Wat een mooie meid die Noa! Joos , daar heb je een mooie schoondochter aan!
Angela: Nou, misschien duurt het dan toch niet meer zo lang bj jou… nou ja je weet het nooit he… Spannend!
Kyra:Ook al voorweeen of kan je het nog niet echt als zodanig beschrijven?
Hier nog geen voorweeen nog hoor… kan alleen de laatste dagen moeilijk lopen, het lijkt net alsof ik heeeel erg hard tussen m’n benen ben geschopt… :think: (Alsof ik echt weet hoe dat voelt, maar kan me het zo indenken) :oops: :mrgreen: :mrgreen:
Iemand hier ook last van?
Vraag me ook af hoe het met Tilly en de kleine man is… Het zal allemaal wel erg druk zijn, zo met het herstellen, regelen met de andere kleine man etc etc.
Hoop dat ze snel echt van elkaar kunnen gaan genieten!
Femmie: Meid hoe is het nu bij jou? Spannende dagen toch bijna of zit ik nu echt helemaal verkeerd? Mijn duimen draaien hier hoor. :-
Jane: Hoe voel jij je nu? Alles een beetje klaar of…? Gaat voor jou nu ook opschieten!
Mamalena: hoe is het met jou meid? Is je poppetje helemaal beter, en heb je nog veel last van harde buiken? :-
Patricia: Meid, heb je hier al lang niet meer gezien… Gaat alles wel goed daar? Is het erg wennen met Nesrin of gaat dat wel goed? Lijkt me leuk om weer eens wat van je te horen. :-
Chrisje: Hoe is het met Sasja? Is ze al wat aan de beterende hand? Zit ook allemaal niet mee he. Dikke knuf! :hug:
Wawa: Druk, druk , druk? Denk je wel om jezelf meis? :-
Rest van de meiden die ik vergeten ben… sorry en een dikke kus!
liefs Marije.
Mirretje gefeliciteerd.
Angela, voor 37 weken moet je in ziekenhuis bevallen en zijn als het begint. Heb je wel VK ingelicht?
wawa, hoe is het met jou verder?
Angela, ja als kunt altijd vk bellen he bij vragen of zo.
Hier is de baby denk ik ook aan het indalen of zo, beweegt goed daarbinnen terwijl hij of zij altijd best rustig is geweest. en dan die krampjes zo af en zo en steken. Ik hoor het vrijdag wel.
Bij devin was ik ook al vroeg dat het week was en heb weken met 1 cm ontsluiting rondgelopen.
nou nou nou wat een spannende dagen hier. ik geloof dat het ook weer bijna volle maan is 26 sep las ik ergens.
hier gewoon rustig aan hoor. af en toe krampjes als ik loop heb ik dat vooral een beetje die schop van marije, alsof het kind er tijdens een wandelingtje zo uit kan floepen. was dat maar zo :think: ik heb ergens het gevoel dat ik over de 40 weken ga dus dat is nog wel even.
mir wat een mooi meisje :inlove: wacht het verhaal rustig af maar het klinkt als een snelle bevalling.we kunnen wel weer een positief verhaal hier gebruiken.
femmie ik doe ook stiekem mee met draaien maar in stilte he en heel voorzichtig.
angela het zou toch niet spannend hoor.
liefs jane
helemaal niemand geweest na mij. dat krijg je met die zeeen van tijd.
nou alles goed hier.
en nog geen nieuws over tilly?
liefs jane
Goedemorgen Jane,
Ik ben er ook hoor. Weinig te melden. Ziek geweest de afgelopen dagen dus ik zit thuis.
Wordt ook spannend voor jou he?
@Wawa wrote:
Angela, voor 37 weken moet je in ziekenhuis bevallen en zijn als het begint. Heb je wel VK ingelicht?
Moet er morgen weer heen, ik zal het aan haar voorleggen.
Verder tot zover redelijk rustig in de buik. Voel beeb wel bewegen (gelukkig!), had op bed wel wat pijnlijke steken in buik, maar nog niet zo pijnlijk dat ik dacht dat het begonnen was.
Moest vanmorgen ook weer overgeven, allemaal gal ( :sick: ) en ik voel me nu doodop. Heb verder wel redelijk geslapen. We wachten het wel af. Meer dan dat kunnen we niet doen.
O ja, zijn er meer meiden die wel eens een soort van getik horen in de buik? Je tenen kunnen immers ook zo’n geluid maken, beetje knakkend. Dat hoor ik dus regelmatig in mijn buik. Wat dat nu weer is? :think:
Jane, jij gaat wel eerder dan mij hoor!!!

Ik ga nog even plat. Ik kijk later vandaag wel weer even.
:-*
Haha, dat getik is De Hik! Grappig hè? Poppetje had het alleen zó vaak dat ik er een beetje gestoord van werd.
Oh, wacht, ik lees nu dat je het hóórt… :think: …Nou, dat zou ik niet weten. Hoor jij het alleen of manlief ook?
beterschap m’lena of is het al helemaal over. :hug: ja komt wel dichtbij, al zegt mijn gevoel dat ik over die 40 weken ga, maar het kan ook maar zo morgen al gebeuren.
angela het rommelt dus behoorlijk bij jou, nou hier niet. ik merk wel dat beep rustiger is geworden, beweegt nog wel regelmatig, maar niet meer van die beuken en ook niet meer zo vaak. dit klopt geloof ik wel met de laatste perioden toch?
liefs jane
ja de hik denk ik, hier ook vaak echt zo’n schokje en dat duurt best even. ik heb het vaak als ik in bed lig dan kruip ik tegen vriend aan en dan wachten we samen tot het weer rustig is. zo grappig. is bee te gulzig geweest.
Ja joh, Jane, het kan maar zo beginnen. Bij mij is het de eerste keer 5 dagen voor de uitgerekende datum begonnen en ik stond er eigenlijk niet eens bij stil dat het zover was, terwijl ik toch zo dicht tegen de datum zat. Dacht dat het misschien nog wel voorweeën waren ofzo… :roll: Niet dus.
Mijn zusje (dromer) sprak iemand die heel toevallig bij Tilly in de kerk zit.
Zondag ging het niet zo goed met Tilly, maar die kennis van Tilly had haar moeder gesproken en het ging nu wat beter. Jullie mogen de kaarten wel naar mij sturen, dan zorg ik dat Tilly ze krijgt. Wil je mijn adres, graag ff een pb’tje.
chrisje, je hebt een pb van mij!
Wel schrikken dat het met tilly toch even wat minder ging. Hopelijk knapt ze weer helemaal op. Weet je ook hoe het met Luuk gaat?
Leuk om de verhalen van de bijna-bevallers te lezen! Een hikkende baby :lol:
Ik heb vandaag een erg pijnlijke buik, dus ik ga nu eerst maar eens even lekker liggen.
Groetjes!
joos neem het er maar lekker van.
m’lena ik denk dat het bij mij misschien ook wel zo gaat. zo van oh een steek ach zal wel loos zijn en dan toch niet. haha.
chrisje zo blijven we toch een beetje op de hoogte. ik wil ook wel graag een kaartje sturen, maar wacht liever even tot we zeker weten hoe het precies is met tilly en luuk. misschien dat zus nog even langskomt in deze dagen. hoe is het bij jullie thuis met je kleintjes?
liefs jane
Met Tilly gaat het goed hoor!! Als het goed is komt ze morgen weer thuis…
En gister ben ik even bij Luuk geweest, het is echt een droppie, maar dat hebben jullie ook al gezien op de foto
Maar met hem gaat het voor zover ik weet ook goed. Tot nu toe eigenlijk alleen nog maar goed nieuws gehad, hopen dat het zo door gaat.
:dance: :dance: :dance: Oh gelukkig dat alles oke is!!! Wat een opluchting!
Zus van Tilly: Dank je wel voor al je berichtjes! dikke kus voor jou! :-* :-*
Zus van Tilly, bedankt weer voor de goede update :dance:
Ik ben blij te horen dat het goed gaat met Tilly.
Fijn dat het goed gaat met Tilly en dat ze morgen hopelijk naar huis mag.
ben hier ook druk aan de gang dus ga weer lekker verder :-*
Lieve mir, ik had je al gepb’t, maar toch nog ff zo:
Van harte met de geboorte van je ongelovelijk mooie meisje! Geniet er lekker van en veel geluk met elkaar.
Tilly, wat goed om te lezen dat het weer goed met je gaat. Hoop dat je inmiddels al aan het genieten geslagen bent. :-*
Marije en jane, lief dat jullie aan me denken. Ja marije, je zat helemaal goed
Morgen zit ik op 14 dgn na mijn eisprong. Vorige keer werd ik toen ongesteld. Dus we wachten maar af.