Jee Femmie, alweer de 5 weken voorbij :dance: . Gaat snel :-*
Ja ik bedacht gister ineens dat ik het alweer een week weet!!! Gaat idd snel. Zeker ook omdat ik met 7 en 10 weken een echo krijg. Dat zijn toch ff tussenstations om naar toe te leven hè, dat breekt de periode naar de 12 weken grens een beetje.
Als ik nu terugkijk op die ene week, dan voelt het wel raar. Aan de ene kant een roze wolk, aan de andere kant is het leven verder net zoals anders… (tja, alsof de rest van mijn leven nu ineens direct zou veranderen :shifty: :lol: )
bleh, ff ego (ja ik heb m’n hele slaapkamer op z’n kop het bed matras alles, gelukkig is john thuis dus kan die dalijk alles terug zetten… ugh waarom doe ik dit eigenlijk het is zo zwaar hehe.
Maar ik krijg net brief met uitslagen van vorige week tests. bloedplaatjes 622 (dus super voor mij nog steeds yay)
Maar ik heb dus strep B :? Gelukkig testen ze erop dus alles zal wel goed komen. Hoe vaak komt het voor in nl eigenlijk?
hieronder uitleg over wat ik bedoel. (ja wel engels dohh)
***Group B Strep during Pregnancy
Between your 35 and 37th weeks of pregnancy you will be tested for Group B strep or GBS. Group B Strep is a type of bacteria that one to three women carry in their vagina. These bacteria, though benign to women in general, may pose serious and potentially life threatening consequences for your baby during birth. However, with proper screening women who test positive will be treated with an antibiotic during labor to prevent passing these bacteria on to their baby.
Most women who test positive for Group B Strep or GBS will deliver a normal and healthy baby. Without adequate diagnosis and treatment however, babies exposed to Group B Strep during the birthing process may face potentially life threatening side effects. **
:- en tot snel dames, ik zit volgens mij echt te nesten hoor :think:
wendy is dit nu goed of slecht nieuws voor jou, heb het niet helemaal begrepen.
hier ook een nieuwtje heb sinds vanacht hele regelmatige lichte krampen om de vijf/zes minuten van ong 30 sec dus stelt nog niet zoveel voor en ook nog niet zo pijnlijk, maar toch. ik hou jullie op de hoogte.
liefs jane
Hoi hoi
Oei Jane, dat begint er toch een beetje op te lijken meid!! Mocht het toch zover komen dan…zet hem op meid :dance:
Wendy, dat is balen meid. Gelukkig zijn ze er op tijd bij en kunnen ze maatregelen nemen. Meestal gaat het dus ook gewoon allemaal goed, maar het is niet het nieuws waar je nu op zit te wachten.
:hug:
Marije, heb nog helemaal geen :hug: aan jou gegeven. Probeer vol te houden meid. Ik weet dat het niet fijn is om een beperking te hebben met een kleine om je heen, maar je bent nog verder van huis als je niet naar je lchaam luistert.
Hoop dat je het allemaal een beetje wil lukken, het is niet niks. :hug:
Femmie, nu alweer een week en 1 dag :dance: Ja, je weet het inmiddels al best wel weer een poosje hè?!! Gek is dat toch.
Geniet er maar van meid :dance:
Mamalena, doe het rustig aan meid. Fijn dat je die mogelijkheid op het werk iig hebt gekregen. Ik hoop dat je je daardoor iets beter gaat voelen meid :hug:
Joos, klinkt alsof jij een heerlijk weekend tegemoet gaat. Geniet ervan!
Nou meiden, was even een korte reactie want zit nog in de pyama :oops: :mrgreen:
:-*
ff een update.
Ik had gistermiddag regelmatige krampen die om de paar minuten kwamen en weer verdwenen. Jammergenoeg heeft het niet doorgezet. Wel heb ik de hele dag gerommel in mijn buik gehad. Maar het bleef BIB.
Tot zover nog steeds BIB, al moet ik zeggen dat het wel weer rommelt in mijn buik. Geen regelmatigheid kunnen ontdekken nog, maar het blijft spannend.
Jane, meid je maakt het wel erg spannend hoor! Ik hoop voor je dat je mag vandaag. Hier zal het ook wel niet lang meer duren, maar of het me vandaag nog lukt? :lol: :lol: :lol:
Meiden, jullie maken het spannend! Ga duimen dat het doorzet voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hoi meiden,
Jane en Angela, jullie maken het spannend meiden!!
Hier toch weer een tegenslag met Luuk. Hij is vannacht ziek geworden en heeft een infectie onder de leden. Wat het precies is is geloof ik nog niet duidelijk, de bloeduitslagen zouden nog binnen komen.
Hij heeft er nu weer een infuus bij waar hij 2 soorten antibiotica door krijgt waardoor ze waarschijnlijk de meeste infecties kunnen behandelen. Hij ziet ook bleekjes dus het is ook even afwachten hoe het met zn hb is gesteld. Voor ons echt nieuws waar je niet op zit te wachten.
De verpleger van Luuk gaf aan dat hij dacht dat ze er mooi op tijd bij zijn. Dat is dan wel weer positief.
Voor ons alleen toch een behoorlijke tegenslag, dit is echt zo moeilijk te dragen allemaal. Maar, we zullen wel moeten. Onze grote en kleine man hebben ons nodig dus we peppen onszelf iedere keer maar weer op.
Vanmiddag belt manlief nog weer even naar het ziekenhuis om te vragen hoe het met Luuk gaat. Mocht er dan meer nieuws zijn dan horen jullie het wel.
Ik ga maar weer eens proberen te slapen, als dat wil lukken. Nick slaapt ook nog niet, ben benieuwd of hij dat nog gaat doen. Hoop het maar anders kan ik ook niet even lekker plat.
Meiden, spreek jullie wel weer.
Tilly, Heel veel sterkte, en ik hoop erg met jullie mee, dat het niet iets ergs is en dat Luuk sterk genoeg is om dit te dragen!!!
:hug: :-*
reageer ff alleen op Tilly…sorry
Ik ook:
Tilly, sterkte meid! Supergoed nieuws dat hij zo flink is aangekomen, maar ik hoop voor jullie dat hij dat ook vasthoudt, nu hij die infectie heeft…
Hoi meiden,
Kom net uit het ziekenhuis. Ik was gebeld om te komen want Luuk heeft bloed nodig. Daarvoor hebben ze mijn bloed nodig en daar gaan ze dan een bepaalde match ofzo mee maken die ze dan aan Luuk kunnen geven. Zoals het er nu naar uit ziet krijgt hij dan tegen het eind van de middag of vanavond z’n bloedtransfusie. Deze is ook wel nodig want hij zag er erg grauw en bleekjes uit.
Dat is zo even het laatste nieuws dat ik toch weer even kwijt wilde.
Tilly, :hug: sterkte bij jullie kleine vechtertje :-* en fijn dat je zelf toch bloed kan geven he.
Jane, las dat het heeeeeel spannend is bij jou … hoop dat het doorzet voor je :-*
hier weer aan de poooooeeeeeeets
Tilly, meid sterkte. Ik leef enorm met jullie mee. :hug: Het is een vechtertje, onthou dat goed!
Jane, ben je al bezig??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ik duim voor je meid. :-*
Hier vanmiddag best heftige voorweeën. Het heeft ruim anderhalf uur geduurt. Nu is het redelijk rustig, maar de zeurende pijn in mijn rug blijft. We wachten het wel af. Ik wou alleen maar dat het doorzette, hier wordt ik ook kriegel van. Maar voorlopig nog BIB.
tilly meid wat een nieuws, ik hoop dat jouw bloed zijn werk goed mag doen en kleine luuk er van opknapt. :hug:
hier heel regelmatig steeds heftig wordende krampen, maar nog lang niet genoeg voor een belletje.
zo om de 7 minuten ongeveer 30 sec al bijna heel de dag. ik denk dat het nog een nachtje puffen word. wij gaan voor 7-I0-2007 :mrgreen: mooi toch.
angela meid ook veel gerommel bij jou. succes ook voor jou en wie weet zet het bij jou ook een beetje door.
liefs jane
Angela en Jane, zet hem op meiden!!!
Hoop voor jullie dat het snel doorzet en jullie een klein beebje in de armen mogen houden :inlove:
Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties. :-
Bedacht me wel dat jullie het misschien lastig vinden deze verhalen van mij steeds te moeten lezen. Dit is misschien niet de juiste plek voor mij om alles van mij af te schrijven.
Hoe denken jullie hierover? Voelen sommigen van jullie zich er inderdaad niet fijn onder? Dan zou ik dat graag willen weten.
:-
Lieve Tilly, ik heb er zowieso geen bezwaar tegen! In voor- en in tegenspoed he! :-* We leven allemaal mee, niet alleen met de supergoede berichten, maar ook met de mindere :hug: :hug:
zei zij die af en toe om de hoek komt gluren :shifty:
Jane, spannend meid! :-
Angela, ben benieuwd wanneer het bij jou doorzet :-
Tilly meis, wat vervelend dat Luuk weer even wat minder is… die kleintjes zijn ook nog zo kwetsbaar…
En nee ik heb er ook helemaal geen bezwaar tegen dat je hier je verhaal doet!!! Vind het niet meer dan logisch meid, hier hoor je toch thuis?!! :-* :-* :-
Jane: Dat klinkt idd goed! Morgen heb jij je beeb in je armen hoor, weet het bijna zeker! :thumbup: :inlove:
Angela: Kom op weeen… als jullie toch aan het zeuren zijn…!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Kruip weer even achter de computer vandaan, kom vanavond nog even terug.
Bedankt meiden voor de lieve berichtjes, ik ga m’n best doen om zo rustig mogelijk te doen! :-
Angela, oh spannend bij jou dus ook… :-
Marije, valt niet mee he rustig aan doen of wel?
Tilly, oh lieverd natuurlijk willen we weten hoe het met jou en luuk en je gezinnetje gaat. We leven toch al een jaar met elkaar mee in goede en slechtere tijden. :-
tilly ik begrijp je vraag heel goed zeker nu er bevallingen op komst zijn. en mensen zwanger of net zwanger. misschien zit jij niet op die verhalen te wachten meid. dat vraag ik me dan weer af. ik sluit me helemaal aan bij wat charissa schrijft in voor en tegenspoed. ik vind het helemaal niet erg en ik check elke dag of er nieuws is over luuk en jou. :-*
hier elke vijf minuten wee zit ze hier live weg te puffen, vriend is dochter wegbrengen en ik ben dus even alleen.
denk dat je gelijk krijgt marije. hoe is het met jou? rustig aan dus..
oh jane hopelijk is je vriend snel weer thuis.
spannend hoor :-* oh ik ben zo benieuwd wat je beebje is :mrgreen: