**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

ik ook ik denk jongetje en vriend denkt meisje.

Oh Jane, wat spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

succes Jane!! Kom nog wel een keer spieken! :-*

Tilly, ik ben het met Jane eens. Ook ik vraag me af of jij het nu wel zo prettig vind om onze verhalen te lezen. Voel je niet bezwaard om hier van je af te schrijven. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we ook op de hoogte gehouden willen worden van de ontwikkelingen van Luuk. Lief en leed hè! :-

Jane, ik doe het je niet na hoor! Ik denk dat wij nog een paar daagjes blijven wachten. Maar het is wel mijn bedoeling om je snel te volgen! :wink: Succes meid, hier draaien mijn duimen voor jou! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Zet hem op! 07-10-07 is een mooie datum! :-

Hier is momenteel alles weer redelijk rustig. Wel een gevoelige buik, lachen, hoesten e.d. doet me zeer, verder alles kalm. Maar het kan zo weer oplaaien. Grrrrrrrr!!! Zet nou door!

jane, las net dat de vk bij je langs komt. oh ik hoop zo voor je dat het doorzet … en toch fijn dat je nu alleen bent met je vriend he.

Go Jane Go!!!

Meid, hoop dat je een goede bevalling krijgt!! :-* Zet hem op meid!

:-

Meiden, dank jullie wel voor jullie reacties. Fijn dat de meesten het niet erg vinden en zelfs op nieuws wachten. Jullie zijn schatten.

Mocht er toch iemand zijn die het niet fijn vindt dan hoop ik dat die het gewoon aangeeft hoor!! Ik wil graag rekening met jullie houden.

En dan nog even over wat Jane zei…nee, ik vind het juist heerlijk jullie verhalen te blijven volgen. We ‘kennen’ elkaar nu inderdaad zo’n beetje een jaar dus ik ben met een ieder van jullie begaan. :-

Met Luuk gaat het momenteel niet slechter dus het lijkt erop dat de antibiotica kuren aan lijken te slaan. Vanavond toen we kwamen kreeg hij net de bloedtransfusie. Het was goed te zien dat dat nodig was, want wat is ons mannetje toch in en in bleek. :frowning: Hij heeft ons nog heerlijk wakker aangekeken toen we een schone luier gaven dus dat was weer even super genieten.

We hopen dat het morgen ietsjes beter met hem zal gaan.

:-*

oh dat is fijn om te horen Tilly. En wat zal je glunderen als je zijn oogjes ziet als ie je aankijkt he :inlove:

Jane, zet em op he saampjes :-*

dank je wendy en tilly.

vk is dus net langs geweest en ontsluiting is nihil, beetje teleurstellend, maar het begin is er en de weeen worden krachtiger, voelt niet fijn. duurt volgens haar nog wel een paar uurtjes.

vriend is er gelukkig weer.

tilly blij te horen dat toestand luuk stabiel is en dat hij extra bloed krijgt en de ab aanslaat.

meiden ik meld me af hier slaap zacht ieders en tot snel.

liefs

oh jane het begin is er, hopelijk duurt het niet te lang … TOI TOI TOI lieverd en hopelijk kun je tussendoor relaxen wat het veel makkelijker maakt (ja is makkelijk gezegt maar komt goed )

Net wakker en meteen hier kijken of er nieuws is :mrgreen: Jane, zal je je beeb al in je armen hebben en en en een jongen of meid??

Tilly, geen nieuws is goed nieuws toch. Fijn dat Luuk al opknapt van de bloedtransfusie. Gaat het met jullie ook goed? Lijkt me zo zwaar, een prachtig ventje in zkh en nog een peuter thuis die ook aandacht nodig heeft :hug: :hug: :hug:

het is iets over middernacht en deze dame gaat slapen :zzz:

jane ik heb veel aan je gedacht in tussentijd. hopelijk is er goed nieuws dat je mama bent als ik wakker wordt straks…

:-* voor iedereen en een fijne zondag

Jane, ik hoop dat je de bevalling achter de rug hebt meid! Ik ben heel nieuwsgierig… We wachten het af.

eerste wat ik doe vandaag is even kijken… heb vannacht zelfs gedroomd over Jane hahah!

Ben benieuwd!

Jane, hoe is het meid? Hoop dat je bevallen bent meid en dat alles goed is.

Jane meid, wat baal ik dat ik er gister niet was hier. Gebeurd het eindelijk, mis ik het helemaal :frowning:

Maar goed, desondanks wens ik je toch veel succes. Zag bij de oktobermama’s dat je je afgemeld had verder. ’

Ik ben zo benieuwd naar hoe het nu gaat met je. :-*

Hè jammer, nog geen nieuws.

Goede morgen!

Wat een spannend weekend hier zeg!

terwijl ik mijn verjaardag aan het vieren was, zit iedereen hier in spanning.

Tilly, meid ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik leef erg met je mee. De verhalen over Luuk mag je hier wat mij betreft zeker kwijt. Gelukkig lijkt de behandeling aan te slaan. Wat een vechter is dat mannetje! :thumbup:

Wendy, lastig dat strep B :hug: Gelukkig is het te behandelen toch?

En je bent lekker aan het nestelen, ik ben benieuwd wanneer jouw kleintje zich aanmeldt.

Jane, oeeeeh spannend!! De kleine is onderweg! Of misschien is hij/zij er nu al! :dance:

Angela, bij jou gaat het vast ook niet lang meer duren.

femmie, :lol: de banner staat je zo goed meid!

Tilly, lieverd. Hoe gaat het met luuk? Jeetje meis, wat krijgen jullie toch veel te voorduren in zijn jonge leventje.

Vind dat je er zo sterk mee omgaat.

Mij lijkt het echt enorm zwaar iig.

Wil je een dikke :hug: geven en hier wordt enorm :pray: dat hij er snel weer bovenop is.

En meis, tuurlijk moet je hier alles van je afschrijven wat mij betreft. Wat je zegt, we “kennen” elkaar inmiddels zo lang, ook deze dingen willen we weten en je in steunen hoor!!! :-* :hug:

He meiden,

Krijg net sms van jane:

“gaat niet zo goed, lig in het ziekenhuis, heb ruggenprik gehad, schiet niet op. Veel pijn gehad. Komt snel nieuws, misschien keizersnee”

Jane meis, zet hem op!!! Hopelijk is het snel allemaal achter de rug en kunnen jullie samen gaan genieten van jullie beebje. :-*

Lieve Jane, sterkte meis!!

Ik denk aan jullie. Hopelijk kunnen jullie snel samen genieten van de kleine. :pray: