*** Oktoberstoppers #12 ***

@Tierrr: op dit moment heb ik alleen nog medicatie tegen maagzuur en uiteraard gewoon mijn astma medicatie (de neusspray ben ik zelf mee gestopt, wat een k*tspul!!)

Ok dan snap ik hem Tierrr.

Tempraturen is dan een goed idee en je servixslijm in de gaten houden.

Wie weet was het nu raak!

Ik ga iig heeeeeeeeeeel erg voor je duimen, dat jullie maar heel snel in verwachting zijn. Gun het jullie heel erg…

Over dat klussen, gelijk heb je. Snap ik helemaal. :-*

Mascha, betekend dit dat jullie weer actief gaan klussen??!!

Ik vraag me af hoe het met Sarah is…

Nee Miekje, eerst moet ik een gesprek met de revalidatiearts hebben

HA vind het niet verstandig nu

Oh ok.

Ja snap ik ook wel eigenlijk…

Hmm, wel jammer Mascha… nouja, hopelijk heb je wat snel een afspraak met de revalidatiearts en geeft die je groen licht… :pray:

En inderdaad, Sarah heeft haar neus al een hele poos niet laten zien…

Jee Tierr, wat een uitslag. Weet nou niet zo goed of ik hem positief moet noemen of niet :think:. In ieder geval weet je de oorzaak en biedt het wel perspectief dat er wat aan gedaan kan worden en dan ben je hopelijk snel zwanger :pray:. Nu maar hopen dat je snel iets hoort van de internist.

En Mascha, wat fijn ook weer eens van jou te horen. Ik vind het knap van je dat je de revalidatiearts de kans geeft. Ik hoop dat het je goed doet en dat het uiteindelijk tot een mooi resultaat mag leiden: dwz een gezond lichaam en een mini-M&J :wink:

Ik word geroepen?! :mrgreen:

Hier gaat alles z’n gangetje hoor :smiley:

Nog steeds last van allerhande klachtjes (moe, snel buiten adem, zuurbranden, bandenpijn, last van mijn linkerheup, pijn onderin mijn buik bij het lopen, stemmingswisselingen en dat soort dingen :stuck_out_tongue: ), maar eigenlijk niks heel heftig, dus ik mag eigenlijk niet klagen hoor.

Ik zit mijn tijd wel uit :wink:

Ik merk wel dat het nu zwaarder wordt, vooral met een peuter in huis die ik af en toe wel achter het behang kan plakken.

Ik kan ook niet zo veel van hem hebben merk ik :oops:

Vandaag alweer 31+1.

Leon is geboren met 30+6 en ik ben blij dat “Biebie” het nu al zo lang heeft gered.

Ik ben erg benieuwd wanneer ze van plan is om te komen, ik hoop met een week of 37/38 maar Robert zegt dat ze blijft zitten tot 42 weken :shock:

We shall see.

Ik heb 1,5 week geleden een groeiecho gehad, en ons meiske ligt prima op schema (hoofdje precies op schema, bovenbeentje een week voor en buikje 1,5 week voor, is dus een spekkie, net als d’r broer en papa en mama :oops: )

Buikie groeit ook prima, ik zal eens kijken of ik binnenkort eens een buikfoto kan maken.

Ik lees nog wel met jullie mee hoor, ik weet ook wel zo’n beetje wat er allemaal gebeurt, al lees ik een beetje over het gebabbel heen :wink:

Ik laat het sowieso zo snel mogelijk weten als Biebie geboren is hoor, maar mochten jullie behoefte hebben aan een snelle update dan wil ik wel iemand sms-en hoor :smiley: .

Zijn er vrijwilligers?

Ik ga maar weer, ik moet zo Leon ophalen van de peuterspeelzaal.

Is het weer gedaan met de rust :wink:

Als jullie meer willen weten hoor ik het wel!

Dikke :-* !

Jaaaaa, Sarah, leuk dat je weer eventjes post!

Meid, wat ben je al ver!! :shock: Nog een paar weekjes en dan zou het al mogen komen… super dat jullie meisje op schema ligt!

Wat een boel kwaaltjes trouwens, maar gelukkig dat het allemaal niet heel heftig is… dat scheelt een hoop, denk ik. Al kan ik me wel voorstellen dat het inmiddels erg vermoeiend begint te worden… heel veel succes met de laatste loodjes!!

KC, hoe gaat ie met jou?

@Tierrr wrote:

Jaaaaa, Sarah, leuk dat je weer eventjes post!

Meid, wat ben je al ver!! :shock: Nog een paar weekjes en dan zou het al mogen komen… super dat jullie meisje op schema ligt!

Wat een boel kwaaltjes trouwens, maar gelukkig dat het allemaal niet heel heftig is… dat scheelt een hoop, denk ik. Al kan ik me wel voorstellen dat het inmiddels erg vermoeiend begint te worden… heel veel succes met de laatste loodjes!!

KC, hoe gaat ie met jou?

Ja, op zich ben ik al wel ver, maar het is toch best langzaam gegaan (zelfs als ik terugkijk, maar vooral als ik vooruit kijk), omdat ik echt mijlpalen aan het halen was (25 weken, 28 weken, 31 weken en nu nog weer de 35, 37, 38 en 40 en misschien nog wel 42 :wink: )

Ik ben er nu nog steeds niet gerust op hoor, we hebben zo’n klte tijd gehad die eerste 8 weken van Leon en als Biebie nu al snel geboren wordt dan weet ik niet of ik dat overleef (geestelijk), dus ik ben nog steeds de dagen aan het voorbij kijken.

Maar goed, het enige dat ik kan doen is rustig afwachten (alleen jammer dat ik niet zoveel geduld heb :mrgreen: )

Ik heb trouwens al een vrijwilliger!; Miekje :-

:wink:

@Sarah wrote:

Maar goed, het enige dat ik kan doen is rustig afwachten (alleen jammer dat ik niet zoveel geduld heb :mrgreen: )

Ik heb trouwens al een vrijwilliger!; Miekje :-*

:wink:

Wij ook niet :wink:

@Memmie: heb jij ook een vrijwilliger (in gedachte)??

Ik ben er ook nog hoor, beetje hetzelfde als Sarah. Mijn dochter was ook te vroeg en ik ben ook aan het ‘wachten’ tot ik die termijn voorbij ben. Ik begin steeds ongeruster te worden en ben toch wel bang dat ik het weer niet ga halen.

Ik ben gisteren ook weer gebeld door de vk, want m’n suiker is weer te hoog. Ik had bij de eerst zwangerschap ook diabetes, maar dan waarschijnlijk wel al daarvoor. Gelukkig ging het na de bevalling weg, maar nu dus waarschijnlijk weer terug. Morgen moet ik een dagcurve prikken en aangezien ik moeilijk te prikken ben (ook al moet ik heeeeel vaak prikken) zie ik er erg tegenop. Ook omdat het niet in mijn eigen ziekenhuis is.

Tierrr, jou wil ik even een extra dikke :hug: geven. Ik heb ook een te langzaam werkende schildklier. Ik heb er (nu) gelukkig geen klachten meer van en slik nu medicijnen waar ik het goed op doe. Hopelijk kunnen ze voor jou ook iets doen en ben je snel zwanger. :-*

Ik ga nu naar huis, ben een beetje verdrietig. Collega van mij is gisteren overleden. Ik meld me morgen wel weer eventjes om te vertellen hoe het prikken is gegaan.

Hee Hope!! Ook goed om even weer wat van jou te horen! :slight_smile:

Wat balen dat je suiker weer te hoog is, zeg… heel veel succes morgen met prikken!! :-* Wat gaan ze daarna doen? Laat je even weten hoe het gegaan is?? Ik hoop voor je dat je gewoon de ongeveer 40 weken haalt… :pray:

Toevallig trouwens dat jij ook een te traag werkende schildklier had… wat voor klachten had jij ervan? En heb jij geen problemen gehad met zwanger worden? Hoe lang duurde het voordat de medicatie hielp?? Sorry, heleboel vragen… :silenced:

Heel veel sterkte trouwens, naar hoor, als er iemand overleden is… 't is soms zo oneerlijk… :hug:

Hoi meiden,

Even snel en dan kom ik na het eten terug :slight_smile:

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar ik kan er vanaf mijn werk niet op en gisteren hadden we 's avonds de fotograaf op bezoek om de planning op onze trouwdag door te nemen.

De echo was helemaal goed :dance: :dance:

Geen gekkigheid gezien. De placenta ligt aan de voorkant en dat is volgens haar de reden dat ik de kleine nog niet gevoeld heb.

Het geslacht hebben we inderdaad op een briefje laten schrijven en in een enveloppe laten doen. Maar ik denk niet dat die het weekend haalt :lol:

Tierrr… nog maar 7 uitnodigingen :wink:

En ik las bij jou dus over een vertraagde schildklier. Nooit geweten dat dat ook effect op je eisprong kon hebben. Hopelijk krijg je snel een oproep :-*

Oh ja, vrijgezellenfeest was leuk zaterdag. Had er van tevoren niet heel veel zin in (moesten een rollenspel doen en ik moest een man spelen met een grijze baard en een gouden wandelstok - had dus niks van vermomming) maar een leuk dagje gehad en de vrijgezel vond het erg leuk en daar draait het natuurlijk om :smiley:

Zondag tenniscompetitie gehad, maar die nacht dus ook weer beroerd geslapen. De komende twee keer ga ik maar geen single-partijen meer spelen, zeker niet als het van die lange driesetters worden. Daarvan had ik er dus twee en dat in het zonnetje :hand:

Nou, ga even eten regelen!

Tot later…

Hee lieve meiden,

Hoe is het met iedereen??

Ik schaam me echt diep :oops: :oops: :oops:

Ben hier veel te lang niet geweest!!

x van A-S

Haha, ja, je moest je schamen… maar veel beter kun je vertellen hoe het met jou gaat!! :wink:

Zo, de eerste keer prikken zit erop. Ik heb net en boterham gegeten en tussen kwart over 10 en half 11 mag ik weer. :? Ik denk dat wanneer de uitslagen niet goed zijn, dat ik dan weer naar de dietiste moet en ik hoop dat we het dan eerst met aanpassingen in mijn voeding kunnen doen en dat ik dan niet meteen aan de insuline hoef. Ik wacht ook nog op een telefoontje van de internist, die zal er ook wel het een en ander over te zeggen hebben.

Achteraf had ik jaaaaaaaren klachten die verband hielden met mijn schildklier. Vooral vermoeidheid en somber zijn. De huisarts heeft ook verschillende keren onderzoek gedaan en de waardes bleken meestal wel licht verhoogd, maar niet genoeg volgens hem. Totdat ik bij de internist terecht kwam en toen ging het balletje eindelijk rollen. Nu krijg ik medicijnen en ik voel me echt stukken beter. Ben blij dat het er toch uitgekomen is.

Ik heb geen problemen gehad met zwanger worden, ik wads beide keren snel zwanger, maar ik weet wel dat het moeilijk zwanger worden met de schilklier te maken kan hebben.

Kijk maar eens op de site van hypo maar niet happy, misschien heb je er wat aan en herken je er dingen!

Heb je al uitslagen Hope??

Nee, heb ik niet. Die zijn er op zijn vroegst vrijdag denk ik. Ik ben nu weer aan het eten en dan komen ze rond half 2 aan huis prikken, da’s dan wel weer handig. Vanavond komen ze ook thuis.