*** Oktoberstoppers #12 ***

Memmie, deze datum afgesproken met de kleine. Maar dat is toch nog erg vroeg?

Ja, is het ook! Maar ik vond het wel een mooie datum en had het graaaaaag gewild. Maar ons mannetje denk er toch anders over ;)

Vandaag erg veel last aan de onderkant (zeg maar) en 't schaambeen. Zou 'ie dan toch echt aan het indalen zijn?! Ik hoor het dinsdag wel!
Voor zover ik kan voelen, ligt 'ie nu wel in het bekken en er niet meer boven. Maar of 'ie vast zit??? Ben geen vk.

En jah het weer... ach, rustig houden en niet te gek doen! Gelukkig was Tycho vandaag weer erg lief :inlove: na 2 dagen erg dwars en vervelend te zijn geweest. Niet luisteren, erg jankerig en dingen doen waarvan hij WEET dat het niet mag (door de tuin lopen, in de kastjes/lades zitten etc.) Was erg vermoeiend!
Nu van die heerlijke dikke olifantenpoten, dus zo lekker met de beentjes omhoog!
En voor de rest maar weer geduldig :liar: afwachten.

Trouwens Tierrr, vanaf/tot hoe laat mag ik je sms-en? Wil je niet wakker maken ofzo!
Ik zag je idd lopen, maar was net te laat om je gedag te zeggen.
Hoe is het nu met jullie? Het vervelende nieuws al een beetje een plaatsje kunnen geven? Vreselijk balen dat het allemaal zoveel tijd kost...Ik hoop dan ook wanneer jullie echt bezig zijn (medicatie en KI) voor 'n klein (lees: groot!) wondertje het ook snel mag gebeuren!

Sproetje :thumbup: ! Flink hoor! Ik ga dan meestal ook ongezond snaaien (pizza, magnetronmaaltijdje, of ipv een zak chips :oops: ) Je mag trots zijn!

Mascha, hoe is 't nu met je???

'k Hoop dat de slippers nog gaan passen Miekje...Heb jij ook last van vocht? Lees van meiden hier op 't kok forum dat ze niet eens meer slippers kunnen dragen zulke dikke voeten :shock:
Bij mij zit het vocht vooral boven mijn sokken... als ik ga lopen moet ik wel sokken aan. Draag (immers) een verharde brace voor mijn klompvoet. Lijkt erg vreemd! Zodra alles uit is zakt het ook naar mijn voeten en enkels.
Ach, 't hoort erbij. Heb er verder niet echt last van. (alleen dat ik de braise (hoe je het ook schrijft) soms niet meer goed dicht krijg)

Het is hier weer vrij stil... Alles goed met de meiden???

Oh nee… ik moet nog wel in mijn trouwschoenen over drie weken.

Hellup! :shifty:

Ben ook geen vk, maar zou natuurlijk heel goed het indalen kunnen zijn, ha ha!

Marreh, wonen jij en Tierrr zo dicht bij elkaar of heb ik iets gemist?

@Memmie wrote:

Trouwens Tierrr, vanaf/tot hoe laat mag ik je sms-en? Wil je niet wakker maken ofzo!

Ik zag je idd lopen, maar was net te laat om je gedag te zeggen.

Haha, je mag me altijd sms-en hoor!! Als ik écht slaap hoor ik de telefoon toch niet... en al hoor ik hem wel, dan vind ik het alleen maar leuk, ben zo nieuwsgierig!! ;) Dus gewoon sms-en wanneer je iets hebt om te sms-en hoor!!

Haha, ik had wel ff praatje met je willen maken vanmiddag, maargoed, ik wilde verder ook niet storen... en daarbij had ik trouwens ook niet heel erg veel tijd, was immers gewoon aant werk he?

Sproet, Memmie en ik wonen inderdaad redelijk dicht bij elkaar, een kilometertje of 20... maar ik werk een paar straten bij haar verderop... vandaar! :)

Hier verder alles ok hoor. Blij met mijn rijbewijs enzo. Al is dat ook wel weer dubbel; het is net of we nu toch echt heel erg helemaal klaar zijn voor een kindje, maar dat kindje komt maar niet... maargoed, we moeten gewoon wat geduld hebben, eigenlijk mogen we nog helemaal niet klagen na die 10 maandjes, er zijn mensen die jaaaaren erop hebben moeten wachten, dus ja... maargoed, het was gewoon een teleurstelling. Maar we maken er het beste van! :)

Haha, sproet, ik hoop dat je voetjes wat meewerken... 3 weken, jeetje, wat snel al!! :shock: Heb ik de trouwkaart gemist?? :roll:

Oh ja… de trouwkaart.

Zal dit weekend even een fotootje maken :slight_smile:

Ik ben echt even een zeef :oops:

Miekje, wat fijn eigenlijk toch dat jullie het verdriet met zoveel mensen kunnen delen en dat zoveel mensen nog altijd aan hem denken.

En heerlijk dat jullie meisje het goed heeft in je buikje.

Tijgertje, jammer joh :frowning: Je hoopt toch stiekem dat een goed zaadje het gered heeft.

Tierr, heerlijk dat toeren in jullie autootje. Ik wil ook zo graag mijn rijbewijs. Ik ga maandag vragen of ik weer mag lessen en dan hoop ik toch nog voor 26 weken te kunnen afrijden (en het halen natuurlijk)

Hij zit er nog he Memmie, moeilijk hoor om geduld te hebben.

Leuk Sproet de trouwkaart zien. Nog maar 3 weken!

Janeee, waar ben je?

Hoi meiden,

Even snel hoor, iedereen een fijn weekend, kom vanaaf bijlezen en reageren

Ik ga NU slippers halen, want mijn voeten kunnen eind van de dag mijn schoenen echt niet meer in met die warmte

AMC was ok. Wel 12!! :o :shock: buisjes bloed moeten prikken, in 2 armen, want ze trok m uit het vat en er zit weer een infectie :roll:

Ik mocht aan de vaatverwijderende medicatie, nou :snooty: doe maar niet met die kleine in mijn buik :naughty: met dit weer is het echt goed te doen. Mag alleen geen dingen meer uit de koelkast-vriezer pakken, of koude dingen aanpakken-vasthouden, koud water enz (om geen aanval uit te lokken) krijg nog een speciale echo van de vingers om te kijken of alles nog werkt, na de aanvallen, daar krijg ik een oproep voor, en ze gaan mijn bloed op werkelijk ALLES testen omdat ik in NL de enige zwangere ben die dit IN de zwangerschap heeft gekregen, en met al die infecties erbij kan er toch sprake zijn van een onderliggende ziekte die de reynaud veroorzaakt.

Lichamelijk ben ik al helemaal onderzocht gisteren door 2 artsen en dat was verder prima.

Over 4 weken ( :roll: ) de uitslag…

Tot later meiden!!

@Kittycat wrote:

Tierr, heerlijk dat toeren in jullie autootje. Ik wil ook zo graag mijn rijbewijs. Ik ga maandag vragen of ik weer mag lessen en dan hoop ik toch nog voor 26 weken te kunnen afrijden (en het halen natuurlijk)

Kan het me voorstellen dat je hem graag hebben wil, 't is heerlijk dat je gewoon de auto kunt pakken en niet altijd aan een fiets of openbaar vervoer vast zit... hoeveel lessen heb je al gehad?

Sproet, ben erg benieuwd naar de kaart, kom maar op!

Miekje, zo zeg, jij bent goed binnestebuiten gekeerd dus, nouja, op zich goed dat ze dat doen, alleen wel erg lang wachten op de uitslag zeg...

En idd, JAAAAAANEEEEEE? Kom je eens melden!! En hetzelfde geldt trouwens voor Miek!!

En wanneer kwam Heske nou weer terug? Hoop dat ze het leuk heeft, maar mis haar wel hier hoor... :-*

Ik ben (na een cyclus van 50 dagen) ongi... was te verwachten dat het zou komen, want de kans om spontaan zwanger te raken van mijn mans slechte zaadjes is klein, maar het blijft gewoon balen... op naar 2 maanden wachten... :cry:

Nouja, nu maar ff hard aant werk in het huis... geen zin in, maar wel nodig...

@Miekje: 12 :shock: :shock: :shock: :shock: Ik word al naar als ik eraan denk :hug: :hug:

Ik kan me voorstellen dat ze jou als proefkonijn willen hebben maar je zal er zelf niet op zitten te wachten :?

@M&J wrote:

@Miekje: 12 :shock: :shock: :shock: :shock: Ik word al naar als ik eraan denk :hug: :hug:

Ik kan me voorstellen dat ze jou als proefkonijn willen hebben maar je zal er zelf niet op zitten te wachten :?

Je zit trouwens al op de 30 weken vandaag! :dance: :dance: :dance: :dance:

Staat inderdaad wel heel mooi.

Op 30 weken en nog 70 dagen te gaan.

Mooie ronde getallen (ook al bevalt maar een klein % echt op de uitgerekende datum :wink: )

Hier vandaag wat reisgidsen gehaald van frankrijk en duitsland, maar wat we zoeken lijkt er toch niet tussen te zitten. Iemand opperde zeeland, maar volgens mij is dat een beetje saai :shifty:

Nog geen idee dus waar we heen zullen gaan.

Oh ja… Memmie… het was geen goed idee om je topic bij zwanger zijn te lezen zo vlak voor het slapen gaan :roll: :lol:

BIB!

Een beetje laat… maar alles is hier nog rustig.

Beenje heeft zich niet aan de afspraak gehouden :naughty: :lol: :lol: :lol:

Miekje, ook alweer 30 weken! :dance: Schiet ook al op!

Sproetje, moeilijk he, een vakantie kiezen. Wij zijn ook een keer naar Zeeland geweest en vonden het idd ook een beetje saai. het is maar net wat je zoekt en waar je zit denk ik.

Wij hadden onze huwelijkreis aangeboden gekregen van een oom en tante van Merijn. Die hebben een huisje in zuid Frankrijk en daar mochten we een week in (incl. zwembad)! Was erg afgelegen en ook wel een beetje saai, maar wel heeeel rustig! Was je echt samen! We hebben veel ondernomen toen, in de buurt ws niets.

Oh ja... Memmie... het was geen goed idee om je topic bij zwanger zijn te lezen zo vlak voor het slapen gaan

Euh... ik snap 'em niet helemaal geloof ik... :oops: Waarom was dat geen goed idee?

Hoe is 't met de rest??? Aan het genieten van het (voor mij te) warme weer? :-*

Oooh, ik snap 'em denk ik wel, Sproetje :lol:

Goede morgen meiden!

Ik ben vandaag de hele dag weg, maar wilde nog wel ff laten weten dat ons beebje nog lekker in mijn buik zit.

BIB dus!

Fijne dag allemaal! :-*

Miekje:

Slippers gevonden ??

Wel een mooie gedachten dat iedereen een donderdag bij elkaar is geweest en dat jullie het fijn hebben gehad.

Maar zoals ik het lees doet het beeje het goed.

12 buisjes bloed, ik moet er niet denken, maar dan wel weer balen dat je zo lang moet wachten op de uitslag. En balen dat je nu helemaal niks kouds meer beet mag pakken , ook geen flesje water… :hug:

Tierrr:

Balen meid van je ongi, had toch gehoopt dat er een kleine kans was dat het zou lukken… :hug: Wel leuk om nu heerlijk in je karretje kilometers te maken en niet meer zo veel met de bus en de trein te hoeven reizen…

KC:

Hoever was je al met rijlessen ??

Ik hoop dat je weer mag beginnen en dat je dan snel slaagt.

Met mij gaat het wel goed. Ongi is niet zo heftig als normaal, heb bijna geen bloedverlies. Dus snap er ook niet zoveel van: ik ben 4 dagen van te voren en heb dan bijna geen bloedverlies. Heel misschien ga ik toch voor de zekerheid een test doen als de ongi over is. Mijn huisarts zei vorige keer toen ik daar was, dat je de eerste paar keer in de zwangerschap ook bloed kon verliezen.

Heb gister een nieuwe fiets van mijn mannetje gekregen. Zal van de week een foto maken en plaatsen in sf. Nu ga ik weer aan de slag in de tuin en dan vanmiddag even een lekker stuk fietsen met de hond in het karretje en dan genieten van het mooie weer…

Voor alle andere meiden :hug:

Oja als ik nu weer ga beginnen met ovulatie testen moet ik dan gewoon uitgaan van een cyclus van 25 dagen ?? Dan ben ik toch op tijd met testen ???

Tijgertje, als je 25 dagen aanhoudt met testen kan je je ei niet missen volgens mij.

Heb een foto van onze kaart in het sf gezet.

Oh ja… zag ook mijn proefkapsel nog voorbij komen.

Ik heb besloten het zo te laten en ik wil dan die voorste plukken in ieder geval met een de scheiding uit het midden. Zodat het niet zit zoals “gewoon”. Verder zie ik het op de dag zelf wel.

Hey meiden, ik hou 't heel kort, ik ben mooeeeeee.

Gisteren om half 8 uit bed om op tijd bij de opticien te zijn voor mijn lenzen (dramadingen, eerste keer dat ik lenzen heb) en om 2 uur naar bed gegaan na een gezellig straatfeest gevierd te hebben. Vandaag niet veel bijzonders gedaan, maar ik ben kapot.

Miekje, 12 buisjes, brrrrr, wel lastig hoor dat je zo beperkt bent met wat je wel en niet mag en kunt nu :hug:

Tijgertje, ik had al 42 lessen gehad, mocht bijna afrijden. Maar weet niet of het nu nog gaat lukken voor 26 weken af te rijden, met vakantie enzo ertussen…

Memmie, we wachten lekker met je mee :-*

Tijgertje, met Sproet eens wat de testen betreft.

Zoo, dan ga ik nu eens fotootjes kijken in het SF :wink:

Morgenochtend moet ik weer naar het ziekenhuis trouwens :pray:.

KC :

Succes morgen in het ziekenhuis…

Krijg je weer een echo ??

Sorry dat ik zo blijf vragen over de ovulatietesten :

ik heb net in het schema gekeken wat in de verpakking zit en bij 25 dagen cyclus staat : beginnen met testen op dag 8.

25 juni is mijn ongi begonnen en dan 8 dagen verder dan kom ik uit op 3 juli. Dan klopt mijn berekening toch ??

Joepie ,

ben een peuter !!!

Ik duik snel mijn bedje in, is al weer veel te laat …

Voor iedereen een dikke knuffel :hug: :-*

BIB!

Hier weer een onrustig nachtje, maar de beeb zit er nog steeds!

Heb zelf het gevoel dat het niet lang meer gaat duren, maar jah… het is en blijft afwachten!

Miekje, Sproetje, Mascha, Tierrr, …, … Kortom MEIDEN, lekker weekend gehad? Kunnen je de warmte/hitte wat dealen?

KC, suc6 in het ziekenhuis :pray:

Tijgertje, peuter! :dance: En volgens mij klopt je berekening dan idd!

Komt Heske nou deze week weer terug? Ik hoop zo dat ze het fijn hebben gehad en dat ze met z’n 4-tjes terug komen!

Hoe is het met de andere meiden??? Van sommige weer lang niets gehoord :think: Jane, Miek, Sarah, Muuske, Lieke, Lu, A-S, Muppet, Muisje, Hope??? Alles goed met jullie? :-*