*** Oktoberstoppers #12 ***

Laat je ons wat weten als je terug bent Memmie (of Tierrr dan weten wij het ook snel genoeg :wink: )

Succes! :pray:

Vk belt net af… :frowning: Ze moet naar een bevalling. Balen!!!

Nu morgen om 14.30 uur.

Grrr…

He…wat jammer Memmie :frowning:

Tierrr :-* terug. Hoe komt het dat je zo een last hebt van je arm?

Tijger wanneer doe jij de testen? S middags of s’avonds? Hoe was die van vandaag?

Hoi hoi, ik kom even gluren.

Heb de afgelopen dagen gewerkt en ben 's avonds ka-pot.

Heske, ik had helemaal gemist dat Sterre al onder het mes moest, sorry :oops: Gelukkig is het allemaal goed gegaan.

Memmie, ik wacht ook op een BIA hoor! Kan nu vast niet lang meer duren.

Welkom Lilly!

Tierr, last van RSI? Dat is erg vervelend (weet ik helaas uit ervaring)

Tijgertje, voor wanneer met testen beginnen zou ik gewoon even op sensitest ofzo kijken, staat een calculator op en op zwangerschapspagina je meest vruchtbare dagen. Hoop dat dat voldoende info dan is om een mooie dikke streep te krijgen.

Miek, hoe is het?

Mascha, had je nog gebeld? Weet je toevallig al meer?

:-* voor iedereen.

Dank jullie wel voor de felicitaties.

Tierrr: Sterkte met je arm :hug:

Memmie:

Balen dat de VK heeft afgebeld.Maar gelukkig kan je morgen al terecht.

KC:

ik moest beginnen op dag 8 en dat was 3 juli. Ik ben dus op 2 juli begonnen met testen. Maar nog geen dikke streep.

Miekje:

Ik doe de test tussen 18.00 en 19.00 uur en zorg dat ik een uur daarvoor niks heb gedronken. Vandaag was het een super lichte streep.

Ik ga nu de hond uitlaten en duik snel mijn bedje in, morgen weer vroeg op.

Voor iedereen een fijne nacht. :hug:

:-* Chantal

Meiden, ik kom alleen even zwaaien.

Wil nu echt slapen!!! :zzz:

Vandaag naar die blauw/gele winkel uit Zweden geweest… samen met de rest van Noord-Holland geloof ik…pff.

We zijn druk met de laatste dingetjes…

Buik begint wel wat onhandig te worden en moest vandaag echt giga veel naar de wc.

Memmie… spannend hoor.

Morgen meer meiden. Truste!!

Goede morgen!

BIB!

Vandaag 9 juli, mijn datum. Heb altijd gezegd: Het komt 9 juli :mrgreen: (nergens op gebasseerd, gewoon een gevoel/gok)

Voor zover het nu lijkt zit het er nog niet in… maar goed, de dag is nog lang! Wie weet na het bezoekje aan de vk??? :pray: :pray: :pray:

Sroetje, druk dus in de Ike@! Flink inkopen gedaan?

Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen!

Chantal, ik hoop dat je snel een dikke vette streep te zien krijgt!

KC, het werken valt je dus nog wel zwaar! Denk je wel goed om jezelf?!

Heske, hoe is het met jou? En met Sterre? Is de jeuk al over?

Kim3e, hoe is het met jou? Vergeet altijd te vragen hoe het met jou is :oops: En je bent zoooo meelevend met mij en de andere meiden!

Sarah, al BUB nieuws bij jou? Of zit de beeb ook nog lekker veilig in jouw buikie?

Miek, Mascha, Miekje, Muuske, Tierrr, …, …, ( :oops: ) Meiden, how’s live today? :-*

@Memmie wrote:

Sarah, al BUB nieuws bij jou? Of zit de beeb ook nog lekker veilig in jouw buikie?

Nee meis, mijn beeb heeft het hier blijkbaar net zo naar dr zin in mijn buik als die van jou bij jou :wink:

Als er iets gaande is meld ik het hier wel en bij een BUB zal ik Miekje sms-en :)

Sarah, die kleintjes hebben het veel te goed bij ons! Ben jij het al zat? ( :oops: )

Tycho is net gehaald door opa en oma. Ze belden vorige week of ze aub Tycho weer een nachtje mochten hebben. Ze zien hem niet heel vaak en missen hem soms best wel. Nou, graag! :oops: Ik ben echt ff kapot! Hij vind het leuk, dus dan vind ik het ook niet erg. Oma gaat altijd met hem zwemmen en dat vind 'ie echt geweldig! Hij vermaakt zich daar altijd prima! Opa en oma zijn ook buiten mensen en dat is Tycho ook, dus dat zit eigenlijk altijd wel goed!

Wij hebben drukke dagen (weken/maanden) voor de boeg…

ONS HUIS IS VERKOCHT!

Vanmiddag eerst naar de vk, dan naar de tandarts en dan een huis bezichtigen (toch wel lekker dat het ff zonder Tycho kan allemaal!). Morgen afspraak met de makelaar, en een afspraak met hypotheekadviseur.

We zijn namelijk ingeloot op onze 1e optie van een nieuwbouw plan. Morgen gaan we bekijken of het voor ons financieel haalbaar is (denk het niet). Dat kregen we allemaal op 1 dag te horen :shock:

Per half oktober moeten we eruit. Het huis wat we vanmiddag gaan bezichtigen staat al leeg, maar daar vragen ze veel te veel voor! Er moet flink wat af willen we dat huis doen. Wel een leuk huis :pray:

Spannend allemaal!!!

Ik ga nu eerst ff liggen en me daarna klaar maken voor de vk (14.30 uur). Jullie horen het wel!

Veel spannende dingen dus vandaag en morgen Memmie :pray: :pray: :pray:

Goed nieuws Memmie!! Gefeliciteerd.

Hoop dat je morgen ook goed nieuws krijgt over het nieuwbouwhuis.

Zwaai naar de andere dames.

Nou, van de drukke middag is niets gekomen…

Moest ff naar het ziekenhuis voor een ctg. Had de kleine al ruim 2 dagen amper gevoelt, en normaal is 'ie vrij druk. De vk wilde voor de zekerheid ff laten checken. Ook nog ff een echo gehad om te kijken of ik nog genoeg vruchtwater heb. Gelukkig was alles ok! Het is een flinke beeb, maar dat had de vk vanmiddag ook al gezegd. De echo was dan ook niet echt duidelijk, je ziet echt maar delen van het kindje en dat moest je echt ff goed ontcijferen.

Maar goed, super blij dat alles goed is met de beeb natuurlijk! :inlove:

Knientje!!! Niet mij vergeten hoor :naughty: elke keer als ik een sms binnen krijg denk ik dat die van jou is :mrgreen: ennuh hij staat ook s’nachts aan!!!

KC doe maar lekker rustig aan meis :-

Heske, hoe is het met Sterre? En met jou? en beebje :inlove:

Sproet, aaah nu gaat het echt spannend worden!! Ben heeeeeel nieuwsgierig naar jou in je mooie jurk!

Tijger, hoe gaat het nu? Een positieve ovutest kan van het een op het andere moment wist je dat? Dus je zou vanavond heel goed bijna positief kunnen testen en morgen helemaal!

Tierrr, hoe is t meis? Ik bedoel, hoe gaat het echt. Hoe voel je je?

Mascha, ik denk dat je alles hier zelf wilt neerzetten. Iig van mij een hele dikke knuffel. Ik gun het je zo dat je je eindelijk weer lekker gaat voelen :-
als ik wat kan betekenen…

Memmie, he he eindelijk!! ik zag je maar niet verschijnen. Nog geen krampjes of iets? heeft de vk nog getoucheerd?

Even heel ego:

Bij de vk was het niet zo een heel succes. Ze heeft onze dochter opgemeten en kwam op 29.2 weken.

De moed zakte echt in mijn schoenen. Bah. Ik wil zo graag ook eens genieten maar ik krijg steeds nieuws waardoor ik me zorgen ga maken.

a.s. woensdag weer een ā€œofficieleā€ meting, en dan kijken ze ook weer naar de navelstreng doorbloeding, placenta enz.

Vruchtwater was goed.

Ik voel me echt ontzettend klote…kan niets anders neerzetten…

Ik zei nog tegen haar, "iedereen roept hier maar dat al die infecties en kuren geen kwaad kunnen, maar ik voel me al weken kt(sorry) hartstikke moe, die kuren maken mijn hele weerstand kapot en geen mens kan mij wijsmaken dat mijn meisje daar geen last van heeft!" Ze kon niets anders doen dan mij toch zachtjes gelijk te geven.

Ik hoop dat de echo woensdag een stuk beter is…

Krijg nu het gevoel dat mijn lijf gewoon alleen maar faalt en ons meisje buiten beter af is dan binnen.

De vk zei dat als ze nu verder ā€œgewoonā€ zou groeien ze niet veel meer dan 5 pond bij de geboorte zal zijn.

Ik weet dat alles nog kan veranderen en dat ze een inhaalslag kan maken enz maar op dit moment voel ik mij alleen maar een slechte moeder. Mijn lijf zorgt niet goed voor dit kindje, en dat vind ik heel erg…

Gelukkig is ze verder heel erg bewegelijk…

Alle nare senario’s gaan nu door mijn hoofd…en we houden al zoveel van haar…ze is zo vreselijk welkom…

Zit nu in een dip, maar jorik is wat lekkers halen, dus voel me strakkies vast beter.

Hoe is het met alle andere meiden??

:-

Miekje en Memmie,

het hopen heeft geholpen hoor :dance: :dance:

Ik ben zo blij :dance:

We hebben ook gelijk geklust en ik ben daarna netjes 5 minuten met de beentjes omhog gaan liggen. Daarna ben ik zelf ook tot een h…gt.p.nt gekomen. (ze zeggen dat het zaad dan beter naar binnen gaat of zoiets dergelijks) Dus word weer spannend :pray:

Miekje:

Ik snap dat je even in een dip zit…

Wat balen dat je niet van je zwangerschap kan genieten en dat het met meisje eigenlijk ook niet zo goed gaat. Ze groeit niet goed, misschien heeft ze dan inderdaad wel last van al die kuren die jij heb gekregen…

In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou en de kleine :hug: :hug:

Lieve lieve Miek en Jorik; Jer en ik leven ontzettend met jullie mee… :hug: :hug: :-*

Als er iets is, wat dan ook je hebt onze nummers, we zijn er zo!!

:hug: :pray: :hug: :pray: :hug: :pray: :hug: :pray:

Nou meiden,

Ik ben ( na overleg met Jane) zo brutaal geweest om het lijstje over te nemen van Jane.

De link naar het nieuwe topic…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3823573#3823573

Ik hoop dat ik het goed heb gedaan, is de eerste keer dat ik zo iets doe.