*** Oktoberstoppers #12 ***

Idd, Heske komt vandaag of morgen ook alweer thuis! Hopelijk hebben ze een heeeeerlijke vakantie gehad! :pray: Voor 'n klein grieks wondertje

Meiden ik lees goed nieuws hier!

Ingedaalde baby, geboekte vakantie :dance:

Ik krijg straks visite, dus was vanochtend even naar de kapper en de mondhygieniste en dat soort dingen.

Volgende week eindelijk mijn jurk passen…

Miekje, de kaart staat in het sf :wink:

Meiden even een Miekje update

Miekje is in het ziekenhuis beland na bloedverlies bij harde buiken

Ze smste me dat ze in ieder geval geen ontsluiting heeft

Lief klein meisje blijf nog maar even lekker bij je mama zitten!!!

Als ik meer weet meld ik me weer (maar hopelijk kan ze he gewoon zelf doen straks! :pray: :thumbup: :thumbdown:

Ik denk aan je lieverd :-*

Getverderrie! Waarom nou??? :cry: :cry: :cry:

Miekje, ik hoop dat het meevalt lieverd, heeeeel veel sterkte! :pray: :hug: :-*

Miekje :hug: :hug:

Beebje, het is bij je mama nog veel leuker en veiliger dan de buitenwereld, dus blijf maar lekker nog even bij mama :hug: …

Update II

Miekje mag niet van bed af behalve voor toiletbezoek

CTG was goed

Morgenochtend weer een stukje lopen en een CTG als die goed is mag ze misschien morgenmiddag naar huis (mits geen bloedverlies)

Jeetje, miekje! Het zit jou ook niet mee zeg! :hug:

Ik hoop echt dat je meiske nog ff bij je blijft zitten! :pray:

Hopelijk zakken de harde buiken snel af en kun je morgen weer naar huis. Meissie, rustig aan hoor! :-*

Mascha, bedankt voor de up-dates!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ohhhh ik was gisteravond niet thuis (was pas middernacht thuis en linea recta naar bed gegaan), maar wat heb ik aan Miekje gedacht gisteren!

Ik hoop zo dat het goed gaat! :pray:

Mascha, als je nog plek hebt in je smsje, wil je haar dan namens mij een dikke knuffel geven? :inlove: :-*

BIB!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor Miekje!! :hug:

Memmie, sterkte met de laatste warme loodjes!!

Hoi meiden,

Even snel hoor, kan hier op internet :mrgreen:

Lief van het posten Mascha thanx.

Ik wacht nu op de vk, als het goed is mag ik kwart voor 12 naar boven voor een meting. Mag nu eindelijk van bed af en rondlopen. Geen bloed meer gezien :dance: wel harde buiken. Ze zijn nu de ctgs aan het bespreken. Hoop zooooooooooo dat ik naar huis mag strakkies.

Geen oog dicht gedaan hier. :? We liggen met z’n 3e op een kamer. En een mug die de boel aan het terroriseren is ik hoop voor hem dat ik hem niet kan vinden zo… :twisted:

Hoop dat het volgende berichtje vanaf thuis is. Bedankt voor de lieve woorden :inlove:

Heeeee lieverd :smiley:

Ik hoop met je mee dat je straks gewoon naar huis mag :pray:

Die mug zou met mij ook zijn leven niet zeker zijn :silenced: :evil:

Warm of niet ik ga gewoon door… waar zijn jullie allemaal???

Update III

Miekje mag naar huis :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

(dat is een pak van mijn hart zeg!)

Hoi meiden, we zijn weer terug!

Met z’n viertjes!!! :inlove: :dance: :dance: :dance:

Update volgt nog, heb nu ff weinig tijd… :-*

xHeske

Oohhhhh Heske wat goed :inlove: Ben zo blij voor jullie!!! :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

MAAK ME GEK!!!

Ik zit hier gewoon te huilen, zo blij ben ik… :eh: :silenced:

Oh lieverd, wat ben ik blij voor jullie!

Zucht! :inlove:

Ik wil je echt alles toewensen wat maar mogelijk is!!! :inlove: :inlove: :-*

MEIDEN??? VIEREN KIM EN IK HIER MET Z’N TWEETJES FEEST VANWEGE HESKES NIEUWTJE???

:dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Ik moet nu de deur uit, ijsjes halen voor op school voor Isabel… Maar ik kan toch niet met een jankgezicht over straat??? :wink: :mrgreen:

Owwww Mennnnnnnn, ik heb net mijn man Olov al gebeld… ik MOES het kwijt dat ik zo blij ben! :inlove:

Jeetje, wat kan dat een mens gelukkig maken! :inlove: :inlove: :inlove:

Heske, hoe voel jij je verder? :inlove:

Oke, nu dus eerst maar even naar school, tot later! :-*

Heske ook van Miekje onwijs gefeliciteerd!! :-* :dance: :dance: :inlove: