heske voor jou
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76155
Ik weet even niet waar ik moet beginnen :shifty:
Eerst dan maar;
Heske, van harte gefeliciteerd!! Wat ben ik blij voor jullie dat je zwanger bent! Ik hoop zo hard dat het nu allemaal goed zal gaan.
Wat een goed nieuws weer eens!
Miekje, ik heb me wel zorgen om je gemaakt hoor. Deze zwangerschap gaat echt niet van een leien dakje helaas, erg vervelend voor je. Heel fijn dat je naar huis mocht en dat alles goed met jullie is. Ik hoop dat die kleine uk nog mooi even blijft zitten hoor! :-*
WHAAAAAAAAAAA HESKE!! MEIS WAT SUPER!! GEFELICITEERD!!
oh wat maak jij mijn dag goed zeg! oh meis ben zo super blij voor jullie! van harte!!!
hoe was je vakantei?
miekje :-* :hug:
waarom heb je niets laten weten
moest het vanafh ier lezen :-*
Ik denk dat miekje ook wel even wat anders aan haar hoofd had…
sorry no offense
Als eerst Heske :
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap !! :dance:
Geniet ervan !!
Miekje :
Was wel even schrikken, :shock:
kom een paar dagen niet op het forum en dan lees ik dat je in het ziekenhuis bent. Gelukkig mocht je weer naar huis. Nu rustig aan blijven doen he…
Een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
Hier gaat het wel, al is het wel heel erg warm.
Gelukkig is er op het werk airco, maar de klap is dan alleen maar groter als je buiten komt.
Ik heb besloten om me van de week weer even voor te stellen, maar dan even vertellen wie ik echt ben en misschien met een fotootje. Mijn moeder weet het nu tenslotte ook al dat we bezig zijn en daar wilde ik het nog even voor geheim houden…
Ik duik nu lekker mijn bedje in want morgen is het vroeg dag…
Nogmaals Heske, geniet van je zwangerschap !!! Het is super goed nieuws…
Miekje : als we iets voor je kunnen doen, moet je maar een gil geven …
@tijgertje1982 wrote:
Ik heb besloten om me van de week weer even voor te stellen, maar dan even vertellen wie ik echt ben en misschien met een fotootje. Mijn moeder weet het nu tenslotte ook al dat we bezig zijn en daar wilde ik het nog even voor geheim houden…
Leuk :thumbup:
Lijkt me wel fijn dat je het er nu met je mams over kunt hebben!
Even snel:
BIB!
Hai meiden,
Als het goed is spring ik hier weer even in.
HESKE, ONTZETTEND GEFELICITEERD MEIS!!! Wat een geweldig geweldig geweldig nieuws!!! :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
Nou mocht gister na een groei en doppler echo naar huis.
Jammer genoeg loopt onze meid achter in groei.
Op zich niet zo heel erg, maar voor ons nogal schrikken. Bij Wouter begon het gedonder ook met 30 weken. Ik kwam niet meer aan, de groei ging veeeeel langzamer enz enz. Dus ik ben echt geschrokken. Een hoop oud zeer en angst komt dan weer even boven. a.s. donderdag moet ik weer voor controle en hoor ik wanneer ik weer een groei echo krijg. (zou er een krijgen in week 35, maar voordien komt er nu zeker weer 1)
Gelukkig is ze heerlijk bewegelijk. Hoop maar dat al die medicatie haar met rust heeft gelaten…
Oh mijn eigen gyn kwam ook nog op ziekenhuis bezoek. Dat vond ik zo lief! Voordat hij op vakantie ging. (hij is nu weg)
Tijger, het lijkt me erg leuk je een keer te zien!!
Hoe is het met alle meiden hier?
Beetje uit te houden die hitte?
Hier zit de buurvrouw dan in de zon. Moet er niet aan denken zeg :?
Veeeeeel te heet!!
Goedemorgen!
Miekje, voor jou een dikke knuffel. Kan me goed voorstellen dat alles van Wouter weer naar boven komt… :hug:
Ik hoop dat het toch mee mag vallen en dat je meisje weer een beetje bijkomt in groei!
En dat verder bloedverlies, harde buiken en al die nare dingen nu eens wegblijven! He, ik vind het zo naar voor je dat je zo’n zorgelijke zwangerschap hebt, ik had je anders gegund! :hug: :hug: :hug:
Precies Kim, ik sluit me helemaal bij je aan. Alle ellende is nu eens een keer leuk geweest!! :hug: :hug: :hug: :hug:
Heske, wat geweldig!Van harte gefeliciteerd!
Miekje; :hug: voor jou meis, het zit je niet mee he?!
Ik hoop dat je meiske nu lekker door groeit en dat je de laatste weekjes onbezorgd kunt gaan genieten!
Hoi meiden, ik word zo blij van al die felicitaties! :-* Ik voel me al behoorlijk zwanger hoor. Lekker moe en misselijk, maar ik heb het er maar al te graag voor over :inlove:
Miekje, wat een rotnieuws meis, dat jullie moppie achterloopt in groei. Ik kan me voorstellen dat dat een hele hoop nare herinneringen en stress oproept. Ik hoop zo dat jullie poppetje snel een groeispurtje gaat maken Lieverd, ik weet bijna zeker dat je broertje van bovenaf zal zorgen dat het helemaal goed gaat komen met zijn kleine nichtje! :-* :hug:
(en bedankt nog voor je pb’tje! :-* )
xHeske
Miekje:
Wat een naar bericht. Hopen dat je kleine meid toch wil gaan groeien in de laatste weekjes.
Echt genieten van je zwangerschap kan je volgens mij niet echt…
:hug:
Ik ga me zondag even voorstellen en een foto plaatsen. Moet even een leuke foto zoeken of anders even maken…
Leuk Tijgertje, ben wel benieuwd. Erg fijn dat je het er nu met je moeder over kunt hebben.
Miekje, ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen, het lijkt allemaal zo tegen te zitten, vind dat heel erg voor jullie Nu ook nog een kleine groeiachterstand
Ik hoop dat ze het gewoon nog lekker in gaat halen. Hele dikke knuffel in ieder geval :hug:
Heske, voelt vast goed
Miekje, :hug:
Ik hoop dat jullie kleine meid nog effe goed gaat groeien en dat het een ‘moment opname’ was
En natuurlijk dat je de zwangerschap iig t/m 37w mag voldragen!
Hier: BIB! Na veel gerommel gisteravond en 1e deel van de nacht. Helaas geen echte weeen. 't Kleintje houdt me voor de gek!
Meiden, goed weekend! :-*
Jeetje Miekje, alles is wel zo’n beetje gezegt. Ik hoop ook dat die meid van jullie op lengte komt/blijft en nog lekker even een paar weekjes blijft zitten :-
Heske, hoe voel je je vandaag? :mrgreen:
Jane, hoe is het met jou? Denk je wel een beetje om jezelf? :naughty:
Memmie! Hoop dat het rommelen vandaag door gaat zetten!
Tijger ben er benieuwd naar je!
Sarah, hou je het nog een beetje vol?
fijn weekend allemaal! :-
Ik kwam even mijn voorgevoel checken… :mrgreen: :mrgreen:
Heske, gefeliciteerd!!!
Whoooeehhhaaaaa :dance: :dance: :dance: :dance:
Miekje, wat een vervelend bericht van jouw kant.
Hou je taai meis… :-*
Wij hebben vandaag een drukke dag voor de boeg. Dingen regelen etc. voor de bruiloft. Dus ik kom later terug