Ik breng even snel een ego berichtje… :oops:
Vanavond weer bij Luuk geweest en hij doet het zo goed!! Hij was heel goed wakker en keek ons echt met z’n kraaloogjes heel flink aan! :inlove: Tsjonge, wat smelt je hart dan zeg.
Gisteren moest Luuk onder de lamp om het geel zien tegen te gaan. Vandaag hoefde dat niet meer omdat het nu al weer zoveel beter gaat. Kan best wezen dat hij binnenkort nog wel een keer weer moet, maar voor het eerst is het weer goed.
Verder krijgt hij insuline omdat z’n suiker te hoog is. Iets wat veel vaker voorkomt bij kindjes die te vroeg geboren zijn en een flinke groei achterstand hebben.
Bij Luuk kan het gebeuren dat hij ‘vergeet’ te ademen. Daarom krijgt hij regelmatig een beetje coffeine, daar blijft hij iets allerter door.
Ondanks dit alles doet onze kleine man het goed. Nu maar hopen dat dit zo blijft en hij strakjes een beetje mag gaan groeien.
Wij hebben morgen weer een gesprek met de arts over onze kleine man. Ik ben benieuwd wat ze dan te zeggen hebben.
Ik moet nu nodig gaan kolven maar ik hoop binnenkort weer uitgebreid op jullie te reageren.
Ben nu even helemaal in de wolken door het nieuws van Femmie!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance:
:-*
Femmie, ik heb de foto gezien.
En wat ik net vergeten was te zeggen…
GEFELICITEERD!!!
Femmie, super super super meid. En met 7 weken mag je voor een echo toch? :-*
Tilly, lekker dat het goed gaat met Luuk, maar hoe is het nu met jou?
Femmie, zie foto-topic!!
Tilly, oh wat fijn dat het goed gaat met Luuc. Het is een echt vechtertje he.
Hoe is het met grote broer niek (jajajajaja eindelijk weten we mannetjes naam)
Het zal nog wel allemaal druk zijn he, wel aan jezelf denken ook :-* :hug:
hey mamalena hoe is het met jou? jij schiet ook al lekker op met je 27 weken zeg…
toen straks op msn hebben femmie, joos en ik ff flink lopen stuiteren haha :mrgreen: hopelijk ligt ze nou lekker te dromen, net zoals de rest van jullie.
morgen hier naar de gyn dus ik weet niet of ik daarna op internet ben want we gaan dan ook naar babiesrus shoppen dus wordt laat en liggen jullie allemaal al lang in bed (denk ik) dus dan zien jullie zaterdag wel hoe en wat.
Hihi, dank je meiden :inlove:
Ben ik toch nog eventjes samen met de meeste van jullie zwanger :inlove:
@kyr@ wrote:
toen straks op msn hebben femmie, joos en ik ff flink lopen stuiteren haha :mrgreen: hopelijk ligt ze nou lekker te dromen, net zoals de rest van jullie.Ik heb heerlijk geslapen hoor wendy, geen idee meer waar ik over gedroomd heb
@kyr@ wrote:
:lol: weten we het eindelijk, schrijf je het nog verkeerd :lol: :lol: :lol:
Hoe is het met grote broer niek (jajajajaja eindelijk weten we mannetjes naam)
Tilly, wat super dat Luuk het zo goed doet. Ik kan me voorstellen dat je helemaal wegsmelt bij hem. Hoeveel weken is ie nu? (bedoel dan hoelang zou je zwanger zijn geweest?)
Succes bij de arts maar weer vandaag. Hopelijk krijg je veel positief nieuws
Wendy, veel succes bij de gyn vandaag en shopse daarna hè!
Wawa, ik ga vandaag bellen naar de FA dus zal vanavond wel een datum kunnen geven denk ik voor de echo.
Tilly, fijn dat alles goed gaat met Luuk!!! Wat een vechtertje zeg!
Femmie, GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws zeg!!! Ik ben er ondersteboven van!!!
Ff ego: Hier alles rustig. Het gaat om voorweeën (onrustig gevoel in buik). Ik ben afgelopen woensdag weer bij VK geweest en alles was verder in orde. Alleen mijn bloeddruk was gestegen 135/77. Normaal is dit 115/65. Verder doet de kleine het fantastisch. We liggen nog steeds voor op de groei. VK heeft het vermoeden dat we de 40 wkn niet vol gaan maken. We wachten het wel af. Op dit moment heeft VK een nekhernia. Ze mag voorlopig geen bevallingen doen. Mocht de kleine nu komen, dan komt haar vervanger. Die heb ik nog nooit ontmoet, dus ik hoop niet dat dat gaat gebeuren. Je bouwt toch een band op met je eigen VK.
Gister is het kraambed bezorgt, met toebehoren (ondersteed e.d.). We zijn er nu helemaal klaar voor!
Manlief zei gister tegen me dat hij het wachten zat is, het mag nu wel komen. Wat een verschil met hoe hij er in het begin over dacht, toen wilde hij er niet veel van weten. Nu kan hij niet wachten en begint hij zelf ook behoorlijk nerveus te worden. Hihi, de schat! :inlove:
Verder heb ik geen nieuws. Ben alleen erg blij voor Tilly dat ze weer thuis is en dat het zo goed met Luuk gaat en voor Femmie dat ze zwanger is, super nieuws!!!
Ik zit me net te bedenken dat ik vanaf morgen mag gaan bibben :think: Wat gaat het toch, achteraf bekeken, ook hard zeg! Al moet ik zeggen dat de laatste loodjes wel heel erg zwaar wegen. Vooral als je er erg naar uit kijkt. Dan duurt wachten wel erg lang. Maar ik kan me het moment van testen nog zo goed herinneren, als de dag van gister. En moet je nu zien, nog een 3 wkn en dan ben ik uitgerekend!
Femmie, ik hoop dat je snel mag gaan voor een echo :-*
Angela, ik ben in het ziekenhuis bevallen met een totaal vreemde, maar binnen een kwartier was ik helemaal gewend. Niet druk om maken meid.
Femmie, :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: YES!YES!YES! En ik pink een traantje van blijdschap voor jullie weg! Oh meid, geniet ervan!!!
Tilly, Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Maakte me wel erge zorgen hoor, nadat ik je had gezien. Ik realiseerde me opeens hoe klein jullie mannetje was…
oh wat een feest hier zeg. men ik heb één dag geen verbinding en mis al het nieuws.
tilly meid ik ben heel blij dat het wat beter gaat en ik hoop dat kleine luuk (vind het een hele mooie naam) snel een beetje mag gaan groeien. succes met het gesprek vandaag met de arts.
Lieve femmie ik ben zo ontzettend blij voor jullie, toen ik het las voelde ik een opluchting die ik niet echt verwacht had kennelijk er toch erg bij betrokken dat het eens mocht lukken. Ook ik zit ontroerd achter beeldscherm. misschien een beetje laat maar toch. gefeliciteerd meid en laat het genieten nu maar beginnen. Het is je zo gegund. :-*
angela fijn dat alles goed gaat jammer dat de laatste loodjes zwaar voor je zijn. de vk dacht bij mij dat ik die 40 weken wel eens over kon gaan ik ben dus benieuwd wie er eerder gaat bevallen. Ik zelf voel me heel fit en energiek en doe nog van alles heb nergens echt last van, dus denk ook niet dat beep zich nu aandient.
joos jij sprong ook een gat in de lucht zo te lezen. lief :inlove:
wendy succes bij de controle en geniet lekker van een shopdagje met je manlief, lekker spulletjes samen kopen. heerlijk.
chrisje hoe is het bij jullie thuis. met je kleintjes?
liefs jane
Jane, ik kijk er gewoon naar uit, ben zo benieuwd naar het wezentje binnen in me, dat ik het daarom best zwaar vind. Het is hetzelfde als je al tijden naar een bepaalde vakantie uitkijkt en je moet nog 2 á 3 weken wachten. De tijd lijkt dan voorbij te kruipen. Dat is nu ook het geval. Verder voel ik me ook redelijk fit moet ik zeggen. De vermoeidheid lijkt te zijn afgenomen. Terwijl de kilo’s toenemen, momenteel ben ik 18 kilo gegroeid!!! :shock:
Ik ben ook reuze benieuwd wie er eerst gaat, jij of ik. Mijn gevoel zegt dat jij toch eerder zult bevallen dan ik, al zou het maar een paar dagen zijn. We kunnen niets anders doen dan afwachten, maar spannend is het zeker!!!
Wawa, misschien dat het op het moment súprème ook niets uit maakt, het gaat er tenslotte om dat het kindje gezond op de wereld komt en dat de bevalling goed gaat. Ik denk dat ik me idd druk om niets maak. Maar dat doe ik wel vaker :roll:
beep is in ieder geval nog niet ingedaald ook hier 0ngeveer I7 of I8 kilo denk ik. durf niet zo goed te wegen. houd wel meer vocht vast nu. ik ben ook wel nieuwschierig, maar ik kan mijn hele leven nog tegen kind aankijken en dit is toch een betrekkelijk kort moment dus ik geniet er nog even van, van dat getrappel.
liefs jane
Hoi lieve meiden,
Jullie ook allemaal in feeststemming door het fantastische nieuws van Femmie zo te lezen!!! :mrgreen: :dance:
Het is ook zo SUPER om te lezen :inlove: Ben er nog helemaal blij van :mrgreen:
Jane, wat gaat het nu snel bij jou zeg. Heb natuurlijk bijna 2 week gemist en nu zit je dus al op 39 wk en 1 dg. Tsjonge wat gaat het snel.
Fijn te horen dat je nog zo geniet van het kleine wondertje in je buik. Blijf dat vooral doen meid, voor je het weet is het voorbij. Lekker cliché, ik weet het…maar ik mis het enorm :oops: Is misschien ook niet te vergelijken hoor, maar ik kan me heeeeeeeeel goed indenken dat je er nu nog volop van geniet.
Angela, het rommelt dus al lekker bij jou. Tja, ook voor jou komt het nu heel dichtbij meid. Spannend hoor. Nog eventjes geduld hebben meid en dan zul je inderdaad jullie kleine uk in je armen mogen houden. Ik hoop voor je dat je tot die tijd nog veel momenten mag hebben waarop je toch nog kan genieten van je zwangerschap. Die is namelijk echt HELEMAAL voorbij als de kleine er eenmaal is. (logisch, maar je zult me wel snappen)
Joos, heb je buik in het showforum gezien meid. Nu kun je er toch echt niet meer onderuit meid!! Het is goed te zien hoor :mrgreen: :dance:
Hoe gaat het nu verder met je?
Wendy, ook ik wens je nogmaals een fijne dag toe vandaag. Had ik volgens mij ook bij de novembermama’s gedaan toch? :think:
Nou ja, doe het gewoon nog een keer. :mrgreen:
Ja, onze mannetjes heten dus Nick en Luuk. Daar maken we vanaf nu maar geen geheim meer van :mrgreen:
Mamalena, hoe is het met jou meid? Ik zag je even snel voorbij komen maar las niet over hoe het met je gaat? Alles goed?
Femmie, ben heel benieuwd wat de FA vanavond te zeggen heeft. :dance:
Marije, hoe is het met jou meid? Alles nog goed?
Dan mis ik misschien nog wel iemand, maar kan zo niet bedenken wie. Sorry :oops:
Wij gaan dus vanmiddag naar het ziekenhuis en hebben dan ook weer een gesprek met de arts. Ik ben heel benieuwd wat ze te vertellen hebben over onze kanjer.
Vanmorgen nog gebeld hoe het met hem ging. Ze vertelden dat ze de voeding weer iets opgehoogd hadden naar 2cc per uur. JAAA!!! Hij is nu toch ook voor het eerst wat gegroeid en wel 10 gram :dance: :inlove: Dat is toch geweldig nieuws, of niet dan?
Nou meiden, ik ga nu kolven en dan nog even lekker slapen.
Tilly, heel veel succes vanmiddag :-* :-* :-*
Jane, bij mij is het ook een hoop vocht. Mijn benen zijn zo dik geworden, niet normaal. Ik geniet ook van ieder moment dat er een teken van leven wordt gegeven. Dan verbaas ik me er gewoon over dat zoiets mogelijk is. Het blijft iedere keer weer bijzonder. Maar aangezien ik een stukje ongeduld ben… kan ik niet wachten.
Tilly, succes vanmiddag!!! Fijn dat de kleine kerel het goed doet! Enne, ik geniet nog wel hoor! Ben alleen wat ongeduldig…
Ik moet steeds vaker lachen om die kerel van mij. Hij is er momenteel zo mee bezig (de naderende bevalling) dat hij bij iedere zucht, aai over mijn buik of wat dan ook, vraagt of het wel gaat, of ie moet timen, dat het door moet zetten (want dan hoeft ie niet naar zijn werk), waar de telefoonnummers liggen, etc. Het is ook zo’n heerlijke schat! :inlove: :inlove: :inlove:
Dank jullie meiden, voor jullie lieve reacties.
Ik heb geprobeerd om het zkh te pakken te krijgen, maar er was niemand meer op de poli
Och gerem wat heb ik die man bij de centrale af lopen snauwen. Was zo pissig. Hij heeft uiteindelijk nog het spoednummer geprobeerd, maar ook zonder resultaat.
Ik bel gewoon onder kantooruren en dan is er niemand, nee bel maandag maar weer terug. GRRRRRRRRRRRR.
Heb vervolgens helemaal overstuur mijn vriend gebeld. Geloof dat ik emotioneel een beetje last heb van hormonen :oops:
Verder voel ik me gewoon. Ik vind het zo raar. Ik kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik. Ik voel me net zoals afgelopen maanden, maar nu ben ik zwanger en toen niet. Ik denk dat ik er zo erg naar uitgekeken heb dat ik er misschien meer van verwacht had ofzo.
Vriend is wel super lief en bezorgt al. Hij ging sporten, maar vroeg of ik liever had dat ie naar huis kwam :inlove:
Chrisje, hoe is het met cayla?
Angela, hoe is het om het bed hoog te hebben?
Femmie, vrijdagmiddag…volgens mij is dan half Nederland thuis of op een borrel :hug:
Heb jij nu ok het “en nu?” gevoel? Dat had ik wel. Oke, ik ben zwanger…en nu? Zeker als je je verder goed voelt is het zo onwerkelijk hè.
Angela, wat fijn dat je man zo verandert is! Hij moest echt even wennen hè.
Tilly, hoe is het gesprek gegaan? Wat een kanjer is Luuk! 10 gram gegroeid, het gaat met kleine stapjes, maar wel in de goede richting!
Jane, die baby heeft het nog ontzettend naar zijn/haar zin bij jou hè. Geniet nog maar even van het trappelen!
Wendy, ben jij ook weer goed gekeurd?
Chrisje, hoe is het nu met jouw kleine meid?
Wawa, hoe gaat het nu eigenlijk met jou?
Ik ben de laatste dagen echt ontzettend moe, en heb 's avonds last van een pijnlijke buik. Komt misschien wel omdat ik toch iets te veel doe :oops: Er zijn een paar langdurig zieken bij ons op school, en ik heb wat taken overgenomen. Misschien was dat toch niet zo’n goed idee. :think:
Hoi meiden,
Allereerst wil ik jullie, voor ik het weer vergeet, bedanken voor de bloemen en het kaartje dat ik van jullie kreeg in het ziekenhuis. Chrisje kwam deze heel lief bij mij afleveren. Jullie zijn schatten :-
We gaan zo weer naar het ziekenhuis maar voordat we gaan wilde ik even laten weten dat de arts in het ziekenhuis eigenlijk niks bijzonders te melden had. Dit bedoel ik dus positief!! Luuk doet het naar omstandigheden goed. De insuline wordt stapje voor stapje afgebouwd, dus dat slaat goed aan. Verder wordt zijn voeding iedere keer een beetje opgebouwd. Ook dat is natuurlijk super.
Tja, het gaat dus gewoon best wel goed met onze kleine man :inlove:
Joos, die zere buiken van jou kan ook groeipijn zijn meid. Dat kan zo enorm veel zeer doen!! Ik heb er vaak huilend van op de bank gezeten toen ik zwanger was van Nick. Zo vreselijk veel pijn als dat kan doen in je buik, maar ook je huid zelf kan helemaal zeer doen doordat je baarmoeder zo hard groeit.
Maar, doe het iig zo rustig mogelijk aan meid. Als je teveel taken op je hebt genomen door langdurig zieke collega’s dan moet je die taken misschien toch maar weer afstaan. Zorg iig goed voor jezelf meid!!
Femmie, balen dat je niemand te pakken kon krijgen. Vervelend ook gewoon.
Hoop dat je ondanks dat heeeeeeeeeeeel erg aan het genieten bent vanwege het feit dat je nu dan toch echt zwanger bent meid :dance: :dance:
Angela, je hebt een lieve man meid! Wat ontzettend zenuwachtig kunnen ze toch zijn op het eind :mrgreen:
Ik begreep trouwens best wel dat je ook nog aan het genieten bent hoor van je buik Maar, ik kan me ook goed voorstellen dat je inmiddels reuze nieuwsgierig bent. :mrgreen:
Chrisje, hoe was het in het ziekenhuis afgelopen keer? Weten ze al meer over Cayla?
Nou meiden, ik spreek jullie snel weer.
:-
tilly meid wat geweldig dat je kleine man gegroeid is I0 gram op zo’n lichaampje is heel wat en het is een heel goed teken. ik duim voor elke gram dat het maar snel een flinkert mag worden.
angela wat fijn dat je man zo betrokken is. ik heb net een beetje ruzie met vriend dus zit hier een beetje verloren en alleen achter comp, maar goed hopelijk trekt het snel weer bij.
femmie ik heb de hele dag aan je gedacht ik ben zo blij voor jullie. jammer van zh maar die test liegt er niet om hoor :dance:
Joos rustig aan doen hoor, pijnen wijzen meestal op dat je het te druk hebt gemaakt voor jezelf goed naar je lichaam luisteren.
meiden ik ga zo plat ben kapot.
liefs jane