebaren.
Verder tel ik echt af, over 2 weken weer naar het audiologisch centrum, het duurt me veel te lang maar…
donderdag mag ik wel alvast het gehoorapparaat ophalen, en wordt er gekeken of de oordopjes goed zijn gemaakt. Het aanmeten is pas over 2 weken, maar toch…
Zo dit ff gekopieerd…
Tilly, hoe gaat het nu met jou? Je hebt net een bevalling achter de rug en zo veel onzekerheid, erg veel sterkte ermee! wat een fijn bericht dat het goed gaat
Die pijn bij schaambeen…toch wat rustiger aan doen, deed ik niet en moet nu dus naar de fysio, dus probeer echt rust te houden…
Femmie, leuk he, die donkere test van MvM! heb ook het oek en het boxkleed want ik kon toen niet kiezen en mocht ze allebei!
Angela, wel spannend hoor die voorweeën…lekker gevulde speculaas…mmmmjammie…
de “rest” ik reageer van de week nog verder omdat manlief net thuis is…
oh chrisje wat klinkt het toch allemaal zwaar. Het is soms goed om de baby uit te laten huilen zeggen ze maar ja het moederhart dan he… :hug:
Ik geloof goed dat je sommige dingen te lang duurt. Hopelijk heb je snel meer duidelijk . suc6 bij de osteopaat, En wel fijn dat cayla ook naar het kdv kan met 6 maanden.
Tilly, oh wat groeit Luuk goed joh :dance: zal je een heerlijk gevoel geven dat hij er zo voor knokt he…
en super lieve foto’s :inlove:
Chrisje, :hug: Ik heb enorme respect voor jullie hoe jullie hier mee omgaan.
Tilly, mooie kereltjes hoor!
Had net weer wat voorweeën, maar het zet weer niet door hè! Wel is de buik erg hard steeds. En dat terwijl ik lekker relaxed ben. Morgen is manlief weer een nacht van huis, zul je net zien en beleven dat het dan wel doorzet. Gelukkig is mijn zusje bij me. Ik ben dus niet alleen 's nachts.
Angela, fijn dat je zusje bij je is… voel je je toch meer gerust he.
en ja harde buiken heb ik hier ook regelmatig… maar dat wil helaas niet zoveel zeggen… had gister wel een paar keer van die gemene steken daaronder zeg.
Nee ik weet dat harde buiken niet zoveel zegt, maar het is knap vervelend, vooral als het gepaard gaat met weeën.
Steken onderin zijn ook vervelend. Ik moet wel zeggen, het wordt er niet leuker op zo hè? Al die krampjes, steken, harde buiken. Maar wat we er voor terug krijgen, het zal het zeker waard zijn!!!
ja dat is het echt zeker waard :inlove:
@Tilly wrote:
Oh ja, heb nieuwe foto’s in het showforum gezet. :oops: Kon het niet laten :oops:
Nou, :naughty: foei Tilly!!!
:lol: Lieverd, we zien hier gráág foto’s van je manntjes voorbij komen hoor. Doe vooral wat je niet laten kan!
Wat super dat het zo goed gaat met Luuk! Weer een overwinning behaald.
BIB
Jeetje nog 10 dagen tot de uitgerekende datum. :shock:
Leek het voor mijn gevoel nog eeuwen te duren, gaat de tijd nu wel erg snel. Lekker die tegenstrijdigheden. Begint nu wel spannend te worden hoor!
Manlief is net vertrokken en zal met de boot naar het eiland vertrekken voor zijn werk. Dus ik :thumbup: :thumbdown: dat het vandaag nog niet zover is.
Gister kwam manlief thuis met de mededeling dat een van zijn werkgevers (een zangvereniging) hem nog maar tot en met december kan betalen en daarna is het geld op en heeft hij daar dus geen werk meer.
Voor de vakantie werd er ook al een zangvereniging opgeheven omdat de dirigent zijn ontslag niet wilde accepteren. Hier werd manlief ook de dupe van, hij was daar begeleider. De vereniging had ook niet meer genoeg geld om zowel een begeleider als een dirigent te betalen. Leden liepen bij het koor weg omdat ze niet met de dirigent overweg konden. Dus de inkomsten liepen terug. Het was de bedoeling dat manlief de functie van dirigent en begeleider op zich zou nemen. De huidige dirigent kan geen noot piano spelen, dus de keuze was snel gemaakt. Manlief was de ideale kandidaat. De huidige dirigent kon niet leven met deze beslissing en heeft het de zangvereniging behoorlijk moeilijk gemaakt. Zo moeilijk dat de zaak nu bij een advocaat ligt, de zangvereniging ontbonden is en manlief geen inkomsten meer heeft. Nu komt er ook nog eens bij dat bovenstaande zangvereniging ook geen geld meer heeft om manlief te betalen, dus nog meer inkomsten weg. Al met al gaan we er nu maandelijks zo’n E 600,00 op achteruit. Leuk hè? Kan er ook allemaal nog wel bij. Alsof we niet genoeg financiële zorgen al hebben.
Maar goed, tussen nu en 10 dagen hoop ik te bevallen van een gezond kindje en dat is belangrijker dan die E 600,00. Daar valt wel weer een oplossing voor te vinden, toch? Gewoon de vacatures in de gaten houden.
Sorry voor dit ego bericht, maar ik wilde het even van me af schrijven.
Oei, dat zijn geen leuke berichten nu voor jullie Angela. Wat zou je man ook vreselijk balen zeg met al die opheffingen :wall:
Beebje mag inderdaad nu wel even blijven zitten en pas er uit komen als manlief er weer is. Wel fijn dat je zusje er is, dat scheelt toch weer.
En voor Chrisje even een dikke :hug:
:-*
Ach Tilly, weet je wij kijken er al niet eens meer raar van op. Dit soort dingen gebeuren bij ons regelmatig. Wij krabben ons wel vaker achter de oren en denken dan, hoe gaan we dit nu opredden?
Ja, ben erg blij dat zussie vanmiddag komt. Ik zag er zo tegenop om alleen te zijn. Stel je voor dat… Nee, ik moet er niet aan denken dat ik dan 's nachts helemaal alleen zou zijn. Gelukkig zijn er genoeg mensen die ik kan bellen en die er dan 's nachts voor mij uit zouden gaan om mij te ondersteunen, maar ik vind het idee dat er een bij me slaapt toch een stuk aangenamer.
Al weer wat nieuws van Luuk?
:-*
Waar is iedereen???
Hi Angela!
Ben er wel, maar de muis van de computer is bijna overleden… kost heel veel moeite om dat ding te besturen hahaha!
Mannetje neemt vanavond een nieuwe mee, dus tot straks!
liefs Marije
Marije, lastig zo’n overleden muis :mrgreen:
Enneuh, de tijd vliegt inderdaad! Al ruim 27 weken, en stiekem kijk ik al vooruit naar mijn verlof.
Hoe gaat het met je? Doet de rust je goed?
Angela, wat balen van dat werk van je man zeg. 600 euro is niet niks. Hopelijk vindt hij snel weer wat anders.
Veel plezier met je zusje vanavond/vannacht (enneuh kleine van Angela, even blijven zitten totdat papa thuis is hoor!).
Wendy, steken, harde buiken, opvliegers…Ga jij Angela inhalen?
Ik had vannacht gedroomd dat jij een meisje kreeg. Zo grappig, ik droomde dat ze bij jou op je arm lag en dat Devin een kusje kwam geven. Raar toch, ik heb je immers nooit in het echt gezien. :think:
Chrisje, wat een zware periode zeg. Er komt echt van alles op je af hè. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. :hug:
Volgens mij ben jij een goede lieve mama, maar iedereen heeft grenzen hè. Dus als je haar een keer laat huilen, dan ben je niet meteen een slechte mama. Ik kan het me heel goed voorstellen. :-*
Tilly wat een mooi gezinnetje! Niet alleen Luuk is een mooi mannetje, maar zijn broer is ook een plaatje. Je zal wel behoorlijk trots zijn.
Luuk doet het goed hè :thumbup:
Femmie, weer bedankt voor de jane update!
En gefeliciteerd met je dikke vette MvM-streep! Wat een heerlijke bevestiging weer hè.
Netjes dat die mevrouw zegt dat de flessen en chauffeur bekend zijn in de buurt.
Jane, ik hoop dat je inderdaad morgen met je kleine ventje naar huis mag!
Charissa, wat een heerlijk meisje is Loïs toch. En je bent nu dus lekker van haar aan het genieten. Fijn dat ze lekker in haar velletje zit.
M’lena, morgen vertrek je toch? Veel plezier!!
Wawa, nog 1??
Angela: Wat vervelend dat jullie qua financieen er zoveel op achteruit gaan… Bij ons gebeuren er ook regelmatig van dat soort dingen :? . Je wordt er wel creatief van, maar leuk is anders…
Is je zusje er al? Gaat er bij jou trouwens nog iemand anders bij zijn dan alleen je man?
Tilly: Wat ontzettend fijn dat het met Luuk zo goed gaat :dance: :dance: :dance: ademt hij vandaag nog steeds zelf?
Over dat schaambeen… kan zijn dat je bekken zich weer aan het plaatsen is , en dat de spieren daaromheen wat last krijgen. Je bent natuurlijk ook druk met heen en weer vliegen etc… niet vergeten dat je pas zelf ook een flinke operatie hebt gehad.
Dikke knuf! :-* :hug:
Chrisje: Jeetje meid, is allemaal niet niks… Maar wat zijn jullie sterk zeg! :thumbup: :-* :hug:
Ook een beetje aan jezelf blijven denken he! :hug:
Joos: Nieuwe muis doet het goed :mrgreen:
Hier gaat het verder goed hoor, heb nog wel vaak harde buiken maar niet echt zorgwekkend.
En tja… dat niet kunnen en mogen lopen is natuurlijk wel erg vervelend.
Vind het vooral vervelend dat ik niet zo veel met Jesse kan doen…
Wanneer komt de nieuwe buikfoto, ben benieuwd! :-*
liefs Marije.
Jane, ben je alweer thuis meid? Ik hoop dat je kleine mannetje ook naar huis mag.
Joos, balen zo’n onzinnige studiedag. waardeloos. Bij ons gaan studiedagen in overleg, maar we hebben dan ook nog een klein team.
Tilly, goed nieuwd meid. Is er al een prognose wanneer Luuk ongeveer naar huis zou mogen? Kwestie van weekjes of maanden? Geen idee wat het met je schaambeen zou kunnen zijn. Sterkte in ieder geval.
Femmie, de eerste drie maanden juist rustig aandoen hoor. Niks geen conditie op peil houden :x . Luister na je lichaam, plof op de bank en ga na 13 weken weer aan de slag. Dat is echt echt heel belangrijk!!! Ik heb een hele goede conditie, maar de eerste drie maanden heb ik echt rustig aan gedaan.
Wendy, hier drijfnatte pyjama’s 's nachts. Elke dag kan ik een schone aandoen. het lijkt wel of ik onder een dekbed lig met pyjama aan, terwijl het buiten 40 graden is ofzo!
Joos, idd nog één dag, maar ik kan het me nu nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd. Ik ben er aan toe, maar nu het dichterbij komt, vind ik het afscheid nemen van mijn werk ook best moeilijk.
Angela, pfoef meissie dat is heftig financieel gezien. Probeer je wel te ontspannen hoor. Dat is in deze fase wel heel belangrijk :hug:
Marije, helpt de fysio wel of gaat het echt het ene oor in en het andere oor uit :-*
Mamalena, zit je dochter nog steeds in de nee-fase? Hier was het vandaag beter dan vorige week, dus ik hoopte, dat het aan het weer lag en dat jij hetzelfde hebt
Chrisje, lieverd, ik lees over iedereen, maar nauwelijks iets over jezelf. Trek jij het allemaal nog? je was toch ook aan het afstuderen ondertussen? :hug:
Iemand vergeten? Charissa volgens mij en tja. verder weet ik het niet: dementie :mrgreen: