Memmie, deze datum afgesproken met de kleine. Maar dat is toch nog erg vroeg?
Ja, is het ook! Maar ik vond het wel een mooie datum en had het graaaaaag gewild. Maar ons mannetje denk er toch anders over ;)
Vandaag erg veel last aan de onderkant (zeg maar) en 't schaambeen. Zou 'ie dan toch echt aan het indalen zijn?! Ik hoor het dinsdag wel!
Voor zover ik kan voelen, ligt 'ie nu wel in het bekken en er niet meer boven. Maar of 'ie vast zit??? Ben geen vk.
En jah het weer... ach, rustig houden en niet te gek doen! Gelukkig was Tycho vandaag weer erg lief :inlove: na 2 dagen erg dwars en vervelend te zijn geweest. Niet luisteren, erg jankerig en dingen doen waarvan hij WEET dat het niet mag (door de tuin lopen, in de kastjes/lades zitten etc.) Was erg vermoeiend!
Nu van die heerlijke dikke olifantenpoten, dus zo lekker met de beentjes omhoog!
En voor de rest maar weer geduldig :liar: afwachten.
Trouwens Tierrr, vanaf/tot hoe laat mag ik je sms-en? Wil je niet wakker maken ofzo!
Ik zag je idd lopen, maar was net te laat om je gedag te zeggen.
Hoe is het nu met jullie? Het vervelende nieuws al een beetje een plaatsje kunnen geven? Vreselijk balen dat het allemaal zoveel tijd kost...Ik hoop dan ook wanneer jullie echt bezig zijn (medicatie en KI) voor 'n klein (lees: groot!) wondertje het ook snel mag gebeuren!
Sproetje :thumbup: ! Flink hoor! Ik ga dan meestal ook ongezond snaaien (pizza, magnetronmaaltijdje, of ipv een zak chips :oops: ) Je mag trots zijn!
Mascha, hoe is 't nu met je???
'k Hoop dat de slippers nog gaan passen Miekje...Heb jij ook last van vocht? Lees van meiden hier op 't kok forum dat ze niet eens meer slippers kunnen dragen zulke dikke voeten :shock:
Bij mij zit het vocht vooral boven mijn sokken... als ik ga lopen moet ik wel sokken aan. Draag (immers) een verharde brace voor mijn klompvoet. Lijkt erg vreemd! Zodra alles uit is zakt het ook naar mijn voeten en enkels.
Ach, 't hoort erbij. Heb er verder niet echt last van. (alleen dat ik de braise (hoe je het ook schrijft) soms niet meer goed dicht krijg)
Het is hier weer vrij stil... Alles goed met de meiden???