:dance: Sterre & Lente :**: worden grote zus :mrgreen: :dance:
:inlove: :dance: :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Heske en Tjip :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd met dit mooie griekse wondertje :inlove: :inlove:
Miekje weer lekker naar huis!!! :dance: :dance:
Wat een mooie dag vandaag
Wat een topdag! :dance: :dance: :dance:
:inlove: :inlove: :inlove:
Ik ga vanavond gelijk bij de griek eten om dit grieks wondertje in te zegenen! :mrgreen: :inlove:
Goed idee toch?
Wij zijn niet zo van het griekse eten; wij gaan wokken :silenced: :mrgreen:
2 goede berichten op 1 dag :dance: nog meer mensen leuke nieuwtjes??
Yeeeeaaaaaahhhhh HESKE, wat een wondertje jullie kindje!!! Wat een vakantie al niet kan doen! Heerlijk!!! :-*
Miekje het was even schrikken, maar gelukkig mag jij ook weer naar huis! Rustig aan doen!!!
Heeee Miek, niet stiekem weer weg sluipen zonder ook even te melden hoe het met jou is he?!
Hou jij het een beetje met die hitte?? :hug:
Miekje…
Dikke kus van mij!!! :-*
Hee Mascha! :-
Het gaat hier wel goed hoor!
De hitte is ondragelijk, maar denk dat dat bij iedereen zo is…
Vandaag laatste dag gewerkt dus vandaag begint mijn vakantie en verlof :dance:
Ga nu nog even naar een afsluitingsborrel!
Ben vanavond even terug!
:-
Lekker hoor dat je verlof ingaat vandaag! Maar wat gaat dat snel joh :shock: Weet nog als de dag van gisteren dat je een positieve test had :mrgreen:
Van het weekend gaat het minder warm worden :thumbup: :thumbup:
Geniet lekker van je afscheidsborrel :dance:
Heske en familie gefeliciteerd!!!
:dance: HESKEEEEEEEE (+ fam.)… GEFELICITEERD! :dance:
Wat een SUPER nieuws, Sterre en :**: Lente worden grote zus!
Ge-wel-dig! :inlove:
stuiter stuiter stuiter
Miekje, Fijn dat je weer naar huis mag! :dance: Rustig aan doen hoor!
:-*
Meiden, jullie zijn lief!!! Ik zit hier met een mega smile op m’n kop door jullie lieve reacties!
Maar goed, de beloofde update dus
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Begon ff wat minder, met fikse vertraging, aankomst bij hotel om half 3 's nachts, en toen stonden er maar 2 bedden ipv 3 :wall: Man van de receptie wist ook niet waar hij een ander bed of campingbedje vandaan kon halen, dus Sterre sliep de eerste nacht bij ons.
Dag erna werden we gelukkig wakker met stralend weer, bedje voor Sterre werd gebracht, we bleken direct aan het strand te zitten… de vakantie kon beginnen! :dance: We hebben lekker van het mooie weer genoten, Sterre heeft uren en uren in het zwembad gelegen, en als Sterre sliep hadden Tjip en ik het natuurlijk druk met onze missie Na een week ongeveer had Tjip een flesje Ouzo gehaald, en ik nam 1 slokje, en wist al: dit kan ik beter niet doen! Vanaf toen geen alcohol meer. Laatste dagen kreeg ik wat vage kwaaltjes. Soms wat misselijk, steeds slapende handen als ik had geslapen (had ik ook tijdens de zwangerschap van Lente*), idee dat ik wat vocht vasthield in mijn knieën, vooral als we lang in de auto hadden gezeten, alles smaakte ineens gek, en ik kon moeilijker tegen de warmte. En heel veel steekjes in mijn buik. Daarnaast ook onwijze ongi-krampen, waardoor ik natuurlijk weer twijfelde, de andere kwaaltjes konden ook gewoon door de toegenomen warmte komen…
Gisteren lagen we in het zwembad, en kreeg ik weer enorme kramp in mijn buik. Dacht dat ik ongi werd, dus ging ff naar de wc om te checken, maar niets. Meteen daarna moest Sterre naar de wc, mevrouw zat flink te poepen en ik ging bijna over mijn nek :eh: Hield nog eigenwijs vol dat het vast allemaal door de warmte kwam, maar Tjip had er vooral wel een goed gevoel over.
Op de terugreis ook goed misselijk geweest. Transfer naar het vliegveld duurde ruim 2 uur, door slingerende paadjes enzo, dus ik was echt boos op dat warme weer dat mij zo misselijk maakte. Verder had ik ineens last van misselijkheid door het vliegen, en was ik erg moe door de terugreisstress.
Maar goed, gek genoeg gaf vanmorgen mijn slapende hand de doorslag. Ik moest vanmorgen vroeg al de stad in om nieuwe kleren te kopen (ander verhaal: iemand heeft mijn zijn slaaphoofd de verkeerde koffer meegenomen, waardoor ik nu in mijn blote kont moet lopen :wall: M’n koffer is inmiddels terecht, maar moet nog bezorgd worden, dus ik moest ff wat fatsoenlijks kopen om vandaag en morgen aan te doen ), en heb meteen een zwangerschapstest gekocht. Bij de kassa stond er een vrouw met een baby voor ons, en Sterre bleef maar zeggen ‘mama, kijk een baby! Mama, kijk een baby!’, en de vrouw achter de kassa keek lachend van de test naar de baby en wenste me succes :doh:
Maar goed, ondanks mijn voornemen om écht pas te testen als Tjip thuis was, kon ik me echt niet bedwingen. Heb de test meteen gedaan, met bibberende handen, en ja hoor, zwanger!!!
Ik weet door de medicijnen van vorige cyclus niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, maar mijn nod was úiterlijk morgen, en dan zou ik 12 maart uitgerekend zijn. Ik tel er dan 2 weken vanaf omdat we hadden afgesproken dat ik met 38 weken een ks zou krijgen, en dan kom ik op… 26 februari! Mijn verjaardag en onze trouwdag! Dat gaan we natuurlijk ff anders plannen, maar na die berekening, wist ik zeker: dit kindje is een blijvertje! :inlove: Ik vind het zo onwijs spannend, eng, vreemd, onwerkelijk, maar ik heb er een goed gevoel over.
Tjip heeft het net over de telefoon te horen gekregen en dat vond hij niet zo leuk, vindt het ook niet leuk dat ik in mijn uppie getest heb, maar is natuurlijk vooral ook geel erg blij. Wel iets gereserveerder dan ik, maar dat was bij de vorige zwangerschappen ook al zo. Komt wel goed bij hem.
Ik voel me verder wel oké. Beetje misselijk dus, en moe, maar vooral heel erg blij. Eindelijk een brusje voor Sterre en Lente*, weer iets moois om naar uit te kijken. :inlove: :inlove: :inlove: Ik zal mijn kleine vlindermeisje er niet minder om missen, maar het maakt het leven wel ineens weer een stukje mooier! :inlove:
xHeske
P.S. Miekje, wat een schrik weer meis! Gelukkig mag je weer naar huis! Rustig aan doen he lieverd!
Ondanks de warmte zit ik met kippenvel Heske :inlove:
En nog steeds stuiter stuiter stuiter :mrgreen:
Hier ook… :oops: :mrgreen: :inlove:
** breekt in *
LIEVE heske GEFELICITEERD :dance:
wat een geweldig nieuws de tranen springen in me ogen bij het lezen van dit fantastische nieuws
:- geniet ervan meid
sluipt weer weg
Bianca :-* (we hebben een deal he… nu moet jij ook! )
JAAAAAAAA, Heske!! Wat goed!! Gefeliciteerd meid!!
Oh, ik heb zo vaak aan je gedacht afgelopen week en ik hoopte zo dat jullie met zijn 4tjes terug zouden komen en het is nog zo ook!! :dance: :inlove: :mrgreen: :-*
Nu zijn er alleen nog maar niet zwangere meiden in dit topic die voor het eerste kindje gaan… :roll:
Miekje, hartstikke fijn dat je naar huis mag, dikke :-
Pff, meiden, ik ga ff in de tuin liggen en een dutje doen, ben helemaal op. Drukke week op het werk, beetje een gedoetje met een collega, zowel gister als vandaag om half 6 op, vanavond nog weer weg… heb t ff helemaal gehad… tot later!! :-
@Ke wrote:
Bianca :-* (we hebben een deal he… nu moet jij ook!)
ik ben al bezig

wie weet