*** Oktoberstoppers #12 ***

Hey meiden, ben ik ook weer!

Was (lees:ben) kapot! Gisteren met de oude ‘pufcluppers’ (met z’n 5en) naar de kinderboerderij geweest. Het was heel gezellig, maar ook heeeeel erg vermoeiend! Er zit echt een super leuk speelgedeelte bij, daar kunnen de (jonge) kinderen echt los… en dat is wat Tycho dan ook echt doet! Hij dendert echt overal op en af en mama met d’r dikke pokkel erachteraan…pffff! Ik kon aan het einde bijna geen stap meer zetten. Vandaag weer naar de fysio en zij voelde idd een blokkade in mijn rug :? Ben over de grens gegaan, aldus de fysio.

Maar goed, Tycho is bij de gastouder en ik heb dus ff mijn handen vrij (en rust!).

Tierrr, goed dat er toch wat uit het bloedonderzoek is gekomen! Weet je in ieder geval waar het aan ligt (oftewel; aan kan liggen). Ik hoop dat je snel bij de internist terrecht kan!

Jaja, heerlijke mannen heb ik he?! Ben er ook erg wijs mee :wink:

Mascha, wat zit jij toch in een lastig pakket… Ik hoop ook dat je nu snel eens groen licht krijgt en dat je kinderwens dan snel in vervulling mag gaan! Lijkt mij ook lastig en vreemd hoor, revalideren van iets waarvan ze niet weten wat het is!!! :think: Sterkte meis!

Sarah, leuk om weer eens wat van je te horen! Fijn dat het ondanks de kwaaltjes (ik ken ze helaas ook maar al te goed) toch goed gaat met je! Goed dat deze kleine nog lekker bij d’s mama zit! Houden zo, nog een paar weekjes!

A-S, idd SHAME ON YOU! hahaa! Hoe gaat het met je? Dat vertel je niet eens?!

Hope, balen van de suiker… Ik hoop voor je dat je het idd met voedingsaanpassingen onder controle krijgt.

Sproetjes, Wat super dat de echo goed was :dance: Enneuh…heb je al stiekem in het envelopje gekeken???

Miekje, Heske, Miek, Lieke, Muuske, Jane, en de meiden die ik perongelijk ‘vergeten’ ben :oops: , Hoe is 't met jullie vandaag?

Zo, ik ga ff een dutje doen… Weer drukke dagen voor de boeg. Mijn man zijn broer trouwt morgen en hebben zaterdag het feest. Dus ik ben een paar dagen afwezig… Meiden, dikke :-*

@memmie: je moet ook rustig aan doen hoor…kunt niet meer alles met 31 weken…dat moet je toch wel weten hihihi…

@iedereen: verder ben ik op mijn werk aan het wachten tot ik kan gaan voor mijn afspraak bij de gyn! Schrijf later nog even bij!!

knuf muuske

Heeeeey Sarah en Hope, leuk dat jullie ook weer eens voorbij komen!

De magische grens al over Sarah, moet je zien dat deze uk lekker blijft zitten en ze haar moeten gaan halen omdat ze niet wil komen. En Hope ook met magische grenzen halen bezig. Het gaat jullie beiden lukken hoop ik een voldragen kindje op de wereld te zetten hoor.

Sproetje, fijn dat de echo goed was :dance: Moet toch een lekker gevoel zijn. Als je in de enveloppe hebt gespiekt laat je het ons dan weten?

A-S; alles goed met je?

Memmietje, je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor :naughty: Klinkt overigens wel als een heel gezellig dagje, dus kan me ook wel weer voorstellen dat je de grens opgezocht hebt :wink: Doe maar rustig aan en ik hoop dat je je snel beter voelt.

Wij zijn vanmorgen weer naar de gynaecoloog geweest en hebben weer een echo gehad. Alles is helemaal goed met beebje :dance:

De gyn was behoorlijk tevreden. Het hematoom zit er nog altijd, maar ze vond hem goed van structuur, hij is aan het veranderen. Hij ligt grotendeels boven de baby, maar dat maakte verder niet uit. Risico blijft hetzelfde, dus nog steeds ‘precair’ zoals ze het zo mooi noemde. Maar ze zei wel dat het een sterke baby is en dat naarmate de weken vorderen we meer hoop mogen gaan koesteren dat het goed gaat. Ze denkt dat het bloed wel verdwijnt, omdat ik ook nog steeds vloei, maar ze denkt dat het nog wel een hele tijd kan duren. Ik mag voorlopig nog niet werken in ieder geval. Al met al, met de baby gaat het goed, maar nog steeds 50% kans.

En hij/zij is nu al fotogeniek :angel:, plaatjes zet ik in ons sf.

KC, goed nieuws gekregen van de gyn dus, super meid!! 't gevaar is dan nog niet helemaal geweken, maar dit ziet er al een stuk beter uit!! Je hebt een sterk ukkie in je buik!! :-*

Memmie, denk je wel een beetje om jezelf?? :naughty:

Heel veel plezier bij de bruiloft!!

Muuske, wat zei de gyn? Ben erg benieuwd!!

Hier verder geen nieuws, ben nog steeds ongi.

't Is nu gewoon afwachten op een oproep van de internist en ondertussen goed mijn cervixslijm in de gaten houden, want je weet maar nooit… heel misschien krijg ik dit keer wel een ei!! :pray:

Verder spannende dag gehad, moest alleen met inval draaien op mijn nieuwe groep. Poeh, wat een boel verantwoordelijkheden heb je dan! Maar 't is gelukkig goed gegaan, maar ben wel erg moe. Maarja, dat ben ik wel vaak en dat is achteraf gezien niet zo gek met die vertraagde schildklier… :roll:

De andere meiden nog nieuws??

@Miekje wrote:

Tijger, wat maf zeg, dat je zo misselijk blijft enzo…

Had je een test gedaan? Of werd je toen ongi en heb je nooit getest?

Hoe bevallen de stoelen? En was het gezellig met je zus?

Ik heb geen test gedaan omdat ik ongi werd en daarvan uit gaande dat ik dus niet zwanger ben... Alleen heb ik ook een hele rare ongi achter de rug. Wel bloed, geen bloed...

De stoelen bevallen goed hoor, zitten heerlijk, kan eindelijk weer normaal aan tafel eten. Moet er alleen nog even een foto van maken...

Met mijn schoonzus was het ook gezellig hoor, we hebben een website, een hyvessite en visitekaartjes... Dus dat gaat de goede kant uit.

even snel: ik kopieer mijn blog die ik geschreven heb even hier, want meot er weer snel vandoor!! Sorry!..Misschien ook nog wel " leuk leesvoer" hihihi :oops:

Nou…here we go…

Vandaag dus mijn afspraak bij de Gyn. het was mijn tweede afspraak. Mijn eerste afspraak was eigenlijk voor mijn menstru die zo onwijs heftig was en om te kijken of er sporen van endometriose waren.

“Mevr. Muuske?”… JA!dat ben ik, dacht ik. Ik stond op en ging naar het " kamertje". Eenmaal op de stoel geploft gaf ik de brief van mijn huisarts (ha) aan de gynaecolooge(gyn). Zij las de brief en het klonk van hm…hmmm…hhmmm en toen: " maar…u bent hier helemaal niet voor dezelfde reden als eerst, dit heeft te maken met uw kinderwens"…? Ja klopt, stamelde ik eruit. Ik wilde eigenlijk meteen mijn verhaal afsteken maar op de een of andere manier bleven de woorden in mijn keel steken. " U weet dat u PAS 8 maanden bezig bent?"… Ja, …ja dat weet ik ja,maar ik ben gekomen omdat ik graag wil weten of alles in orde is en of er niets raars aan de hand is. Ook zijn mijn menstru’s écht niet meer uit te houden dus… dat zijn eigenlijk mijn redenen. Houdt dit geen 4 maanden meer vol, zelfs 1 maand is al teveel! ppfff het was eruit!

“Tsja…ik kan u begrijpen.”, kwam eruit. " We gaan eens kijken, kleed u zich in het hojkje maar om, graag broek en onderbroek verwijderen en dan kunt u komen liggen". Terwijl ik me aan het ontdoen was van mijn kleding kreeg ik nog een aantal vragen op me af; of ik nog last had gehad van " het richeltje" en of ik daar bij bepaalde standjes meer last van had dan met andere…terwijl ik braaf antwoord gaf ben ik in de stoel gaan liggen met mijn beentjes in de beugels. " Ontspant u maar ik ga… blablabla"…de gyn legde het hele verhaaltje uit. Eerst heeft ze kweekjes genomen en een uitstrijkje:“ik kan aan uw slijmvlies zien dat u binnenkort uw ovulatie krijgt “. …Knap hoor, dacht ik bij mijzelf, maar ze had wel helemaal gelijk. Vanaf vandaag tot zondag kan ergens mijn eisprong komen.“Zo, we gaan nu een tweede inwendige echo maken, ik moest goed ontspannen erbij gaan liggen en mocht meekijken op het scherm. “Goh…wat zag dat er toch vreemd uit. Ik kon van binnen precies alles zien. Mijn baarmoeder, eierstokken etc: " Helemaal in orde mevrouw, uw baarmoederslijmvlies is mooi dik, en klaar vor een ovulatie, nu gaan we naar de rechtereierstok”. " Ja” hoor ik haar zeggen. Hier dus een eitje dat rijp was! PPff…wat een spanning viel van me af. Mijn Ovutesten hadden dus wel iedere maand gelijk en mijn eitjes waren er en rijpte ook nog! Mijn hart maakte een klein sprongetje.

Na mijn inwendige echo, ging ze het richeltje wat bij mijn eerste onderzoek gevonden was nog eens " bevoelen”. Ze voelde het wederom en wist niet zo goed wat ze ermee aan moest. Ze ging bellen:” ik heb hier mevrouw Muuske en die…blablabla…" opeens stond er een tweede gyn voor mijn neus. Of ze ook even mocht voelen? Maar natuurlijk, hoorde ik mezelf zeggen en dacht erachteraan: " daar lig ik hier immers voor!" Ook zij bevoelde het richeltje en kon er niet veel van maken. Toen besloot ze ook nog even rectaal te voelen terwijl ze heftig op mijn buik duwde: “ppff…ooeii…aaahh” Kon er niks aan doen , maar die kreten klonken toch wel door de echo-kamer heen! “Tsja”…Ik denk dat het geen richeltje is maar ontlasting…

Nou, als ik een broek aanhad,dan had ik me zowat bepist van het lachen, maar dat heb ik maar even gelaten op dat moment. Blijkt dat waarschijnlijk mijn rectum en baarmoeder zo dicht bij elkaar liggen dat dit elkaar wel eens hindert, als ik nog naar het toilet moet gaan…Maar 100% zekerheid kon ze me niet geven. beiden liepen de gyn’s het voorste deel van eht kamertje in, terwijl ik me onhandig recht op de onderzoeksstoel zette. " U mag zich aankleden". Gelukkig!! Dacht ik…het is voorbij…" zucht"…

Eenmaal aangekleed, is de tweede gyn vertrokken en nam ik weer braaf plaats op mijn stoel. Ik kreeg te horen dat ik “geluk” had. Want eigenlijk wilde ze me voor de zwangerschapswens niet de medische molen ingooien, maar omdat ik een mediche indicatie erbij had(dus toch dat richeltje) en omdat zo alles prima verder in orde leek en ze het dus vreemd vonden dat ik niet zwanger raakte wilden ze toch met onderzoeken starten. " Ja mevrouw, het mes snijdt dus aan twee kanten, in dit geval", zei de gyn.

Vervolgens kreeg ik een uitleg waar mijn hoofd van tolde! Maar…om jullie hoofd niet te laten tollen, hier een mooie opsomming van hoe het gaat worden:

gesprek met de fertiliteitsarts/gyn

verdere kweekjes worden genomen

vervolgens een samenlevingsonderzoek(sla je me dood wat dat precies is)

dan gaan ze gedurende een maand mijn cyclus volgen. Bloed prikken op de derde dag van mijn menstru, op dag 10 terug voor mijn ovu te checken of die eraan komt, dan vrijen tijdens mijn ovu, de dag erna terug om een kweekje heirvan te nemen en zo draait de molen verder…

Als dit niets uitwijst moest eigenlijk een röntgenfoto van de baarnmoeder gemaakt worden maar bij mij was een inwendige echo met contrastvloeistof beter naar gelang mijn klachten(is volgens mij ook geen pretje)

Als laatste een kijk operatie met algehele narcose…

Ppff…laat maar draaien dacht ik toen ik de deur uitstapte. Voor mijn menstru heb ik nu zelfs nog zetpillen gekregen tegen de pijn. Ook al niet echt blij mee eerlijk gezegd…

Ik ben naar de balie gelopen om een afspraak te maken met de fertiliteitsgyn over 1 tot 2 weken: " Mevrouw, morgen om 10 45uur?" oei!! daar had ik niet op gerekend, zo snel.

