Een nieuw deeltje met hopelijk binnenkort alleen maar zwangere meiden!
Ons ShowForum :inlove:
Meld!!!
Jane, gewoon een beetje aandikke bij die huisarts van je en niet weg gaan zonder doorverwijzing. Zet hem op!
Muuske, fijn dat je bent doorverwezen, hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen.
Tijger, nu testen? :mrgreen:
Memmie, wij hebben ook nog geen naam… Anders nemen wij Tycho en jij Milan :mrgreen:
(vergeet er heel veel, maar kan niet terug lezen in het nieuwe deeltje )
Dus dan iedereen maar een dikke :-*
Hier gaat alles z’n gangetje Nog wel last van mijn bekken, maar heb net 1,5 week vakantie gehad dus nu valt het wel mee. Helaas morgen weer werken :?
Bedankt Miek ga ik doen hoor, ga niet weg zonder verwijzing!
Hihi sorry Miek dat ik nieuw deeltje heb gemaakt :-
Meis balen dat je zo’n last hebt van je bekken, gelukkig is het met rust te doen, dus goed voor jezelf zorgen en goed rust nemen he! :-
Jammer dat je morgen alweer moet werken… :-*
Meldt!!
Mooi lijstje, alleen is het wel tijd dat de bovenste lijst langer wordt en de onderste korter… :roll:
Ook ik ben weer van de partij in het deeltje.
Ik ben net in de pauze van Single gaan plassen
neee tijgertje :hug: :-*
Ohh nee tijgertje, had je bloedverlies…nee toch ik had zo’n goede hoop bij je :hug:
Jep,
Heb bloedverlies. En heb nu ook last van buikpijn
Heb net eerst een partij zitten huilen op de bank bij mijn vriend.
Had gewoon helemaal geen ongi klachten en dan toch dit…
Tijgertje, wat ontzettend balen meis! :hug: Ik had nog wel zo’n goede hoop… De volgende ronde is voor jou (en Jane, en Muuske, en iedereen die nog in het onderste lijstje staat)!
Grappig miek! Mijn zusje heeft Milan ook al genoemd en ik vind het ook een leuke naam, maar het neefje van mijn man heet ook Milan (Calvin)… Vond het ook wel een mooie combi Tycho en Milan
Ik vind Mika ook wel een leuke, stoere, niet veel vookomende naam, maar jah… hub vind het weer niets…
ALS hij nou eens met een fatsoenlijke naam kwam :roll:
Moge meiden
Tijger… Ik had zulke goede hoop voor je. Bah wat vreselijk balen…
Hoe gaat het nu met je?
Memmie, Milan is echt erg leuk idd! Die hadden wij ook op ons lijstje.
Ik vind Julian ook zo leuk. En Mika idd ook. Welke namen vindt je man leuk?
Wij komen hier ook niet uit de meisjesnaam HELP!!!
Jane, mooi lijstje weer :thumbup:
Idd met je templijstjes en je ovuverhalen sturen ze je vast niet weg. Heb je een beetje een lieve HA?
KC hoe gaat het met jou vandaag meis?
Miek, oh nee zo naar he je bekken…dikke :hug: meis
Hier is het echt slecht met mijn bekken, ik moet veel vaker plat en therapie komt nu aan huis. Jammer, ik was er al bang voor… maar ja je doet er niets aan…
Lieke, je ziet er goed uit! En wat heb je een beeldschoon zoontje :inlove:
Heske, heel veel succes vandaag! Ik denk aan je. Laat je het weten??
Alle andere meiden, hoe is het??
Goedemorgen meiden! :-
He miekje bah wat vervelend dat je zoveel last van je bekken hebt. :hug: :-
Ja ik heb 2 vrouwelijk HA en volgens mij zijn ze wel lief ja
en inderdaad met 4 rondes ovutesten en templijstje laat ik mij niet wegsturen :mrgreen:
Goeiemorgen meiden!
He Tijger, verdorie zeg, hoe kan dat nou? Bah, wat rot toch weer, ik had zo gehoopt dat het nu raak zou zijn… :hug: :hug: :hug:
Hey en meiden, wat rot dat er zoveel last hebben van hun bekken, wat een rotpijn is dat he. Ik heb het gek genoeg tussen de twee zwangerschappen in heel erg gehad, waarschijnlijk toen te snel weer begonnen met ballet (lekker oprekken die handel :eh: :doh: :lol: ). Kwam er toen met fysio wel redelijk vanaf, maar tijdens een zwangerschap is dat toch lastiger omdat de boel dan wat verweekt he. Nou ja, knuf voor jullie :hug: :hug: :hug:
Muuske, fijn dat je een verwijzing voor de gyn hebt, ik hoop dat die wat kan doen voor jullie!
En Jane naar de ha, heb je al een afspraak gemaakt?
Geeft niets hoor, als je niet altijd zin hebt om te typen, maar viel me op dat je stil was en miste je een beetje :-
Memmie, wat moeilijk he, om een leuke naam te bedenken… Ik vind jongensnamen ook zo moeilijk. Tjip en ik zijn er gelukkig wel al helemaal uit qua namen. Ik vind Milan idd ook heel leuk en Mika ook :inlove: Past ook allebei wel bij Tycho, maar begrijp dat die namen dus afvallen. Jammerrrr…
Wij hebben de volgende namen op ons lijstje staan:
Jesper, Jip, Jonne, Julian, Kamiel, Kasper (Casper), Lenn, Loek, Mees, Menne, Merijn, Noah, Olaf, Pepijn, Sil, Thijmen, Tijn
Geen idee of er wat bij zit wat jullie leuk vinden, maar meer inspiratie heb ik niet :oops:
Zal ik m’n lijstje met meidennamen er dan ook maar ff bijzetten, misschien kan iemand daar nog wat uit pikken
Britte, Dide (Diede), Eeke, Flore, Gitte, Jasmijn, Jip, Julia, Karlijn, Lis, Lize, Lonne, Luna, Lynde (Linde), Madelief, Merel, Merle, Mirre, Myrthe (Mirte), Roos, Veerle, Vere
(wel veel namen die op een -e eindigen, maar daar waren we naar op zoek omdat al onze namen, Tjipke, Heske, Sterre, Lente, dus ook op een -e eindigen, dus klinkt wel het leukst )
Maar goed, hoewel wij hier dus al precies weten welke namen het gaan worden, kunnen we er voorlopig nog niet veel mee… Vanmiddag dus naar de gyn, moet er geloof ik om half 3 zijn (zo eens ff checken). Vind het toch best een beetje spannend. Maak me niet echt heel veel zorgen, maar ben wel benieuwd of er nou iets mis is :? Weet ook niet wanneer ik tijd heb om hier een update te geven, want het loopt vaak wat uit, en mijn ouders komen eind van de middag hier om Sterre op te halen (die gaat een nachtje logeren, slik… Tjip en ik hebben donderdag de hele dag cursus, dus dan passen mijn ouders op Sterre, maar we moeten vroeg weg, en mijn ouders wonen niet bepaald om de hoek, dus het is het handigst dat ze haar dus vanavond al ophalen. Ik blijf het alleen zo moeilijk vinden om haar zo lang te missen :oops: ). Maar ik zal mijn best doen om tussen de bedrijven door even achter de pc te duiken
Oja, Sterre heeft vannacht gelukkig weer wat beter geslapen. Het duurde gisterenavond wel lang voordat ze sliep, en ze had weer hele verhalen over Lente (ook opmerkingen waar ik dan weer ff van stond te kijken :eh: , zoals ‘hey, Lente is weg, dat is grappig!’ :eh: :? ) en over broertjes en zusjes. Ze was nogal aan het ratelen met haar speen in haar mond, dus verstond er niet veel van, maar ze is er iig wel heel erg mee bezig, en ik weet niet waar het ineens vandaan komt. Ze was gelukkig niet meer zo verdrietig, dus dan kan ik het wel hebben. Dat ze moeite heeft om in slaap te vallen houdt ook wel verband met het zindelijk worden volgens mij. Ze is 's nachts ook echt droog, maar moet dan wel voor ze in slaapt valt een paar keer plassen, dus daar blijft ze dan mee aan de gang tot haar blaas leeg genoeg is om in slaap te vallen, denk ik. Ze is vandaag ook voor het eerst zonder luier naar het kdv, ben heel benieuwd hoe het gaat. Vroeg aan de leidsters of ze het al aandurfden, want ze heeft daar natuurlijk veel meer afleiding dan thuis, maar ze deden er heel relaxed over, gingen het gewoon proberen en als het mis ging was dat dan heel jammer maar geen ramp, zou vast nog wel vaker gebeuren en Sterre zou de eerste en de laatste niet zijn met een natte broek. Nou ja, fijn dat ze er dus zo mee om gaan, ik vond het toch ff moeilijk wanneer ik haar nou zonder luier weg kon brengen. Ze wil nu zelf echt geen luier meer om, en ze heeft ook al een week geen ongelukjes meer gehad, maar kan me ook voorstellen dat ze op het kdv niet altijd tijd hebben om elk bijna-zindelijk-kind in de gaten te houden.
Maar goed, het wordt een heel verhaal zo, dus ik ga maar weer eens wat nuttigs doen…
xHeske
Meiden ik ben ZO BOOS
Ik moet het even kwijt
ik hoor net van mijn dochter dat Jorik haar in de auto heeft laten zitten, terwijl hij Wouter naar het kdv bracht. Daar ben je ZEKER 10 minuten binnen. Er is 1 ding wat ik NOOIT zou doen en dat is mijn kind ALLEEN in de auto laten zitten. Jorik WEET DIT. Ik heb dit meerdere malen met hem besproken. En hij heeft het toch gedaan. Ik ben ZO ontzettend boos! Dit is de zoveelste keer dat hij zoiets flikt, en ik ben nu echt in staat om mijn spullen te pakken…
Jane, oh das super fijn meis. Ik ga heel erg voor je duimen!
Oh Miekje :shock: :hug: Sjips meis, kan me voorstellen dat je daar boos om bent, je moet er niet aan denken wat er niet allemaal kan gebeuren in de tijd dat hij nietsvermoedend met Wouter bij het kdv binnen is :eh: Je hebt er geen bal aan, maar ik vind wel dat je terecht boos mag zijn meis. Vond Emma het zelf niet naar? Sterre begon laatst al te huilen toen ik even terug naar de voordeur liep om mijn tas te pakken, terwijl de auto dus recht voor het huis stond en ze me gewoon kon zien :eh: (nou kan mevrouwtje de laatste tijd ook wel piepen om niks, maar ze was dus gewoon bang dat ik haar alleen in de auto zou laten zitten, denk ik…). Tjip heeft het ook één keer gedaan, eerst alle spullen uit de auto halen en opruimen, waar hij best even mee bezig is geweest, en toen pas Sterre uit de auto halen :? . Toen hij terugkwam zat Sterre met een vuurrood koppie en dikke tranen te krijsen in de auto, ze was zo bang dat Tjip haar gewoon zou vergeten. Gelukkig heeft Tjip toen zelf wel bedacht dat hij dat beter niet had kunnen doen, maar ik was ook boos op hem hoor.
Lieverd, krop het iig niet op he, dan maar ff flink ruzie maken, je hebt gewoon helemaal gelijk dat je het niet pikt, en ik hoop zo dat hij dat ook inziet. :hug: :hug: :hug:
Miekje :hug: :-* ik kan begrijpen dat je daar boos om word :hug:
En ik hoef niet te zeggen praat er met goed over met hem want dat zul je vast wel doen! :-* maar erg vervelend, en gelukkig kon je het toch even kwijt hier :-
Heske wat lief van je :-
Hihi ja wij hebben al 1,5 jaar een meisjesnaam maar helaas kunnen we er ook nog steeds niets mee jongensnaam is wat moeilijker en gaan we pas over nadenken nadat we weten dat het een jongentje wordt
gelukkig heeft sterre weer wat beter geslapen. Wat goed zeg dat ze al zoveel droog blijft! :thumbup: en wat fijn dat de kdv het niet erg vind dat ze geen pamper aan heeft. Kans is indd alleen wat groot dat ze ongelukje krijgt want als ze spelen hebben ze soms geen zin of vergeten eht gewoon :doh: :wall:
maar misschien ook niet en dat zou wel erg knap zijn!
Heske, ik weet niet of je bij ons meeleest, maar voor je eroverheen gelezen hebt: heel veel succes bij de gyn vanmiddag! Ik ga voor je duimen en aan je denken. :hug: :-*
Miekje, lekker boos zijn! :hug: Gooi het eruit, opkroppen is ook niet goed!
Dikke knuffel voor je bekken :hug: :hug: :hug:
KC, ik duim voor je dat het hematoom door je lichaam opgenomen wordt, net als bij Miekje!
Tijgertje, wat een teleurstelling… :hug:
Alle meiden veel sterkte! :hug:
Miekje, dat is zeker iets om boos over te zijn, niet leuk, je kleine meisje alleen in de auto. Wees even boos, maar maak het daarna ook maar weer goed hoor.
En wat rot dat je zo’n last van je bekken hebt. Vervelend dat je zo veel plat moet, dat is niet makkelijk. Hoop dat de fysio je wat verlichting kan geven. :hug:
Tijgertje, wat vind ik het rot voor je Dat was niet de bedoeling, het zag er juist allemaal zo goed uit :hug:
Heske, vandaag naar de gyn, hoe laat moet je er zijn.
Met mij gaat het wel aardig vandaag. Ben niet zo misselijk. Al maak ik me daar dan weer zorgen over :roll:
En verder las ik iets over namen…leuk!
Op ons namenlijstje: Thijmen, Luuk, Lucas, Julian, Laurens, Olaf, Hugo. En voor een meid: Sophie, Julia, Julie, Charlotte, Anne, Valérie, Madelon.
Daar moeten er tzt natuurlijk nog meer bij hoor.
En we moeten ook nog 2e en 3e naam verzinnen. Wij hebben er beiden ook 3.
Ons uitgangspunt bij een naam is in ieder geval dat hij ook nog moet passen bij een vrouw/man van 50.
Niet zo van; Goedemiddag, ik ben Latoya de Vries (fictieve achternaam) en dan heb je een rimpelkoppie voor je
Bij Tycho vind ik Milan inderdaad wel heel leuk passen. Mika vind ik een beetje een modenaam, naar die zanger :oops:
Heske, voor jou heb ik nog een naam op een -e, vind hem zelf wel erg schattig: Helle. Zat eens een meisje bij me in de klas die zo heette.
@Tijgetje: wat vervelend en voroal als je helemaal geen klachten had van te voren. Normaal kondigt het zich nog wel aan…
@ memmie: lastig he die namen! Wij houden erg van amerikaanse namen en het liefst zo kort mogelijk! Ook vinden we aparte namen erg mooi, dus niet de namen die je alledag hoort. Daarbij vind ik milan en tycho inderdaad wel leuk bij lekaar klinken Mika vind ik ook wel leuk, maar is inderdaad zo een mode-naam…
@mieke: logisch dat je daar kwaad om wordt, je kind kan zich daar ook helemaal niet fijn bij voelen! Laat de bom maar eens lekker barsten, als het goed zit tussen jullie komen jullie er wel uit. Een goede relatie is daar tegen bestand .
@Ke: hoe is het met de luier van sterre gegaan…ofja…eigenlijk zonder de luier van sterre gegaan?
@heske: hoe is het bij de gyn gegaan?
Ik heb volgende week woensdag 13 mei een afspraak bij de gyn. Dus ben benieuwd.
Ik lees hier ook dat sommige dames zich weg laten sturen bij de ha…ik bergijp dat niet goed. het is toch JOUW lichaam en als JIJ een doorverwijzing wilt dan heeft een ha daar eigenlijk niks over te zeggen en al helemaal niet om je weg te sturen…triest dat er nog altijd van die ha-en zijn…
heb sinds gister trouwens hele vreemde krampjes in mijn onderbuik ter hoogte van blaas/baarmoeder en ben net 1 dag van mijn periode af, dus daar kan het niet van zijn en van een ovulatie ook nog niet. heb meteen plasje bij de ha afgegeven maar die kon niet echt iets vinden wat op een blaasontsteking wijst. iemand enig ander idee wat dit kan zijn???
nou…ik ga eens naar de winkel! tot schrijfs xxx :vlinder:
Geen idee Muuske, misschien toch nog een nawee van je ongesteldheid?
Heb nog even een linkje elders van het forum geplukt met links naar namen: http://www.voornamelijk.nl/?page_id=1893
ik heb een hekel aan hockey, maar er staan wel leuke namen tussen
AAAAaaarrghhh… Ik heb WEER blaasontsteking
Moeilijk he namen… :roll:
Ik ga eens kijken KC leuke tip.
Muuske, geen idee wat dat kan zijn… :think:
HEESKKEEE… hoe was het meid? heb aan je gedacht…
Bedankt voor jullie lieve woorden. Hij voelt zich nu heel lullig en dat mag hij nog wel voorlopig voelen ook :snooty: :evil:
Kim: :-* hoe is het met je?