*** Oktoberstoppers #12 ***

De babydump in Almere, Sproetje! :mrgreen:

(en ik heb geen ervaring met aerosleep…) :smiley:

Oh ja… vaste stalker… jullie zijn zo’n leuk groepje… het is als een soap, je wilt weten hoe het verder gaat…

Ik hoop dat degenen die nog niet zwanger zijn echt heeeel snel een positieve test in handen mogen hebben!

En ik ben blij dat het met KC zo goed gaat met het hematoom en dat het bij Miekje weg is.

En Sproetje en Memmie hebben zo’n mooie buik!

En Mascha… daar heb ik het zoooo mee te doen… :frowning: :hug: :hug: :hug:

En dan Tierrr met haar rijexamen… :dance:

En mijn grote lieverd Heske… die MOET ik wel volgen natuurlijk… :oops: :inlove:

En de rest van de meiden… (even lief natuurlijk)… allemaal zo spannend, dus volg ik ook…

Dus… jullie zijn nog niet van me af… sorry! :mrgreen:

Ik ga nu snel naar Utrecht, lekker shoppen met een paar KoK meiden!

Fijne dag meiden! :-*

@Kim3e wrote:

Dus… jullie zijn nog niet van me af… sorry! :mrgreen:

Ik ga nu snel naar Utrecht, lekker shoppen met een paar KoK meiden!

Fijne dag meiden! :-
"

Haha, heel goed!! Blijf maar lekker stalken hoor!! Gezellig!! :mrgreen:

Veel plezier vandaag!!

Mascha, jeetje zeg, wat heftig…, ik schrik ervan… hoe voel je je nu? :hug:

Miekje, wat vevelend die pijn… hoop dat t eenmalig was…

Voor de rest even een :- , ik moet nu nodig wat nuttigs gaan doen… vanavond komt mijn schoonfamilie voor mijn verjaardag en morgen mijn eigen familie en daarna moeten we naar mijn schoonfamilie voor vaderdag. En misschien hebben we vannacht ook nog loges! Erg leuk, maar wel druk! :slight_smile:

Mascha meissie… :frowning: wat heb jij toch een pech. Heftig hoor! Ik hoop echt zo dat je na de 7 intensieve weken helemaal bent opgeknapt :pray:

Heel veel sterkte toegewenst! :hug: :-

Lieke, wat lijkt me dat vreemd dat je al weet wanneer je gaat bevallen. Fijn dat je er zelf vrede mee hebt. Kan me echt voorstellen dat je de dag(en) ervoor én de dag zelf super zenuwachtig bent!

Fijn dat het tussen je hub en jij steeds beter gaat!

Miekje en Sproetje, lastig he?! Kramp…AUW! Ik heb ook steeds kramp en op de vreemste plaatsen :shock: Weet soms niet waar ik het dan zoeken moet, pffff! Ga je tegen strekken, schiet het weer in een andere spier… :o AUW!

Sproetje, veel plezier met het kopen/bestellen van de babykamer! Leuk! :dance:

Ik heb geen ervaring met de Aerosleep, maar heb wel gehoord/gelezen dat het eigenlijk overbodig is… (weet het dus niet zeker!) Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat baby’s die aan wiegendood sterven, iets in de hersentjes missen of iets dergelijks. Het kan in dat geval niet voorkomen worden. (maar nogmaals, heb het gehoord/gelezen dus weet het niet zeker!)

Kim3, jij mag blijven stalken hoor! 'k Vind je altijd erg gezellig! Heel meegaand met iedereen. Blijf onze saop maar volgen :wink: Veel plezier in Utrecht!

Tierrr, een druk weekend voor jou! Heel veel plezier tegewenst!

Hoe is 't met de rest van de meiden???

Iedereen een fijn weekend toegewenst! :-

ps Sarah, we mogen bijna BIB-en :dance: Gaat nu wel erg snel, vind je niet?!

Trouwens, Tierrr is mijn buddy :thumbup: , zij houdt jullie op de hoogte van mijn bevalling!

Ik ben zooooo benieuwd wanneer je gaat bevallen memmie… nog 23 dagen te gaan, zegt je banner… raar idee zeker?? :slight_smile:

Even een egoberichtje. Gisteravond de hele avond met Jor in het ziekenhuis gezeten. De krampen begonnen gistermorgen weer en werden in de middag eigenlijk alleen maar regelmatiger. Jorik was het zat en heeft gebeld, pap is gekomen om op de kids te passen en ik kreeg op mijn kop waarom ik pas na een paar dagen belde. (omdat ik er al een paar dagen weer last van had, maar voornl. s nachts)

Dus een uur aan het CTG. En ja daar waren idd regelmatige finke hardebuiken op te zien. Dus vk weer een inwendige echo gemaakt. Haalde meteen de gyn erbij.

Bleek dat ik nu 3 mm boven de grens zit

Dat had ik niet verwacht. (kindje lag trouwens diep, met hoofdje tegen de baarmoedermond aan, gelukkig deed zij het het hele ctg hartstikke goed)

Ik had niet eens verwacht dat het ctg iets zou registreren, omdat de harde buiken in de auto al minder werden en ik tijdens het CTG het allemaal wel redelijk vond.

Ik mocht alleen naar huis op voorwaarde dat ik niets meer zou doen heb voor vannacht een slaappil meegekregen (wouw eindelijk een nacht normaal geslapen! Ben maar 3x wakker geweest!!) en mijn buik is nu redelijk rustig. Ik moet vandaag terug voor een CTG en echo, tenzij mijn buik rustig is. En dat is hij nu, dus ik hoop dat het zo blijft.

Bah was toch wel schrikken hoor, 29 weken is veel te vroeg, die meid moet blijven zitten!

De gyn stelde voor om voorlopig echt thuiszorg in te schakelen.

Ik schrok daar van. Zie dat helemaal niet zitten, een vreemde in mijn huis. Ik wil zelf voor mijn kindjes zorgen!

Ze hebben overigens meteen mijn urine gecontroleerd, maar de blaasontsteking is echt weg na de kuur van van de week, ik heb alleen dat schimmeltje en daar heb ik medicatie voor.

Nou ja dat was het hele verhaal. We waren pas half elf thuis. Mijn ouders gaan volgende week 3 weken naar Italie, en nu zien ze dat niet meer zitten. geen sprake van, die mensen gaan mooi wel. En die meid van mij blijft gewoon zitten :snooty: Maar de volgende keer wacht ik niet meer zo lang en trek ik meteen aan de bel, ben echt geschrokken!

Hoop dat mijn buik rustig blijft. De nacht slaap heeft mij wel echt goed gedaan.

Sorry voor het ego verhaal hoor!

:naughty: Niks ego verhaal!

Miekje…NU RUSTIG AAN DOEN HOOR!!! 29w is idd veel te vroeg!

Jeetje, kan me voorstellen dat je goed bent geschrokken :hug:

Ik hoop van harte dat je buik vandaag (en de overige 8-10 weken) rustig blijft. Kan me van jouw ouders wel voorstellen dat ze het niet zien zitten…

Mijn ouders zaten ook niet lekker in het buitenland toen ik in verwachting was van Tycho. Dit jaar gaan ze dan ook niet :eh:

Die kleine meid MOET gewoon lekker RUSTIG blijven zitten, iig tot wanneer jouw ouders terug zijn (liefst nog langer)!

Meis, denk om jezelf en aan die kleine meid in je buik en houd je rustig! :-*

Thanx Memmie :-*

Ik doe rustig aan hoor en ben echt niet van plan om eerder te gaan bevallen dan mag :snooty:

Hoe is het met jou?

Kim, wat onwijs grappig zeg :mrgreen:

Oh jammer dat ik jou niet ook heb gezien! Als we elkaar hadden “aangekeken” denk ik dat we het wel hadden geweten. (ik heb ook een foto van jou gezien en van je kids natuurlijk :inlove: of waren die er niet bij?)

Miekje, ik zit hier letterlijk met het kippenvel op mijn armen van jouw verhaal, en dan nog sorry zeggen ook! :snooty: :naughty: Ben je nu betoeterd! :snooty:

Meis… pfff, heftig zeg! Ga alsjeblieft heeeel rustig aan doen lieverd, we willen dat je meisje nog heel lang veilig in je buik blijft tot ze groot genoeg is om erbij te komen! :inlove:

En ja, ik ken het, het overleveren aan een vreemde in huis, maar ik denk toch echt wel dat het nodig is hoor… Probeer het te accepteren, hoe moeilijk het ook is, het is maar tijdelijk! :hug:

Als ik iets kan doen voor je, dan wil ik je met alle liefde komen helpen!

En vraag dan ook gewoon hoor, niet te bescheiden doen! :mrgreen:

En ik had mijn hele gezin bij me ja, dus ik denk dat je ons wel herkend had (al was het de meiden, zoals ik ook jouw kinderen dacht te herkennen in de flits)!

Overigens vond ik wel dat je er moe uitzag… :shifty: :hug: :hug: :hug:

Dikke knuffel voor jou! :hug:

Memmie, bijna bibben, wow, je bent er bijna! :dance: Stoer zeg! :inlove:

@Kim3e wrote:

Als ik iets kan doen voor je, dan wil ik je met alle liefde komen helpen!

En vraag dan ook gewoon hoor, niet te bescheiden doen! :mrgreen:

als het nodig is komen we gewoon om beurten naar je toe hoor lieverd!! :-* :hug: :hug:

Middag meiden,

Hier weer terug van bezoek aan paps, dus ga nu even reageren. Ik hoop dat ik niemand vergeet.

Eerst Miekje:

Het is geen ego-bericht !!!

Die kleine meid moet het volhouden en jij moet echt rustig aan gaan doen!!! Desnoods komen we je gewoon helpen…

Een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Dan Mascha:

Een hele dikke knuffel :hug: 7 weken is niet niks. Ik zou het denk ik niet aan kunnen…

Lieke:

Het is toch vrij logisch dat je de dag voor en de dag van de ks zenuwachtig bent. Je leeft er toch naar toe en je weet dat het op die dag en dat tijdstip gaat gebeuren… :hug:

Sproetje:

Is het gelukt met het bestellen van de kinderkamer??

Moet je er lang op wachten?? ( ik vind bij sommige winkels dat er zo’n lange wachttijd is als je iets besteld)

Tierrr:

Gezellig en druk weekend achter de rug ??

Memmie:

Hoe voel je je nu ??

De dagen dat je thuis mag bevallen schieten nu echt heel hard op …

Kim :

Gewoon blijven stalken en blijven schrijven hoor. Het is wel gezellig met al die meiden. En wat maakt het uit of er 1 meer mee schrijft…

KC , Muuske , Jane (en de nadere meiden die ik vergeet)

Hoe is nu met jullie ???

Voor iedereen een dikke knuffel :hug: :hug: !!!

Het wordt een spannend weekje hier. Nod komt er aan over een week, maar ik ben bang dat ie eerder komt. Mijn vriend denkt dat ie deze maand wel raak heeft geschoten, maar ik durf er nog niks van te denken…

Lieve Miekje, wat een eng bericht :frowning: Zorg goed voor jezelf en je kleine meisje hoor. Je lichaam trekt echt aan de noodrem en die kleine moet nog wel even blijven zitten. Ik kan me voorstellen dat het erg rot is dat je zelf zo weinig kunt en pijn hebt en de zorg voor Emma en Wouter voor een groot deel aan anderen moet overlaten, maar als je nu al bevalt is het voor hen en voor jezelf en vooral de baby alleen maar erger.

Wees maar lekker de rustige op de bank zittende knuffelmama voor die 2 scheetjes van je en laat de rest maar aan anderen over hoor, hoe moeilijk dat nog is, en laat je maar lekker verwennen :hug: :hug: :-* :-

Memmie, inderdaad nog maar een paar dagen voor je thuis mag bevallen!

Mascha, ik zag je wel :wink: :-

En dan nog even over mezelf. Ik was gisteren erg positief gestemd, ik ben helemaal geen bloed verloren, dus ik zat al :dance: weg hematoom?

Maar vandaag ben ik het aan het inhalen geloof ik, toch wel een beetje jammer.

Oh wat een stel schatten zijn jullie!!! SMAK dank voor jullie lieve woorden. Is echt fijn :inlove:

KC verlies je nog veel bloed of valt het mee? Wanneer mag je weer op controle? Hoe voel je je verder? Je werkt toch nog niet? :naughty:

Heeft iemand nog wat van Sarah gehoord??

Tijger, ik duim heel hard voor je mee meis en hoop dat je vriend gelijk heeft :pray:

Kim :-*

Ja ben ook de laatste tijd echt ontzettend moe. Maar dat komt door al die kuren vertelde de uroloog en gyn. Kan er weinig aan doen verder, want ijzer is prima. Hoe gaat het met jou?

Helpt dit voldoende of denk je dat er een operatie gaat komen?

Oh Memmie, wat spannend zeg…echt aftellen nu… :shifty:

:thumbup: dat Tierrr ons op de hoogte gaat houden. Denk erom, niet vergeten hoor!! :mrgreen:

Hoe is het met de rest van de meiden? Er komt idd een heel spannende week aan met een aantal NOD’s. Ga heeeeeeeeel hard duimen het is nu echt tijd voor positieve testen hier :pray:

@Miekje wrote:

Oh wat een stel schatten zijn jullie!!! SMAK dank voor jullie lieve woorden. Is echt fijn :inlove:

Maar we zijn in staat het niet bij woorden te laten maar ook de daden te verrichten hoor! :mrgreen: :hug:

En of ik zonder operatie kan... ben bang van niet, maar probeer het zo veel mogelijk uit te stellen... Kan er nu niets mee met Casper. Ik wacht wel tot hij misschien loopt of zo... Wat moet ik ermee als ik 2 x 3 weken mijn kind niet kan tillen! :shifty: :silenced: Dusseh...

Heb jij je vandaag wel rustig gehouden??? :naughty: :-*

Valt wel mee Miekje, wat bruinverlies elke dag. Het is in de loop van de weken wel minder geworden. Een inlegkruisje voldoet en vaak voel ik het lopen dus trek ik een sprintje naar het toilet. Maandag de 29e moet ik weer naar de gyn, ik ben dan 15 weken. Ik denk dat ik daarna wel snel weer aan het werk ben hoor, want ik vermoed dat de gyn dit kleine beetje bloedverlies niet zo heel erg zal vinden. Ik werk nu in ieder geval nog niet. Maar begin het behoorlijk te missen. De hele dag thuis en niets doen, bleh, alleen 2 keer in de week naar de supermarkt, ik word er echt niet fitter of slimmer van. Het gebrek aan geestelijke uitdaging begint me wat op te breken. De enige reden om uit bed te komen is om mezelf en dus baby in leven te houden en de katten die eten nodig hebben :oops:

Verder gaat het wel goed, ik ben minder misselijk, hoera, maar 2 keer overgegeven afgelopen week :mrgreen: En iets minder moe geloof ik, al is dat moeilijk meetbaar als je zoveel slaapt en zo weinig doet :angel:

@Kim, ik ben helemaal niet nieuwsgierig :liar: , wat voor operatie staat je te wachten?

KC, ik hoop dat je toch voorlopig nog rustig aan mag/moet doen hoor! :angel:

Ik heb CTS (carpale tunnel syndroom ofwel beknelling van de handzenuw waardoor pijn, gevoelloosheid en krachtvermindering van/in de hand). Moet aan beiden handen geopereerd worden, maar doen ze niet tegelijk en per hand mag je volgens ervaringsdeskundigen rekenen op 3 weken niets kunnen doen. Lekker handig met een baby dus! :roll: :naughty:

Ik heb nu spalken gekregen, en dat helpt iets, maar 1 nacht geen spalken dragen en het wordt erger… dus het gaat er niet van over, dus… moet ik eigenlijk wel geopereerd worden is het oordeel van de neuroloog! Maar goed, 9 juli moet ik terug naar zh en dan zien we wel verder! De dag erop op vakantie, dus voorlopig nog even niet! :wink:

hoi Kim :mrgreen:

Miekje; rustig aan doen jij he, 29 weken is idd veel te vroeg!! :naughty:

(sorry, zat her en der beetje te lezen, ben weer weg…)

Hallooooo!

Hierrrr is 'ie dan… Mijn 1e BIB :smiley:

Vanaf vandag MAG het :dance: Hopelijk laat de kleine niet heel lang meer op zich wachten :pray: Ben zooooo nieuwsgierig… :inlove:

Kim3e, CTS is idd erg lastig…mijn moeder heeft het ook gehad. Zij is er aan geholpen en nu gaat het weer goed. Het herstel is idd lastig… je mag niet eens een doekje uitwringen dan. Lastig met een kleintje…Vervelend dat je er nog ff mee moet lopen… :-*

Miekje, goedzo :thumbup: Goed naar ons allemaal luisteren! :lol:

Kittycat, ik snap jou wel hoor! Je wereldje wordt erg klein als je thuis zit. En dan te bedenken dat ik pas vanaf januari weer aan de slag mag :shock: Mijn contract (3e nul-uren) loopt nl af als ik weer aan de slag mag (per okt.) en dan mag je 3 maanden niet worden ingezet… Ach, misschien vind ik het ook wel lekker straks met mijn 2 mannetjes thuis?!

Fijn dat de bloedingen steeds wat afnemen, evenals de misselijkheid!

Meiden, voor sommige wordt/is het spannend deze week! Mijn duimen draaien echt overuren voor positief nieuws!!! Het is nu alweer zooo lang geleden :frowning: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ENZ ENZ… :pray:

Moge meiden!!

YEAH MEMMIE!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Je eerste BIB :inlove:

En dat het nu maar snel een BUB mag worden!!!

Spannend zeg. Hoe gaat het met het buikje?

Tijd voor een 37 weken foootttooooo!!!

KC wat fijn zeg dat je zo weinig nog verliest. Nou hopen dat met de 15 weken echo alles is verdwenen. Maar dat zal vast wel.

Fijn hoor meis. Ik gun het je heel heel erg.

En dan de komende maanden alleen maar genieten!

Hier gister een rustig dagje en er vroeg ingegaan. Heb geen harde buiken gevoel meer, wel is mijn buik pijnlijk en onderrug ook. Ik voel niet mijn bm hard worden, het is een soort zeurderige pijn die er de hele tijd is. Misschien mijn darmen ofzo :think:

Kim, ik vind het echt rot voor je… Je handen gebruik je eigenlijk altijd. Voor ons is het zo “gewoon”… maar als je er pijn aan hebt dan pas krijg je in de gaten wat je er eigenlijk allemaal mee doet.

Moet je die spalken ook snachts om? Dus eigenlijk 24/7?

Ja snap het met een baby is het practisch onmogelijk zo een operatie.

:hug:

Idd als Casper straks loopt is het beter te doen. Maar dan nog 1 om 1. Poeh heftig hoor. Hele nare aandoening…

Is Casper al wat beter? of nog steeds ziekies??

Ha die Amy, leuk dat je langs kwam crossen. Ik vind je avatar (euh zo schrijf je dat volgens mij) echt cute :mrgreen:

Nee hoor ik ga mooi niet bevallen nu :snooty:

Hoe is het met alle andere meiden?