Goede morgen meiden!
BIB!
Vannacht een rustige nacht gehad, goed geslapen!
Alleen het in slaap komen is steeds een probleem, maar als ik eenmaal slaap, dan slaap ik best wel goed.
Ik had (dit keer) last van een maagzuur-aanval :sick: ik hoefde me maar om te draaien en dan kwam het weer omhoog, bluh!
Maar weer naar beneden… Heb een glas optimel gehad en het was over!
Ze zeggen wel dat je zuur met zuur moet bestrijden, en dat was in dit geval goed!
Vanochtend mocht ik ff blijven liggen en kwamen mijn mannen om 9.00 uur met een ontbijtje op bed :inlove: :inlove: :inlove: LIEF!!!
Nu is Merijn (mijn man) met Tycho aan het fietsen, zodat ik mezelf ff lekker rustig kon douchen en aankleden. LIEF!!! :inlove:
Een heerlijk begin van de dag dus!
(zou er dan vandaag ook iets anders moois komen? )
Sproetje, een leuke dag gehad met de laatst voorbereidingen?
Tijgertje, waar blijft je up-date? :lol:
Heske, hoe is 't met jou? Ik kan me alleen maar voorstellen hoe jij je voelt! Ik wens je echt een hele goede en mooie zwangerschap toe! (en natuurlijk een mooi, gezond en gelukkig kindje!)
Miekje, hoe is het met jou? Je buik nog steeds rustig(er)? Rustig aan he, meis!
Mascha, Miek, Jane, Tierrr, KC, Muuske, Kim3e, Sarah, …, …, ( :oops: ) hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van een mooi weekend?
Fijne zondag allemaal! :-*
Memmie, het begin van de dag ziet er in ieder geval goed uit :mrgreen:
Ik ga zo in het huishouden aan de slag, nu het nog niet bloedheet is. Lijkt toch weer een plakkerige dag te worden.
Slapen gaat bij mij gelukkig nog prima. Alleen word ik 's nachts wel vaak wakker als ik wil draaien, maar dan val ik ook weer snel in slaap.
Gisteren boeket geregeld en nu alleen nog de versiering en een passepartout halen. Dat wordt deze week dus een keer naar die blauw-gele winkel uit Zweden :lol:
Pff… het is nu al warm. En vanmiddag heb ik kantinedienst op de tennisbaan. Gelukkig wel de laatste van dit seizoen en samen met mijn vriend. Kan hij de blikjes pakken die onder/achterin staan
Nou, ik ga richting zolder. Anders komt er niks meer van.
Oh ja, morgenavond komt de babs kennismaken. Ben benieuwd wat voor type ze is.
Heske, lekker geslapen?? :inlove:
Nog voor de ervaringsdeskundigen onder ons…
Wat doe ik tegen lekkende (.)(.)
Is dat niet een beetje vroeg. Ik word er echt niet vrolijk van!
Ga het advies van mijn vriend om er pleisters overheen te plakken maar niet opvolgen denk ik… :naughty:
breekt weer even in
Sproetje, gewoon vast borstcompressen halen en die voordoen. Die zijn voor het lekken.
VErder alles goed met je?
Dikke zoen Chantal
breekt weer uit
Ha meiden, met mij gaat het GOED! :inlove: :inlove: :inlove: Ben echt zo in de zevende hemel! Tuurlijk is het onwijs spannend, maar denk dat de échte spannende tijd pas aan het einde gaat komen. :?
Gisteren bij mijn ouders geweest, en mijn zusje was er ook met Line. Heb de eerste cadeautjes voor pukkie al gehad :eh: :inlove: Van mijn zusje een boxkleed dat ze als kraamcadeau voor Lente* had gemaakt. Heel mooi dat ze dat nu alsnog kon geven. En mijn moeder had een broekje, een shirtje en slofjes gekocht voor ukkie :inlove:
Met mijn moeder wel fijn kunnen praten over hoe zij de zwangerschap na het verlies van haar kindje heeft ervaren. Weet ik misschien een beetje wat me te wachten staat.
Memmie, mooi begin van de dag! Hoop voor je dat je ukkie niet te lang mee blijft zitten hoor!
Sproet, lastig dat je nu al last hebt van lekkage. Maar idd, gewoon zoogcompressen halen meid, denk dat je er niet aan ontkomt. Ik heb het nooit tijdens de zwangerschap al gehad, maar je hoort het wel vaker hoor :-*
Miekje, hoe is het met je?
Knuf voor de rest!!!
xHeske
Goedemorgen meiden,
Wie wil het lijstje van mij overnemen.
Ik heb er geen tijd meer voor en neem ook even afstand (zoals jullie al gemerkt hadden).
Vanaf hier pas ik het lijstje dan ook niet meer aan, en kan diegene die het wil overnemen een nieuwe topic starten.
meiden allemaal veel geluk toegewenst! :-
en alle zwangeren succes :-
liefs Jane :-*
Jane, jammer dat je even afstand neemt…
Ik had idd al gemerkt dat je minder aanwezig was.
Meis, ik hoop dat je de rust krijgt die je zoekt/nodig hebt en dat je (kinder-)wens snel in vervulling mag gaan!
:-*
En wat het lijstje betreft…Ik ben een kluns met pc’s dus dat gaat 'em met mij niet worden.
Waar rook is…
Is BBQ :dance:
En Il Divo knalt lekker uit de speakers :mrgreen:
Eet smakelijk Mascha! :drool: :drool: :drool:
Ben ik ook weer even…
Gisteravond mijn ouders hier thuis gehad om te bbq-en.
Ze kwamen zo maar nadat ik ze had uitgenodigd en ze vonden het nog gezellig ook.
Vandaag druk geweest met wassen, drogen, strijken, huis schoonmaken en nog heerlijk een stuk gefietst ( ik heb vorige week een nieuwe fiets van mijn mannetje gehad)
Maar deze zal ik me even voorstellen, als jullie meer willen weten dan hoor ik het wel…
Mijn echte naam is dus Chantal ben 27 jaar en woon samen met Raimond in een leuke gezellige hoekwoning in Soesterberg. In huis loopt ook een vrolijke Sharpei (hond,teef) rond van 4 jaar. Die heb ik uit het asiel gehaald. Ik werk 5 dagen in de week voor een schoonmaakbedrijf op een pand waar ze medicijnen uitvinden, testen, inpakken en verzenden. Raimond heeft samen met 2 broers en een zwager een eigen autodemontagebedrijf in De Bilt.
Ik heb ook nog een foto, maar je kan mij wel zien maar niet duidelijk omdat ik op een bed lig … Ik moet nog leukere en duidelijker hebben maar die staan op een cdrom die ik even kwijt ben…
Deze foto is genomen in november 2008.
Tijgertje oftewel Chantal , leuk om een gezicht bij je te zien/hebben!
Volop in de klus-periode, suc6 en have fun! Inmiddels al een ei gespot? Of is dat nog net te vroeg?
Wat leuk, een gezicht bij Chantal! :mrgreen: :dance: :thumbup:
Memmie, red je het nog allemaal een beetje in de warmte/benauwdheid? Nog krampen gehad?
Miekje, hoe gaat het met jou???
Ik denk veel aan je! :-*
Heske, ik blijf blij met jouw nieuws! :inlove:
En wat een gave kleertjes heb je al gekregen, zo lief! :inlove:
Memmie, red je het nog allemaal een beetje in de warmte/benauwdheid? Nog krampen gehad?
Ja nu :mrgreen: Sinds vanmiddag geregeld harde buiken en kramperig, maar nog geen weeen. Wie weet gaat het nu snel doorzetten??? :pray:
Memmie:
We zijn al volop bezig met klussen en met ovulatietesten, maar die laten nog helemaal geen streepje zien. Dus ik denk dat mijn ei deze periode later komt. Blijf net zolang testen tot ik een dikke streep krijg en tot die tijd om de dag klussen.
Goede morgen meiden!
Helaas zijn de krampen en harde buiken van gisteren niet over gegaan in weeen… dus: BIB!
Fijne dag allemaal!
@Memmie wrote:
Goede morgen meiden!
Helaas zijn de krampen en harde buiken van gisteren niet over gegaan in weeen… dus: BIB!
Fijne dag allemaal!
He bah, ik had zo’n goeie hoop!

Op naar een nieuwe dag met nieuwe krampen die WEL ovegaan in weeen dan!

Het wordt wel minder warm, wel zo fijn voor jullie zwangere meiden! :hug:
Heske, sterkte vandaag, denk aan jullie! :-* voor je mooie meisje
Mem, he wat jammer zeg…
39 weken alweer vandaag wow wat gaat dat snel!
Knientje, alles ok??
Kim, hoe gaat het met jou? En met de kids. Heb je door dit weer trouwens erger last of juist niet? (of maakt het niets uit)
Mascha, weet jij al wanneer je afspraak staat?
Jane, ik hoop dat je rustig aan doet. Soms is afstand nemen even goed. Weet wel dat we er voor je zijn en je altijd je ei hier kwijt kunt. Ik hoop je snel weer te zien hier…
Sproet, hoe gaat het met alle voorbereidingen?
Alle andere meiden alles goed?
Ik kom later wat uitgebreider, wilde Heske even succes wensen en natuurlijk even spieken hoe het met memmie was.
Leuk wat meer van je te weten Chantal!
Heske, fijn dat je er met je moeder over kunt praten. Lijkt me toch moeilijk, zo weinig (en tegelijkertijd veeeeel te veel) mensen die hetzelfde meemaken en precies begrijpen wat je doormaakt.
Kleine van Memmie…kom maar op! Er wordt op je gewacht!
Jane, het was me inderdaad opgevallen Ik vind het jammer, maar tegelijk begrijp ik wel dat steeds de confrontatie niet leuk is. Hou je rustig en vergeet niet dat je natuurlijk altijd welkom bent om even binnen te vallen en even lekker van je af te praten of je zorgen te delen. Dikke :-* en ik hoop heel erg dat je wens snel vervuld mag worden.
Miekje, hoe gaat het nu met je?
Ben zelf weer aan het werk. Pff, wat vermoeiend en ben pas een halve dag geweest. Ze zijn allemaal super lief voor me dus dat is erg fijn in ieder geval. Tis even wennen, maar wel weer leuk om ook weer eens wat anders te doen te hebben.
Oh Sproet, ik was je bijna vergeten :oops: Zag dat je alweer op 27 weken zit :shock: en het al bijna je trouwdag is. Ohh, nu nog maar even wachten…
Hay meiden mag ik met jullie mee typen?
Hee Lilyy natuurlijk mag dat
Mogen we wat meer van je weten? Wij zijn namelijk niet nieuwsgierig :liar: