Zus van Tilly, bedankt voor de update. Blij om te horen dat alles goed is!!!
Femmie, wordt voor jou ook een spannende tijd. Hier draaien mijn duimen volop!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier alles rustig. Geen nieuws verder.
oh wat een fijn nieuws zeg. Tilly komt thuis, dat is een goed teken. ben opgelucht.
liefs jane
Yes! Goed nieuws! :thumbup:
Ik ben echt blij om dit te horen. Go Tilly! Go Luuk!
Hoi meiden,
Ben net thuis gekomen uit het ziekenhuis. Ik zal het dus nog wel even rustig aan moeten doen maar hoop snel een beetje bij te kunnen lezen.
Met Luuk gaat het trouwens naar omstandigheden nog steeds goed.
Wel ligt hij sinds vanmorgen onder de lamp tegen het geel zien. Verder is het een vechtertje eerste klas!!!
Spreek jullie snel weer.
:-*
yeah tilly fijn wat van je te horen en rust maar lekker uit en wat een vechtertje die luuk. hij is echt een held. liefs jane en goed aansterken meid.
Tilly :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* rust lekker uit meis!
Femmie, heb je al nieuws
Tilly, welkom thuis. Ik hoop snel jouw verhaal te kunnen horen :-*
Tilly, welkom thuis, wat lief dat je meteen aan ons denkt. Doe het rustig aan meis. En we duimen hier volop voor Luuk, dat je sterke kereltje zich zo dapper weet te houden :-*
Wawa, nog geen nieuws
@femmie wrote:
Wawa, nog geen nieuws
gelukkig, dus ook geen ongi! Is er een datum waarop je zou mogen, kunnen of willen testen? Dan kan ik nog harder voor je duimen :-*
Tilly, wat fijn dat je weer thuis bent en dat je hier nu zelf updates kunt geven! :dance: Super om je weer te zien!
femmie: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Wawa wrote:
gelukkig, dus ook geen ongi! Is er een datum waarop je zou mogen, kunnen of willen testen? Dan kan ik nog harder voor je duimen :-*
mogen is al, maar als het uitblijft ga ik voor komend weekend :shifty:
Femmie, duimen draaien hier hoor!
Tilly, wat fijn om weer wat van je te lezen! Sterk maar rustig aan en hopelijk mag jullie kleine vechter snel naar huis :-*
@femmie wrote:
@Wawa wrote:gelukkig, dus ook geen ongi! Is er een datum waarop je zou mogen, kunnen of willen testen? Dan kan ik nog harder voor je duimen :-*
mogen is al, maar als het uitblijft ga ik voor komend weekend :shifty:
Spannend meissie, heb je last van kwaaltjes o.i.d.?
Tilly, fijn dat je weer thuis bent bij je man en mannetje want die misten je natuurlijk ook. Heeft mannetje al kennis gemaakt met zijn broertje?
:hug:
Femmie, :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :-*
Hoe is het met de rest?
Hier alles wel goed, morgen op controle en kijk ik wel naar uit. Daarna dan shoppen, Devin gaat naar opa en oma dus kunnen John en ik op ons gemak ff rondneuzen dus dat is ook wel een keer fijn.
Koffer is klaar dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. Ik moet alleen dan nog een roze en blauw truitje hebben voor onder het pakje waarin de baby mee naar huis komt.
Iemand van jullie het ook zo heet soms? ik zou soms willen dat het winter was zodat ik in de sneeuw kon rollen om af te koelen.
Ik geloof…
dat ik een positieve test in handen heb… :shifty:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:dance:
Ooh meid ik ben zo ontzettend blij voor je!! Mijn vriend vroeg zich af of ik misschien de lotto had gewonnen :mrgreen:
Ik ga nu weer even verder met je kletsen op msn! :-*
Jaaaaa lieverd, een streep is een streep hoor. ohhh ik ben echt ontzettend blij voor jullie :-* ik ben gewoon hyper van dit nieuws haha :lol:
:inlove: :inlove: :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!
Oh meid ik ben zooo ontzettend blij voor jullie!!! :inlove: :-* :inlove: :-* :inlove: :-*
YAHOOOOOOOOOO!!!
Wauw Femmie, dat meen je !!!
Laat zien!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: