Tilly, hoe is het met je? Niet teveel misselijk zijn hè! :-
Tja en ik zit wel wat beter in mijn vel. Had gister wel weer een mindere dag. Sjagie en janken, maar verder gaat het prima met me. Ow ja, ben ook extreem moe, maar ik denk dat mijn nieuwe baan zijn tol begint te eisen icm de winter die in aantocht is.
Angela, hoe was het bij de vk?
Mamalena, wat leuk om je weer eens te zien hier. Fijn dat het goed met je gaat en hopelijk dat je man niet nog een praatsessie nodig heeft :-
Hoe is het met poppetje?
Jane, vervelend hoor, die internet verbindingen.
Verder begint het wel spannend te worden bij je hoor! Geniet er nog maar ff lekker van :mrgreen:
Joos, jeetje zeg dat is ook wat met die echo! Wel fijn dat je vk het zo oppakt. Ben met je eens dat als je aangegeven hebt te willen weten wat het wordt ze het had moeten vertellen. Als zijn er dan die dan denken te “zien” dat het paar het toch niet “echt” wil weten en hun eigen conclusie trekken en het daarom voor zich houden. Erg slecht, ik vind dat je dat dan gewoon moet bespreken…
Super foto trouwens!!! (ik wilde zeggen, die broek heb ik ook!!! maar dat zal wel niet, want het is vast een zwangerschapsbroek :lol: )
Hey Fem, alles goed?
Wij hadden duidelijk aangegeven dat we het echt wilden weten. We wilden het graag ook aan opa vertellen. Die man is 98 en heeft niet het eeuwige leven. Nu weet hij (dankzij die pretecho) dat hij een achterkleinzoontje krijgt. De man was apetrots.
Hiermee geef je als paar wel aan dat je het echt wilt weten toch? Grr ik kan me er nog over opwinden.
Die broek in inderdaad een zwangerschapsbroek, maar wel een variant op een ‘normale’ broek die ik ook heb. Zit heerlijk overigens
Hoi allemaal,
Hier even een berichtje namens Tilly. Ik ben haar zusje en ze had mij gevraagd om even wat te posten, dus bij deze.
Ze ligt op dit moment al een paar dagen in het ziekenhuis en de artsen zijn er vandaag achter gekomen dat ze het HELLP-syndroom heeft.
Zoals het er nu uitziet wordt de kleine vrijdag gehaald met een keizersnee, tenzij het niet helemaal goed gaat, want dan kan het ook morgen al gebeuren. Dus nog ff afwachten…
Ik had haar net nog even aan de telefoon, en opzich voelde ze zich wel aardig goed, alleen ontzettend hoofdpijn. En alles is natuurlijk ontzettend spannend.
Als er weer wat nieuws is horen jullie het vast wel. Als het niet van Tilly is, dan wel van mij.
Groetjes
@Tilly wrote:
Hoi allemaal,
Hier even een berichtje namens Tilly. Ik ben haar zusje en ze had mij gevraagd om even wat te posten, dus bij deze.
Ze ligt op dit moment al een paar dagen in het ziekenhuis en de artsen zijn er vandaag achter gekomen dat ze het HELLP-syndroom heeft.
Zoals het er nu uitziet wordt de kleine vrijdag gehaald met een keizersnee, tenzij het niet helemaal goed gaat, want dan kan het ook morgen al gebeuren. Dus nog ff afwachten…
Ik had haar net nog even aan de telefoon, en opzich voelde ze zich wel aardig goed, alleen ontzettend hoofdpijn. En alles is natuurlijk ontzettend spannend.
Als er weer wat nieuws is horen jullie het vast wel. Als het niet van Tilly is, dan wel van mij.
Groetjes
Pfoef, ik zit hier echt in schok achter de p.c… Kom net thuis en keek even vluchtig. Wil je Tilly heel veel sterkte wensen. Misschien kun je mij haar adres nogmaals mailen? Ik heb haar al een keertje iets gestuurd, maar vanwege privacy toen gelijk gewist.
oh lieve Tilly wat een gedoe toch :hug: heel veel suc6 morgen of vrijdag. We duimen voor jullie :-*
en zus van Tilly, dank je wel voor het doorgeven.
Oh Tilly, wat een ellende! Ik kan niet anders zeggen. Hoop dat alles toch goed gaat. Al lees je dit waarschijnlijk niet, ik denk aan je meid!!
Oh Tilly toch!!! Meis wat een ellende…
Was al een paar dagen niet geweest door de griep, en nu dit…
Meid, ik denk aan je… :-* :hug: :-* :hug:
Hele dikke knuf Marije.
Jeeje tilly! :hug: Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat een schrik zeg!
Heel veel sterkte!! :hug:
Wawa vroeg al om een adres, ik zou dat ook wel willen om een kaartje te sturen.
Ja vraag ik me ook af, zou het ook graag willen hebben… voel me zo machteloos…
Een kaartje sturen is dan het minste wat ik kan doen voor mijn gevoel…
liefs.
Hier nog even een kleine update.
Tilly heeft gisteren nog een spuit gekregen vor het rijpen van de longetjes van de kleine. Vandaag krijgt ze als het goed is nog een spuit.
Het probleem is nu dat ze dun bloed heeft. Het stolt naar alle waarschijnlijkheid niet. Dat is een groot risico voor de operatie. Zelfs voor een spuit in haar been (voor het rijpen van de longetjes) gaan ze eerst weer haar bloedwaarde’s bekijken. Als die te laag zijn, dan krijgt ze een spuit in het infuus. Ze zal onder algehele narcose een keizersnee krijgen.
Het kindje wordt geschat op minder dan 1 kilo. Het kindje heeft een groeiachterstand van 4 weken. Dit komt omdat de placenta haar werk niet meer doet. Qua gewicht is het dus een kindje van 26 weken en qua organen e.d. is het wel een kindje van 30 weken. Het blijft dus heel spannend.
Bedankt voor al de lieve en bemoedigende reacties!! Ik zal proberen zoveel mogelijk aan Tilly door te geven.
Groetjes
Oh… Ik heb zó met Tilly en manlief te doen…
Tilly, ze branden hoor! :kaars: :kaars: :kaars: Voor jullie alledrie één.
Tilly, HEEEL VEEL sterkte!
En dames, ik moet morgen naar het ziekenhuis in Zwolle voor Cayla, wisten we haar echte naam maar dan kon ik (mss wel namens ons allemaal) iets voor haar afgeven aan de balie, een bloemetje of zo…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
jee dit hakt er wel in zeg wat een bericht. lieve Tilly ik denk aan jullie.
Ik bedacht me dat het verhaal van een november mama zoveel indruk op tilly heeft gemaakt en nu heeft ze het zelfde syndroom.
als iemand inmiddels het adres of een naam heeft houd ik me ook aanbevolen. zo kunnen we een kaartje sturen. het voelt zo vervelend om te gaan zitten afwachten, al is dat alles wat we kunnen. ik duim en hoop dat het goed komt met moeder en kind. :kaars:
liefs jane
Tilly, lieve schat… wat een gedoe allemaal meis… waarom moet het toch zo gaan??
er wordt hier continu aan jou en je gezinneje gedacht, probeer positief te blijven he!! Beeb was in het begin al een vechtertje, dus nu nog steeds!
Het komt goed! :-* :hug: :-
Zus van Tilly: Dank je wel dat je dit doet, jij ook veel sterkte! :-
liefs Marije.
ff alleen reactie voor tilly,
meis en ik pb’de je nog dat het niet zo veel voor komt en dat je je niet teveel zorgen moest gaan maken en nu treft het je toch
Gelukkig ben je in goede handen en doen ze alles om het allemaal zo goed mogelijk uit te laten pakken voor jou een beebje. Ik wens je heel veel strekte en (als de keizersnee morgen doorgaat) morgen heel erg veel extra succes.
Je hebt zoveel te voorduren deze zwangerschap, ik vind dat het maar eens afgelopen moet zijn
!
Zusje van tilly, thx dat je ons zo lief op de hoogte houdt en mochten er adressen doorgestuurd worden, dan zou ik het ook graag willen, of evt kunnen we, zoals toen bij patricia iets moois voor haar maken wat we naar chrisje mailen, wat zij dan afgeeft?
zus van Tilly , dank je wel dat je ons zo op de hoogte houdt.
Als het zou mogen zou ik het adres ook wel willen hebben zodat ik haar een kaartje kan sturen.
lieve Tilly als het morgen doorgaat in iedergeval heeeeel veel sterkte en ik denk aan je :-* :hug:
Ik weet Tilly’s echte voornaam en ik kan me niet voorstellen, dat veel meiden die hebben, dus Chrisje, als je wat zou kunnen meenemen, dan betaal ik graag mee.
Ik heb de hele dag aan Tilly gedacht. Pfoef, die groeiachterstand is ook niet niks :hug:
Wawa, voor mij geldt hetzelfde. Tilly zit de hele tijd in mijn hoofd. Arme meid.
Ook ik ben bereid mee te betalen aan iets.
Lieve Tilly,
ik weet dat je dit niet leest maar ik denk aan je en hoop dat alles goed komt en blijft gaan voor jou en de kleine… Ik duim en bid (en ben niet gelovig hoe vind je die ) Lieverd je kent me misschien niet maar ik weet wat je meemaakt en hoe je je moet voelen :hug: …
Veel liefs en veel sterkte Patricia :-*
Hoi Meiden, ik kijk morgenochtend nog wel ff hier moet nml al om 9.00 uur in het ziekenhuis zijn. Wawa, heb je ook mijn tel nr gepb’t mss wil je me bellen (Bent tot 12 uur wel in het ziekenhuis.) Kan ik nog alijd daar een bleometje kopen en afgeven op de gyn afdeling. Wil je me dan haar echte voornaam doorbellen?