Ben nu nog niet eens aan het idee gewend, maar morgen dus al om 10.45 uur naar de F-gyn…

Nou…mooi verhaaltje he??.. het rolt dus…alleen al erg hard en de dingen die ik moet gaan mee maken, daar wordt ik toch een beetje bang en onzeker van. Te weten dat ik nooit!in het ziekenhuis heb gelegen en als kind en ook volwassen vrijwel nooit ziek was/ben…

Enerzijds dus happy…anderzijds beetje onzeker en onwennig.Morgen kunnen jullie dus weer een blogje lezen…Wish me luck

Liefs Muuske :vlinder:

@Tierrr wrote:

Tijger, wat raar zeg, die kwaaltjes van jou… wat ga je nu doen? Voor de zekerheid nog een keer testen of gewoon afwachten?

Ik kom net bij de gyn vandaan en er was inderdaad iets uit het bloedonderzoek gekomen! Er is een reden dat mijn cyclus zo raar doet: een (licht) vertraagde schildklierwerking. Ik had dus gewoon gelijk, het klopte echt niet en ik ben hierdoor gewoon verminderd vruchtbaar.

Goede nieuws is dat er wel wat aan gedaan kan worden. Minder goede nieuws is dat ik daarvoor moet wachten op een oproep van de internist. En dat kan waarschijnlijk nog wel even duren… vervolgens zal die nog een aantal testjes gaan doen en vervolgens bepalen of behandeling nodig is of niet. Als ik behandeld word en mijn schildklier gaat weer goed werken, dan komt mijn cyclus waarschijnlijk vanzelf weer op orde. Als de internist bepaalt dat er wat hem betreft geen behandeling nodig is dan word ik weer doorgestuurd naar de gyn en krijg ik medicatie om een eisprong op te wekken.

Nouja, ik ben erg blij dat er iets gevonden is en dat het relatief makkelijk verholpen kan worden. Wel jammer dat er weer zo’n tijd over heen gaat, maarja… geduld is een schone zaak, denken we dan maar… :roll:

Mijn man heeft trouwens een potje meegekregen voor sperma-onderzoek, zodat we in elk geval weten of het bij hem allemaal goed zit. Begin volgende week inleveren en 2 weken daarna de uitslag… toch ook wel weer spannend!

Ik twijfel of ik zal gaan testen.Als er wel een negatieve test uit komt weet ik gewoon dat ik niet zwanger ben, maar danis het ook weer een domper, omdat je toch misschien een beetje hoop hebt…

Goed dat je nu een uitslag heb gekregen waarom je geen eisprong hebt. Meestal kunnen ze met medicijnen wel werken aan een schildklier die vertraagd werkt. Nu maar hopen dat het zaad van je man helemaal goed is, als het dan bij jou ook weer helemaal in orde is, lekker aan het klussen slaan en dan op een goede afloop en dat het snel mag gebeuren…

Jeetje Muus, ik heb je verhaal met verbazing zitten lezen!

Eigenlijk zag alles er dus goed uit, maar toch rollen ze je de medische molen in? Apart hoor! Kan me ook voorstellen dat je niet zo goed weet wat je ervan moet vinden. Het is natuurlijk allemaal wel wat. :?

Maarja, als je daarmee eerder zwanger kan worden: super natuurlijk!! :slight_smile:

Maar ik blijf het een apart verhaal vinden… :roll:

Muuske :

Heel veel succes morgen bij de fertiliteitsarts, gelukkig kan je daar als snel terecht.

De website van het boekje is http://www.drammetje.nl

of http://drammetje.hyves.nl maar daar staat nog niet zoveel op.

Mascha:

Goed dat je het gaat proberen met de revalidatie-arts, alleen lijkt het mij ook moeilijk als je niet waarom en waarvoor je moet revalideren. Wel mooi dat je geen medicatie meer hebt, alleen voor je astma. Vind het echt sneu dat je nog geen groen licht hebt gekregen om te klussen :hug:

Sarah:

Leuk dat je even langs kwam, hopen dat deze kleine het wel uit houd tot 40 weken.

Hope:

Ook leuk dat jij even langs kwam. Heel veel sterkte met het verlies van je collega. Balen dat je ook zoveel last heb van je suiker.

Sproetje:

Heel mooi dat je een goede echo hebt gehad en dat alles er goed uitzag. Ben je nog nieuwsgierig wat er op het briefje geschreven staat ?? Mogen wij het weten weten als je wel gaat spieken ??

AS:

Je hoeft je niet te schamen hoor dat je een hele tijd niet geweest bent. Gewoon komen en schrijven als je zin hebt. Verder wel alles goed met je ??

Memmie:

Niet te druk maken hoor, je moet een paar weekjes en die moet je wel volhouden… En tycho moet ook niet zo druk doen voor mama…

KC:

Goede echo gehad, super ! Ook mooi dat het beebje het goed doet. Hopelijk gaat het hematoom nog veel meer veranderen en dat ie steeds kleiner word en dan verdwijnt. Wel balen dat je nog steeds heel rustig moet doen en niet mag werken…

Voor iedereen die ik niet genoemd hebt een dikke :hug: ga nu even snel het eten maken, mijn mannetje is bezig om een carport te bouwen voor zijn oude Mercedes :eh:

Wat is het vandaag rustig geweest !!!

Ik ben vandaag naar Belgie geweest en heb daar 2 leuke beelden gekocht van honden.

Ik heb ook foto’s van de nieuwe stoelen gemaakt en foto’s van de rest van het huis.

Ik ga ze zo in het showforum plaatsen…

Nou…dan gaan we maar snel even iets aan die rust doen hihihi

@tijgetje bedankt voor de link, ik ga zo even kijken :slight_smile: Enne…als jij je beter erbij voelt te wachten emt testen dan moet je dat ook lekker niet doen!

@sproet goed dat je een goede echo had. altijd fijn om te weten dat alles in orde is :slight_smile:

Ben eeerrrug benieuwd wat in de envelop zit!! hihihi

@kittycat: fijn dat alles goed is bij jullie en weer toch vrij positief nieuws over het hematoom! Hoop dat de arts gelijk heeft en hij nu mooi slinkt.

@Tierrr lijkt me inderdaad wel vermoeiend om dat allen te doen hoor. Knap! enne dat ze me de molen inrollen is niet gek, want ze wisten neit wat ze met die verdikking aanmoesten…ze konden niet " de vinger erop leggen", vandaar die onderzoeken en juist omdat alles toch ook weer normaal is, vinden ze eht vreemd en trekken dat door naar die verdikking…en een apart verhaal past ook weer bij mij hihihi :wink:

@iedereen:Nou ehm…ik ben dus vandaag bij de fertiliteitsverpleegkundige geweest… een héél verhaal heeft ze evrteld wat ze allemaal precies gaan doen. Over twee weken begint mijn menstru en dan gaat eht balletje ook meteen rollen. op de derde dag moet ik bloed laten prikken, op dag 10 voor een inwendige echo…kijken of de follikel goed groeit en inschatten wanneer mij eisprong is dan moet ik op een van de dagen erna verplichte vrijpartij hebben en de dag na die vrijpartij een kweekje gaan laten nemen(samelevingstest) en dan een aantal keren terug om weer bloed te prikken.

A.d.h. gaan ze kijken wat verder nodig is of een HSg echo of een laparoscopie(kijkoperatie)… dus tsja…dat zijn twee van de mindere zaken. Ook mijn man moet ook al was zijn onderzoek prima de eerste keer, weer een potje inleveren… dus nou…heb wat om me op voor te bereiden.

Iemand ervaring hier met de dingen die ik ga meemaken??

dat was 'm weer…meiden op de achtbank, succes duim voor jullie! de rest…geniet lekker van alles!

xxx

@muuske wrote:

enne dat ze me de molen inrollen is niet gek, want ze wisten neit wat ze met die verdikking aanmoesten…ze konden niet " de vinger erop leggen", vandaar die onderzoeken en juist omdat alles toch ook weer normaal is, vinden ze eht vreemd en trekken dat door naar die verdikking…en een apart verhaal past ook weer bij mij hihihi :wink:

Sja, nouja, na de ervaring die ik heb met gyns en de verhalen die ik erover heb gehoord verbaaste me het toch... de meeste gyns zitten niet te springen om iets te ondernemen als je nog geen 8 maanden bezig bent en al helemaal niet als alles verder goed lijkt. Maargoed, zal inderdaad dan wel met die verdikking te maken hebben. Maar ze pakken het wel direct grondig aan zeg! Fijn hoor!! Dan weet je direct waar je aan toe bent hopelijk. Al lijkt het me ook wel weer heel heftig, dus heel veel succes ermee!!

Tijger, wat een leuke beeldjes heb je geplaatst in het sf.
En wat een mooi huis heb je ook, super! Erg mooie stoelen! Wij hadden ook naar dat soort stoelen gekeken, maar zijn uiteindelijk toch voor net iets luxere stoelen gegaan met zijleuningen, omdat ze nogal eens bij de zitkamer getrokken worden als we visite hebben, en dat zit dan net iets lekkerder. Misschien plaats ik het weekend ook nog wel wat foto's van ons huis ofzo!

En verder was het inderdaad errug rustig hier gister zeg... waar is iedereen? Hoe gaat het met jullie, dames? Nog plannen voor het weekend?

Ik moet vandaag nog even werken en dan lang weekend.
Zaterdag is er alde maaie festival in onze dorpen en daar verkoopt mijn man trekkerminiaturen (hij heeft een webwinkel... nog iemand interesse in de link? ;)) en dan ga ik even mee. Verder nog geen plannen.

Hoi meiden, ik ben er even heel snel, kom me afmelden voor het weekend. Heb wel alles gelezen, maar nog niet de tijd gehad om uitgebreid te reageren. Maar wel ff een knuffel voor Tierrr en Muuske, spannend voor jullie dus…

Maar goed, wij gaan een weekendje weg met mijn ouders, zusjes, zwagers en nichtje, dus ben er maandag weer.

xHeske

Hallo!

Heske, je leest het niet meer maar heeeeeeeeeel veel plezier!!! geniet er lekker van!

Gister naar gyn geweest. Alles ok, is nog steeds een meid. Ze ligt met dr kontje naar beneden. Maar dat is nu niet erg natuurlijk.

Baarmoederhals bekeken, is van 5.5 naar 5 gegaan, maar das nog steeds prima. Hartje goed, over 3 weken terug bij hem en over 2 weken naar de vk in het ziekenhuis. (ijzer prikken, bloeddruk meten)

Dus prima!

Maandag naar het AMC bloed prikken en maandag middag naar die meneer die wonderen vericht bij BI en BI klachten, dus ben erg nieuwsgierig. Hoopt dat het werkt, zou graag weer normaal willen kunnen lopen :thumbup:

Kids gaan lekker hier, dus alles :inlove:

Muuske, veel succes gewenst alvast. Tierrr heeft wel gelijk, je hebt vreselijk veel mazzel. Hier kom je echt de medische molen niet in, voordat je iig een jaar bent bezig geweest!

Tierrr, hoe gaat het met je meis?

Kan je het allemaal een beetje “bevatten” ? Klinkt stom als ik het zo opschrijf geloof ik…maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

KC wat heb je een heerlijk frummelke, en wat sterk!

Je hebt gelijk, veel rust houden. Ja bij mij was het hematoom bij de 20 weken echo practisch helemaal weg. Gaat bij jou ook zo zijn!

Dikke kus en ook 1 voor op je buik!

Tijger, ik ga zo eens even stoelen spotten in het showforum :wink: Hoe gaat het met je vanmorgen?

Jane alles goed meis?

Maaaaaaaasscchaaaaaa hoestie?

A-S fijn je te lezen. Hoe gaat het met je buik?

Hope, heb jij eigenlijk last van kwaaltjes? Hoe is het met je buik?

Lieke, alles ok?

Memmie, hihi ik zie je al rennen achter je ventje aan. Het wordt nu steeds zwaarder he?

Oh meiden, kom later terug, er staat een heeeeeeeel lief mannetje :inlove: naast mij, wanneer hij nou zijn warme chocomelk krijgt :angel: :lol: Nou vooruit dan maar

Smelt Miekje voor dat mannetje dat om zijn chocolademelk komt vragen :inlove: :inlove:

Fijn dat alles met de baby goed was. Hoop dat de BI arts snel wat voor je kan betekenen.

Muuske, wat dubbel eigenlijk. Maar ben blij voor je dat ze er in ieder geval alles aan gaan doen om je zo snel mogelijk zwanger te krijgen.

Heske, veel plezier!

Tijgertje, áls je gaat testen hou je ons wel op de hoogte toch :smiley: :smiley:

Was jij nu eigenlijk ook al bezig met een doorverwijzing krijgen. Ben het even helemaal kwijt :oops: Dacht van niet hè, overweeg je het nu je de verhalen van de andere dames hier leest die wel zijn gegaan en waar nu iets aan de hand blijkt te zijn?

Miek, heb jou al even niet gezien, hoe gaat het met je?

Met mij gaat het wel prima, de laatste dagen redelijk wat bloedverlies gehad, maar vandaag maar weer weinig. Hoop maar dat met alles dat ik verlies het hematoom maar weer kleiner mag worden. Verder heel moe en met vlagen voel ik me niet zo lekker. Gelukkig is mijn mannetje thuis (ivm geannuleerde vakantie) en zorgt hij goed voor me. Merk wel dat door al dat thuis zitten mijn conditie echt helemaal weg is. Hoop dat ik over een tijdje weer meer mag doen, want het is behoorlijk saai en ook niet echt gezond om zo inactief te zijn. Maar, voor het goede doel natuurlijk. Begin een beetje een buikje te krijgen trouwens, maar nog te klein voor een foto :stuck_out_tongue:

Fijn weekend allemaal alvast!!

Voor het overzichtje Jane, de 25e moet ik weer naar de gyn en krijg ik weer een echo.

KC :

Nee ik ben nog niet bezig met een doorverwijzing, maar ik ga volgende week wel een afspraak maken bij de huisarts. Heb heel veel pijn in mijn buik ( net of ze een band heel strak aantrekken) en ben ook nog misselijk.

Net een poging gewaagd om te klussen maar ik verga gewoon van de pijn als ie binnen komt ( sorry dat ik het zo opschrijf)

Dus ben bang dat het deze ronde helemaal niks gaat worden, want als het goed is, komt mijn ei rond de 19e.

Ik ben alleen gestopt met ovulatie testen en we zien nu wel hoe het gaat lopen.

En zodra ik getest heb,laat ik het jullie ook gelijk weten hoor…

Wel lief dat je mannetje zo goed voor je zorgt, wel balen dat je merkt dat je conditie achter uit gaat nu je niks kan/mag doen…

Heej meiden,

even kort, sorry reageer dus niet op iedereen alleen wat ik nu onthouden heb.

Hier gaat het wel goed, erg moe en druk gehad. vooral de vermoeidheid strikt me… :wall:

KC fijn dat je mannetje zo voor je zorgt tijdens zijn vrije dagen :-

balen dat je je niet zo lkkr voelt :hug: :-

ik zal het in het lijstje verwerken :-

tijgertje, wat vervelend dat je zo’n last hebt van die pijn en dat je daardoor waarschijnlijk een kans moet laten gaan :hug: :-

ik dacht dat er nog iets was dat ik wilde zeggen/vertellen/vragen maar nu ben ik 't alweer kwijt :wall: :wall: :doh:

Ja zodra je het bericht hebt gemaakt weet je het weer…

ik wilde MUUUUUUUUUUUUUUUPPPEEEEEEEETTTT roepen :mrgreen: want uhm, hoe is het met je meis?? :pray: :pray: :-*

Hmmm dat klinkt niet fijn Tijgertje :?

Zo vergaat de lol je snel.

Zoveel buikpijn hoort natuurlijk niet, ik hoop dan ook dat ook jij een verwijzing mag krijgen naar een gyn.

Jane, ga lekker slapen meis, welterusten!

Zo de dag is begonnen. Hier al een aardig druk ochtendje gehad.

Met de hond naar het bos geweest, hond in bad gedaan, ik zelf onder de douche geweest, werkkleding gewassen (zit nu in de droger) volgende was al in de machine, straks het beddengoed nog, vaatwasser uitgeruimd…En dan is het nog zo vroeg.

Heb vannacht niet zo goed geslapen, alleen maar liggen draaien en piekeren over de pijn en dat we een ronde over moeten slaan…

Nou meiden een hele fijne dag geweest, ik ga even ontbijten ( dat heb ik dus nog niet gedaan) …

Nou meiden,

het gaat hier niet goed.

Net na het ontbijten kreeg ik hevige pijn in mijn rechter zijkant, iets naar onder. Het trok door mijn hele onderrug heen. Ik toch even mee boodschappen doen, maar het huilen stond me nader dan het lachen in de winkel. Thuis ook uit gebarsten in een flinke huilbui. De pijn is echt niet meer te houden, ik kan bijna geen adem halen, dat doet al zeer.

Heb net mijn moeder gebeld voor het nummer van de huisartsenpost, misschien dat we daar zo maar even heen bellen en dan langs rijden.

De pijn word namelijk steeds erger en dat hou ik echt niet uit tot van de week bij mijn eigen huisarts…

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet…