**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Ik was nog aan het werk :oops: , wil alles goed afronden, maar ik ga nu stoppen. heb al bij novembermama’s op je gereageerd Tilly :-*

Femmie, bed mag pas van manlief omhoog zodra de weeën begonnen zijn óf dat de vliezen gebroken zijn. Stel je voor dat ik het me nu te comfortabel maak zeg! :roll:

Tilly, ik heb voor een paar weken terug nog zo ontzettend lopen zeuren over van alles en nog wat rondom de zwangerschap, dus vandaar mijn extra uitleg! :wink:

Jane, getver balen dat je ruzie met je vriend hebt. Hopelijk leggen jullie het snel weer bij. Ruzie kun je nu niet gebruiken hoor! Geniet van je laatste zwangere dagen! :-

O ja, het is nu op dit moment nog retevroeg natuurlijk, maarre…BIB!

:-

Femmie, wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww van harte meid! Je hebt het zo verdiend :dance: :dance: :dance: :dance:

Tilly, fijn om te lezen dat het beter gaat met Luuk! :thumbup:

Foto’s van Luuk in het showforum gezet, voor de belangstellenden. :mrgreen:

ja heb ze gezien en gereageerd :inlove: . wat is luuk bruin hoe komt dat eigenlijk. Ik vind dat bij alle pasgeborene net alsof ze een weekje spanje hebben gehad, zo’n mooi bruin kleurtje. maar dat trekt snel weer weg.

ja angela je mag bibben meid.

wawa weer een latertje terwijl je vandaag toch lekker vrij bent niet?

liefs jane

@jane wrote:

wawa weer een latertje terwijl je vandaag toch lekker vrij bent niet?

Dat klopt, maar ik krijg opeens de "stress" dat alles af moet, terwijl ik het allemaal best red hoor, maar ja de hormoontjes he! :wink: :mrgreen:

Jane, dat bruine kleurtje is stiekem eigenlijk dat hij een beetje geel begon te zien. Hij moest kort daarna dus ook onder de lamp liggen.

Maar, hij heeft wel een mooi kleurtje hoor…maar niet echt bruin maar een lekker warm kleurtje. Hmm :think: snap je het nog :think:

Wawa, jij in de stress meid :wink: :mrgreen: Tja, die hormonen kunnen je aardig opjagen. Maar, komt allemaal goed hoor. :wink: Dat wist je zelf ook al wel toch?

Net weer bij Luuk geweest. Ze gaan vandaag proberen of hij het ook kan redden met de Low Flow, dat zijn hele kleine sprietjes voor z’n neus langs die dan een beetje zuurstof geven. Nu heeft hij nog CPAP, dat zijn sprietjes in de neus die momenteel op 3 cm staan. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat doen. Het kan wezen dat hij na een paar uurtjes al moe is en weer terug moet aan de CPAP, kan ook na 24 uur maar…het kan ook dat hij het heel goed gaat doen. Spannend hoor!!!

Nou meiden, ik ga nu maar eens een hapje eten, kolven en dan een tukkie doen.

:-*

tilly hij heeft inderdaad een lekker kleurtje, spannend zou geweldig zijn als het lukt weer een stapje naar zelfstandigheid. slaape lekker :zzz:

wawa wel lekker die productieve hormonen ik wil er ook wel wat.

liefs jane

Tilly, Fijn te lezen dat het zo goed gaat. Ik blijf hard voor je duimen, hoor!

Wawa, ja die "stress"komt door die heerlijke hormonen… :wink:

Angela, als je hem nou uitlegt dat het voor jou veel fijner is om het bed nu al hoog te hebben in verband met in en uit stappen…Had mijn bed al snel en best lang hoog staan…Goed dat je gaat stoppen, want je moet nu echt goed voor jezelf zorgen, hoor!

Joos, ook jij, goed op jezelf passen!!

Marije, alles goed?

Alle anderen?

En Femmie, ik blijf me toch zo blij voor je voelen!!!

Met Cayla gaat alles goed. Wel druk hoor een zorgen kindje…

Maandag met haar naar de fysio geweest omdat ze een sterke voorkeurshouding heeft en zich erg overstrekt. Heb een speciaal “driehoeks”:kussen voor haar gekregen, zodat ze niet naar rechts kan draaien enmoet haar geregeld ontspanning bieden, dus in badje of masseren. Dus elke mddag wanneer Sasja slaapt, krijgt mevrouw of een massage of een badje.

Verder is er bij het bezoek aan de kinderarts noog niets bijzonders uitgekomen, geen virus als oorzaak voor haar doofheid, en geen afwijking aan de hersenen. Alleen dus de oogarts die pigment vlekken op haar oogzenuw had gezien en dat met een academisch arts wilde bespreken omdat hij dat nog nooit bij een baby had gezien… :think:.

Komende woensdagavond komt er iemand van de thuisbegeleiding uitleg geven over het aanvragen van gebarentaalcursus en over een vergoedingen aanvraag voor de extra onkosten niet de ciz maar een andere vorm.

24 oktober moeten we weer naar het audiologisch centrum voor herhaling van de onderzoeken en aanmeten van de gehoorapparatuur (als dat kan…). En elke maandag dus fysio, en ik verwacht volgende week een telefoontje van de oogarts over óf en wanneer we naar het academische ziekenhuis moeten…

ost best veel energie en ik probeer daarna er ook veel engeduldig voor Sasja te zijn, want die verkeerd midden in de peuterpuberteit en heeft me dus ook wel nodig.

En dan probeer ik er zelf ook nog wel eens van tussen te gaan, ff winkelen enz. Anders heb ik het gevoel echt alleen met de kids van hot naar her te vliegen, terwijl ik ook aan mijn eigen rust toe wil komen…

Veel liefs,

Chrisje, je bent inderdaad enorm druk met je gezin zo te lezen. Er zit ook even niet veel anders op hè?!! Toch zorgt dat juist soms voor een enorme druk. Fijn dat je ook aan jezelf probeert te denken en er af en toe even helemaal uit gaat. Zo houd je het toch het best vol.

Ik wil je even een hele dikke :hug: en :-* geven want die kun je momenteel wel even gebruiken denk ik zo.

Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat met Cayla. We zullen vast wel weer van je horen wanneer je meer weet.

:-*

chrisje wat een drukte en spanning zeg. ik heb bewondering voor hoe je het doet. Je klinkt heel sterk in hoe je schrijft. meid ik geef je ook een dikke :hug:

liefs jane

He meiden,

Joos, wel een beetje op jezelf letten hè! Kom dit weekend maar lekker tot rust, hopelijk heb je dan maandag weer wat meer energie. :-

Tilly, wat fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met nick. Het is een mooi mannetje om te zien hoor!

En hoe heeft hij het gedaan op de low flow?

Jane, hoe is het met jou? Weer wat uitgerust?

Angela, op zich lijkt me dat niet zo’n verstandig idee om het bed pas omhoog te doen als de weeen beginnen. Ik weet niet, maar dat lijkt mij zo :wink:

Als ik jou was, zou ik je man toch nog eens even overtuigen van de noodzaak ervan :-

Charissa, hoe is het met jou meis?

Chrisje, jeetje wat ga jij er knap mee om zeg! Op zich wel fijn dat er niets bijzonders te melden was, maar aan de andere kant zou het misschien ook wel weer fijn voor jullie zijn als ze tenminste iets zouden kunnen vinden wat de oorzaak van alles is.

Ik hoor je helemaal niet over je man. Hoe is hij eronder?

Hoe is het met de andere meiden?

Hier alles goed. Voelt nog steeds heel erg raar allemaal. Tja, of je het een “en nu?” gevoel kan noemen, kan ik niet zeggen, het dringt geloof ik nog steeds niet helemaal door. Heel erg raar, want ik had gedacht meteen op een roze wolk te jumpen zodra ik een positieve test in handen had, maar ja, misschien is het ook niet zo gek dat ik me nu zo voel.

Wel moet ik zeggen dat ik af en toe express tegen mezelf zeg “je bent zwanger” en dan krijg ik toch een vlindergevoel in mijn buik, hihi. Dus wat dat betreft begint het wel een beetje te komen :mrgreen:

Ow en wat die poli betreft, tja achteraf bedacht ik me ook dat het een beetje naief was geweest om te verwachten iemand te pakken te krijgen, maar ik had er gewoon helemaal niet bij stil gestaan. Nja en dan kan je je voorstellen dat als je er dan naar toe leeft, graag een datum wil hebben en dan nog een beetje hormonen, nou, jullie begrijpen vast het effect wel… :wink:

Chrisje, meid het is ook allemaal heftig. hopelijk krijg je een goede begeleiding :-*

Tilly, fijn om te horen dat Luuk zo’n sterk mannetje is. valt natuurlijk niet mee voor zo’n klein kereltje. Voor jullie natuurlijk ook en dan nick nog die rondloopt :hug:

Angela, ik zou ook gewoon tegen man lief zeggen dat je het bed omhoog wilt. Is toch veel makkelijker voor jouzelf ook met in en uitstappen. Hier voordeel dat zowat elk bed een extra soort boxpring heeft dus hier zijn de bedden automatisch al hoger.

Jane, hopelijk is het uitgepraat met jullie 2 :hug: Hoe voel je je? merk je al iets?

Chrisje, oh het valt voor jullie ook niet mee he zo. Lijkt me idd ook erg vermoeiend een zorgenkindje en dan nog eentje in peuter pubertijd… :hug: je zult wel goede zorg hebben om je heen toch.

Femmie, hehe ja het is super natuurlijk die streep maar ook nog terug houdend he. :-* probeer er toch maar lekker van te genieten hoor.

Heb je nog een andere test er tegen aan gegooit?

Joos, rustig aan jij he :naughty: niet te veel doen hoor.

Mamalena, hoe is het met jou?

Wawa, jij ook rustig aan hoor :naughty: hehe

Charissa, lieverd ben je toch … kus voor je lekkere pretletter ok.

:-* als ik iemand vergeten ben

Hier alles wel goed. Gister eerst controle gehad, blehh ook inwendig maar ja wat moet dat moet he. Ik lig goed op schema en de baby is al ingedaald en ligt met hoofdje naar beneden gelukkig. Verder ben ik al 20% effaced (hier controleren ze ontsluiting en het week worden en dat week zijn heet dan effaced. Ze wilde niet te ver want ze dacht dat ik ook al iets ontsluiting had. Wel kon ze het hoofd goed voelen van binnen uit…

spannend hoor. En ik mag over 2 weken terug.

Heb ook de griepspuit gehad en bloedgeprikt om mijn bloedplaatjes te controleren.

Daarna nog wat inkopen gedaan voor baby, ohhhh wat is dat heerlijk zo’n winkel he… en dan die schattige kleertjes die ik niet kan kopen (nog niet , heeeel ff wachten nog)

Hi meiden,

Hier dit weekend nog niet echt de tijd gehad om iets te lezen etc… erg hectisch weekend! :roll:

Kom morgen even gezellig kletsen.

liefs Marije. :-*

tsja femmie die roze wolk komt vast nog wel. misschien na je eerste echo dat is toch wel een mooi moment.

Wendy hier alles uitgepraat maar ik zit emo niet zo lekker in mijn vel doe best lelijk tegen hem en wil graag alleen zijn, sluit hem ook wel buiten.

en op je andere vraag ik voel niets en beep is nog lekker druk dus die heeft het wel naar zijn zin. als ik jou verhaal zo lees bij de controle, dan denk ik dat je me nog wel eens zou kunnen inhalen, heb zo’n gevoel dat ik over de 40 heen ga. dat ze het hoofdje al kon voelen. toch heel anders daar he.

marije lekker rustig aan den wanneer het zich toelaat.

verder iedereeen fijn weekend :-*

Marije, toch fijn weekend ondanks de hectiek :-*

Wawa hoe is het met jou meis?

Wendy, hihi ik heb vanmorgen nog eens getest. Ik twijfelde wel hoor. Was bang dat ik net zo traag en vaag zou zijn als donderdag, maar hij kwam vrijwel meteen en het resultaat is te zien in het showtopic :inlove:

Ik kan er gewoon echt niet meer omheen hihi.

Nou wendy, jij weet iig weer hoe het ervoor staat bij jou. Spannend hoor!!!

Jane, de roze wolk komt af en toe voorbij als ik naar de test kijk (heb er nu ook twee :oops: ) of als ik hier naar alle felicitaties kijk. Dan wordt ik toch weer helemaal gelukkig :inlove:

Alle anderen ook een fijn weekend.

Ow hihi wat ik ff kwijt wil, slaat nergens op, maar ik ben dadelijk in het juni een van de eerste die uitgeteld is. Loop hier heel de tijd achter alles aan, ik vind het zo leuk dat ik daar dadelijk als een van de eerste aan de beurt ben :oops: :mrgreen:

Nou meiden, daar gaat ie dan…

Avatar is aangepast en bij deze gaat ook mijn banner weer de lucht in :inlove:

Vind het nog wel erg spannend, maar ja, het is toch ook wel weer leuk en maakt het weer wat echter :shifty:

Dus daar komt ie…

Hoi hoi!

Vandaag gaat het iets beter met me. Ik zit rustig achter de pc wat met psp te spelen.

Tilly, wat een prachtig mannetje! Zo klein, maar zo’n vechter. Fijn dat het de goede kant op blijft gaan!

Mir, Sofie is ook al zo mooi! Volgend weekend kom ik haar live bewonderen!

femmie, die banner staat je goed meid! :thumbup: En geniet er maar van om als een van de eerste juni-mama’s door het leven te gaan.

Jane :hug: Hopelijk snapt je vriend waardoor je zo emo bent. Is alles nu klaar voor de kleine?

Marije, fijn weekend!!

Chrisje, wat een hectische tijd zeg. Dat kost vast ontzettend veel energie. Denk je ook aan jezelf? Heeft Cayla ook moedervlekken op haar lijfje?

Wendy, oohwww bij jou kan het dus ook elk moment gebeuren. SPANNEND!! Nog even en dan kan je die hele mall leegkopen :wink:

Wawa, meid ik zie je steeds even voorbij rennen hier. Is het kamertje voor de kleine al helemaal af?

Patricia, zit je al op je nieuwe plekje? Je bent al een tijdje niet op kok geweest, dus misschien heb je nog geen aansluiting. Ik denk wel aan je!

Femmie, een super avatar en een nog coolere banner :dance: :dance: :dance: :-*