**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Tilly, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Luuc! Ik blijf de komende 48 uur :pray: dat alles goed blijft gaan. Jullie zijn beide super sterk! Hier branden :kaars: :kaars: :kaars: voor jullie. :-*

Zus van Tilly, heel erg bedankt voor de updates. Ik vind het heel erg fijn dat we zo op de hoogte kunnen blijven van het wel en wee.

Chrisje, je bent een :angel: . Super dat je dit namens ons allen wilde doen, ondanks alle hectiek rondom Cayla. Jullie gaan nu ook weer een spannende tijd tegemoet. Hoe is het nu met Sasja haar voet?

Tilly, man en grote broer, van harte gefeliciteerd met jullie vechtertje Luuc :inlove: Duimen draaien hier door voor de komende uren dat alles goed gaat :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Chrisje, gisteren voor jouw ook een spannende dag. Duim voor een goede uitslag voor haar oogjes. En Sasja in een glassplinter, hoe is het met haar voetje?

Jee ik zat gister in het lijstje te kijken. Tilly is gewoon dik 2 maanden eerder bevallen dan gepland.

Vraag me af of ze nu onder volledige narcose een keizersnee heeft gehad en of haar man erbij is geweest?

En uiteraard vraag ik me ook heeeeeeeel erg af hoe het met haar en beebje gaat, of het de goede kant op aan het gaan is :pray:

ik heb ook veel vragen nog even geduld denk ik. durf nog niet uitbundig te feliciteren, hoop zo dat alles goed gaat met moeder en zoon. tilly haar kindje is wel wat zwaarder dan dat andere kindje van de november mama’s en daar gaat het geloof ik wel goed mee.

liefs jane

Nog steeds geen nieuws van Tilly?

Ik ben er nu pas weer, en lees dus net het nieuws van gisteren…

Tilly, meid, welgefeliciteerd met de geboorte van Luuc!! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Ik ben er steeds met m’n gedachten bij en duim tot ik een ons weeg. Ik ga hier pas echt een feestje geven met felicitaties als het gevaar geweken is.

Zus van Til, bedankt voor het doorbrieven. Jij ook gefeliciteerd en geef ze ook door aan manlief en de kleine man.

Mèèèèn, wat heftig allemaal.

En toen ook nog dat enge nieuws van Chrisje. Ik duim heel hard voor jou en je kleine meid. Dat jullie ook maar héél goed nieuws mogen krijgen. Het is toch onderhand genoeg, of niet dan! Beterschap met Sasja…Brrr, een glasscherf!! :shock:

Ik maak me toch wel wat zorgen om Tilly. Ik wil gewoon graag weten hoe het met haar is m.n. omdat die eerste 48 uur na de geboorte toch spannend voor haar waren. Ik hoop maar op niets ernstigs.

Nou precies wawa, ik zou ook graag willen weten hoe het met haar is. Het laat me niet los. Eerst realiseerde ik me het gevaar niet zo :oops:

Toen jij gisteren die opmeriking maakte drong het wel tot me door dat Tilly wel degelijk gevaar loopt.

K hoop zo dat alles goed gaat met haar en met de kleine Luuc.

:pray:

hier ook :pray:

Met Tilly gaat het tot nu toe (naar omstandigheden) goed!! En met de kleine Luuk ook. Het is trouwens Luuk met een k… Er is even wat miscommunicatie geweest :?

Ze hebben de eerste nacht allebei een goede nacht gehad, dat is al heel fijn.

En volgens mij heeft ze uiteindelijk een ruggeprik gehad, en niet onder volledige narcose, wat eerst wel het geval zou zijn. Dat was natuurlijk super. Dit kon omdat haar bloedwaarden op dat moment hoog genoeg waren.

Gister waren de bloedwaarden nog een beetje gestegen naar zo’n 150, maar 400 is normaal, dus het is nog even afwachten hoe dit verder gaat.

Als er nieuws is horen jullie het!! En echt bedankt voor het meeleven, super!

Pfoef, wat een klein menneke. Heel erg lief, dat je laat weten hoe het gaat. Geef Tilly maar een hele dikke knuffel. Ik vind het fijn om te horen, dat het naar omstandigheden goed gaat.

Inderdaad, wat een klein mannetje. Bedankt dat je ons hebt laten weten hoe het met ze gaat. Geef ze maar een hele dikke :hug:

Ach wat een klein mannetje!

Fijn dat het goed gaat met Tilly en Luuk. We blijven :pray:

Ze heeft dus ook de bevalling mee kunnen maken, dat lijkt me ook wel fijn. Zo’n algehele narcose is ook niet niks.

:pray: dat die waarden snel omhoog gaan!

Ow Tilly,

Wat is je mannetje klein maar ow zo mooi :inlove: … Wijffie ik hoop dat je gauw wat aansterkt en je kleine wondertje ook zodat jullie gauw naar huis mogen dikke knuf voor jou en Luuk en je wederhelft niet te vergeten :hug: … Ik denk aan jullie :pray: . En nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luuk.

Heel veel liefs Patricia :hug: :-*

Owwwwwwww tilly, wat een mooi mannetje!!! :inlove:

En gelukkig heb jij je er ook goed doorheen geslagen. Ben blij te horen dat je via een ruggeprik de keizersnee hebt gehad meis :hug:

Hopelijk knappen jij en Luuk snel op en kunnen jullie snel van elkaar gaan genieten :inlove:

ohh wat is leuk een mooi klein vechtertje zeg :inlove:

en Tilly het is idd erg geruststellend om te horen dat alles goed met haar is. Hopelijk knap je snel op dat je toch ook weer lekker kan genieten van je mannetje van 2 want die mist mama natuurlijk ook wel. :hug:

En die bloedwaarden, tja als ik ze aan je kon geven mog je ze zo hebben hoor ik heb er nogal veeeeeel die ik kan missen (nou zit ik rond 600-700, wat nog superveel is maar voor mij is dat echt super goed)

Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met Tilly! Wat een kanjer is jullie vechtertje Luuk :inlove:

Snel allebei aansterken zodat jullie lekker thuis kunnen gaan genieten :hug: :-*

:inlove: :inlove: Wat een mooi mannetje is Luuk! Worden jullie maar snel beter! Hier wordt ondertussen veel aan jullie gedacht! :-* :-* :hug:

Ik ga naar bed, heb morgen waarschijnlijk geen tijd voor KOK :-*

Even snel een berichtje met goed nieuws!

Mirretje is aan het bevallen. Vanochtend om 10 voor 5 kreeg ik een sms.

De vliezen zijn om 3 uur gebroken.

Later meer!!