**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

lief dat je iets wilt doen Chrisje, ik zou ook wel mee willen doen maar ik zit zover weg voor alles :cry:

Ik hoop haar adres te krijgen zodat ik op z’n minst een kaartje kan sturen.

:-* lieverds, het is hier stil maar begrijpelijk he het hakt er idd goed in zo.

Hopelijk kan Tilly vannacht nog ff goed slapen en morgen zal ik aan Tilly en gezin denken en kaarsje branden dat alles goed komt. Het is toch zoooo klein he.

Dat is lief van je chrisje als je dat zou willen doen. Ik ben het met wawa eens, dat je haar vast moet kunnen vinden op de obstetrie-afdeling.

(denk er wel aan, dat ze misschien niet op haar kamer is als je komt :wink: )

Maar om even niet te vergeten chrisje, jij ook heel erg veel succes morgen gewenst in het ziekenhuis!!! Hoe gaat het nu met jullie?

oh ja :oops: Chrisje lieverd veel suc6 morgen jullie ook natuurlijk. :-*

:kaars: :kaars: :kaars:

Voor Tilly en haar baby…

:pray: :pray: :pray:

Ook sterkte voor jullie allemaal, dit nieuws hakt er goed in.

:hug:

Hi meiden,

Heb echt rot geslapen vannacht… alleen maar aan Tilly liggen denken…

Tilly, als ze het doorzetten vandaag… heel veel sterkte ik duim voor jullie! :kaars: :kaars: :kaars:

Dikke knuf Marije.

P.s chrisje: Jij natuurlijk ook heel veel succes vandaag me je kleine meid! :-* :hug:

Tilly, meid wat lees ik nu! Ik schrik hier heel erg van!

Oh mennnn, ik duim en steek een kaarsje aan voor jou en de kleine :thumbup: :thumbdown: :kaars:

Chrisje, sterkte vandaag in het zkh :hug:

Ben een paar dagen ziek geweest en heb daarom nog niet gepost.

Tilly, je leest dit niet meer, maar wat vind ik dit erg. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Ik :pray: voor jullie dat het goed afloopt.

Chrisje, jij ook veel succes in het ziekenhuis met Cayla.

O wat schrik ik hiervan zeg! Heb er even geen woorden voor.

Ik wil de zus van Tilly even heel erg bedanken voor de updates! Fijn dat we zo op de hoogte kunnen en mogen blijven.

Vanmorgen mijn mannetje even snel bericht naar Chrisje laten sturen. Ik moest namelijk weg. Ik hoop, dat het gelukt is.

JAAAAA, Gelukt,

Had het sms-ja gehad net voordat ik ff een pauzetje tussen de bezoeken aan artsen in had, en heb een leuke plant met een kaart erbij gekocht. Daar heb ik namens alle oktoberstoppers 2006 opgezet dat we haar heeeeeel veel sterkte wensen.

En toen naar de afdeling gegaan en gevraagd.Bij de afdeling waar ik zelf ook had gelegen voor de geboorte van cayla.Ze vonden het een leuk idee. Moest bij ohc zijn is zelfde gang maar iets verder, er liep net een verpleegkundige van die afdeling en nadat ik had uitgelegd waar ik voor kwam wist ze wie ik bedoelde. Ze liep voor meuit en toen ik achter haar Tilly haar kamer inliep, zei de vpk:"Je weet vast niet wie dit is…Ën toen zei ik dat ik "chrisje"van de oktoberstoppers ben. Tilly vond het erg leuk. Het is wel een erg spannende situatie, maar ze vroeg ook veel over Cayla. De kans was nog steeds groot dat ze vanmiddag een lezersnee zou krijgen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: zoo dat het goed gaat!!Ben alleen haar adres vergeten te vragen maar ze ligt in de Isala klinieken (sophia) afdeling ohc…Met googlen kom je dan wel op haar verblijf adres.

En nu over Cayla. Moest vanmorgen eerst bij de oogarts zijn, hij constateerde dat er pigment op haar oogzenuw zat en dat had hij nog nooit eerder gezien of gehoord dat dat kon bij een baby, wel bij oude mensen. Hij gaat contact opnemen met een academisch arts hierover en belt me over 2-3 weken hierover terug. Hoop zo dat ze er niet ook nog een oogprobleem bij krijgt of dat het iets is met haar zenuwen…

De kinderarts hade goed nieuws uit de bloed en urineonderzoeken waren geen sporen van virussen gekomen en de andere uitslagen waren ook allemaal goed. Alleen van het genetisch onderzoek was nog geen uitslag bekend, hiervoor hebben we over 2 maanden een telefonische afspraak.

Erg spannend…

Gisteren viel door een lompe actie van manlief onze glasplaat van de salontafel, en kapot, en net toen mijn man Sasja wilde optillen omdat ze kwam kijken wat er gebeurde, stapte ze met haar voet in een grote glassplinter. Wij naar de SEH geweest en daar is de wond geplakt. Ze is ook de hele week al snotverkouden en heeft sinds vanmorgen ook zere oren, dus vanmiddag ga ik met haar naar de huisarts…en ze ligt met een heel groot assortiment knuffels op de bank bumba te kijken. (zo heb je van die dagen…)

Hoi iedereen,

nog maar weer een berichtje! Ik ben net nog even in het ziekenhuis geweest, met de andere kleine, even bij mama kijken… Was voor Tilly ook wel goed om hem weer te zien. Tilly moest het wel erg rustig aan doen, en de baby werd de hele tijd in de gaten gehouden, omdat de hartslag een paar keer flink gedaald was.

Alleen maar meer reden om de baby zo snel mogelijk te halen. De spuiten voor de longetjes hebben nu ook genoeg tijd gehad om te werken.

Ik werd rond kwart voor 1 gebeld vanuit het ziekenhuis dat het elk moment gehaald zou kunnen worden, dus ik wacht nu op een volgend berichtje over hoe het allemaal gegaan is… Spannend.

Als er meer nieuws is horen jullie het!!

Tilly vond het trouwens super lief dat jullie wat aan haar hebben gegeven :slight_smile:

Jaja, de kleine is er! Om 10 voor half 2 is hij geboren. Hij heet Luuc en weegt 980 gram. Hij ademt zelf, maar wordt nog wel ondersteunt.

Over Tilly weet ik verder nog niet zoveel. De komende 48 uur wordt ze wel heel goed in de gaten gehouden, omdat het nog wel riskant is. Ze moet in die 48 uur niet meer van die aanvallen krijgen, dus het is te hopen dat dat niet gebeurt!!!

Zus van Tilly, pfoef meid, nu maar hopen, dat het snel beter gaat met je zusje. Dat zal voor jullie en je ouders ook een hele zorg zijn. Ik weet dat tilly veel waarde aan het geloof hecht. Ik hoop dat ze veel steun van hierboven krijgt :-* Zou je haar adres willen PB-en?

Chrisje, PB je even je rekeninggegegevens? dan maak ik wat geld naar je over: zeg maar hoeveel!

Ik hoop, dat er niks ernstigs met de oogjes van jullie kleine meid is. Jullie blijven pech houden. Ik hoop, dat de rust snel weer een beetje bij jullie terug keert :hug:

@Zus van Tilly

Hier gaan de kaarsjes aan :kaars:

Luuc (prachtige naam :inlove: ) is zo te zien een flinke vechter!

Sterkte met alles en een dikke knuf voor Tilly!

En toch ook gefeliciteerd met de kleine!

Het zullen spannende tijden zijn, maar met alle positiviteit moet het gewoon goed komen!

:pray:

Lieve Tilly,

Toch gefeliciteerd met Luuc! Het komt vast allemaal goed met zoveel kaarsjes, enzoveel mensen die aan jullie denken.

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Lieve meid heel veel sterkte de komende tijd. :-* :hug: :-

Chrisje: Dank je wel voor het mooie gebaar naar Tilly toe, zou je mij ook even willen pben voor je rekeningnummer…?

