femmie ziet er super uit :dance: en de eerste van juni en wat een fijne tijd om een kleine te krijgen he. van de oktober mama’s is de eerste ook als eerste bevallen ik en nog een mama komen daarna. eigenlijk was mir de eerste, maar die schreef niet meer.
joos fijn dat je je wat beter voelt. vriend is eigenlijk ook hartstikke gespannen en heeft het gevoel niets goed te kunnen doen. hij begrijpt het wel hoor, maar het loopt niet zo lekker nee.
ja hoe zou het met patricia zijn verhuis drukte en een kleine is niet mis.
liefs
:lol: Ik vond die beer eigenlijk maar stom :lol: , maar deze combi matchte het beste bij mijn avatar :oops:
Joos, lukt het een beetje in psp?
Gelukkig maar dat je je vandaag weer wat beter voelt. :-
Charissa, ik vind het zo lief van je dat je hier nog regelmatig komt kijken. Hopelijk met jou alles goed? :-
Jane, het is ook spannend meis, wat jullie te wachten staat. Ik voel het nu al af en toe een beetje zo, laat staan dat je op je einde loopt, dan komt het ineens wel erg dichtbij.
Dikke :hug: aan je vriend en ook eentje voor jou en jullie gaan vast heel gelukkig worden (blijven) als de kleine er straks is :-*
(en ja ik heb ook gehoord dat het een heerlijke tijd is voor een kleine, net voor de zomer)
Ow ja, ik ben trouwens niet de 1e junimama hoor. Es (een meisje met wie ik bij de clomidgebruikers schreef) is ook zwanger :dance: . Zij is de 2e uitgeteld en ik de 4e :inlove:
Maar ben wel 1 van de eerste en dat is al leuk genoeg :mrgreen:
Femmie, wauwie meid, lekker gevoel hoor en nu genieten :-*
Hier nog steeds werk werk werk. Ik moet en zal alles z.s.m. afhebben. Grrrrrrrr, ik word niet goed van mijzelf, maar ja, de tijd gaat nu ook wel dringen natuurlijk! Lichamelijk gezien wordt het steeds zwaarder en geestelijk gezien raak ik weer net als bij peuter steeds meer in mezelf gekeerd. Misschien herkennen jullie dat wel. Ik heb ook geen behoefte aan telefoongesprekken e.d. met vriendinnen. Erg he? Wil gewoon lekker alleen zijn :oops:
Lieve wawa,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je alles af wil hebben voor je met verlof gaat, maar meis, op het werk draait het wel door hoor. En jij hebt er niets aan je nu nog voor je verlof over de kop te werken.
Ik heb makkelijk praten natuurlijk, jij bent degene die het moet doen en vgls mij zit het ook in jou als persoonlijkheid en dat is echt heel erg te waarderen, maar ik denk dat je op dit moment echt een beetje teveel van jezelf vraagt :hug:
Meis, ik kan vanaf deze kant van de pc helaas niets anders voor je doen dan je een extra knuf geven. Let goed op jezelf meis! En hopelijk kan je dadelijk lekker genieten nog zo de laatste weekjes. Hoe lang nog tot je verlof? :-*
@femmie wrote:
Lieve wawa,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je alles af wil hebben voor je met verlof gaat, maar meis, op het werk draait het wel door hoor. En jij hebt er niets aan je nu nog voor je verlof over de kop te werken.
Ik heb makkelijk praten natuurlijk, jij bent degene die het moet doen en vgls mij zit het ook in jou als persoonlijkheid en dat is echt heel erg te waarderen, maar ik denk dat je op dit moment echt een beetje teveel van jezelf vraagt :hug:
Meis, ik kan vanaf deze kant van de pc helaas niets anders voor je doen dan je een extra knuf geven. Let goed op jezelf meis! En hopelijk kan je dadelijk lekker genieten nog zo de laatste weekjes. Hoe lang nog tot je verlof? :-
Jouw reactie vind ik al super lief :- Weet je wat het lastige is, dat ik zo’n groot verantwoordelijkheidsgevoel heb. Ik wil gewoon, dat alles netjes achter gelaten is. Daarbij zijn er natuurlijk altijd mensen, die ook nog eens wat extra werk erop gooien. Maar dat pik ik niet hoor. Ik geef wel mijn grenzen aan. Ik weet wat ik wel en niet goed achter wil laten. Sommige zaken zijn gewoon niet mijn taak in anderhalve week

Femmie, ben zelf 3 juni jarig dus wie weet …En is een erg leuke tijd om jarig te zijn… :lol:
Tweelingen zijn ook nog es een leuk sterrenbeeld…
wawa ik herken dat gevoel wel een beetje ook ik heb erg hard gewerkt voor mijn verlof, het is niet verstandig, maar ik voelde me er anders ook niet prettig bij. gewoon blik op oneindig en naar de eindstreep en toen was er ineens niets… daar ben ik nu gelukkig ook wel weer een beetje aan gewend.
femmie ik snap het niet je bent de eerste van de eerste, maar niet de eerste uitgerekend. misschien ligt het aan mij :roll:
chrisje ik vind juni ook een mooie maand eigenlijk mooier dan oktober, al is weegschaal wel weer een mooi sterrenbeeld en ik moet zeggen dat ik prachtige herfstdagen voorbij zie komen, dus vanaf mijn bevalling is oktober ook een mooie maand :mrgreen: en niet langer meer een depri maand (want dat had ik altijd een beetje in oktober)
ik ga poetsen met moeder en oma tot later.
Femmie, ik had het roze wolk gevoel ook niet direct. Dit kwam natuurlijk ook mede door de reactie van mijn man. Ik kon het zelf ook nauwelijks bevatten. Van te voren leek het mij o zo leuk en lief en ik had er zo’n zin in. Toen ik de positieve test in handen had, was ik er beduust van. Tja, en nu??? Het is nu zo concreet, vind je niet? Dat gevoel had ik althans wel. Het is een feit. Er groeit een kindje binnenin je. Ik moest heel erg aan dat idee wennen, ondanks alle fijne gedachtes die ik voor de test had. Maar ik kan je verzekeren, het gevoel van die roze wolk komt heus wel. :-
Wawa, ik herken ook wel veel van je verhaal. Ook ik had een behoorlijk verantwoordelijkheids gevoel op mijn werk. Als ik vakantie had, was ik altijd bang dat het zonder mij niet liep. Ik wilde alles picobello in orde hebben, zodat men mij niets kon verwijten. Voor mijn verlof had ik ook alles op orde, op een paar kleine dingetjes na. Dit waren wat zaakjes die mijn collega’s ook wel van me over konden nemen en eigenlijk weinig tijd in beslag namen. Omdat ik wel vaker had meegemaakt dat mijn directe collega’s mijn zaakjes bij mijn afwezigheid niet overnamen, ben ik de dag nadat ik mijn werk gebeld had dat ik niet meer mocht werken van de vk, toch naar mijn werk gegaan om die zaakjes eigenhandig over te dragen. Nu kon ik twee dingen doen: 1. me druk maken of het alsnog afgehandeld ging worden, 2. of bij mijn eigen denken van: ik vind het wel best, ik ga lekker met verlof. Ik heb voor het laatste gekozen.
Het is misschien wel niet vergelijkbaar met jouw situatie, dat weet ik niet, maar wat ik je wel wil zeggen is dat je niet in zeven sloten tegelijk loopt. Kijk wat haalbaar is en doe het aub rustig aan!!! :-
Hier verder alles rustig. Voorweeën zijn afgenomen, nauwelijks nog last van. Het zit voorlopig nog lekker warm en knus bij mama in spé in de buik en is volgens mij niet van plan om daar spoedig uit te komen. Laat dus dan maar lekker zitten. Een goede test om mijn nieuwsgierigheid in bedwang te houden.
BIB dus!
Meiden,
Heb ff niets gelezen, maar wil ff wat van me afschrijven.
Ik ben zo ongelovelijk klaar met dat rotziekenhuis
Ze zijn bereikbaar tot 12 uur in de ochtend, dus dacht ik, ik bel ze na 13 uur, dan zijn ze vast allemaal terug van pauze. Gewoon niemand te bereiken!!! Nee ik moest maar om half 2 terugbellen. En de verpleegkundige die van 13 tot 13.30 telefonisch spreekuur had nam ook de telefoon niet aan.
Ze houden zo geen rekening met een gewoon fulltime werkende vrouw. Was zo pissed. Heb uiteindelijk na half 2 iemand te pakken kunnen krijgen en weet je wat ze vroeg toen ik zei dat ik een afspraak wilde maken voor een 7 weken echo: “of ik wel bekend was daar” Op zich snap ik de vraag wel, maar ze vroeg het alsof ik een of andere crimineel was of weet ik het wat voor idioot die het lef had haar te bellen.
Toen ze mijn gegevens erbij had kon er niet eens een “proficiat met je zwangerschap” vanaf.
Ben er nu echt zo helemaal klaar mee. De artsen zijn aardig en meegaand en daar blijft het ook wel bij. Het is een waardeloze organisatie en bij de telefoon van die poli mogen ze ook wel 2 nieuwe medewerkers met inlevingsgevoel neerzetten.
Voel me nu zo verdrietig. Ik weet dat ik me er niets van aan moet trekken, maar het kost me elke keer zoveel energie. En nu heb ik niet eens mijn vragen kunnen stellen die ik heb en me zo onzeker maken.
Nja, sorry dat moest ik ff van me afschrijven.
oh femmie meid wat een toestanden en jij weet best dat het in veel zh zo gaat. het klinkt rot, maar je bent echt een nummer. het gaat hier echt niet anders. Het is zo balen dat die mensen jouw prille geluk in de weg staan net nu je die bevestiging een beetje nodig hebt :hug:
joos lijstje ziet er weer goed uit, al vroeg ik me af of charissa daar zo wil blijven staan.
jij bent in 2008 waarschijnlijk de eerste tenzij m’lena een blijvertje heeft en dan kunnen we met z’n allen vijf maanden lang femmie lastig vallen. even hersenspinseltjes…
fijne avond ieders. liefs jane
Femmie, wat een service zeg! Waardeloos! Zeker op die afdeling zouden ze wel wat meer gveoel in hun donder mogen hebben. :hug:
Heb je wel een afspraak kunnen maken?
Jane, ik vroeg me inderdaad ook af of charissa wil blijven staan. Ik zal haar een pb sturen. Het lijstje is wel een beetje slordig, maar ik ga er vanuit hem binnen kort weer aan te kunnen passen
Enneuh, we blijven wel met z’n allen toch?!
Angela, ook al aan het bibben geslagen! :thumbup: Zou dit de stilte voor de storm zijn?
Wawa :hug: herkenbaar
Jane, oktober is best een leuke maand om jarig te zijn hoor, zeker de eerste week Ik ben benieuwd hoeveel ukkies van hier mijn verjaardag komen vieren.
Ik vind januari ook altijd zo’n sombere maand, maar deze keer gaat het de meest mooie maand van het jaar worden!
Chrisje, tweelingen zijn inderdaad leuke mensen :thumbup:
@Joos wrote:
Ik vind januari ook altijd zo’n sombere maand, maar deze keer gaat het de meest mooie maand van het jaar worden!
Januari is een prachtige maand om te bevallen :inlove:
Je mag mij van het lijstje halen hoor Joos :-* Ik ben wel een trouwe lezer hier, maar geen trouwe schrijver 8)
Wil je zelf van het lijstje af? Ik bedoel, ik zie jou nog wel als oktober06-stopper. Dus ookal schrijf je hier minder, van mij mag je blijven staan.
Loïs is ook van januari hè
Femmie, :hug: :hug: Verder even geen tijd meiden. Nog 7 werkdagen, maar 10 gewone dagen. Het aftellen is begonnen :dance: :dance: :mrgreen:
Ik wil zelf van het lijstje af, we klussen hier wanneer we zin hebben en zien wel waar het schip strand, of niet :shifty:
Blijf jullie toch wel achtervolgen hoor
En iedereen die hier actief meeschrijft is zwanger :dance: :dance: of bevallen, en aangezien ik hier niet actief meer meeschrijf mag je mij van het lijstje halen.
Dan zijn officieel alle stoppers van oktober zwanger/bevallen! Blijven jullie hier kletsen of gaan jullie verkassen naar een ander deel van het forum?
Loïs is idd van januari (net aan nog, zie onderschrift )
Oke, dan haal ik je er bij de volgende wijziging af, oke?
Maar uh, als je het niet erg vindt, dan hou ik je wel in de gaten hoor!
Geen idee of we ergens anders naar toe gaan, maar ik wil hier zeker blijven totdat iedereen bevallen is.
Hi meiden,
Had gezegd dat ik vandaag weer even zou komen bij kletsen, maar ga het weer niet waar maken vanavond… :oops:
Jesse is vandaag ziek uit school gekomen… en ben zelf ook niet echt lekker. Heb steeds meer pijn met lopen .
Moet woensdag naar de vk, kijken wat zei ervan zegt…
Sorry voor het ego bericht…
kus Marije. :-*
Femmie, :hug: ! Vreselijk hè het gevoel dat je maar een nummer bent. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Nou, wij zijn wel blij hoor!!! :-*
Jammer Charissa, al begrijp ik je wel. Wel fijn dat je op de hoogte wilt blijven van alle ontwikkelingen.
Vandaag belde mijn vk. Ze heeft nog steeds last van haar nekhernia en zal dus voorlopig geen bevallingen doen . Ze belde om onze afspraak te verzetten naar morgenochtend om 11:00 uur en op haar andere praktijk. Haar vervanger zal daar ook bij aanwezig zijn. Ik krijg dus wel de kans om haar eerst te ontmoeten. Vind ik wel zo prettig. Beter dit dan dat je voor een verrassing komt te staan als je in de weeën zit.
Gisteravond ook weer wat moois meegemaakt. Zit ik samen met manlief naar Try before you die te kijken op BNN. Een van die presentatoren wilde graag een baby ter wereld brengen. Dus wij zien dat en op een gegeven moment krijgt die vrouw zo’n pijn dat ze het uitschreeuwt en bijna begint te gillen. Zegt manlief op een gegeven moment: Sorry, hier kan ik niet naar kijken. :o We hebben samen vaak genoeg naar De Bevalling gekeken of naar de Verloskundigenpraktijk. Dit was nooit een probleem. Ja, commentaar leverde hij altijd. Nu dat de bevalling nadert, kan hij er niet meer tegen. Ik moest er ook wel om lachen en zei dat hij dan gewoon moest zappen. Wel zei ik tegen hem dat als ik bezig ben en pijn heb, hij mij niet zomaar weg kan zappen. Hij begint nu echt zenuwachtig te worden, de schat! :inlove:
Marije, beterschap!!! Ook voor Jesse!!! :hug: