Wow Spannend voor Mirretje Succes Mirretje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ja mirretje!!! Zet hem op!! :thumbup: :dance: :thumbup:
:-* :-* Marije.
mei mamma 2006 breek in
dames ik weet dat mirretje hier met jullie mee klets
dus wil jullie even een nieuwsflas geven
sms van Mir om 7.36:
7 cm ondertussen!
Weeen doen flink auwie, maar het schiet dus al op…puf puf…
dus nog heel even en dan hoop ik hier een bub melding te kunne plaatsen van mirretje
breekt weer uit
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
zie net dat jullie het al wisten :wall: :wall: :wall: :wall:
nou ja weten jullie het nog een keer :mrgreen:
Beter te vaak dan te weinig toch
Thanx voor de update, de 7 cm ontsluiting wisten we nog niet!
Ik kijk hier vreselijk vaak of ik ook weer nieuws van Tilly vind… :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Incoming newsflash
sms van Mir:
Om 9.31 is onze dochter Noa Sofie geboren.
3300 gram.
Ze is prachtig
YEAHHHHHHHHHH :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Mirretje, gefeliciteerd met Noa Sofie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik kon het nieuws niet eerder brengen omdat ik voor de klas stond.
MIR VAN HARTE GEFELICITEERD MET NOA SOFIE!!!
jeetje wat een nieuws.
Mir gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en wat heeft ze een mooie naam gekregen. :dance:
tilly wat een klein en mooi mannetje zeg. ik ben helemaal ontroerd door die foto. ik hoop zo dat jullie snel van elkaar kunnen genieten. goed aansterken. liefs
en zussie Tilly super dat je ons zo fijn op de hoogte houdt. dank daarvoor.
liefs jane
Mirretje,gefeliciteerd met Noa Sofie!!! Prachtige naam! Hoop dat alles goed met jullie gaat.
En Tilly,…wat een mooi ventje!!! Zo puntgaaf, alles erop en eraan. Hoop zo dat alles goed blijft gaan en we snel weer wat van je horen hier!
:dance: MIRRETJE!!! GEFELICITEERDMETNOA SOFIE!!!
Mir is al weer onderweg naar huis! Wat een snelle bevalling zeg!
Dit is de kleine meid (mijn schoondochter) :inlove:
Wat een droppie :inlove: :inlove: :inlove:
O wat gaaf…jah troepen, kom me ff versterken…
Begint hier echt lekker spannend te worden zeg…
Tilly, hoop dat het goed met jou en met Luuc gaat. Geen bericht is goed bericht, toch?
Mirretje, gefeliciteerd met Noa Sofie!!!
Ben benieuwd wie volgt.
FF EGO:
Begint bij mij nu ook al aardig te rommelen in mijn buik, was eerst alleen 's avonds en nu ook overdag. En dat terwijl ik me héél rustig hou! Het is nog loos alarm hoor, maar voor mij toch een teken dat het einde in zicht is. Ben de slijmprop al verloren. Nu maar rustig afwachten…
Ik heb mirretje al even gesproken. Het gaat hartstikke goed. Ze zijn dus al weer thuis. De kleine meid was bekaf en wilde slapen. Daardoor was aanleggen lastig. Het zal vast wel goed komen.
Thomas is erg blij met zijn zusje.
De hele familie gaat nu even wat slapen. Mir kennende zal ze vast snel hier haar verhaal komen doen.
Angela, jouw kleintje moet nog even blijven zitten hè.
Tilly, hopelijk gaat alles goed met jou en Luuk. :hug:
Joos, vanaf a.s. zaterdag mag ik thuis bevallen. Volgens alle info die ik krijg zouden er niet veel problemen hoeven zijn mocht ik nu bevallen. Ja, ik zou naar het ziekenhuis moeten dat wel. Maar, het blijft nog wel even zitten hoor, denk ik.
Vanmiddag heb ik het kraambed besteld. Wordt voor a.s. donderdag thuisbezorgt.
Zouden katten het ook aanvoelen als een bevalling nadert??? Net zoals die van mij het aanvoelden dat ik zwanger was, doen ze nu ook vreemd. Een van de twee is niet bij me weg te slaan, terwijl ze anders altijd moeilijk binnen te krijgen is, wijkt ze geen moment van mijn zijde en als ze dan buiten is, is ze binnen twee tellen weer binnen. Verder loopt ze steeds te mekkeren, ligt 's avonds bij me op schoot (doet ze anders nooit) en geeft steeds kopjes. Raar beest…
jaaa MIR GEFELICITEERD met jullie dochter mooie naam hoor.
en Joos jij ook gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter :mrgreen:
Angela, hmm misschien wel dat katten het aanvoelen. Ze voelen altijd gevoelens en emoties heel goed aan toch.
spannend hoor.
hier had ik vannacht ook een kei harde buik met kramp voor ff dus ik doe het vandaag maar rustig aan ook.
Hopelijk is het ook een stuk beter met Tilly en Luuk.