Lieve Jane, meid ik leef met je mee. Ik hoop dat ze je snel helpen, op wat voor manier dan ook en je hier kan melden dat je mama bent geworden!! :hug: :-
Hier vanmorgen helaas geen mogelijkheid gehad naar Luuk te gaan. Kregen telefoontje uit het ziekenhuis dat er op de afdeling het één en ander gaande is waardoor we niet konden komen. Wij wisten gisteren inderdaad al dat er een kindje, één van een tweeling, op sterven ligt. Het zal dus momenteel wel heel slecht gaan en misschien is dit kleine mannetje inmiddels wel overleden. Voel zo met die ouders mee. Wat een verdriet voor hen.
We kregen wel te horen dat het met Luuk iets beter gaat en hij weer wat meer kleur heeft gekregen door de bloedtransfusie. Ook willen ze hem binnenkort weer aan de low flow leggen, een stapje vooruit dus wat het ademhalen betreft. We zouden gebeld worden door de afdeling wanneer we weer naar Luuk kunnen, maar tot op heden nog geen telefoontje gehad.
We wachten maar af. Toch een heel verdrietig gevoel dat het zo slecht gaat met een ander kindje op de afdeling. De couveuse van het desbetreffende kleine mannetje staat naast Luuk. Wat moet er nu wel niet door die ouders heen gaan?!! :hug:
Meiden, spreek jullie snel weer.
:-
Ow tilly toch, wat een verdriet hè. Wat die ouders door moeten maken, maar ook dat je niet naar luuk toe kan. Ben wel blij te horen dat luuk weer wat meer kleur heeft gekregen.
Kan me voorstellen dat je zo meeleeft met die mensen, je staat zo dichtbij en het komt ook zo dichtbij. Dikke :hug: meis.
(blehhhh wat een onzekere periode voor jullie nu toch )
Jane, ik denk aan je hier en een dikke knuffel! Hopelijk heb je snel je beeb! :-
Tilly, wat vreselijk, maar ook omdat het allemaal niet ver van je bed is als die baby naast Luuk ligt. Wel fijn om te lezen dat het beter gaat en hij met kleine stapjes weer vooruit gaat :-
Jane, ik leef met je mee meid. Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt en dat alles goed blijft gaan.
Tilly, kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten, zeker omdat het bedje naast die van Luuk staat. Maar gelukkig gaat het weer wat beter met Luuk. Zie je wel dat het een vechtertje is! :-*
Hier tot op dit moment nog alles rustig. Was dus weer eens vals alarm. Ik heb net de boel weer een beetje opgeruimd in huis. Doordat onze katten hun wintervacht krijgen, verharen ze vreselijk. O ja, ik had per ongeluk de deur van de babykamer open laten staan en een van de twee katten vond het nodig om met haar vieze poten in de wieg te springen. Fijn!!! :evil: Nu had ik het wiegje net zo mooi opgemaakt, kan ik alles er weer afhalen en opnieuw uitwassen :x Nou, de administratie van manlief is ook weer aan de kant en kan volgende week naar de boekhouder worden gebracht. Kunnen we weer fijn omzetbelasting gaan betalen. :dance: :mrgreen: Zo ff een ego stukje van mij. Nu weer in spanning op nieuws van Jane wachten.
Was ff niet thuis, vandaar een iets verlaat bericht van jane
sms 16:19 uur:
Nou prik uitgewerkt, ze gaan nu persweeen opwekken. Laatste kans voor normale bevalling. Ik ben alleen kapot. Moet hier ook blijven.
Jane, meis wat is het toch een slopende bevalling voor je, het duurt zo ongelovelijk lang… :hug:
Hoop snel een berichtje van je te ontvangen dat beebje er is
JAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk hij is er!!!
“om half zes is zoon owen derk geboren. ik en owen derk moeten hier drie dagen blijven ivm met zware bevalling. Kleintje ligt ter observatie en mis hem wel”
Jane, van harte meis!!! Jahoe!!!
Een mooie zoon, had je het goed aangevoeld.
Hopelijk mag hij snel van de observatie en bij je op de kamer, zodat jullie lekker kunnen gaan genieten. Je hebt het verdient meis, na deze zware bevalling.
JOEHOEEEEEEEEEEEE JANE GEFELICITEERD MET OWEN DERK
Jammer dat de bevalling zo zwaar was en dat je in het ziekenhuis moet blijven. Hopelijk is alles goed en mag je snel naar huis.
Heel veel geluk en plezier samen!
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Meis, wat een zware bevalling zeg… Maar gelukkig hij is er!
Rust lekker uit! :-* :-* :-* :-* :-*
Jane, gefeliciteerd met jullie zoon Owen!!!
Meid, ik hoop dat je spoedig mag herstellen en dat jullie mannetje snel bij jou op de kamer mag liggen.
Eén ding weet ik inmiddels wel uit ervaring, ze zullen goed voor jullie zorgen in het ziekenhuis!!
:-*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Jane!!!
Van harte met jullie zoon Owen Derk!
Nu even lekker rusten meid en vooral geniet, geniet, geniet! :inlove:
JAAAA JANE EN VRIEND GEFELICITEER MET JULLIE ZOON OWEN DERK :inlove:
rust maar lekker uit lieverd :-*
Ik lees even per pagina bij:
Tilly, wat vervelend die ups en downs bij jullie.
Chrisje, heb je al gesprek met maatschappelijk werk gehad. Dat was toch binnenkort?
Wendy, balen van die strep B. Schijnt vaak voor te komen.
Weet eigenlijk helemaal niet of ze dat standaard checken.
Volgende pagina:
Angela, probeer niet teveel te wachten en op elk pijntje te letten, want voorweeën kunnen heftig zijn en weken aanhouden :hug:
Tilly, gewoon hier van je afschrijven hoor. Hoe is het bloedgeven gegaan. ben je daar zelf al were fit genoeg van? Krijg je nog eten bezorgd of was dat eenmalig?
Jane, gefeliciteerd met Owen. Je voorgevoel voor en jongetje was dus juist :-* . Hopelijk ben je zelf ook snel weer wat fitter na zo’n lange bevalling.
Tilly, mag je alweer bij je kleine man? Wat vreselijk voor die ouders, mara ook voor jou, dat je niet bij je eigen kleine ventje mag :hug: :hug:
Jane en manlief, gefeliciteerd met Owen!!!
Ik wens je een voorspoedig hertstel. Wat superrot dat je zo’n zware bevalling hebt gehad, joh! Maar hij is er. Hopelijk ben je de pijn snel vergeten. Weet uit ervaring dat dat bij mij wel zo was. Hoop je snel hier te zien.
Mamalena, hoe gaat het met jou en met je werk? Lukt het een beetje?
Zal wel door de hormonen komen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1971722#1971722 :oops:
Het zal wel door mijn hormonen komen, maar…ik weet niet meer wat er toendertijd speelde…erg hè?
Snap wel wat je bedoelt Wawa. (dat iemand pas weer komt als er stront aan de knikker is). Tja…veel dingen gaan erg langs me heen de laatste tijd. Zo ook dit.
Verder gaat het wel. Lijf werkt niet echt mee. En poppetje zit in de nee-fase, huilt en jengelt veel. Heel gezellig hier dus.
Hoe is het met jou? Hoeveel dagen nog?? Wat een vooruitzicht hè!
@mamalena wrote:
Het zal wel door mijn hormonen komen, maar…ik weet niet meer wat er toendertijd speelde…erg hè?
Snap wel wat je bedoelt Wawa. (dat iemand pas weer komt als er stront aan de knikker is). Tja…veel dingen gaan erg langs me heen de laatste tijd. Zo ook dit.
Verder gaat het wel. Lijf werkt niet echt mee. En poppetje zit in de nee-fase, huilt en jengelt veel. Heel gezellig hier dus.
Hoe is het met jou? Hoeveel dagen nog?? Wat een vooruitzicht hè!
Jane en ik hadden een miskraam. Tilly had een missed abortion. Dus vandaar dat ik het nog wel weet

Rot he die periodes met peuter. Dat kost zoveel energie. Bij mij tenminste wel en met die hormonen en buik gaat dat gewoon minder. Kun je het wel een beetje delen met je mannetje?
Ik moet nog 4 dagen werken. Ik tel nu echt hoor :oops:
Nou, manlief is gewoon niet thuis…dus delen, daar komt effe niet zoveel van. Vanaf morgen gaat het vast weer beter, is hij weer meer thuis.
Donderdag gaan we voor een weekje naar een vriendin in de Dordogne. Veel zin in, al is het wel een roteind rijden. Gaan we dan ook in twee etappes doen.
En vanaf morgen werk ik maar tot 12.30 elke dag. Dat is echt een pak van m’n hart…
Oh, 4 daagjes meid, wat lekker!!! Tuurlijk mag je aftellen, gekkie. Je hebt het gewoon gehad, niet meer dan normaal hoor.