@tijgetje: wat rot zeg! Ik hoop dat ze kunnen vinden waar eht vandaan komt, want dit is natuurlijk niet echt normaal! Houdt ons maar op de hoogte!!
xxx
Mocht om 12.30 uur toch even langs komen bij de huisartsenpost omdat ik het niet vertrouwde ( liever hadden ze me niet door gestuurd en maar laten wachten tot maandag. tot ik naar mijn eigen huisarts kan).
Was een hele aardige man ,beetje sloom, maar nam wel de tijd voor me en luisterde ook goed naar me. Mijn vriend is ook mee naar binnen geweest. Ik vertellen wat me klachten zijn, toen moest ik daarna op zijn behandel tafel gaan liggen. Hij drukken in me onder buik en net boven het schaambeen etc. Nee het lijkt niet echt op een blindedarmontsteking ( daar was ik zelf dus bang voor dat ik dat had.) Temperatuur opgemeten, die was 36,2 dus goed. In een potje plassen, toen kwam hij met het idee dat een blaasontsteking is. Hij zag namelijk ook sporen van bloed. Daar antibiotica voor gekregen ( kuur van 7 dagen, 2x daags een tablet) Toch vertrouwde hij het nog niet helemaal, omdat het een beetje aan een rare kant zit voor een blaasontsteking. Hij wilde nog 1 onderzoekje doen ( kijken of mijn eileider verstopt zit) en dat was best een vervelend onderzoek zei hij. Maakt niet uit, controleer maar. Moest ik me van onder even uitkleden en weer op zijn tafel gaan liggen. Benen iets opgetrokken. Hij trek zijn handschoen aan, beetje glijmiddel erop en gaat met zijn vingers naar binnen ( au dat deed dus echt zeer, zie eerder mijn stukje in dit topic). Hij voelen, maar hij vond niks vreemds. Mijn rechter eileider zat dus ook niet verstopt. Dat is dus wel weer goed nieuws.
Nu moet ik dus die kuur afmaken, heel veel drinken, rust houden,niet te veel belasten ( dus geen zware dingen tillen of super veel gaan bewegen/bukken). Als ik het koud krijg, of ik krijg wel koorts, dan moet ik gelijk weer contact opnemen.
Er zit 1 nadeel aan de kuur : je mag niet zwanger zijn of zwanger worden als je de kuur gebruikt. Dus dat word nu dus echt definitief een ronde overslaan
He tijgertje, balen dat jullie nu verplicht een ronde moeten overslaan
Heske, lekker hoor een weekendje ertussen uit!
Wij gaan het weekend van pinksteren naar lux.burg, daar heb ik ook al zin in.
Hier verder alles prima, behalve dan dat ik donderdag met sporten mijn (slechte) knie heb verdraaid. Banden hebben een flinke tik gehad en vrijdag kon ik amper lopen. Dat gaat nu gelukkig iets beter en ik hoef niet meer tree voor tree de trap op en af. Maar of het zondag over is…
Dan heb ik de laatste tenniscompetitie.
Oh ja… en mijn jurk is binnen! :dance: :dance:
Nog twee maanden, begint nu toch wel dichtbij te komen.
Iemand nog tips voor de huwelijksreis?
Geen idee hoe ik me dan voel (29 wk) en ik wil niet meer vliegen. Maar helemaal naar Frankrijk of Italie rijden waar het bovendien bloedheet is misschien???
Hoi meiden,
Kom even zwaaien en morgen reageren, ben helemaal niet lekker. Voornl onwijs moe
Alleen even Tijger:
Tijger toen ik je verhaal las moest ik ook meteen aan een nierbekkenontsteking denken. (door de klachten)
Wat naar die pijn, wat zal je geschrokken zijn!
Hoop dat de kuur snel aanslaat en dat je snel weer beter bent meis.
Dikke :-*
Tot later meiden
Miekje:
Ik maak de kuur af, duurt 7 dagen, als de klachten dan nog niet weg zijn, ga ik naar de huisarts. Dus ik kan het op mijn lijstje zetten, zodat hij dat gelijk kan controleren.
Dank je wel.
Rust lekker uit meid :hug:
Heb net beslag gemaakt, over aangezet, bakblik gevuld en de cake staat nu in de oven. Over een uurtje is ie klaar en ik hoop dat ie gelukt is.
Als ie goed gelukt is, zal ik een foto in het showforum zetten…
Nu ga ik even rustig liggen, want ben beetje duizelig en mijn buik doet nog steeds pijn.
Tijger wel goed om jezelf denken hoor :hug: hug: :hug:
En jij trouwens ook Miekje :naughty: :hug: :hug: :hug: :hug:
Vrijdag ben ik gebeld door de verpleegkundige uit Heliomare. Ze heeft mijn dossier globaal doorgenomen en ik mag komen voor een intake. Ze hebben alleen wel een wachtlijst van ongeveer 3 weken
Ze wilde weten of narcolepsie was uitgesloten aangezien mijn klachten ook die kant op kunnen wijzen (uuhhhhh eigenlijk geen idee :think: )
Ha meiden,
Ik houd het kort, voel me moe en zit in een klein dipje… Vrijdag zijn de :evil: weer gearriveerd, dus weer door naar de volgende ronde.
Tijgertje, wat naar dat je je zo voelt en dat je nu een ronde over moet slaan… Ik hoop dat het snel beter gaat, sterkte!
Alle andere meiden een dikke :-* !
Jeetje muppet, bij jou ist ook nog steeds niet raak, wat balen…
Hoe zat het nou ook weer? Had jij wel een regelmatige cyclus?
Werk je ook met ovutestjes en/of tempen??
:hug:
Ik ben ziek… verkouden, keelpijn, erg moe, benauwd… blegh!
Tierrr en Muppet:
beterschap :hug:
Ik ga zo de foto van de cake op de pc zetten en in het forum plaatsen.
Sproetje :
Wat leuk dat je jurk binnen is, nu moet je zeker nog een paar passen ivm groeiende buik ???
Ik zal eens kijken en mijn oren ophouden voor een leuke huwelijksreis
(wel rekening houdend met je 29 weken zwangerschap)
Hmm… ik lust wel een stukje cake/taart… of andere algehele zoetigheid
Staat ie al in het sf???
Oh ja… qua bruidstaart zijn we er ook nog niet uit mbt de vulling.
Ik wil nl. geen verse vruchtjes, maar zonder wordt ie ook zo saai.
Verder zit er een soort bitterkoekjesachtige vulling in.
Wat is nog meer lekker??
Wij hadden een laag met lime creme en het toptaartje was met pure chocolade en cocos :drool:
Sproetje :
Hij staat al in het showforum.
Ik zal eens aan mijn goede vriend vragen wat hun voor bruidstaart hadden. Die was heerlijk !!!
Hallo dames! Allemaal een fijn weekend gehad??
@sproet: mokka creme en slagroomtaart met verse aardbeien erin…en erop…hhmmm…en doet het altijd goed.(zie showforum!)
@ Iedereen die zich ziek, zwak en misselijk voelt: Héél veel beterschap
@ tijgetje: vind het knap dat zo een arts kan kijken of een eileider dichtzit door alleen maar naar binnen te gaan met zijn hand??? Bij mij is dar een hsg echo of een kijk operatie voor nodig. met een gewone echo kunnen ze dat zelfs niet helemaal uitsluiten is mij verteld. Wel vervelend dat je een ronde moet missen, maar wie weet…is de volgende ronde ook wel jullie goeie ronde! Ik dusim iig voor je.
Hier heb ik ook nu duidelijkheid van mijn temp grafiek. Het is pas de eerste maand dat ik temp omdat ik altijd ovu testen heb gebruikt en deze héél duidelijk mijn sprong aangaven.
Ik heb nu deze maand dus de eerste maand getempt. ben mooi begonnen met 36,4 op de 13e dag(de dag dat ik ook bij de gyn was) is hij met 0.4 graden gedaald. Zij gaf ook aan dat ik mijn ovu binnen nu en twee dagen kon krijgen. En na die daling zag je hem geleidelijk aan stijgen en nu zit ik al alle dagen op 37,0 graden.
Héél fijn dat ik dus ook weer hier héél duidelijk mijn eisprong kan terug zien. Is toch wel weer een geruststelling. TTToooeevallig hebben hebben we ook diezelfde avond nog geklust en nu hoop ik natuurlijk zwaar dat dit eens een keer de allerbeste timing was en mijn temp hoog blijf en mijn NOD weg blijft!!
Maargoed we zullen zien!!
dikke kuzzzzz
Hooooi meiden! Wij zijn weer terug van een weekendje weg. Super gezellig gehad, maar wel vermoeiend :eh: Heb nog niet teruggelezen ofzo, en heb verder ook niet zoveel te melden, maar wilde even laten weten dat ik er weer ben
xHeske
Heej Meiden,
Hoe is het met iedereen?
Ik zie allemaal lekkere gebak voorbij komen enzo :drool: :drool:
Muuske fijn dat je een ei hebt gespot met je temp.
hoe trots je dan kan zijn op je eigen lichaam he? dat het gewoon werkt :inlove:
Jeetje Tijger :hug: :-* hoe gaat het nu met je?
oh Muppet :hug: :hug: :-
Mascha jeetje nog 3 weken wachten :shock:
sproet wat super dat je jurk binnen is! :inlove:
vervelend van je knieblessure :hug:
Heske hoe is het met je?
leuk weekend gehad?
Over mij:
ik heb gisteren ovutest gedaan en zoals verwacht een dikke vette streep :inlove: super trots
Verder gaat het wel goed, erg veel en vaak moe, maar niet gek als je telkens van de nachtmerries wakker wordt… :?
:- voor iedereen :-*
Hey meiden! Ik ben er ook weer!
Moet nog ff terug lezen, maar dat doe ik als ik er puf voor heb!
Het was erg mooi en gezellig, maar ook super vermoeiend!!! Ruim 4 dagen was voor mij echt iets té veel. Heb me een breuk gelegen (op een matras op de grond 2 dagen en op de stapelbedjes op de accomodatie 2 dagen). Gisteren zijn we om 21.15 uur gaan slapen en heb werkelijk in tijden niet zo goed geslapen! Vanavond weer vroeg, merk da’k nog steeds moet bijkomen.
Morgen ook weer naar de vk :dance:
Ben heeeeeel erg benieuwd hoe de kleine er nu voor ligt! Ik hoop zo met het hoofdje naar beneden Het kan natuurlijk nog alle kanten op, op dit termijn (afhankelijk van het formaat van de beeb). Ben ook erg benieuwd naar de bloedwaarden…of alles normaal is…? We zien wel/ jullie horen het wel!
Voor nu, iedereen een hele dikke :-* en :hug:
@ Muuske:
Wat fijn dat je een ei gespot hebt !
Hopen dat de nod nu ook echt weg blijft, dan heb je je ei goed benut. :thumbup:
Ik vond het ook allemaal een beetje vaag van die arts van zaterdag, dus heb voor woensdag 11.30 uur een afspraak bij mijn eigen huisarts staan. Kijken of hij meer kan vertellen en wel de juiste beslissing kan nemen. Ik geloof ook niet dat het een blaasontsteking is, die heb ik vaak zat gehad ( in erge mate en mindere mate) en ik weet echt wel hoe dat voelt.
Heske en Memmie:
Leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
Voor de rest van de meiden :hug: :-*
@ Sproetje :
Ik heb de mini foto’s en de vulling van de bruidstaart in het showforum gezet.
Lekker taartjessssss
Jane, super dat je een ei gespot hebt en Muuske ook.
Tijgertje, ik vind het ook maar een vreemd verhaal hoor dat hij door te voelen kan voelen of je eileider niet verstopt zit :think: Zou toch denken dat daar minimaal een echo voor nodig is. Ik hoop in ieder geval dat je weer pijnvrij bent.
En Heske en Memmie lekker een weekend weg geweest, heeeerlijk.
Jammer dat je zo slecht geslapen hebt Memmie, maar weer lekker een beetje ingehaald las ik.
Hier gaat alles zijn gangetje. Maak me de laatste dagen wel zorgen of het allemaal nog wel goed zit. Mijn buik wordt zo plat en ik ben minder misselijk en gewoon een gevoel. Vanmorgen de angelsound erop gezet, maar die werkt (nog?) niet. Moet nog een kleine week wachten op een echo, maar heb overwogen te bellen of ze morgen niet nog een gaatje hebben, maar ik vind tegelijk dat ik mezelf niet gek moet maken :doh: