*** Oktoberstoppers #12 ***

Haaai

Oh Tierrr…bah ik had zo gehoopt op beter nieuws voor jullie…

Weet gewoon even niet wat ik moet zeggen…

Het wachten lijkt me vreselijk.

Een hele dikke vette knuffel en ik ga heel hard duimen dat jullie niet die 2 maanden hoeven te wachten en het toch natuurlijk gaat.

:-*

Als je je ei kwijt wilt weet je me te vinden he?

Sproet wat een geweldige kamer! Echt heel mooi! En een goede deal dus :thumbup: welke wagen hebben jullie?

Mem, jeetje, je maakt het lekker spannend!

Ik hoop dat de kleine man het snel zat is en zich komt aandienen. Wil hem ook bewonderen! :inlove: en dan ben ik zijn mama niet eens :oops:

Hoe is het nu? buik rustig?

KC, hoe is het met jou meis? Pffff van mij hoeft 40 weken ook niet. Maar ook zeker niet te vroeg. zo met 37 a 38 weken is perfect. Hoe voel je je?

Tijger, lees dat je zo moe bent. Dikke knuf meis.

Gister contact gehad met het ziekenhuis. Ze wilde mij toch graag zien voor een meting. Dus morgenmiddag opnieuw. (anders bij geen rare klachten maandag pas) maar dat vonden ze te lang duren dus morgen 10 over 4. Duimen jullie mee dat mijn bmm niet nog korter is geworden??

Hoe is het met de andere meiden.

JAANNNEEE!!!

MAASCCHHHAAA???

Enne…waar blijft knientje nou :frowning:

Mooi kamertje Sproet! Ik hou wel van dit soort kamertjes.

Spannend Miekje. Als hij korter is betekent dat dat hij misschien eerder komt? Ik duim mee!

Met mij gaat het wel goed hoor.

Ben benieuwd met hoeveel punten mijn iq is gedaald de afgelopen 2 maanden.

Ik ben uit verveling maar vast geboortekaartjes gaan kijken. Honderden gezien, maar niets dat ik leuk vind.

Heb de plaatjes van de kinderwagen er even in geplakt.

We hebben gekozen voor de Mura 3.

Bij de kamer krijgen we een gratis babyfoon, maar als ik de reacties op kieskeurig moet geloven is dat een enorm onding. Waarschijnlijk zullen we die dan inruilen voor een duurdere.

@Miekje wrote:

Als je je ei kwijt wilt weet je me te vinden he?

Haha, sja, ik heb zo toch niet zoveel aan een ei, dus wat dat betreft... ;)
Maar iedereen bedankt voor de lieve reacties! Doet me goed!! 't Was toch ff een klap in mijn gezicht, dit nieuws... Niet dat zwanger worden nu onmogelijk is gelukkig, maar het maakt het wel wat minder makkelijk. En de kans dat 't spontaan gebeurt is weliswaar niet helemaal uit te sluiten (de wonderen zijn de wereld nog niet uit) maar wel erg klein... Sja, ik heb maar zelden een ei en de kans dat van zo weinig zo weinig beweeglijke zwemmers daar dan toevallig eentje bij kan komen is niet zo groot..
Maargoed, we geven de hoop niet op, we wachten gewoon geduldig af... :liar: :liar:

Sproet, super dat alles goed was!! En goed geregeld van dat kamertje, mooi neutraal kamertje ook!! :inlove:

Tijger, sterkte met je moeheid!! Ik hoop voor je dat het een teken is... :roll:

Miekje, ik ga heel hard voor je duimen dat je bmm niet nog korter is geworden... :pray:

Memmie, voor jou een dikke knuf... hoop dat ik snel een sms van je krijg!! :-*

De rest: meldplicht!! ;)

Inderdaa KC geen nieuws is goed nieuws ( meestal dan he)

Dank je Miekje voor de knuffel

Ja Tierrr misschien is een voor teken, maar ik hoop nergens op deze periode en ga ook nog nergens van uit. Wacht heel geduldig :liar: mijn nod af. Die is uitgerekend op de 29ste juni, dus nog 6 spannende daagjes…

Sproetje:

Ik vind het een super mooie kamer !! Eenvoudig, rustig,maar toch ook een beetje strak. Dat kan je dan eventueel aankleden met vrolijke kleurtjes zonder dat het te druk word… Goede keuze gemaakt :thumbup:

Nou mieden, ik ga nog even snel de laatste ronde met de hond lopen en dan duik ik lekker mijn bedje in. Anders kom ik er morgenochtend weer niet uit…

Truste voor iedereen :-*

Moge meiden!

Heej Memmie, vind je het leuk als ik een afteltopic voor je open? Of hou je daar niet zo van?

Hoe was je nacht??

Ja ja we zitten allemaal in spanning hier :mrgreen:

Bah mijn broertjes sterfdag is morgen. Raar ik denk altijd dat ik er nooit zo tegenop zie, maar nu het de dag ervoor is, vind ik het toch rot. De 3e keer dat ik zwanger ben op die dag… en hij heeft geen 1x mijn buik gezien. :frowning:

We komen altijd met z’n alle samen bij mijn ouders er is altijd een bbq. Er komen vrienden, kennissen,familie en Sid natuurlijk (diegene die ook betrokken was bij het ongeluk, maar het heeft overleeft)Het worden wel steeds minder mensen, maar het die hard clubje blijft wel altijd…

Oh das een coole 8) wagen Sproet!

Vast een goede koop!

Welke babyfoon heb je? Gewoon op mp zetten en verkopen, kun je daarvan een nieuwe halen, beetje bijbetalen misschien.

Tierrr, natuurlijk is het niet onmogelijk om zwanger te worden. Jullie krijgen echt wel jullie kindje. Het is gewoon heel verdrietig dat je er zo lang op moet wachten. Hebben jullie er nog over gesproken gisteren? Hoe gaat het met je man? :-

Sorry beetje lomp om dat zo neer te zetten over je “ei kwijt” ik dacht daar helemaal niet bij na…sorry :oops:

Tijger, nog een paar daagjes. Ik hoop ook echt dat het een voorteken is!

:-

Hoe zou onze Heske het hebben? ik hoop heel erg naar haar zin!

Met mij gaat het wel goed hoor.
Ben benieuwd met hoeveel punten mijn iq is gedaald de afgelopen 2 maanden.
Ik ben uit verveling maar vast geboortekaartjes gaan kijken. Honderden gezien, maar niets dat ik leuk vind.

Whahaha :lol: KC lekker ding!
Ja erg he geboortekaartjes. Wij hebben nog niet eens gekeken. Vorige 2x vonden we ook echt niets heel leuk. Tot we uiteindelijk 1 kaartje meteen leuk vonden. (dat is dus 2x gebeur) maar ja, dat heeft wel iets van 9 boeken gekost ofzo :roll:

Lekker rustig hier, Em naar school, het is Wout zijn kdv dag, dus tot kwart over 12 (om half 1 is emma vrij) heb ik lekker rust hier.

Zou alles goed gaan met Jane? Ze is nu wel al heel lang niet geweest..

Kim, is Casper weer helemaal beter?!?!

Ff snel…

BIB! Alles rustig hier!

Vannacht redelijk geslapen :dance: …alleen was Tycho echt snotje verkouden :? 'k Hoorde hem een paar keer, maar dan was hij niet echt wakker (gelukkig). Straks ff neusspray halen, kan 'ie lekker vrij ademen tijdens het slapen.

Hij is nu (van 9-15 uur) bij de gastouder, dus heb ff mijn handen vrij om de aller laatste dingen te regelen/in te slaan.

Miekje, go your gang! Waar kan ik dat dan vinden, die aftel topic?

Spannend vanmiddag! Ik duim voor je dat je bmm niet korter is geworden! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Sterkte voor morgen… :hug:

Sproetje, Mooi kamertje hoor! :inlove: De wagen ook btw!

KC, nee, 't zegt niets over dat het kindje nu langer blijft zitten. Wel moet ik gaan liggen als de vliezen breken. Nu kan de navelstreng er tussen (uit) glippen en als de baby dan indaald, dan knelt de navelstreng af en heb je een spoedsituatie. Zou geruster zijn als 'ie is ingedaald! Hij ligt gelukkig al wel wat dieper dan de vorige keer, dus het lijkt erop dat 'ie wel gaat dalen!

Tierrr, :hug: Ik hoop toch ook stiekem op een wonder! :pray:

Heske, vermaakt zich vast prima met haar hubbie en aapie (zegt ze toch altijd?) Ik hoop zo dat ze met z’n 4-en terug komen :pray:

Idd, de rest heeft meldplicht! Ben ik het helemaal mee eens Tierrr!

Sarah, vertel?! Zit jou kleine nog lekker rustig in je buik of ben je inmiddels al lekker stiekem aan het genieten?

Meiden, dikke :-* Fijne dag!

Ships…heel verhaal getypt…weg :twisted:

Ik heb eigenlijk een rustdag vandaag, maar net toch even gestoft en de wasmachine aangezet :oops: (nu weer buiten adem en harde buiken)

Pat zou straks even stofzuigen en dweilen.

Ik probeer zo nog even de wc te doen.

Jesse :inlove: is fijn spelen op het kdv tot een uur of 5.

Memmie, spannend nu he!

Ik merk ook dat ik echt af aan het tellen ben, maar ik weet dan ook (als frummie nieteerder komt) wanneer ik uiterlijk beval.

Miekje succes straks meid!

Meiden help ons met de naam…we zoeken een beetje een oudhollandse naam maar we komen er niet uit…

Wat denken jullie:

Noortje

Froukje

Sara

Maartje (vind pat niet zo)

Ninthe (niet oud hollands maar vind ik mooi)

Hai meissies!

Ik ben er nog hoor :mrgreen:

Ik heb de 37 weken gewoon gehaald :smiley: (dus hier ook; BIB :wink: )

Het gaat nog steeds zijn gangetje. De (gebruikelijke) klachtjes worden niet erger.

Buik is heel rustig, weinig harde buiken en af en toe een beetje (indalings?)pijn onderin mijn buik.

Biebie beweegt goed en veel, af en toe doet het zelfs pijn. Maar ik ben altijd weer blij als ik haar voel, dan “doet” ze het in ieder geval nog :oops:

Dit mevrouwtje heeft het volgens mij wel naar dr zin, ik ben benieuwd wanneer ze van plan is om eruit te komen.

Het mag van mij wel snel :oops:

Eerst maar eens zien hoe ik de komende warme dagen (weken?! :shock: ) ga overleven :wink:

Voor jullie allemaal nog veel succes met de zwangerschappen en het zwanger raken, ik vind het nu eigenlijk wel tijd dat de rest ook zwanger wordt en ik vind het steeds weer moeilijk om te lezen dat het bij sommingen (nog) niet lukt :cry:

Ik duim voor jullie hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

:-* Knientje :wink:

heej knientje! :inlove: doe je mee in het afteltopic?? Dan zet ik je erbij!

(mem bij zwanger zijn)

Wat een trieste dag heb je morgen in het vooruitzicht Miekje.

Je broertje was dan nog wel erg jong toen hij overleed of niet.

Hoewel het heel naar blijft kan ik me voorstellen dat het wel fijn is de pijn met zijn allen te delen en zo bij hem stil te staan. Veel sterkte alvast morgen :hug:

Memmie, ik hoop dat de spray helpt!

Tierrr, als je geen goed nieuws hebt ook delen hoor! ipv radiostilte houden. We leven allemaal zo met elkaar mee, ook met de minder leuke dingen.

Sarah, fijn je weer even te zien. En wat lekker dat alles nog best goed gaat.

Lieke, wat vind je verder van Nora? Of Baukje, of Renske? Bij oudhollands denk ik aan Joke, Petra, Gertruida en dat soort namen :oops:

Ik zit te wachten op de uitslag van de combinatietest en alle andere bloedtesten, het ziekenhuis kan me elk moment bellen :shifty:.

Spannend KC! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hoera, de kans is kleiner dan 1 op 5000. Dat is de best mogelijke uitslag, want beter geven ze niet af. Of hoe zeg je dat, een kleinere kans geven ze niet af. Oké, ik kan die ene dan nog zijn, maar vooralsnog zijn we erg blij met dit resultaat.

Overige bloedwaardes waren ook goed, al is een deel nog niet binnen, en het ziet er naar uit dat ze toxoplasmose vergeten zijn te testen, heb er nog wel 3x om gevraagd :cry:

:dance: KC dat is zeker goed nieuws! :dance:

Balen dat ze de toxoplasmose zijn vergeten… :doh:

Ja, we zaten er toch een beetje over in door dat hematoom, dat was toch eerst een bloeding, van wie weet had de natuur het eigenlijk wel bedoeld als miskraam omdat er iets mis is… :oops:

Dat van die toxoplasmose is gewoon stom en daar baal ik van. Ik heb het nog gezegd bij het uitdraaien van de stickers, bij aankomst bij het bloedprikken en vervolgens toen er bloed geprikt werd. Ik vreesde het al. Ik hoop dat de gyn ons maandag goed nieuws kan geven over die test, voor ons belangrijker dan een stomme hepatitustest, want daarvan weet ik toch zeker dat ik het niet heb. Ik heb wel 3 schatten van katten rondlopen en nu moet mijn vriend alles alleen op zich nemen wat kattenbakken betreft, vind ik zo sneu voor hem. En dan met zo´n simpele test hadden we geweten of dat onnodig was of niet.

Memmie en Sarah :

Nog even volhouden wordt spannend nu…

KC:

Balen dat ze toxo(nogwattes) niet getest hebben, maar wel mooie uitslag verder dat alles goed is.

Miekje:

Heel veel sterkte morgen :hug: blijven rotdagen…

Voor iedereen die ik niet genoemd hebt een dikke knuffel :hug:

Met mij gaat het redelijk, heb alleen een raar gevoel in me buik en ben misselijk. Ik heb zwangerschapstesten van Matcare. Vanaf wanneer zou ik kunnen testen ?? Of zou ik wachten tot mijn nod ???

Nu ga ik even de fiets uit de garage halen, hondenkar er achter binden en dan richting het werk van mijn mannetje fietsen. Ik kom vanavond nog terug en dan reageer ik even uitgebreider op iedereen … :-*

Miekje nieuws!!!

Echo was goed maar ze moet heel erg rustig aan doen!

Vanavond komt ze zelf verder vertellen

O jee, klinkt toch een beetje onheilspellend, alsof het op het randje is :?

Ik hoop dat het allemaal mee valt.

Hoe is het met jou Mascha?

@Miekje wrote:

Sorry beetje lomp om dat zo neer te zetten over je “ei kwijt” ik dacht daar helemaal niet bij na…sorry :oops:

Aaah, toe nou gekkie, ik maakte maar een grapje!! Je kan het immers maar beter niet te zwaar maken, toch? Ik snap écht wel dat je het niet vervelend bedoelde... zo vatte ik het ook niet op hoor!! :-*

Hee, meid, heel erg veel sterkte morgen... wat moet dat een moeilijke dag voor je zijn zeg... en helemaal nu je inderdaad een baby in je buik hebt... Wel fijn trouwens dat jullie met z'n allen samenkomen!
Hee, dikke knuffel, ik denk aan je!! :hug:
Ben benieuwd naar je verhaal over de echo enzo...

Tijger, ik zou als ik jou was proberen je niet gek te laten maken en gewoon te wachten tot je NOD.... hoe moeilijk dat ook is...

KC, super, wat en goed nieuws, kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is!! :dance:

Sarah, leuk je weer eens te lezen, fijn dat alles nog steeds goed gaat!!

Lieke, ik vind de bovenste 3 namen heel mooi!!

Mem, fijn dat je goed geslapen hebt!! :-*
Ik check de hele dag door mijn telefoon, hahaha... :roll:

Hier geen nieuws, mijn man was er gisteravond echt een beetje moedeloos van... zei: volgens mij duurt het nog heel lang voordat we een kindje krijgen... zo sneu... 't is ook zo raar: je weet dat een kindje krijgen niet vanzelfsprekend is, maar toch ga je er niet vanuit dat het je zelf overkomt dat je er zolang op moet wachten...
Nouja, onze tijd komt vast echt!! En tot die tijd maken we er saampies het beste van!!

Vandaag alvast een leuke dag gehad op het werk, we hadden zomerfeest en dat was super geslaagd, leuk al die blije kindertjes!!

Hihi bedankt Mascha

Echo was goed. Hij was 1 mm geslonken, maar dat is te verwaarlozen. Zit dus nog steeds op het randje, maar daar zit ik goed zo :mrgreen: en daar blijven we ook :thumbup:

Ik moet idd rustig aan doen, zodat ik zo weinig mogelijk harde buiken de kans kan geven. Verder ligt ze helemaal diep tegen mijn bm mond aan. Dat is ook de druk die ik de laatste 2 weken voel.

Maandag gaan ze weer kijken, maar ik heb er wel een goed gevoel over.

Heej jullie moeten wel memmie haar topic bij “zwanger zijn” komen steunen he? :mrgreen:

Gelukkig Tierrr, toen je het zo had neergezet zag ik dat het best lomp overkwam. Gelukkig had je het niet zo opgenomen :thumbup:

Ik vind de situatie zo rot…

Natuurlijk komt jullie tijd! En jullie kindje!!

Maar het is wel even flink slikken nu… :hug:

Wat een goed nieuws KC!! :dance: :dance: :dance: geweldig meis!

Wel balen van dat bloedprikken, wat een sukkels heej :evil:

Maar geweldig die goede uitslag!!

Memmie, hoe is het met Tycho? helpt de spray?

Knientje!! fijn je te lezen :-* en de 37 weken gehaald!!! :dance: is je buik nog steeds rustig?

Lieke,

Ja jij hebt een datum! Dat lijkt me zo raar joh… ik heb gewoon geen idee wanneer onze meid komt. Doe je wel rustig aan!! :-*

Tijger, hoe is het nu met de moeheid?

Kweet niet welke heb je van matcare? (volgens mij heb je daar ook sensitieve en gewone van)

Spannend joh!