Wat een onzekerheden allemaal he met je meisje… heel veel knuffels voor jullie! :-
:hug: :-* :hug:

Voor de rest van de meiden ook even hele dikke knuffels, tis hier op dit moment voor iedereen op de een of andere manier best een zware tijd… :-* :hug:

liefs Marije.

Zus van Tilly, dank je wel voor het mededelen. is toch wel fijn om op de hoogte te blijven.

Tilly en man, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en vechtertje Luuc :-

En grote broer gefeliciteerd met je kleine broertje.

Kaarsjes gaan branden voor jullie :kaars:

Chrisje, erg lief wat je gedaan hebt :-

Dus jullie moeten nu op nog meer uitslagen wachten van Cayla? Fijn dat het niet van een virus afkwam dan. spannend hoor. Hopelijk komt het met haar oogjes goed .

En arme sasja, wat een pech. :hug:

Jaa de kleine is er, spannendhoor. Tilly, man en andere familie: GEFELICITEERD en mijn duimen draaien hard voor jullie.

Alle anderen. Heb bedacht dat degenen die een bijdrage willen leveren, dit mogen doen aan een fonds oid, (cliniclowns of zo?) Het was maar een klein bedrag, wel namens alle oktoberstoppers, maar het is goed zo!

@Chrisje wrote:

Jaa de kleine is er, spannendhoor. Tilly, man en andere familie: GEFELICITEERD en mijn duimen draaien hard voor jullie.

Alle anderen. Heb bedacht dat degenen die een bijdrage willen leveren, dit mogen doen aan een fonds oid, (cliniclowns of zo?) Het was maar een klein bedrag, wel namens alle oktoberstoppers, maar het is goed zo!

Je bent een lieve schat. :-*

jee luuc wat een prachtige naam en ik ben in gedachte veel en vaak bij jullie. ik hoop zo dat het goed mag gaan. luuc is inderdaad een vechter die heeft al wat overwonnen. tilly meid ik hoop dat je je beter gaat voelen.

zus tilly dank voor het op de hoogte houden.

chrisje wat een toestanden ook bij jullie thuis zeg wat een eng verhaal met die glasplaat.

goed nieuws dus dat het bloed onderzoek goed was en hopen dat kleintje niets mankeert aan oogjes.

Superlief ook dank aan wawa met het juiste sms’je op de juiste tijd met de naam. Heel fijn dat het gelukt is om iets namens ons te geven. Ik ga een mooi doel steunen als dank voor jouw moeite, heel lief van je.

liefs jane

Tilly, lieverd, ik heb vandaag regelmatig aan je gedacht. Het is dus echt doorgegaan.

Luuc klinkt als een vechtertje (maar dat wisten we al van toen hij in jou buik zat), hij is een superkereltje en daar mag je trots op zijn.

Verder is het voor nog ff doorbijten. Nog 2 dagen meis, hou vol, ik :pray: dat je die goed door weet te komen, dan ben jij de risicogrens weer voorbij. Gelukkig ben je in goede handen en wordt je goed in de gaten gehouden.

Ik wil je, ondanks alles, toch heel erg feliciteren met de geboorte van Luuc.

Je gaat een zware tijd tegemoet, maar dat gaat je lukken. Je bent een sterke vrouw, dat heeft Luuc vast van jou :wink:

Zusje van Tilly, man van Tilly en alle andere om haar heen, jullie ook van harte gefeliciteerd met Luuc.

LUUC :inlove: Welkom in de wereld jongen!

Tilly en familie, van harte gefeliciteerd met de kleine! Het is een vechter, veel sterkte samen!

Zus van Tilly, hartelijk dank voor de updates!

Chrisje, je bent een schat! Lief dat je even bij tilly langs geweest bent, ondanks dat het bij jou ook zo hectisch is.

Hopelijk keert bij jullie snel de rust terug. Knuffel voor jou en de kleine Cayla. Hopelijk vinden ze snel wat er precies aan de hand is.

Marije, jij ook een dikke :hug: