OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW Femmie, wat klink je toch heerlijk ZWANGER!!!
Wat ontzettend lief van je vriend dat hij dat boekje voor je gekocht heeft! Wat zullen jullie toch ontzettend blij zijn! Nog twee weekjes en dan heb je je echo, fijn hoor!
O ja, het is hier tot zover standaard dat je eigen vk de bevalling doet, mits ze geen dienst heeft. Dan neemt de dichtstbijzijnde praktijk het over. Wij hebben hier nl. maar 1 verloskundige in de stad.
:-*
Blij om te lezen dat het met Patricia allemaal goed is, jammer dat ze nog geen internet heeft.
Tilly, een stapje terug voor Luuk :hug: 1 stap terug en 2 vooruit nu :thumbup:
Ik blijf hier toch nog wel hangen, de meeste staan of op het punt om te bevallen of naderen snel die datum en ik ben gewoon nieuwsgierig :mrgreen:
En ik ben zo superblij voor Femmie :dance: :dance: Je klinkt zo lekker zwanger, geniet ervan meid :-*
Ik kwam alleen even een BIB melding geven
femmie klinkt inderdaad heel zwanger, femmie is namelijk zwanger haha.
en al kwaaltjes, dat maakt het nog echter en een ontzettende lieve vriend. nou wat wil een mens nog meer :-* geniet helemaal mee.
ja op topic oktobermama’s is het heel erg spannend vooral omdat de beeps inclusief de mijne stevig blijven zitten. het word vast een babyboom in het midden van de maand.
het is vandaag D-day maar ik merk nog nada noppes en niets. beep is weer druk bezig en heeft het volgens mij een beetje teveel naar zijn zin. vriendin grapte dat het een cultureel probleembje is die komen altijd te laat :mrgreen:
volgens de vk ben ik pas dinsdag uitgerekend, maar zij telt vanaf de echo’s die varieerden van 7 tot II oktober en ik vanaf de bevruchting. dus helemaal helder heb ik het niet.
wawa nog 5 daagjes werken meid :dance: heerlijk
angela geen gerommel mee gevoeld?
met alle andere alles goed?
liefs jane
Hoi meiden,
Femmie, je klinkt echt super zwanger meid!! Heerlijk om zulke berichtjes van jou te lezen :mrgreen: Daar hebben we met z’n allen toch lang op gewacht. Ik blijf het geweldig vinden dat je zwanger bent :dance:
Wat heb je trouwens nog steeds een super lieve vriend. Hij heeft je goed verwend, geweldig hoor. Geniet er maar lekker van en schrijf je dagboek maar goed vol.
Jane, wat spannend toch bij jou. Het mag dan allemaal nog wel rustig wezen, maar het zal toch echt niet lang meer duren :mrgreen: Fijn dat je je zo goed blijft voelen. Zo kun je er ook nog even tegen mocht dat nodig zijn.
Angela, jij bent al aan het BIBBEN. Bij jou schiet het ook heel erg op nu. Leuk hoor!!
Wawa, nog even en je hebt verlof meid. Oh, wat zul jij daar zin in hebben. Succes met het afronden van al je werkzaamheden, dat kost ook heel wat energie zo vlak voor je weg gaat.
Charissa, lekker blijven ‘plakken’ hè!! :lol: Het is hier inderdaad nu lekker spannend aan het worden met al die beebjes op komst.
Hoe gaat het verder met jou en je pretletter?
Marije, leuk om iets van Patricia te horen. Dat was alweer zo lang geleden. Ik hoop dat ze snel weer internet heeft en gezellig hier mee komt kletsen.
Probeer jij het verder rustig aan te doen meid? Het zou toch wel lekker zijn als beebje nog even blijft zitten. Hoe gaat het nu met je harde buiken?
Wendy, hoe is het met jou meid? Al even niet gezien. Hoop dat het een goed teken is en je allemaal dingetjes aan het voorbereiden bent voor de komst van jullie beeb. Laat je snel weer wat van je horen?
Joos, hoe gaat het met jou meid? Nog veel last van je buik? En wil het nog een beetje lukken op je werk, kun je het volhouden zo?
Mamalena, met jou ook alles goed? Ook al even niet gezien geloof ik :think: Hoop dat er niks bijzonders aan de hand is en je gewoon lekker druk bent met van alles en nog wat.
Chrisje, hoe is het met jou en de meiden?
Hier vandaag toch weer goed nieuws!! Luuk is gegroeid :dance: :dance:
Ja, hij is over z’n geboorte gewicht heen want hij weegt 995 gram!! Wij zijn zo blij :dance: :dance: :dance: :mrgreen:
De verpleegster had hem voor de zekerheid 2 keer gewogen want het is best veel wat hij gegroeid is.
Verder ligt hij nog steeds aan de CPAP en dat lijkt voor nu toch echt het beste voor hem. We willen dan ook graag dat hij daar nu eventjes aan blijft. Kan hij even bijtanken en hopelijk nog meer groeien. Wie weet is hij morgen wel over de 1000 gram. Dat is dan toch zeker een feestje waard :mrgreen:
Vanavond als het goed is weer met hem buidelen, dus dat wordt weer genieten.
Spreek jullie snel weer.
Hihi, ja meiden, ik heb een heeeeeeeeeele lieve vriend :inlove: (anders had ik hem ook niet :lol: )
En wat heerlijk om hier elke keer die leuke reacties van jullie te lezen. Vandaag een rotdag gehad op het werk en dit vrolijkt me dan weer helemaal op :mrgreen:
Charissa, gezellig dat je toch hier rond blijft neuzen meis. Je bent ten slotte toch ook een van ons clubje :hug:
Angela, je zit je toch niet te erg op te focussen nu, op een evt snelle naderende bevalling he? Ben een beetje bang dat als de kleine bij je net zo blijft zitten als bij jane, het zo’n lange tijd voor je gaat worden :hug:
Jane, wat houd je vk er een vreemde telling op na dan? Nou ja, op zich maakt het ook niet uit, de kleine komt toch wanneer die komt.
Tilly, ja jullie hebben idd echt ook zo lief meegeleefd afgelopen maanden. Heeft me echt wel heel erg gesteund hoor!
En proficiat meis, morgen misschien een mijlpaal met Luuk. Daar mag je best blij mee zijn :dance: Jou kereltje is zo sterk.
Knuffelse vanavond meis :-*
Tilly, wat een goed nieuws over Luuk :inlove: Buidel ze vanavond! :-*
Jane, D-day vandaag! We houden je scherp in de gaten :mrgreen:
Hallo meiden…
Ik ben jullie er wel erg aan het verwaarlozen zeg… :oops: :oops: :oops: Sorry daarvoor hoor. Ik ga zo naar bed, dus van echt uitgebreid reageren komt weer niks.
Ik heb vandaag een rotdag gehad. Veel te druk en een lijf wat niet mee wil doen. Voel me al een tijdje echt niet fit en heb dit op m’n werk en bij de VK ook aangegeven. Ik heb er een paar weken op moeten wachten maar ik heb gisteren eindelijk te horen gekregen dat ik geen vervangend werk ga doen, maar me voor halve dagen maar ziek moet melden. Vanaf maandag werk ik dus elke ma, di en wo tot 12.30. Een hele geruststelling, want ik kon het werk niet meer hele dagen aan. Ik had afgelopen di om 9.05 al m’n eerste harde buik en toen moest de dag dus nog beginnen. Veel last van m’n schaambeentje en heupen.
Wat ben ik aan het klagen hè…
Ik wil wel Tilly even hartelijk feliciteren met de mijlpaal! Al boven zijn geboortegewicht! Super!!
Femmie lekker zwanger! Fijn hoor meid, ben nog steeds erg blij voor jullie.
Oh en de rest van de meiden…: :-*
Verder hou ik het hier wel in de gaten, maar mijn energiepeil ligt effe beneden nul.
Lief dat jullie vaak vragen hoe het met me gaat. Waardeer ik echt.
Tot snel.
Hi meiden,
Hier even ego… mocht gisteren gelijk naar de Fysio… m’n pijnklachten blijken erger dan dat ik dacht… heb bekkeninstabiliteit ( al mag je het zo tegenwoordig niet meer zo noemen).
Ze was een beetje boos op me dat ik nu pas aan de bel trok… :oops: Had volgens haar al veel langer naar mijn lichaam moeten luisteren en rustiger aan moeten doen :roll: ( vraag ik me af hoe je dat doet met nog een kind)… Moet ook zeggen dat ik niet zo snel toe geef aan kwaaltjes etc hoor…
Mag nu alleen nog maar kleine stukjes in en rond het huis lopen en verder helemaal niets, krijg ook thuiszorg… :?
Op dit moment kan ze me alleen maar tips geven om te zorgen dat het iniedergeval niet verslechterd… ( een keer per week ) . Als ik bevallen ben komt ze naar ons toe, om te kijken wat de “schade” is en hoe ik het snelst weer op de been ben.
Baal hier echt zo van… hou er totaal niet van om hulp te moeten vragen aan anderen , maar zal nu wel moeten…
Sorry voor m’n ego post… moest het even van me afschrijven.
kus.
Tilly, goed nieuws
Jane, je houdt het spannend meid.
Angela, BUB? Ik zag geeb BIB melding :-
Mamalena, sterkte met de pijn en harde buiken,
Marije, dikke knuf
Voor de rest :-
Tilly, oh wat goed dat Luuk boven zijn geboorte gewicht zit
En hoe voel jij je na de KS ? was het meegevallen en redelijk goed opgeknapt?
Jane en Angela, spannend voor jullie ook he.
Femmie, jaa je hebt echt een super vriend hoor. En heeeeeelijk om je kwalen te horen
Joos, hoe is het met je?
Mamalena, oh vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Hopelijk is het snel anders.
Marije, oh wat klote zeg van je BI en dat je hulp in de huishouding moet. Kan me voorstellen dat het niet prettig is, maar helaas moet het :hug: Goed op jezelf letten he al zal het niet meevallen met een kleintje nog in huis die rondloopt.
Wawa, oh lekker joh nog heel ffies en dan mag je ook relaxen tot beebje komt.
Charissa, ja we vinden wel een nieuwe buurplaats tegen die tijd zodat je lekker mee kunt blijven kletsen wanneer je wilt :-
Chrisje, hoe is het met jullie?
En hopelijk heeft patricia snel weer internet hoor want ben benieuwd hoe Nesrin er nu uitziet.
Hier gaat het goed, lekker druk met Devin. Ik geniet vollop van m’n schatje nou heeft ie nog ff alle aandacht.
Verder hou ik wel veel vocht vast in mijn voeten en heb geen enkel meer maar 2 dikke lijkt wel (aan elke voet 2 lol zitten dikke bult aan de binnenkant ook) savonds heb ik er wel last van en trek ik met zeer sexy strakke kousen aan die ik van het zkh heb gekregen toen tegen trombose en zo. Dus ik zie er zeer charmant uit als john thuis komt van zijn werk neem ik aan ( ik lig dan meestal toch te slapen, maar moet er uit om te plassen natuurlijk)
Zaterdag naar een ijshockey wedstrijd, john had kaartjes gewonnen dus gaan we er ff tussenuit. Had liever football kaartjes maar ja kunt niet alles hebben he
vandaag alweer 36 weken wat gaat dat hard joh.
:-
Meiden,
Heb alles gelezen maar doe alleen even snel een update want moet nu eerst eventjes gaan slapen, anders komt het niet goed
Even snel een positief bericht. Luuk is weer gegroeid en weegt…1035 gram!!! Over de kilo dus. :dance: :mrgreen: Wat zijn we daar blij mee zeg :mrgreen:
Hij ligt wel nog aan de CPAP en daar zal hij iig tot na het weekend ook aan blijven liggen. Kan hij mooi door gaan met groeien :dance:
Hopen dat hij op deze weg verder mag gaan, want zo ziet het er toch weer even goed uit.
Reageer binnenkort weer op jullie hoor!!
Trouwens nog niks gehoord van Jane en Angela :think:
Spannend!!
Ga nu echt naar bed
Tilly geweldig nieuws!! :dance: :dance:
Goed moment om zelf heel even wat rust te pakken. mama moet ook gezond blijven! :-* :-* :-*
Even snel een berichtje van mij voordat ik vertrek voor een weekendje vol feestjes!
Tilly, joehoeee een mijlpaal voor Luuk! :dance:
Marije, meid wat vervelend voor je. Goed voor jezelf zorgen hoor! Hulp vragen kan moeilijk zijn, maar accepteer het maar gewoon lekker. :hug:
Femmie, zooo herkenbaar. Voor mij waren het doperwtjes :think: Geniet er maar van.
Wendy, veel plezier bij ijshockey! En geniet nog maar van Devin!
M’lena, rustig aan meid! :hug:
Verder nog geen nieuws van jane of angela toch? Mocht er een kleintje geboren worden lees ik dat pas zondag. Of misschien gluur ik nog stiekem wel even bij mirretje.
Fijn weekend iedereen!!
Tilly, goed nieuws.
Zouden Angela en Jane op dezelfde dag bevallen :lol: :lol:
Zit ook te wachten tot de meiden zich melden :shifty: :shifty:
Tilly, wat een supergoed nieuws! Luuk kleine vechter :inlove:
Ff vlug, ga zo koken.
Jane zou me sms’en als het begon en heb niets gehoord (kan natuurlijk altijd iets tussen zijn gekomen? :think: )
EN WE HEBBEN WEEKEND!!!
Zo daar had ik ff zin in :lol:
nee hoor femmie mocht het zover zijn stuur ik je meteen een sms, op het andere topic heb ik ze ook in spanning gehouden. ik ben de hele dag in de weer geweest en nu pac kans gezien hier langs te komen.
ik heb even vluchtig gelezen.
tilly :dance: dat is een enorme groei voor zo’n kleintje. wat een goed nieuws zeg. ben ik blij om te horen. wat charissa als schreef is uitgekomen een stapje terug en twee vooruit. :thumbup:
ook een dikke knuf voor m’lena niet leuk, maar wel goed halve dagen werken goed voor jezelf zorgen hoor.
marije je dat klinkt niet goed zeg en thuiszorg men. meid doe rustig aan die laatste weken en een dikke :hug:
voor allen anderen sorry dat ik niet verder reageer heb bezoek, maar ben morgen weer van de partij.
oh joos doe de groetjes aan mir en veel plezier met de kleintjes.
liefs jane
wowwwwwww tilly, je hebt je mijlpaal gehaald!!! Of beter, luuk heeft het gehaald. Wat is het toch een geweldig kereltje. Dat is een complimentje waard hoor!!! Ow, jou mannetje doet zo z’n best :-
Joos, fijn weekend meis en veel plezier :-
Jane, lekker hoor dat je je nog zo heerlijk weet te vermaken. Hopelijk was het iets leuks wat je gedaan hebt vandaag?
Mamalena, fijn dat je minder mag gaan werken. Hopelijk kom je zo toch wat tot rust. En ja, wij zijn natuurlijk ook nog altijd erg blij met de zwangerschap, maar het blijft toch spannend hè.
Marije :hug: jeetje, noem het maar gewoon bekkeninstabiliteit. Onzin altijd, dat dingen ineens een andere naam moeten krijgen. Situatie wordt er niet anders door.
Doe het wel rustig aan meis. Er zijn vrouwen (met bv al een kindje thuis) die gewoon in het zkh opgenomen worden om te zorgen dat ze rust krijgen. Denk dat je dan toch liever thuis bent lijkt me. Dus hopelijk kan je het het weerstaan om toch over je grenzen te gaan :hug:
Wendy, ja die kwaaltjes, als je ze zo leest lijkt het heel wat, maar in de praktijk heb ik zoiets van “is dit alles?” had meer verwacht, maar misschien komt dat nog wel, of niet en is dit gewoon mijn manier van zwanger zijn.
Veel plezier met ijshockey, als je nu echt niet wil, dan moet je maar ff mailen, misschien wil mijn vriend wel overvliegen, die vind het helemaal geweldig (en dan neemt ie wel een doos frikandellen mee :lol: )
En tja, zwanger zijn is nu eenmaal niet altijd even charmant :? Als het maar een beetje helpt, die steunkousen. Maar lees ik nu dat je die snachts gebruikt? Ik meende dat dat niet zo goed was eigenlijk en dat je die dingen juist overdag moet dragen :think:
Ga je, als je gaat zitten, ook met je benen omhoog zitten? Dan is het misschien ook ietsje minder dan zo erg als je het nu hebt :-*