@Tijger: eindelijk out in the open Chantal! :dance: Leuk dat we nu een gezicht bij Tijger hebben
@Memmie: we wachten in spanning op BIA
@KC: Alweer een beetje bijgekomen? Moet je morgen weer werken? :hug:
@Miekje: waaaaaaarrrrr ben je nou?? :shifty: alles klaar voor madammetje?
Lief dat jullie zo ontzettend mee leven! :-*
Heb nog maar eens een paar buikfotoās in het SF gezet. Hopelijk de laatste!
Lillyy, gezellig dat je mee komt kletsen! welkom!
Heske, hoe is de ingreep op Sterre dār oogje verlopen? Hopelijk is en blijft ze er nu vanaf!
Mascha, weet jij al wanneer je wordt opgenomen? Lijkt me voor jou wel lekker dat het zo snel mogelijk gebeurt, of niet? Dan ben je er ook weer snel vanaf! Ik hoop echt zo dat het gaat lukken en dat je wens snel in vervulling mag gaan! Je leeft altijd zo met anderen mee.
Miekje, hoe is het nu met jou? Lekker rustig in je buik? Wanneer ook alweer een echo? Ik hoop dat je meiske toch nog goed is gegroeid!
KC, kan me voorstellen dat het wel weer ff pittig was, werken. Denk je wel om jezelf? Fijn dat je collegaās zo lief waren!
Sproetje, krijg je al een beetje kriebels voor de grote dag?
Verlopen de voorbereidingen allemaal een beetje zoals je hoopt?
Hoe is 't met de andere meiden?
Bedankt M&J en Memmie :inlove:
Hier een mini verhaal over mij:
Ben Lily en woon samen met mijn man-to-be in een lief huisje in het Zuuden van 't land. Tijdje bezig al met kinderen en proberen in verwachting te raken. Wilt nog niet vlotten maar ik heb het gevoel dat ik in 2009 toch wel een beginnetje ga maken
Nu de afgelopen dagen wat steekjes links en rechts en last gehad van onder rugpijn. Op mān eigen topicje vertelde een vrouwtje dat het weleens mijn eisprong zou kunnen zijn dus ik ga vanavond maar eens flink aan de slag :oops:
Hoe gaat het hier met jullie? Zitten er al een paar op de wachtbank of inmiddels al lekker zwanger?
:mrgreen:
Succes Lily
Ben je net als wij in oktober gestopt met anticonceptie??
@Memmie wrote:
Mascha, weet jij al wanneer je wordt opgenomen? Lijkt me voor jou wel lekker dat het zo snel mogelijk gebeurt, of niet? Dan ben je er ook weer snel vanaf! Ik hoop echt zo dat het gaat lukken en dat je wens snel in vervulling mag gaan! Je leeft altijd zo met anderen mee.
Ik ga er morgen weer achteraan bellen.......
Waarom dat soort dingen altijd zo lang duren :roll:
Hoi meiden! Sterreās āoperatieā is goed gegaan! :thumbup: Ze vond het ziekenhuis reuze interessant, kletste honderduit met de verpleegsters, en liet alles goed gebeuren. Ze zag er wel onwijs schattig uit in dat operatiehesje en met een enorm witte muts op haar koppie. Stickertjes op haar borst vond ze even een beetje rot, maar haar schapie kreeg er ook eentje, en dat hielp. Tjip is meegegaan toen ze onder narcose ging, en dat liet ze ook goed toe. Alleen toen ze wakker werd uit de narcose was het wel ff heel naar, ze was volledig overstuur, wist helemaal niet meer waar ze was, was boos en verdrietig, en wilde met alle macht het drukverband van haar oogje trekken. Ze kreeg er ook een glas water, maar ze weigerde te drinken, dus we werden gewaarschuwd dat ze waarschijnlijk wel ff een paar uurtjes moest blijven.
Maar terug op de verpleegafdeling ging het eigenlijk meteen alweer goed. Ze dronk achter elkaar haar appelsap op, onder de woorden āappelsap is wĆĀ©l lekker!ā, en at vlot een ijsje, een boterham, een beschuit en een plak ontbijtkoek erachteraan :thumbup: Dus na een uurtje mochten we weer naar huis.
Het gaat eigenlijk gewoon hartstikke goed nu. Ze heeft in het zkh nog 1 paracetamol gehad, maar daarna niks meer. Ze heeft helemaal geen pijn, alleen kriebel. Wat dat betreft is het ook echt een ingreep van niks hoor. Maar ja, al het gedoe er omheen⦠:roll: Ze moet nu nog een week oogdruppeltjes en dan maandag nog een keer op controle.
Enne.,ā¦ze is dolgelukkig met haar mega Dora-ballon! :inlove:
Oja, Lily, welkom hier!!!
xHeske
BIB!
Fijn Heske, dat de āoperatieā aan Sterre dār oogje goed is gegaan! :thumbup:
Hey Memmie, balen joh, nog steeds BIB Beebje heeft geen haast he. Zag je buik in het sf⦠pffff meid, hij is echt mooi hoor, maar grooooooooooooooooot! :shock: Is het bij jullie ook wat afgekoeld nu? Dat lijkt me wel een verademing met zoān hoogzwanger lijf hoor.
Ik ben goed bezig vandaag! :mrgreen: Komende maandag komt MvM langs, en ik heb zojuist kraamzorg geregeld! :dance: Vorige keer was ik aan de late kant, en kon ik niet terecht bij het kraambureau van mijn keuze. Waar ik me toen wel in kon schrijven is er iets mis gegaan, inschrijfformulier nooit ontvangen en toen was er geen plek meer. Kon uiteindelijk nog een paar uurtjes kraamzorg krijgen via een klein bureau, maar dat is waardeloos bevallen, dus nu maar de stoute schoenen aangetrokken en meteen gebeld. En er was nog plek, dus ik ben blij! :dance:
Probeer ook de gyn te bereiken, maar die heeft het blijkbaar druk :roll: Ik blijf het proberen, want met een beetje geluk krijg ik al vroeg een echo (als ik niet zwanger was geworden, dan zou ze deze cyclus gaan volgen, dus dan had ze ook echoās moeten maken⦠dan moet een echo van ukkie ook wel kunnen toch
).
Pfff, het wordt wel heel echt zo hoor! :inlove:
xHeske
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: 3 augustus 1e controle bij de gyn + echo!!! :dance: Dan ben ik 8 1/2 week zwanger, dus zou er iig een hartje te zien moeten zijn
Wat fijn dat je alles al zo snel hebt kunnen regelen Heske :thumbup:
En voor Sterre een hele dikke knuf :hug: dat die ellendige kriebel maar snel over mag zijn!!
Heske :
Dikke knuffel voor Sterre :hug: gelukkig is alles goed gegaan.
En mooi dat je nu wel op tijd alles geregeld hebt voor kraamhulp enzo.
Lilly":
Welkom hier , vel schrijfplezier en hopen dat jullie wens snel in vervulling mag gaanā¦
Hier op 2 juli begonnen met ovulatietesten, maar nog steeds geen streepje, ook geen hele lichte roze.
Ben wel misselijk en heb een raar gevoel rechts onderin me buikā¦
:-* Chantal
Hoi meiden!!
Heske fijn dat alles goed is gegaan met jullie kleine meid!
Lilyy welkom hier :mrgreen:
Tijger wanneer verwacht je ongeveer een positieve ovutest te hebben?
Morgen?
Hier geen nieuws verder meiden.
Hoe is het met iedereen?
eh Mascha ga jij het nieuwe deeltje weer maken? Of heb je daar geen zin in?
Ik ga me er denk ik niet aan wagen, snap er niets van.
Maareeeeh het is wel tijd voor een nieuw deeltje
Toe Miekje, vertel toch eens meer over jezelf, hoe voel je je enzo? Hoe gaat het met je buik? Er valt vast wel IETS te vertellen! :snooty:
:-*
Goede morgen!
BIB! Geen āvolle maanā kindje hierā¦
Vanavond weer naar de vk. Hoop dat ze ff wil kijken (voelen) of het al een beetje aan het verweken is oid. Heb zoān druk gevoel aan de onderkant, alsof het er ieder moment uit kan floepen.
Chantal, misschien idd een langere cyclus deze keer? Lastig he?! Lekker door blijven klussen (maar 't moet wel leuk blijven)!
Wat een weerā¦bluh! De temp staat me wel aan, maar de regen niet!
Jeetje was was Tycho gisteren bewerkelijk! Had het binnen wel gezien en buiten regende het alleen maar⦠Gelukkig was het na zijn slapen droog, meteen naar buiten gegaan!
Vandaag weer een dagje gastouder, heb ik ff rust! :oops:
Hoe is 't met iedereen? Weer rustig hier steeds⦠:-*
Memmie zegt : Chantal, misschien idd een langere cyclus deze keer? Lastig he?! Lekker door blijven klussen (maar 't moet wel leuk blijven)!
Heey Memmie, de kleine houd het wel lang vol he....Heb het gewoon goed bij mama in der buik....
Het is inderdaad lastig,maar we blijven gewoon om de dag klussen en als we geen zin hebben, slaan we een dagje over..
Miekje zegt :
Tijger wanneer verwacht je ongeveer een positieve ovutest te hebben?
Morgen?
Heey Miekje, ik weet nu echt even niet wanneer ik een positieve test klan verwachten. Gister was er een superlicht streepje te zien en vandaag weer helemaal niks. Mijn moeder zei al : doe voor de zekerheid maar een zwangerschapstest.
Ik ga nu even snel douchen, eten want ik moet straks naar mijn broertje die is jarig.
Voor iedereen :hug: :-*
Chantal, gefeliciteerd met je broertje!
Meiden, wat is het stil hier�
(oh ja, iedereen werk natuurlijk :doh: )
@Memmie wrote:
Meiden, wat is het stil hier�
(oh ja, iedereen werk natuurlijk :doh: )
Eeuh⦠sorry sorry sorry!! Ik was vandaag niet eens aan het werk, maar heb het wel druk met vanalles en nog wat en ik heb een wat zere arm, dus moet een beetje oppassen dat ik niet teveel computer⦠maar ik lees en leef wel met iedereen mee hoor!! :-
Chantal, gefeliciteerd met je broertje!
Memmie, ik wil nu wel eens een BUB via sms krijgen hoor!! :mrgreen:
Voor de rest gewoon een :-
Tierrr, ik hoop dat ik die sms snel mag versturen
Vanavond weer naar de vk, ben benieuwd (hoop zo dat ze me ff stiekem wil strippen als het kan Maar meestal doen ze dat niet voor de 41w)!
Wat lastig dat je een pijnlijke arm hebt :hug: Voorzichtig! Komt het door je (zware) werk?