Over een tijdje zal ik de datum hier neerzetten, maar een vriendin van mij (Tante Soesa) leest hier ook mee en ik vind het lullig als zij het hier moet lezen vandaar.
Lieke, :hug:
Ik ga slapen… morgen weer vroeg op en een drukke dag… werken, rijbewijs aanvragen en 's avonds verjaardagsvisite. Trusten!!
Ja, op naar dat roze papiertje!!
En dan veel gaan rond crossen. De eerste keer dat ik alleen op pad ging had ik aan mijn vader (toen was er nog geen tomtom ) gevraagd hoe ik moest rijden. Hij uitleggen… en dan hou je schiphol aan… en dan…
Afijn, ik kon op een gegeven moment dus kiezen uit lang parkeren of kort parkeren en vervolgens stond ik op Schiphol :doh:
Al doende leert men, ha ha! :lol:
Lieke, wel een raar idee lijkt me dat om het nu al te weten.
Maar gaan ze het straks dan ook met een ruggenprik doen?
En is het dan sowieso een stuk eerder (in z’n algemeenheid bedoel ik, of men je dan minder lang laat “doorlopen”).
Tierrrrrr Gefeliciteerd!!! Helemaal super!!! :dance:
Spannend Lieke, misschien ook een beetje een opluchting voor je?
Mascha succes morgen!
Sproet , ik ga richting SF!
Miekje, hier ook veel last van maagzuur! echt héél vervelend! En we moeten nog zoooooo lang :roll:
:-*
Hè Lieke, jammer dat dat zo tegenvalt joh.
Mag je wel de zwangerschap uitlopen (ik ben niet aan het gissen naar de precieze datum hoor, maar bedoel meer of je echt bijna moet bevallen. Naja, als je er niet op wilt reageren snap ik het goed hoor)
Het komt vast allemaal goed met de keizersnede, probeer zo positief mogelijk te blijven. :-*
Sproet, ik ga snel even kijken.
Tierr, ook een ei, dat had ik helemaal gemist, dubbel feest
Ik ga nu even douchen en dan weg… Ik zal Miekje op de hoogte houden
Suc6 Mascha! :-*
Lieke :
Is er een beetje een opluchting dat je keizersnede krijgt of had je toch liever een natuurlijke bevalling gehad ???
Hoe is het nu thuis en met je hubbie???
Mascha:
Hoe is het gegaan bij de revalidatie-arts ??
Of moet je daar intern blijven ??
Memmie :
De dagen aan het aftellen wanneer je eventueel thuis zou kunnen gaan bevallen…
Mascha, hoe is het gegaan en hoe voel je je nu? :-*
Hoi meiden,
Kreeg om 6 uur dit smsje, sorry kon eerder niet op internet
“De revalidatiearts vindt t zo erg dat hij een 7 weekse opname wil. Ik krijg eerst nog een gesrek met een maatschappelijk werker en dan de opname.”
Ze is natuurlijk best heel erg geschrokken. In het weekend mag ze dan naar huis, overdag intensieve therapie en s avonds mag ze bezoek.
Lieve Mascha, het zit je ook helemaal niet mee… weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Nogmaals als er wat is mag je ALTIJD bellen dag en nacht dat weet je. Een hele dikke knuffel!
Lieke, jee meis, je weet gewoon wanneer je weer mama gaat worden!
Wat is de reden dat jullie voor een geplande keizersnede hebben gekozen? (of wil je dat liever niet vertellen)
En hoe gaat het nu met je?? :-*
Marscha een hele dikke :hug: :hug: meid…
we denken aan je!
Ik vind het niet zo erg dat het een ks wordt, al weet ik zeker dat ik de dag voor en DE dag heel zenuwachtig ben. Het is toch een operatie.
Maar het is niet zo dat ik per se via de natuurlijke weg wil bevallen.
Miekje de reden van mijn ks houd ik nog even voor mezelf. (sorry)
Als ik er aan toe ben zet ik het hier neer.
Met mij en hub gaat het steeds iets beter.
Ik heb nu nog veel last van hormonen.
De schat doet zoveel in huis en ik zit vaak alleen maar te fitten op hem.
Stom he :oops:
Miekje, was jij toevallig vanavond bij de babydump? :shifty:
Of was het iemand anders met een baby in haar buik, met een zoontje en dochter en die op jou leek? :mrgreen: En natuurlijk was er ook nog een man bij!
Jeetje Mascha, dat is heftig nieuws. Kan me voorstellen dat je er even van van de kaart bent. Knuffel :hug:
Moge meiden!!
Kim, wat grappig, wij waren nl even bij de lampenzaak daaronder. Maar niet bij de babydump geweest. Waar zag je ons?
Lieke, snap ik hoor meis. Iig een dikke knuffel. Enne de hormonen spuiten hier ook vaak mijn oren uit, zielig voor Jor, want die is altijd de l… :silenced: :oops:
KC hoest met je en met buikje?
Mascha, ben je een beetje van de schrik bekomen? Hoe gaat het nu en weet je al wanneer je dat gesprek hebt met die maatschappelijk werker?
Jee vannacht kwart voor 2 werd ik wakker van de kramp. Niet normaal gewoon. Het zat in mijn linker flank (zo noem je dat volgens mij) en trok door naar de bovenkant van mijn buik tot ongeveer 1 cm voor mijn navel. Heel raar het leek wel kuitkramp maar dan daar. Jorik heeft nog heel lief een kruik gemaakt en na een kwartiertje trok het weg. Maar wat een rotgevoel was dat zeg, deed gemeen zeer…
:shock: Kim wat maak je mooie taarten!!!
Doe je ook aan geboortetaarten??? :mrgreen:
Nee serieus, doe je dat soort dingen ook op “aanvraag”
Leuk zeg dat je zo een workshop hebt gedaan, lijkt me echt super, waar was dat als ik vragen mag? Ik zou dat ook wel willen, verveel me een hoedje…
Miekje, ik heb daar ook sinds vorige week last van.
Ben iedere nacht wel even wakker van de kramp.
Maar ik begrijp uit je berichtje dat ik mijn vriend dan wakker mag maken…?
Vanmiddag gaan we het babykamertje bestellen :dance: :dance:
Mascha, veel sterkte meis :hug:
Whaaaaaaaaaaaaahhhh je was het dus toch!!!
Ik zag jullie naar de auto toelopen terwijl wij net de auto uitstapten. Ik zag het nog net, maar wist het niet zeker (kon jullie net niet lang genoeg observeren en bestuderen :mrgreen: !). Maar ik dacht vooral de samenstelling te herkennen. Had jou en J. al eens op een foto voorbij zien komen, maar dat wist ik niet precies meer. Ik had wel onthouden dat J. een leuke man was, en dat was dit ook. En dan de leeftijden van kinderen en een zwangere mama… dat kon bijna niet missen!
En toch durfde ik niet op je af te sprinten! :shifty:
Volgende keer als ik je weer herken dan ren ik wel op je af! :lol:
Oh ja, en zwanger + babydumpwinkel is voor mij 2, maar het kon idd ook nog de lampen of beddenwinkel zijn natuurlijk! :doh:
En eh… de taarten… ik heb er pas 2 gemaakt maar ben nu bezig een “uitrusting” aan te schaffen zodat ik kan oefenen (omdat ik Caspers 1e verjaardagstaart ook wil maken)! Dus ik ben nog niet zo pro! :mrgreen:
Ik heb mijn workshops gevolgd in Literatuurwijk. Er schijnt ook iemand te zijn in Almere Buiten maar die schijnt niet zo netjes te werken. :think: Ik geloof dat door de zomerperiode “mijn” lerares geen cursus geeft, oh ik lees nu net dat ze in augustus weer begint met cursus! Ik ga nog meer workshops volgen, alleen al omdat het zoooo leuk is! :inlove:
:-*
Ow sorry meiden dat ik zoveel ruimte inneem op jullie topic, dit had ik beter kunnen pb-en naar Miekje… :shifty: :oops:
Nou, voor jullie dan allemaal een dikke :-* en een heeeel fijn weekend!!!
Je bent gewoon onze vaste stalker toch :mrgreen:
Hebben jullie het trouwens over de babydump in Beverwijk of ergens anders?
Nog iemand ervaringen met een Aerosleep? Verkooppraatje of super handig??