Mascha, dat meen je niet?! Nog meer ellende? Kan bijna niet! Als je het kwijt wil/ erover wilen praten mag je me gerust pb-en hoor! :hug:
Miekje, fijn dat 'ie practisch niet is geslonken :thumbup: Wel rustig aan blijven doen he?!
Tijgertje, ik denk dat het verstandig is om op je NOD te wachten… ALS je dat kunt. Ik Heb ook altijd eerder getest, maar ook mede omdat ik altijd een erg onregelmatige cyclus had… Suc6 ermee!
Ik had dat deze keer (deze zwangerschap) ook. Ik voelde me zo anders en MOEST eerder testen…negatief Dat kon voor mij gewoon niet! Nieuwe testen besteld en zodra die binnen waren opnieuw getest -> positief! (er zijn vrouwen die al wel vroeg positief testen dus…) Het is en blijft een teleurstelling wanneer een test negatief aangeeft, dus de tip is afwachten…maar ik weet heel goed dat het heeeeel moeilijk is! Suc6 met afwachten! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik wens je vandaag veel sterkte toe met deze confronterende dag. Maar wil je ook gezelligheid toewensen met de mensen die veel om je broertje gaven! Dikke :hug: en :-
:kaars:
BIB!
Verder geen nieuws…
Kleine ventje is vandaag erg jankerig en luisterd weer heerlijk…(NIET dus :roll: ) erg vermoeiend! Maar hij ligt nu lekker te slapen en hoop dat hij dat zo’n 2 á 3 uur doet
Gisteren ging ik ook ff liggen, was 'ie na krapaan 1,5 uur al weer wakker :doh:
Het is nog wel heel vroeg, maar ik kan niet meer slapen.
Omdat ik me eigen al een paar dagen zo raar voelde, heb ik gister besloten om vanmorgen vroeg een test te doen…
Helaas hoefde dat niet meer,want gisteravond vlak voor het na bed gaan. begon ik te vloeien. Het is niet veel, maar toch. Dus deze ronde weer pech een geen positieve test
Hele fijne dag , geniet van het mooie weer , ik kom vanvond weer lezen en reageren :-*
Balen tijger… zeker als je dingen denkt te voelen en het blijkt hem dan toch weer niet te zijn.
Ik hoop stiekem dat het bloeden is van zwangerschap, maar ik wil je ook geen valse hoop geven…
:hug:
Ik ga weer aan het werk en vanmiddag rijbewijs ophalen en direct vanaf het gemeeentehuis naar huis rijden… spannend!! :roll:
Vanochtend was mijn temp een heel stuk omlaag, ongi komt er dus waarschijnlijk aan… was te verwachten, gezien de zaadkwaliteit van mijn man, maar het blijft erg balen… je hoop stiekem toch he? Voor het eerst dat er een kansje was…
He bah, ik had het zo gehoopt…een mooie positieve test…
Tierrr…ik geef de hoop niet op hoor :snooty: niet tot de duivels er zijn! Maar begrijp je wel…
Get… :hug:
Gelukkig toch iets heel leuks vandaag, lekker je rijbewijs en sjeeeesen!!!
Dikke kus meis
Enneh…wat voor heftige dag had je gister? Of wil je dat liever niet opschrijven?
Jeee…michael jackson is overleden…
Ik ben nooit fan geweest ofzo maar schrik er wel van zeg.
Hoop dat die man nu rust heeft gevonden :kaars:
Hier gister een goede dag. Het was fijn we waren met z’n 22e.
Het was wel warm zeg, en op het eind van de avond waren mijn voeten vreselijk dik! Ik ga vandaag van die goede slippers halen. Die lieve schoentjes stonden vannacht nog in mijn voeten :roll: (bandjes)
We mochten ook naar de vk. Die het kraambed doet. Zij zijn met zn 3e dus ik heb ze nu alle 3 gezien en mag nog een keer terugkomen in week 38 want dan gaat ze voor de leuk het gewicht en de lengte van de beeb schatten. :inlove:
Alles was prima. Buik was voor op groei, maar die is in de laatste 2 weken enorm gaan groeien. Ze legde uit dat rond week 28 alle kindjes een enorme groeispurt maakte en dat je tot na week 30 eigenlijk met je buik altijd voor op groei licht. Ik was er blij om, ze heeft het dus iig goed in mijn buik en de vk voelde al lekker wat spek aan haar billetjes :inlove: De kans dat ze nu nog draait is bij ons ook heel klein. Ze ligt al behoorlijk diep en heeft duidelijk haar voorkeurshouding gevonden.
Was echt een leuke afwisseling om daar ook nog even heen te gaan.
Wel drukte ze mij op het hart nu meteen aan de bel te trekken met harde buiken. Ze vond mijn bmm lengte ook echt een grens geval en zei, “die meid is er zo! het zal echt heel snel gaan” :mrgreen:
Nou laat haar nog maar iig 7 weken lekker zitten :thumbup:
Ik ga zo op weg naar het AMC voor de gesprekken met de internist en de reumatoloog. Eindelijk de uitslagen van de onderzoeken. Ben erg nieuwsgierig.
Miekje, wat fijn idd dat er zoveel mensen bijeen komen om je broertje te herdenken. Mooi dat het een goede dag voor je was.
En goed nieuws van de vk! Heerlijk, spekkies!!! Nu maar hopen dat je bmm stabiel blijft nu
Tierrr, jammer van de temp. daling… :hug: Maar zolang er geen duivels zijn… ik voor een wonder! Joehoe, eindelijk zelf rijden!
Tijgertje, wat een teleurstelling :hug: Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he?! Balen hoor! Natuurlijk hoop ik ook dat het met een zwangerschap te meken heeft, maar jah… Is het nu al wel doorgezet dan?
Hoe is 't met de andere meiden?
Hier is 't rustig. Had deze datum gereserveerd in overleg met ons beebje, maar of 'ie zich eraan gaat houden??? Het is nu iig nog veeeeel te rustig in mijn buik. MAAR… de dag is nog niet om
Gelukkig toch iets heel leuks vandaag, lekker je rijbewijs en sjeeeesen!!!
Enneh…wat voor heftige dag had je gister? Of wil je dat liever niet opschrijven?
Zo, ik ben inmiddels weer thuis, heb de eerste kilometertjes in onze ford erop zitten!! :D Vond het best wel erg spannend en het ging ook hier en daar ff wat klungelig, maar heb het toch maar mooi direct gedaan, wel zo goed!
En dat heftige van op t werk was een kindje wat was gevallen, heel veel bloed, tand doorgeschoten in het gebit, naar de tandarts... zo zielig..
Miekje, hoe was het vandaag in t ziekenhuis? Hoe gaat ie met je? Beetje bijgekomen van gister? Mooi dat jullie met zoveel bij elkaar je broertje herdacht hebben en leuk dat jullie nog even naar de vk konden! :-*
Mascha, hoe gaat ie met jou?
En Sproet, KC, Jane? Joehoe??
Mem, ik ben nog bij je langs gelopen, haha, ik was benieuwd of er al wat aan het gebeuren was... ;)
Kom later wel weer even terug, mijn vent wil laptoppen!
Zit niet dagelijks 's avonds achter de pc, dus vandaar.
Vanavond een avondje alleen thuis. Vriendlief heeft een etentje met oud-collega’s.
En ik heb voor mezelf netjes broccoli/aardappeltjes/vleesje gekookt met nog wat komkommerplakjes. Ben echt mega trots op mezelf nu.
Normaal had ik gewoon macaroni ofzo in de magnetron gedaan.
Memmie, deze datum afgesproken met de kleine. Maar dat is toch nog erg vroeg? :eh:
Tijger wat jammer dat het testen al niet meer nodig bleek.
Tierr… lekker hè… autorijden :mrgreen:
En Mascha, je weet mij/ons te vinden hè.
Wanneer komt Heske trouwens terug??
Miekje, goed om te lezen dat je zo’n beladen dag positief hebt doorgebracht. Met dit broeierige weer zijn slippers geen overbodige luxe inderdaad. Ik moet geloof ik ook nog even shoppen…