**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

ff snel, voor ik mijn bedje in duik;

Wawa, succes komende week, je mag bijna met verlof :dance:

Mamalena, leuk je weer hier te zien. Jij ook succes met werken :hug: en alvast een hele fijne week in frankrijk :dance:

Truste allemaal.

JANE GEFELICITEERD MET OWEN DERK!!!

Hopelijk herstel je snel meid. Maar petje af hoor! Je hebt het overleefd. Geniet maar lekker van je kereltje. :-*

Wawa, ik zal je advies ter harte nemen. Op deze manier duurt het wel erg lang ja. Het komt wanneer het komen wil, toch? Voor jou ook nog een paar daagjes en dan mag je met verlof. Heerlijk toch?

Mamalena, sterkte met peuter. :hug:

Verder duik ik ook zo mijn bedje in. Wilde even checken hoe het met Jane was.

Welterusten allemaal!

:-*

Erg rustig hier zeg!

Maar hier nog BIB

JANE…GEFELICITEERD MET OWEN DERK!!!

Kom later meer reageren moet nu eerst de verjaardagstroep van hub zijn verjaardag verder opruimen…

Ff jane-update:

Heeft nog best wat pijn, met paracetamol gaat het wel goed. Ze geeft borstvoeding en mag daarom vaak naar owen toe. Hij is 3100 gram en drinkt goed. Zijn ademhaling wordt in de gaten gehouden, omdat hij het gister ook zwaar gehad heeft. Misschien dat hij vanmiddag naar haar toe mocht. Of dit uiteindelijk zo is, weet ik nog niet.

Tilly, jane vroeg ook naar luuk, heb haar de laatste stand van zaken gegeven. Vind je niet erg denk ik?

Femmie, thanks voor de update. Fijn dat we op deze manier op de hoogte gehouden kunnen worden. :-*

Alles goed met jou/

femmie, bedankt voor de update! Het gaat dus naar omstandigheden goed met Jane en Owen.

En hoe is het met jou?

Angela, bij jou nog steeds alles rustig zie ik.

Wawa, heerlijk, nog 1 weekje! Het is je gegund meid. Enneuh, misschien zijn het hormonen, maar ik snap heel goed dat je het jammer vindt dat er toen geen steun aan jullie gegeven kon worden, maar nu wel (min of meer) gevraagd wordt.

M’lena, veel plezier in de Dordogne! Hopelijk heeft poppetje daar wat afleiding en jengelt ze minder.

Tilly, hoe is het nu met Luuk? Mocht je al weer bij hem? Vreselijk om mee te maken dat zo’n keintje zo dichtbij ligt te vechten en het dan niet redt. :hug:

Ik ben aan het eind van de dag zo ontzettend moe. Niet normaal meer, en mijn buik voelt dan ook heel vervelend. :cry: Ach, eigenlijk heb ik helemaal niks te klagen, want het valt allemaal best mee. Ik heb gewoon even een klaagbui.

@Joos wrote:

Ik ben aan het eind van de dag zo ontzettend moe. Niet normaal meer, en mijn buik voelt dan ook heel vervelend. :cry: Ach, eigenlijk heb ik helemaal niks te klagen, want het valt allemaal best mee. Ik heb gewoon even een klaagbui.

Hier idem :-*

hier nog weer ff een update van jane:

Owen moet nog een nachtje op de couv blijven. Ze vinden hem nog wat prikkelbaar, maar verder gaat het wel goed met hem. Hij drinkt goed en jane voelt zich ook weer wat beter.

En hoe het met mij gaat?

Tja, ik dacht dat het wel goed ging tot ik na het werk de ingeving kreeg wat te gaan wandelen. Heb een rondje gaat maken waar we normaal 30 tot 40 minuten over doen, heb ik nu een uur over gedaan en halverwege was ik echt helemaal kapot. Heb mijn vriend gebeld in de hoop dat ie in de auto onderweg naar huis zat, maar hij was helaas nog aan het werk. Heb mezelf met veel pijn en moeite thuis weten te krijgen. Stond er perplex van. Leek wel of ik de marathon gelopen had. Had ook echt geen energie meer om te koken en mijn lieve schat is dus meteen vanuit een drukke werkdag verder gegaan met koken om toch te zorgen dat er eten op tafel kwam :oops:

Het is toch zo’n schat, gewoon zonder mopperen, terwijl ik me maar excusseer, zegt ie “lieve schat, je bent gewoon zwanger, dit zal nog wel vaker gaan gebeuren”

Ben na het eten wel gaan sporten. Wil mijn conditie niet nog verder laten kelderen. Ging op zich wel goed, heb het rustig aan gedaan, maar ben nu wel doodop. Ga zo dus ook maar lekker naar bed.

Fijne avond meiden. Morgen komt MvM. Ben benieuwd…

Mamalena, vervelend dat poppetje in de nee fase zit. Valt niet mee he zo’n drukke peuter en zwanger zijn soms.

Alvast veel plezier toegewenst in Dordogne, geniet er maar lekker van en wel rustig aan doen he.

Wawa, hoe is het met je? bijna verlof voor je he

Tilly, Hoe is het met Luuk? en met nick? beseft hij het een beetje?

Angela, voor jou ook afwachten he .

Femmie, oh wat balen dat je vriendin nog aan het werk was zeg… Maar je hebt het toch wel getroffen met die vriend van je he… het is een schat hoor… Ook voor mij want hij eet toch maar elke keer een frikandel voor me :mrgreen:

Joos, oh ja ook zo moe :? vervelend hoor. Gewoon naar je lichaam luisteren hoor. Hoe is het met je mannetje daarbinnen?

Marije, hoe is het met je? valt het nog een beetje te doen?

Jane, oh lieverd gelukkig gaat de BV toch goed. Je zult ook wel uitkijken naar het moment dat je echt van Owen kunt gaan genieten :hug:

hopelijk ben ik niemand vergeten…

Hier alles wel goed. Ik geniet nog lekker van devin en ben samen met hem veel aan de knutsel en wandel.

Ik was van het weekend niet mee geweest naar de ijs hockey wedstrijd. Het was me wat te veel en had wat koppijn en dan moet je daar niet zijn natuurlijk met dat gejuich en geschreeuw.

Heb wel meer steken daaronder maar niks bijzonders. Vrijdag lekker op controle en horen we wel hoe en wat.

Ik heb het trouwens wel heet hoor vaak, van die leuke opvliegers of zo… heb al 2 nachten boven op de dekens geslapen met de waaier aan :roll:

BIB

Femmie, lief van je vriend zeg! Je mag je handen dichtknijpen heb ik het idee. Maar vraag niet teveel van jezelf he? Je kunt het maar beter ff rustig aan doen

ja wendy, nog even. Nog 11 dgn om precies te zijn. Dan zijn we bij de uitgerekende datum. Aftellen dus. Voor jou schiet het nu ook al aardig op hè?

Angela, Jij bent de volgende! Nog 11 dagen zeg, wat gaat dat toch snel!

Wendy, jammer dat je het uitje aan je voorbij moest laten gaan. Die opvliegers lijken me ook lastig. Brrr ik moet er even niet aan denken om boven de deken te slapen. Ik had het gisteren ijskoud :mrgreen:

Femmie, goed naar je lijf luisteren meid. Die vermoeidheid hoort er (helaas) bij. Wel verstandig om lekker in beweging te blijven.

En die vriend van jou, volgens mij verdient hij wel een standbeeld, of niet? :-

Heb je nog een update van Jane?

Wawa :-
Nog 2 dagen?

Vandaag hadden we een studiedag, zo vermoeiend! Het thema was pedagogisch handelen. Iedereen moest een casus voorbereiden. We dachten dus heel praktijkgericht bezig te gaan. Helaas was het allemaal beleidsmatig.

Beetje onzinnig, omdat we hier bij ons juist al heel erg bewust mee bezig zijn. Tja, we zijn niet voor niets een speciale school.

Angela, ja ik ben a.s vrijdag 37 weken dus dat schiet lekker op… ik ben zo benieuwd wanneer het bij jou zover is.

staat je bed trouwens al op klossen ondertussen?

Joos, vervelend dat je zo’n slopende dag had. Hoe was het bij mir btw?

Femmie, hoe was het met MVM???

Jane-update:

Ze mogen morgen waarschijnlijk naar huis en owen ligt nu lekker bij jane op de kamer. Genieten is eindelijk een beetje begonnen :inlove:

Fijne update van Jane :thumbup: :inlove:

Wawa, jij kan echt zo uitrusten he, nog maar een paar dagen. :thumbup:

Tilly, hoe is het met Luuk en met jullie?

Femmie, wat klink je lekker zwanger :inlove:

MvM is net geweest. En ik ben nog steeds zwanger :dance: :inlove:

Test was donkerder dan donker :inlove: joepieeeeeeeee :dance:

Hihi, ik mag dus meedoen. We hebben op haar advies het boek uitgekozen. Ze waarschuwde wel netjes dat de buurt haar en de chauffeur kent. Vraag was dus of de buurt het al wist en zo niet of we het erg vonden als ie het te weten kwamen.

Nou komt de chauffeur pas vlgd week donderdag en dinsdag hebben we de echo. Dus zullen woensdag maar een rondje buurt gaan doen als alles goed is.

Ben helemaal blij. Vond het stiekum toch wel weer ff spannend toen die test gedaan werd. Geloof dat ik een testtrauma heb opgelopen afgelopen jaar :shifty:

oh wat heerlijk dat ze morgen waarschijnlijk lekker naar huis mogen. Wat zal ze genieten dan zeg. Fijn dat Owen nou bij haar op de kamer is ook.

Femmie, oh fijn dat het goed was met MvM… toch lekker duidelijkheid he.

En ja dat is wel een nadeel als ze haar en de chauffeur kennen (tenminste als je het nog ff voor je zou willen houden)

Charissa, hoe is het met jullie verder? zag dat je heerlijke pretletter lekker gegroeit is weer :inlove:

Joos, vermoeiende dag gehad. Rust maar lekker uit vanavond hoor! :hug:

Wendy, jahahahaaaaaaa er is weer een frikandel voor je gegeten zondag hoor. Dat is voort vaste prik :lol:

Nou jou hormonen doen ook aardig hun best he? Is het ook warm nu bij jullie? Of ook herstachtig? :think:

Charissa, hoe is het verder met jou meis?

Jeetje, voelt ineens weer heel raar. Heb weer ff dat hyper gevoel. Ik ben ECHT zwanger gevoel. Alsof het nu weer een beetje meer doordringt. Ik zit over een paar maanden met net zo’n dikke buik als jullie!!!

Femmie, hier is het herfst achtig. De bladeren vallen van de bomen en de kleuren zijn prachtig (oh ik vind de herfst zo mooi qua kleuren he) Het is niet echt koud en je kunt toch wel in je tshirt naar buiten (of het ligt aan mijn hormonen, dat kan ook :lol: )

en jaaa dalijk krijgen we jou buikje te zien op foto’s :inlove: