Miekje: je laat gewoon eerst Memmie & Sarah voordoen hoe het moet Daarna nog 4 meiden en dan pas mag jij :mrgreen:
Ik kletterde echt bijna van mijn stoel toen er vrijdag werd gezegd dat die arts graag een 7weekse opname wilde :shock: :shock:
Het rare is dan alleen weer, ze laten je nu gewoon naar huis gaan :think:
Ik krijg een uitnodiging om met de maatschappelijk werken en de psych te praten en dan kan je er binnen een week zitten.
Als ik het goed begrepen heb mag je in de weekenden naar huis
Memmie aan de eerste BIB begonnen! :dance: :inlove:
Mascha, hoe confronterend meis⦠:hug: En schrikken natuurlijk ook. Ik hoop wel dat het je goed doet, dat je toch snel je gezondheid vooruit ziet gaan⦠:hug: :hug: :hug: Sterkte meis! :-
Miekje, hij is weer aardig beter, geen koorts meer, alleen nog wat stilletjes en hangerig. Maar daar geniet mama wel van, want nu komt hij tegen mij aan liggen en aangezien hij dat nooit doet⦠vind ik het heerlijk!
Fijn dat je buik weer iets beter aanvoelt, althans⦠de harde buiken. Hoop dat de zeurderige pijn ook snel wegtrekt! :-
Dank je Miekje :inlove:
Masch, kan me voorstellen dat je zo schrok. 7 weken is wel lang hoor. Maar gelukkig mag je waarschijnlijk in het weekend naar huis en s avonds lekker bezoek ontvangen!
Kim, ja stiekum is dat toch wel heerlijk he, als ze dan zo lekker komen āhangenā en knuffen bij mama. :inlove: Arm schaapje.
CTS is erg vervelend heb ik inderdaad van mensen die ik ken en het ook hadden vernomen. En zoān operatie is ook best heftig. Lastig met zoān klein kindje. Ik weet helaas hoe het is om een hand/arm niet te kunnen gebruiken, ik heb ooit RSI gehad en kon mijn brood niet eens meer snijden of mijn haar wassen. Maar goed dat was maar 1 hand. Sterkte, eerst maar lekker genieten van je vakantie.
Memmie, hoeraaaaa 37 weken bereikt. Laat maar komen die baby!
Jij mag ook lang niet werken zeg. Alhoewel ik die 3 maanden niet werken een beetje oplichterij vindt. Doen ze alleen om je geen vast contract te hoeven aanbieden vermoed ik :evil:
Maar nog een half jaar met kindje thuis zitten zou ik niet zo erg vinden heel eerlijk gezegd , lekker van die kleine uk genieten en samen zijn, maar zo in mijn eentje de hele dag thuis zitten met de katten, pfoee :roll:
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent Mascha, 7 weken is best lang. Had je zelf ook nog wat in te brengen of vind je het wel best zo?
In ieder geval hoop ik dat het je helpt en dat je daarna weer gezond door het leven mag gaan, want dit is ook niet leuk. 7 weken investeren in ruil voor een gezond leven, mĆĀ©t kindje , maakt de deal al minder slecht.
Goed zo Miekje dat je het gisteren rustig aan hebt gedaan. Vandaag weer zo ! Wanneer hoor je iets over de thuiszorg eigenlijk?
Jakkie Kim, wat vervelend van je handen⦠dan heb je inderdaad in de gaten hoeveel je met je handen doet⦠heel veel sterkte ermee!! :-
Memmie, wat goed, de 37 weken bereikt!! SUPER!! En laat nu inderdaad maar komen die baby! Ben erg nieuwsgierig!!
En inderdaad, een half jaar met kindje thuis zitten is vast zomaar om! Lekker van je mannetjes genieten!!
Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent Mascha, 7 weken is niet niks⦠maar inderdaad, voor je gezondheid moet je wat over hebben natuurlijkā¦
Miekje, :-
KC, hoe is ie met jou vandaag?
En met de dames die zich alweer even niet gemeld hebben?? :naughty:
Tier, alvast succes bij de gyn morgen! :-*
Thanks, lief!! Ben erg benieuwd!!
Succes Tierrr!!! :-*
BIB!
Tierrr, suc6 bij de gyn vandaag! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Even dacht ik dat het was begonnen vannacht :shock:
Ik werd om 01.05 uur wakker met enorm harde buiken en krampen. Kon er niet van slapen, zou het dan echt??? Nouā¦nee dus! Om 2 uur was alles weer zo goed als rustig.
Slapen kon ik niet meer, dat is steeds al een ramp.
Ach, duik ik er vanmiddag tegelijk met Tycho er even in!
Spannend hoor! Krijg wel weer kriebels⦠Vanmiddag weer naar de vk.
Mascha, kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken! Gezondheid gaat boven (bijna) alles, maar dat wil niet zeggen dat het niet niets is!
Ik hoop dan ook echt (en ik heb het eerder gezegd) dat het zijn vruchten afwerpt en je eindelijk groen licht krijgt voor je kinderwens! Je hebt nu je āportie ellende met je gezondheidā meer dan genoeg gehad! :-*
Meiden, geniet van het heerlijke weer wat er weer aan zit te komen!
xxx
Jeetje memmie, daar wordt het nóg spannender van zeg⦠die harde buiken en krampen⦠:shock: Hoe was het bij de vk vanmiddag??
Hier niet zulk mooi nieuws van de gyn⦠we moeten vanaf nu echt de mediche molen inā¦
De uitslag van het zaadonderzoek was niet zo best⦠erg weinig en erg weinig bewegelijke zwemmers⦠Waarschijnlijk krijg ik straks medicatie om een eisprong op te wekken en gaan we dan dus kunstmatige inseminatie doenā¦
Dat mag alleen pas na 2 keer zaadonderzoek, en dat 2e onderzoek moet minimaal 2 maanden later zijn dan de 1e⦠dus dat gebeurt pas in augustus. Dan nog een aantal weken wachten op de uitslag en dan pas beginnen⦠eerst nog een aantal maanden wachten dusā¦
Jakkes, ik baal echtā¦
Jeetje Tier, dat is niet best nieuws⦠en wat jammer dat er dan weer zoveel tijd overheen gaatā¦
Hoe reageerde je vriend erop?
Ik hoop echt dat ondanks de hele medische molen waar je niet op zit te wachten, dat je toch snel zwanger mag worden van zoān klein wondertje! :hug: :hug: :hug:
Tierrr :hug: Jeetje, daās wel ff een hele domperā¦
Balen dat het zo lang moet duren allemaal.
Net als Kim hoop ik dat wanneer alles in werking is gezet, jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan!
Het is zeker ook een hele schok voor je man⦠hoe is hij eronder?
Sterkte samen! :-*
Mijn man is nog op zijn werk⦠hij weet het al wel, maar hoe hij zich eronder voelt weet ik niet precies⦠maar hij zal er goed van balen, hij wil zo graagā¦
Stom trouwens dat ik niet heb gevraagd hoeveel zaadcellen hij precies had⦠:wall:
Oh, en Jane, voor het lijstje; ik ben inmiddels 24ā¦
Hoe gaat ie met jou? Je NOD is al bijnaā¦
Jeetje Tierr, dat is geen nieuws waar je op gehoopt had, wat vervelend .
Wat een geduld moeten jullie nu hebben zeg, eerst wĆĀ©ĆĀ©r 2 maanden wachten. Ik hoop dat het allemaal heel snel gaat lukken :hug:
Is de kans dat het via de ānormaleā weg gaat lukken echt helemaal verkeken nu?
Memmie, spannend! Bijna precies op de 37 weken grens geboren. Zijn jullie nu eigenlijk al helemaal uit de namen?
Miekje, heb je nog rustig aan gedaan gisteren ?
Miekje⦠wel rustig aan jij hoor!! :shock:
Kan het zelf ook altijd heel goed tegen anderen zeggen :mrgreen:
Maar echt, laat anderen dingen voor je doen!
Tierrr⦠wat jammer dat de uitslag niet zo best was.
En balen dat je nu sowieso tot augustus moet wachten voordat er stappen ondernomen kunnen worden. Hopelijk hebben jullie dmv de KI snel een mooi resultaat :-*
Memmie⦠een BIB!! :dance:
Jeetje, gaat hard zeg.
En KC, helaas dus nog niet van het bloedverlies af :hug:
Hier net terug van de vk. Alles was in orde.
Waarschijnlijk een tekort aan magnesium waardoor ik iedere nacht wel een keer wakker ben van de kramp, maar ach⦠als dat alles is
We hadden een babykamer besteld en ze zouden nabellen wanneer ze hem konden leveren. Week 36! Nou mooi niet. Wilde hem net ergens anders gaan bestellen (had gelukkig nog een website gevonden van een winkel waar ze hetzelfde kamertje verkochten) toen belden ze dat het toch in week 31 kon. Ik loop gelijk met de kalenderweken, dus dat is dan ook week 31 van mijn zwangerschap. We hebben dan bovendien een week vrij. Op die andere site was de kamer goedkoper, dus we hebben ook nog even wat extra korting kunnen regelen. Heerlijk zoān onderhandelaar aan mijn zij :lol:
En weer een zorg minder, want ik had echt geen zin om me er weer in te verdiepen⦠Dus nu kamertje en kinderwagen besteld :dance:
Memmie:
De 37 weken gehaald!!! ( maar even tussen haakjes (ben een beetje blond) wat is BIB) Was zeker wel een beetje schrikken toen je 's nachts zoān last kreeg ??
Of mag het van jou wel komen ??
Lijkt me wel heerlijk om zo lang thuis te zijn met je kleine hummeltje na de geboorte, maar dan ga je misschien ook weer meer tegen het werken opkijkenā¦
Tierrr:
Balen van het zaad en de tijd die je nu voorbij moet laten gaanā¦
Toch hopen op een klein kansje dat er in de tussen tijd 1 zwemmertje wel snel en levendig genoeg is⦠:hug: :hug:
Miekje:
Wel rustig aan gedaan ??
Sproetje:
Kan je niks innemen voor een tekort aan magnesium ?
Wat raar dat het nu wel snel kon met bestellen⦠week 31 heb je het ook nog op tijd⦠Een onderhandelaar is altijd makkelijk⦠(kan mijn moeder ook zo goed, dus die neem ik mee als ik ga bestellen hihihi)
KC:
Hoe is ie nu met jou ??
Nog steeds kleine beetjes bloedverlies?
Mascha:
Ik snap dat je bijna van je stoel viel toen dat mede gedeeld werd. 7 weken is lang hoor, maar gelukkig mag je 's avonds bezoek ontvangen en in de weekenden naar huis. Dat ook maar hopen dat je daarna weer helemaal gezond bent en dan ook weer voor een kindje mag gaan :hug: :hug:
Kim:
Balen dat je zoveel pijn hebt in je handen. Je hebt ze toch overal bij nodig. Maar inderdaad zou ik eerst van mijn vakantie gaan genieten en daarna verder kijken en overleggen. Met een kleintje is een operatie toch niet handig⦠:hug: :hug:
Voor alle andere meiden een dikke knuffel :hug:
Hier gaat het zijn gangetje, nog geen verschijnselen. Ben alleen ontzettend moeā¦
Tijgertje, dat zijn termen die ze hier gebruiken om de meiden op de hoogte te houden:
BIB = Baby In buik
BIA = Baby In Aantocht
BUB = Baby Uit Buik
Je BIB-t vanaf 37 weken, dan mag je in principe legaal (thuis) bevallen.
En jah, het had van mij vannacht wel door mogen zetten! Ben erg nieuwsgierig naar ons kleine mannetje in mijn buik en ben heel eerlijk gezegd de zwangerschap ok wel een beetje zat :oops: (ik weet dat het gevaarlijk is om te zeggen en wil niemand hiermee voor zijn/haar hoofd stoten, maar zo denk ik erover/voel ik meā¦)
Moet wel zeggen dat ik het wel ff flink spannend vond! Begon wel ff goed te kriebelen!
Vandaag weer bij de vk geweest. Alles was goed! De kleine is alleen nog steeds niet ingedaald⦠Mochten mijn vliezen breken dan moet ik gaan liggen en ten alle tijden bellen.
Ach, met 37 weken geboren worden is toch prima. Vind ik althans :shifty: Persoonlijk vind ik 40 weken zeker geen must :silenced:, in ieder geval niet voor mezelf.
Fijn in ieder geval dat het goed was bij de vk. Betekent het nog niet indalen dat hij nog wel een tijdje op zich zal laten wachten?
Wat een gedoe Sproetje met het kamertje. Gelukkig kan het nog wel op tijd geregeld worden. Heb je plaatjes voor ons van de spulletjes die je besteld hebt? En moet je pillen voor dat magnesiumtekort slikken?
Hoi Tijgertje, lang niet gezien. Geen nieuws is ook goed nieuwd zullen we maar denken.
De vk wilde liever dat als ik het niet echt nodig had, ik er niks tegen nam. Magnesium zit ook in de femme natal pillen die ik slik en je kunt er ook te veel van binnen krijgen. Het is ook nog maar 1 keer echt heel heftig geweest en verder val ik steeds wel vrij snel in slaap. Ik laat het dus maar even zo.
Memmie, het wordt ook warmer binnenkort (hopelijk in ieder geval tot 17 juli, maar dat is even offtopic :mrgreen: ) dus kan me best voorstellen dat het van jou voor die tijd mag gebeuren.
KC, het is een neutraal kamertje. Zal zo wel even een plaatje erbij zoeken.