**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

@femmie wrote:

@jane wrote:
Femmie bedankt voor lieve reactie, voel me een stuk beter door al die betrokkenheid van jullie :-*
Jane, daar zijn we ook voor hè. Niet alleen de leuke dingen met elkaar delen, maar ook de minder leuke :-*

Helaas heb ik hier op moment zo weinig tijd voor, dat ik me vaak schuldig voel

@Wawa wrote:

Je moet je niet schuldig voelen Wawa :naughty: Jij bent druk met je werk, je bent zwanger en hebt dan ook nog wel eens tijd voor jezelf nodig tussen de bedrijven door. Dan hoef je toch echt niet van jezelf te verwachten dat je hier altijd komt om overal op te reageren!!

Dus, voel je niet schuldig!! Je bent er toch wanneer het wel kan en steekt dan toch iedereen die het nodig heeft een hart onder de riem?!! Dat is het belangrijkste. We weten best dat je met een ieder hier meeleeft.

Hmmm, komt het zo wel een beetje lief over want zo is het wel bedoeld. Dus als het niet goed is overgekomen dan bij deze nog een :hug: en :-* voor jou Wawa, dan weet je iig dat ik het goed bedoel. :oops: :mrgreen:

Jane, het zou inderdaad kunnen dat je beeb een fijn plekje heeft gezocht helemaal onderin je buik en dus is ingedaald. Tja, je weet het niet.

Kan ook zijn dat je baarmoeder rustig aan het voorbereidende werk begonnen is, ook dat zul je natuurlijk voelen.

Fijn te horen trouwens dat jullie het toch weer zien zitten met de babykamer. Het komt echt goed hoor meid!!

Ik moet nu snel weer even wat eten want word voor de zoveelste keer vandaag weer misselijk. :sick:

:-*

Tilly, :hug: voor jou meis. Zal dat even schrikken zijn geweest afgelopen weekend. Maar gelukkig is het met de beeb dik in orde. Neem je tijd om uit te zieken en doe het lekker rustig aan. Pas goed op jezelf.

Wendy en Jane, wat de namen betreft, we hebben beide namen verzonnen. Het was dus op een gegeven moment de bedoeling om beeb twee namen te geven. Dus de naam die manlief verzonnen had en dan mijn naam erbij. Maar ik vind die combi’s toch niet mooi. En verder als ik het dan heb over het maken van een keuze, zegt hij altijd: Ik dacht dat we die al hadden gemaakt (zijn verzonnen namen). Als ik dan met een alternatief komt, zegt hij dus dat hij geen klik met die namen heeft. Ik heb geen zin om een eindeloze strijd daarover te voeren. Het is tenslotte niet zo dat ik de namen lelijk vind (anders had ik het nooit gedaan hoor!).

Verder afgelopen weekend druk bezig geweest. We hadden zaterdag een optreden van het koor. We moesten 40 minuten zingen. Ik wist op een gegeven moment van ellende niet meer hoe ik moest staan. Ik had me daar toch een paar dikke opgezwollen en pijnlijke voeten en benen!!! Ik was blij dat ik weer thuis was.

Zondag had ik het huis vol bezoek. Mijn ouders zijn even langs geweest en mijn zusje met haar vriend waren er ook. Mijn ouders zijn blijven eten. Het was gezellig.

O ja, het gesprek wat mijn man heeft gehad met zijn leidinggevende (en muts zat er zelf ook bij) is goed verlopen. Ze hebben alles uitgesproken. Nou dat betekende dus een einde aan zijn slechte humeur, gelukkig!!!

Vandaag gaat manlief mee naar zwangerschapscursus, het zal mij benieuwen!!! :lol:

Woensdag dus weer naar de VK, om half 11 weer naar de kapper om mezelf nog even een nieuwe coupe aan te laten meten (ik denk bijpunten, maar goed)

Verder heb ik even geen nieuws meer, maar wil ik iedereen die een beetje in de lappenmand zit en ook diegene die daar niet in zit een dikke :hug: geven.

@jane wrote:

er rommelt alleen veel in mijn buik veel druk aan de onderkant denk dat beep aan het indalen is of zo, krampjes en pijntjes. ter hoogte van v-heuvel dus vind het wel spannend worden.

liefs jane

Ik voel de afgelopen dagen hetzelfde. Ik denk ook dat beeb hier aan het indalen is. Buik hangt lager en de druk onderin is toegenomen, terwijl ik weer meer lucht in mijn lijf heb. Misschien zijn het dan toch de indalingsweeën wel.

ff snel, dan duik ik mijn bed in. Ben veel te druk geweest vandaag en dat is duidelijk te voelen.

Tilly, meid wat schrikken zeg! Fijn dat je weer thuis bent. Veel sterkte!

De rest lees ik morgen weer bij :oops:

@Tilly wrote:

@Wawa wrote:

Je moet je niet schuldig voelen Wawa :naughty: Jij bent druk met je werk, je bent zwanger en hebt dan ook nog wel eens tijd voor jezelf nodig tussen de bedrijven door. Dan hoef je toch echt niet van jezelf te verwachten dat je hier altijd komt om overal op te reageren!!

Dus, voel je niet schuldig!! Je bent er toch wanneer het wel kan en steekt dan toch iedereen die het nodig heeft een hart onder de riem?!! Dat is het belangrijkste. We weten best dat je met een ieder hier meeleeft.

Hmmm, komt het zo wel een beetje lief over want zo is het wel bedoeld. Dus als het niet goed is overgekomen dan bij deze nog een :hug: en :-* voor jou Wawa, dan weet je iig dat ik het goed bedoel. :oops: :mrgreen:

Je bent een schat :-* . Ik kom net terug van zwangerschapszwemmen. Ik ga even zitten en dan naar bed. Gaap

Wawa, slaap lekker meid!! Heb je wel verdiend na zo’n inspannende avond.

Angela, bij jou dus ook een mogelijk ‘dalend’ kindje. Tja, het kan nu allemaal hè! Spannend hoor.

Fijn dat het wat beter gaat met het humeur van manlief. Dat is zo sfeer bepalend! Goed dat het nu is uitgesproken en hij weer zo goed te pas is.

Namen is hier trouwens ook nog een probleem.

We zijn het best wel redelijk eens met elkaar maar kunnen nog geen ECHT leuke jongensnaam verzinnen. Een meisjesnaam zal vast wel goedkomen, al zijn ook daar twijfels, maar een jongensnaam geeft hier nog veel meer problemen.

Tja, onze peuter heeft natuurlijk de leukste naam al ingepikt :mrgreen:

Joos, doe je wel een beetje rustig aan meid. Slaap maar lekker.

Ben trouwens benieuwd naar de groeispurt van je buik. Mogen we binnenkort weer een keertje vergelijken met je andere foto’s?!!

Wendy, fijn te horen dat het met je moeder weer wat beter gaat. Wat een behandelingen krijgt ze toch nog steeds zeg. Tsjonge :shock:

Hoe is het nu met je neus, na de botsing met Devin? En de verkoudheid van jullie allebei, wordt die ook al weer wat minder?

Jane, had al even op jou gereageerd. Hoe gaat het nu verder met je?

Mamalena, jou heb ik geloof ik even niet gezien. Kan er ook overheen gelezen hebben hoor. Ben er natuurlijk ook even niet geweest. Maar hoe gaat het met jou?

Femmie, wat lees ik toch fijne berichtjes iedere keer van jou. Met fijn bedoel ik dan vooral je enthousiasme waarmee je hier weer schrijft. Je zit naar mijn idee echt weer beter in je vel momenteel, of niet?

Ik zal ook hard met de andere dames meeduimen hoor. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Patricia, hoe gaat het met jullie? Met Nesrin en je man ook alles goed? Wil het een beetje lukken met de verhuizing?

Charissa, had ik al wel op jou gereageerd? :think: Ik wil iig nog wel even zeggen dat ik je beslissing goed begrijp hoor meid. Zou het wel leuk vinden af en toe nog wat van je te horen?!! Ach, dat moet ook maar net lukken hoor meid.

Ik wens je iig al het beste toe.

Marije, hoe is het met jou meid? Zijn jullie er met z’n allen weer een beetje bovenop? Jullie lagen toch allemaal in de lappenmand :think: Of loop ik ook nu weer achter de feiten aan :oops:

Nou ja, ben iig benieuwd hoe het met je is.

BB, jij bent er maar weinig meid. Heb je het zo druk? Hoe is het verder met je?

Chrisje, hoe gaat het met jullie? Is er al meer duidelijkheid omtrent Cayla? Ik ben benieuwd meid.

Oh ja, ik las van alles over kale koppies. Hier gaat dat verhaal over maagzuur en veel haar niet op hoor. Onze peuter had best wel haar op z’n hoofdje hoor, maar dan moest je heeeeeeeeeel goed kijken. Het was erg blond en maar een dun bosje. Is inmiddels helemaal goed gekomen hoor, maar…zo zie je maar weer. Ook bij mij gaat dat dus niet op.

Hier gaat het nog niet zo heel erg lekker. Blijf toch erg misselijk en voel me verre van energiek. Ik blijf dus ook morgen nog maar thuis van m’n werk, want alleen er naar toe rijden kost me al teveel energie denk ik.

Verder ben ik nu echt weer heeeeeeeeeel erg moe en heb erg veel last van harde buiken. Ook voel ik toch in de verte weer diezelfde pijn waarvoor ik ook opgenomen ben geweest. Ik hoop maar dat het niet terug komt.

Ik ga zo maar eens lekker douchen en dan straks lekker naar bed.

Meiden, welterusten als jullie er aan toe zijn.

:-*

Heb alles gelezen. Ben zo moe, dat het weer niet echt een lange update wordt. Gaat wel saai worden zo hè… :oops:

Tilly, wat een schrik meid! Fijn dat het nu al beter gaat. Goed op jezelf blijven letten!!

Jane, spannend, dat indalingsgevoel joh. Je zit nu ook al zó dicht op de datum, het is ook niet vreemd.

Angela, wat een gedoe met namen zeg! Jammer dat het niet wat makkelijker gaat. Ik ben zó blij dat wij er al snel ober eens waren, wat het ging worden. Fijn dat dat gesprek van je man goed ging.

Femmie, ik had je nog niet eens gefeliciteerd met het goede nieuws van je eisprong enzo! Super voor jullie dat het nu weer de goede kant op lijkt te gaan. You go girl!!

Wawa, maagzuur…praat me er niet van. Heb er wéér gigantische last van. En helaas, dat drankje wat zo goed helpt bij veel mensen? Werkt niet bij mij hoor. Doe het maar met Rennies. Nog ‘maar’ 3 maanden… :? Ach, ik was er de vorige keer accuut vanaf na de bevalling.

Goed dat jij naar die cursus over bv gaat. Wil ik ook gaan doen.

Joos, wat leuk voor manlief, dat het vruchtje nu officieel van hem is!

Pijn in de heup is herkenbaar. Irritant hè?

Patricia, wat een mooi grietje heb je!! Echt een lekker moppie. Gaat het verder goed met je?Wat is het wennen hè, zo’n klein mensje in je leven erbij. En toch kan het net zo snel voelen of ze er altijd is geweest. Bijzonder hoor…Zucht…

Wendy, wat fijn dat het beter gaat met je moeder. En wat een leuke uitspraken heeft Devin. Echt een schatje. Leuke foto’s ook van je zus e.d.

Marije…al even niks van gelezen, klopt dat? Hoe is het?

Hier gaat het redelijk z’n gangetje. Heb wel last met werken van m’n heupen en m’n schaambeentje. Echt niet fijn. Ik ben al aan het informeren wat m’n rechten zijn enzo, wat betreft extra pauzes, vervangen werk e.d. Ben ook lid van de bond dus dat scheelt. Die weten een hoop. Ik voel wel dat ik de 7 weken dat ik nog moet werken op deze manier niet ga volhouden. Deze week dus even een babbel met m’n leidinggevende hebbenom te kijken wat we kunnen doen.

Vrijdag zijn manlief en ik naar the Police geweest. Superleuk!! We hebben echt een leuke avond gehad.

2 weken geleden hebben we eens goed gepraat en ik denk dat hij er wel wat van opgestoken heeft. Ben ook bang dat ik er weer op terug moet komen binnenkort. Zien we dan wel weer. Voor nu is de lucht even geklaard.

En verder, tja, ik groei als kool. Zal toch echt eens foto’s maken. Pintje is héél beweeglijk, soms zelfs zó dat ik er wakker van wordt. Goed om te weten dat daar een kindje zit wat het wel erg naar de zin heeft. Vrijdag heb ik weer een afspraak met de VK.

Zo dat was het weer voor nu. Toch langer geworden dan ik dacht. Bedankt voor de lieve boodschapjes. Fijn om te weten dat jullie nog aan me denken, ook als ik er wat minder ben. Denk ook aan jullie hoor! :-*

Vinden jullie het goed als ik hier weer inspring?k Heb ff geen puf om alles terug te lezen en te reageren. Ik heb snel even gekeken, maar ik zag ook niets in het rood staan, dus heb ik niets belangrijks gemist. Toch?

M’lena welkom terug!

Nou… :frowning: Waar zijn jullie nou?

Heb vanmiddag een gesprekje op m’n werk gehad om aangepast werk te krijgen. Vond m’n leidinggevende een goed idee. Ik hoef echt niet thuis te zitten, maar een hele dag op de groep is me gewoon teveel. Gelukkig is er veel achterstallig werk op kantoor en ze gaat nu kijken hoe we het kunnen inpassen. Zou heel fijn zijn.

Hoe is het verder met jullie allemaal?

ik ben er half. ik lees wel maar zit op msn te buurten dus kan niet echt op iedereen reageren hier , doe ik straks wel als iedereen daar in nl in bed ligt .

maaruh mamalena hoe is het?

Ja, wel oké hoor. Moe, dat wel. Poppetje heeft vandaag koorts gehad en kwam vanavond na 4 uur slapen om 19.00 uit haar bed. Dat was voor mij even heel zwaar na een dag werken. Ze was ineens weer vol energie, veeeel babbels en wilde vooral aandacht. Wel heel lief hoor. Ze hobbelde hier zo rond in haar slaapzakje…Net een Barbamamaatje :inlove: Maar ik was blij dat ik haar om 21.15 weer in bed had…pfffffff, ik had er een harde buik van. Dat heb ik al vaker de laatste tijd, dus effe op mezelf letten.

Maar na morgen nog 3 weekjes werken en dan heb ik een weekje vakantie. Gaan we een paar dagen naar een vrienndin in Frankrijk. Een hele rit, maar ik heb er wel zin in.

En na m’n vakantie nog 2 weken werken en dan zit het er op… :dance: Yeeeeehaaaaaaa!!! Wat een vooruitzicht.

Hoe is het met jou dan Wendy? Wat een goeie uitvinding hè, MSN, kan je toch lekker kletsen met mensen die ver weg zitten, zonder een hoge telefoonrekening.

Duik nu mijn bed in, ben net klaar met werken

Mamalena, oh lekker weekje frankrijk in het vooruitzicht :smiley: fijn dat het weer wat beter gaat met je poppetje. En yep idd goed op jezelf letten hoor.

wawa, truste en slaap lekker

hier weer problemen met internet en kabel heel irri. het word hier overgenomen door casema, maar dat loopt niet helemaal soepel. dus niet denken dat ik aan het bevallen ben ik heb gewoon vaker geen internet dan wel. vandaag komen ze weer mijn modem synchroniseren of zo. maar ik zag dat ik nu toch even op de lijn zit dus hier alles rustig.

ben gisteren naar vk geweest en die zei dat beep net als vorige weken erg laag zit, maar niet helemaal is ingedaald zei ook wat tilly sugereerde dat bm een beetje voorbereidend werk aan het doen is en dat het gewicht gewoon zwaarder op bekken drukt. ze zei dat ze niet dacht dat beep deze week al kwam. vriend en moeder denken er anders over. nou spannend dus.

tilly lekker vrij nemen zolang je je nog niet goed voelt. :hug:

m’lena goed dat je dat gesprek heb gehad. goed voor jezelf zorgen. fijn ook dat het met manlief weer wat beter gaat.

wendy goeie tip is dat. ik heb hem al wel geleerd dat niet alle speeltjes voor hem zijn en even aan de geur wennen is wel handig. hoe zou hij het vinden als het een thuisbevalling zou zijn :think:

femmie het is inderdaad een vrolijke avater. ben je druk aan het werk? bevalt het je?

wawa je moet ook nog wel een tijdje werken he? ik had ook geen puf meer om nog achter comp te duiken na het werk.

angela nog steeds naam twijfels, hier dus ook althans bij mij dan vriend is er klaar mee. die zegt je weet mijn voorkeur dus… lekker makkelijk weer.

nou ik ga snel verzenden voordat het er weer uit ligt.

liefs jane

Ben ik weer!

Vanochtend zijn we weer door de apk gekomen. Alles was goed!

We hebben nog even gesproken over de 20 wk echo. Er zijn meer onduidelijkheden. Onze vk was erg ontevreden en gaat het vanmiddag nog uitzoeken. Ik ben benieuwd.

In de gegevens stond o.a. “normale mannelijke genitalia”. Dus dan had dat mens toch wel gezien dat we een jongen zouden krijgen! GRRRR Als ze dat gewoon had verteld, dan hadden we de 3d echo later laten maken.

Jane, wat balen dat dat internet er steeds uitligt. Het is bekend dat er problemen zijn. Mijn vriend heeft bij casema gewerkt en spreekt er nog wel eens ex-collega’s over.

Het wordt steeds spannender hè. De kleine is dus nog niet ingedaald. Heeft hij/zij altijd laag gelegen? Mijn knulletje ligt er hoog zei de vk vandaag.

Wawa, meid wat maak jij toch een lange dagen! Ook weer allemaal vergaderingen en ouderavonden? Bij ons wel. :hug: Wel op jezelf blijven letten hè.

M’lena, wat een leuk vooruitzicht! Een weekje Frankrijk is vast heerlijk. Hoe is het nu met poppetje?

Wendy, heerlijk hè, msn :wink:

Femmie, ik zag dat je een nieuwe avatar hebt! Leuk, deze ziet er veel zonniger uit!

Tilly, de foto komt er aan hoor. Ik plaat hem vanavond wel even. Ik heb er vandaag eentje gemaakt met kleren aan. Je kan het nu echt goed zien!

Enneuh…hoe zit het met de buiken van anderen?

joos fijn dat alles goed was. ze zeggen dat jongetjes hoger liggen, krijg ik dan toch een meisje :think: veel gerommel in mijn buik en zere steken als ik zit of moet hoesten.

liefs jane

Spannend Jane!! Ik hou kok goed in de gaten hoor!

Heb jij al een kok-sms-crew?

ps, foto in sf!

heb femmie haar nummer ik ga meteen kijken

Goed zo! Want straks ben je bevallen en heb je geen internet. Dan zitten we hier zo in spanning hè :mrgreen: