Staat je goed Tierrr… :dance:
Ik zal voor je duimen donderdag!
Tierrr, spannend, moet nu gewoon lukken (zowel de baby als je rijbewijs)
Buikfoto in het SF!!
Sproet voor jou is het bijna zo ver!!! Lig je er al wakker van? :mrgreen:
Nou, ik had nog geen zorgen. Maar door het gedoe met mijn proefkapsel begint er zich toch wat stress te ontwikkelen helaas.
Zaterdag zijn we nog eens naar de locatie en hebben we alles doorgenomen. Binnenkort maar even met de ceremoniemeester om tafel.
Komende zaterdag tussen de bedrijven door waarschijnlijk ook de babykamer en de kinderwagen bestellen :dance:
Ga ff richting sf!
Tierrr:
Banner staat goed hoor !!!
En ik ga heel hard voor je duimen dat het donderdag wel gaat lukken…
Ik ga afsluiten, spullen opruimen met mijn mannetje, naar huis, hond uitlaten en naar bed…
Morgen om 5.45 uur gaat de wekker weer :eh:
Fijne nacht meiden :-*
Tierrr, HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag! Mooi cadeautje hoor! Ik hoop dat ie goed is benut deze keer. Spannend weer
Miekje, wat een prachtig buikje heb je :inlove: Enneuh…die plop-navel mis ik bij jou niet hoor! Mooi zat zo!
'k Vind het maar gek voelen zo’n navel die helemaal naar voren uitrsteekt :shock:
KC, Wat een prachtige echo foto’s :inlove: En wat super dat er zo op het eerste gezicht geen hematoom te zien was :dance:
Heske, wat balen van Sterre haar oogje… Ik hoop dat het meevalt en dat het snel weer over is :hug: Jullie vakantie MOET gewoon doorgaan!
Allemachtig hee, 7 kruisjes achter elkaar....
JANE :shock: You go girl! Jij liever dan mij, :lol:
Ik hoop dat ie nu goed is benut! Kan bijna niet missen... :pray:
Spannend Tijgertje... Ik hoop voor je dat het idd innestellingspijntjes zijn :pray:
Miek, wat vervelend dat je zo'n ontzettende pijn aan je bekken hebt :hug:
Helaas herken ik het maar al te goed :(
Mooi bescheiden buikje heb je (nog) :inlove:
Gistermiddag een hele slechte middag gehad, met heeel veeel harde buiken en menstruatiegevoel. Vandaag was echt een #*$ dag! moest om 10 uur mijn huis uit omdat er kijkers voor ons huis kwamen. Na een uur nog niets gehoord... dus 1,5 uur gelopen (lees: gewaggeld) en ik was echt KAPOT! Ik kon echt niets meer... Alleen maar huilen. Eikels waren vergeten te bellen om te zeggen dat de bezichtiging over was :twisted:
Ben tegelijk met Tycho naar bed gegaan... (gelukkig is Tych op het moment erg lief :inlove: scheelt enorm, een 'meewerkende' peuter! )
Manlief is weer echt een topperrrr :inlove: (meer dan) full-time baan en dan ook nog thuis de hele boel overnemen omdat ik werkelijk niets meer kon.... zo'n pijn!
Morgen gelukkig naar de vk, ben benieuwd! Ik hoop zo dat 'ie goed ligt en is ingedaald :pray:
En dat de pijnklachten in mijn schaambeen en vagina daarmee te maken heeft...is het toch nog ergens 'goed' voor!
Mijn moeder gaat mee, Merijn is een nacht weg voor zijn werk :roll:
Ze heeft nog nooit 'live' een echo meegemaakt en kijkt er erg naar uit! Schatje! Ze heeft alle kleertjes voor me gewassen en gestreken, dus die kunnen morgen de kast in.
:dance: En dan is alles wel zo'n beetje klaar! :dance:
Moet alleen nog de bedjes (wiegje en ledikantje) opmaken en de vluchtkoffer inpakken en dan ben ik er MEER DAN klaar voor! Nou ja... wil wel graag thuis bevallen, dus dan nog maar ff 6 dagen wachten totdat het MAG.
Zooo, dat was ff mijn klaaglied... :oops: (ik weet dat er meiden zijn die graag hadden willen ruilen, maar ik wens jullie dan toch liever een pijnloze zwangerschap toe!)
voor iedereen een dikke :-*
Sproetje, jullie datum komt ook snel dichterbij :dance:
Jammer dat je toch enige stress voelt over je kapsel… Het is jouw dag, dus laat je horen meis!!!
Leuk, babyinkopen doen zaterdag!
Ik ga woensdag naar mijn vriendin die de make-up doet. Kan ik gelijk haar oordeel even vragen. En anders ga ik denk ik toch opnieuw langs. Dan maar 30 euro betalen (opnieuw), maar hopelijk dan wel met een beter gevoel daar de deur uit…
Heb trouwens ook even spam geplaatst.
Tijgertje, wat vroeg!! :shock:
Snap ik Sproetje, gaat helemaal goed komen :-*
Tijger weltrusten
Memmie, fijn dat alles zo goed als klaar is… Zou zo maar eens kunnen gebeuren! SPannend!
Jullie zijn helemaal uit de naam? Mag ik hem ook gebruiken? hihi HELP weet het echt niet :roll:
Heej miek fijn je weer te lezen! :-
mooie buik hoor! :inlove: :-
Allemachtig hee, 7 kruisjes achter elkaar....
uhm ja weet niet wat me bezielde afgelopen week :mrgreen: :oops:
mannetje vond het helemaaaal niet erg! :mrgreen:
spannend sproet!! :inlove:
gaat vast een hele mooie dag worden!
Memmie ik hoop het ook meis! :pray: :-* naar van al die klachten ! :hug:
tijgertje :zzz:
Wow sproet ik was het even vergeten maar had jou mooi bescheiden buikje ook gezien!! :inlove: :inlove: :-*
Mogeeeeeee
Tierrr, nogmaals van harte gefeliciteerd :thumbup: :mrgreen:
KC SUPER MEIS :inlove: :dance: :dance: :dance:
Wat een prachtige echo zeg… echt wouw. En over 2 weken hoor je lekker dat dat rot ding weg is :dance:
Heske, hoe gaat het nu met je kleine meisje en haar oogje? :hug:
Mem, wat spannend zeg…het komt steeds meer dichterbij. zucht strakkies mogen we je mooie zoon aanschouwen ipv die prachtige buikfoto’s. Wel balen gister dat ze “vergaten” te bellen :wall: :x Hoe gaat het nu met je bekken?
Jane, hihihi 7x, nou dat moet een gelukkig man zijn! :mrgreen: Op naar een moooooooooie test :thumbup:
Miek, fijn je weer te lezen. Dikke :-* voor jou. Je hebt een prachtig buikje!!
Tijger, jeeeeeeeee :o wat gaat jouw wekker vroeg! Heb je een beetje kunnen uitrusten, zo te lezen was het gister een druk dagje.
Alle andere meiden dikke :-* sorry voor de korte reacties! Vanavond of vanmiddag kom ik uitgebreider, dat beloof ik.
p.s. Muppet heb jij misschien goed nieuws???
Sproet, wat een mooi buikje! Je gaat het echt al goed zien! :inlove:
Heb je al een oplossing voor je haar?
Enneh… show je de uitnodiging een x
Jeee Jane, jij hebt het druk gehad vorige week
Tierr, mooi verjaardagscadeau een ei :lol: Van kleine dingen kun je al gelukkig worden blijkt maar weer eens.
Nog maar een maand Sproet, aftelluuuh…
Wat vervelend dat ze je niet gebeld hebben Memmie :evil: Een hoogzwangere vrouw onnodig op straat laten lopen, wat bezield ze :roll:
Heske, hoe is het met jou en met Sterres oogje?
Memmie:
Wat naar van die mensen dat ze je niet even gebeld hebben…
Dan was je een hoop ellende bespaard gebleven.
Gelukkig heb je daarna nog even kunnen rusten met Tycho…
Miekje:
Ja ik heb wel een beetje kunnen rusten.
Mijn wekker gaat zo vroeg omdat ik om 7.00 uur op het werk moet zijn, maar moet eerst even douchen, ontbijten, hond uitlaten voordat ik werkelijk de deur uit kan. Vanmorgen was ik ook te laat op het werk :oops: omdat ik mijn bedje niet uit kon komen.
Heb de hele dag met een rare zeurderige pijn in mijn buik gelopen en werd zo rond een uur of 16.00 ook weer heel erg misselijk. Ben dus maar even op bed gaan liggen tot manlief thuis kwam.
Heb vanmiddag nog wel 2 leuke slabbetjes en een spuugdoekje van Winnie the Pooh gekocht bij het Kruidvat…
Nu ga ik even rustig op de liggen en naar GTST kijken…
Kom straks nog wel even koekeloeren…
Hai meiden,
Ik lees en leef wel met jullie mee hoor! Ik laat alleen niet zo veel van me horen omdat ik niets te melden heb…
Weer ongi geworden helaas. Geen enkele reden om te denken dat er iets mis is, dus we gaan er nog steeds vanuit dat het bij ons gewoon wat langer duurt. Als het dit keer nog niet gelukt zou zijn, mochten we langs komen van de huisarts om verder te gaan kijken, heb ik een tijdje terug met hem afgesproken. Maar lief en ik hebben besloten toch nog één poging te wagen voor we eventueel bij hem langsgaan…
:-* aan jullie allemaal!
Sorry meiden, ik zou komen kletsen, maar had ouderavond trots :inlove: en al veel te veel gedaan, dus was kapot en ben gaan liggen. Zo eerst naar de vk en dan kom ik vanmiddag posten.
Oh Muppet :hug: balen van de ongi… Ik hoop heel erg dat een afspraak bij de ha niet nodig is en dat het deze ronde raak zal zijn. :-*
Heske, hoe is het met Sterre haar oogje??
Hier gisteren ook alleen maar thuis geweest om te slapen. Cursus gehad in Amsterdam, toen met vriendlief een hapje gegeten en hij naar les en ik naar Ikea, daarna bij een vriendin langs geweest en samen weer naar huis. Dus lag laat in mijn bedje.
Vandaag een vrije dag, maar die is ook al helemaal volgepland.
Dingetjes uitzoeken voor de bruiloft, pak ophalen van mijn aanstaande :inlove: en dan dus proef make-up.
En het huis op orde maken. Morgen om 08.00 uur komt de kraamhulp kennis maken :shock: