Hoi meiden, ik kom nog even snel zwaaien, we gaan zo richting Schiphol! Helaas wat later dan verwacht, want onze vlucht heeft vertraging :wall: Maar goed, mag de pret niet drukken, we hebben er zin in! :dance:
Na de vakantie gaat mijn kleine apie ‘onder het mes’ voor haar oogje . Vrijdag 3 juli gesprek met de anaestesist, en 6 juli operatie. Is op zich een kleine ingreep, maar wel onder narcose… :shifty: Maar goed, even niet aan denken, het komt allemaal wel goed, en we gaan nu eerst van onze vakantie genieten… 8)
Tot over 2 weken!!
xHeske
Meis, een hele fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan!
Ik op Grieks geluk!
Jammer van Sterre d’r oogje, maar zo komt ze er wel vanaf! Nu maar ff niet aan denken…eerst lekker vakantie vieren! :-*
Balen van de vertraging…
Hier alles ok (na een paar ellendige dagen…)!
Controles gisteren waren prima (ietwat eiwit in de urine, maar dat was niet ernstig) EN… de beeb ligt goed!!! :dance: Hij is nog niet ingedaald, dus zou kunnen draaien theoretisch gezien, maar de vk verwacht dat eigenlijk niet meer. Ook omdat hij nu al 2 weken zo ligt.
Nog ruim 4 dagen en dan MAG ik thuis bevallen!!!
Sproetje, druk druk druk! Denk je wel om jezelf?!
Ik hoop dat je proef make-up goed gaat!
Miekje, rustig aan jij! :naughty: Maar fijn dat je zo hebt genoten op de ouderavond!
Muppet…balen! Ik hoop dat de volgende ronde jullie ronde is en dat je niet naar de ha hoeft!
Tijgertje…spannend! Mijn duimen draaien!
Ik ga ff bij slapen
Doei doei! :-*
Hee lieve meiden!!
Muppet, balen van je ongi zeg… :hug:
Sproet, jeetje, drukke tijd voor je zeg… maar gelukkig wel veel leuke dingen… geniet er van!!
Heske, balen dat Sterre onder het mes moet, maar dat komt vast goed joh!! Eerst maar even genieten van jullie welverdiende vakantie en met zijn 4tjes terugkomen!! Hoe lang gingen jullie ook al weer?
Memmie, goed nieuws dus, helemaal super!! :-*
Ik moet morgen weer afrijden… brrr… :silenced:
Hoi meiden!
Bij de vk was het wel ok.
BMM is wel geslonken met 1.5 cm, maar dat was nog ok en binnen de grens, alleen aan de binnenkant staat hij een beetje open.
Ik vertelde haar dat ik steeds zo een druk van onder heb, echt op mijn bmm dus ze wilde toch even kijken, en je ziet echt een trechtertje van vocht. Goed in de gaten houden (gaan we weer zucht) en over 2 weken gaat een speciale echoscopiste weer een vaginale echo maken. Verder extra controle en bij harde buiken moet ik nu langs komen. Buik is gelukkig al 2 dagen weer rustig, kuur is afgelopen dus doet goed zijn werk :thumbup: Ik maak me er verder ook geen zorgen over hoor.
Even opscheppen
Oh ja ouderavond.
Emma is pas sinds februari op school, maar ze hebben haar toch mee laten toetsen (CITO) dat doen ze normaal in groep 1 Em zit in 0.
Scoort ze op alles het hoogst op 1 punt na!! Leeftijd van 5 ipv net 4.
Na de zomer gaan ze haar weer toetsen en dan willen ze eigenlijk groep 2 werk gaan geven, zodat ze straks groep 2 over kan slaan.
Mama is zo trots :inlove:
Ik vind het gewoon heel leuk om te horen, en ze heeft het zo naar haar zin, maar het gaat mij om het emotionele aspect. Als ze er sociaal en emotioneel aan toe is, mag ze van mij een klas overslaan. Anders niet Het moet ook leuk blijven voor die kleine meid.
Gelukkig waren zowel de juf als de intern begeleider het daar helemaal mee eens.
Ik ga even lezen hoor, monument
Wat goed van Em, Miekje!! Jeetje, ik kan me voorstellen dat je zo trots bent als een pauw!! :thumbup:
Wel balen van dat gedonder met vocht enzo, maar in elk geval een fijn idee dat ze je goed in de gaten houden, lijkt me. Ik hoop dat je klachten wegblijven!! :-*
Heske, je leest het niet meer, maar natuurlijk heel veel plezier! Ik hoop op een hele fijne en vooral vruchtbare vakantie voor jullie.
Hoop ook dat Sterre niet te veel last van haar oogje krijgt. Vervelend die operatie, maar zo te lezen wel echt nodig… maar nu eerst GENIETEN!!!
Tierrr, oeh spannend morgen weer afrijden. Hoe laat moet je? en hoe gaat het verder met je? Wat een prachtig cadeau he, een ei op je verjaardag. Ben vreselijk aan het :thumbup: :thumbdown: voor je! :-
Tijger hoe was je dag? Je zal wel moe zijn! Hoe is het nu met je buik? Ik vind het toch wel naar/raar hoor die buikpijn. Misschien zou je nog een x moeten bellen dat je er zo een last van hebt.
Leuk he al die pooh dingetjes :inlove:
KC hoe is het meis?
Sproet, oh heerlijk al die dagen van voorbereiding. Proefmake-up kapsel, laat je maar lekker in de watten leggen.
Spannend de kraamzorg! Laat je weten hoe het was?
Jeeee Mem, wat gaat het snel nu! Ben erg nieuwsgierig wanneer meneertje komt! En wat super dat hij nu goed ligt! Indalen kan ook pas tijdens de bevalling dus daar zou ik me niet druk om maken. Hij heeft iig de goede houding nu gevonden :thumbup: :inlove:
:shifty: wie gaat ons hier op de hoogte houden van jouw bevalling??
Hoe is het met alle andere meiden?
Miek heb jij ook zo een last van maagzuur?
Mascha en Jane, hoe gaat het met jullie meiden? :-
KNIEEENNNTJJJJEEEEE!!! Waar ben je en hoe gaat het met je buik? Mogen we nog een foto? Strakkies is het de laatste!!
Tierrr ja ik had zelf wel het gevoel dat dat gerommel beneden voor wat irritatie zorgde. Logisch ook. Ik maak me er niet druk om, als ik het niet vertrouw trek ik gewoon aan de bel. Ik heb zelf het gevoel dat ik best nog wel eens overtijd kan gaan :mrgreen:
Hope, met jou ook alles goed?
Lieke, hoe gaat het nu met jou? Is alles wat rustiger in je koppie?
Hoe is het met je bekken?
Tierrr:
Spannend morgen, ben je al een beetje zenuwachtig ??
Je gaat nu voor de staat afrijden toch?? Hoe laat moet je rijden ??
In ieder geval alvast heel veel SUCCES !!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Miekje:
Wat goed van Emma !!!
Sproetje:
Had je nu vandaag je proef make-up, is dat wel goed gegaan en ben je daar tevreden over ??
Hier gaat het zijn gangetje. Ben inderdaad wel moe, was vanmorgen om 6.45 uur de deur uit en kom net om 18.15 uur weer binnen vallen. Lekkere drukke dag dus… Buikpijn is al weer iets minder en de misselijkheid is vannacht ook heel veel afgenomen.
Winnie spulletjes zijn echt zo leuk en schattig. Ze hadden een hele stellage met spullen, maar pyamatjes en mutsjes kan ik nog niet kopen omdat die er in het blauw of roze zijn. De slabbetjes zijn wit met zandkleur en wit met oranje(daar staat teigetje op afgebeeld) en het spuugdoekje is knalgeel, dus ook neutraal voor een jongen of een meisje…
Als ik veel last blijf houden van mijn buik en ik krijg iedere keer voor mijn eisprong weer van die heftige pijnen, dan ga ik weer contact opnemen met de gyn…
Nou meiden, ik ga nu even eten en daarna gtst kijken, misschien kom ik vanavond nog even spieken, maar alvast een dikke knuffel voor iedereen ! :hug: :-* Sorry dat ik zoveel over mezelf heb geschreven. :oops:
Tierrr, HEEL VEEL SUC6 MORGEN VOOR 'T AFRIJDEN! JE KUNT HET!!!
Mijn duimen draaien voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-*
Ooww, had me zo voorgenomen om alles te onthouden, hoop dat het een beetje gelukt is.
Miekje, wauw wat mag je trots zijn op je kleine meid. Knap hoor.
Het verhaal over je bmm snap ik niet zo goed eigenlijk :oops: Maar in ieder geval fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Tierrrr, heel veel succes morgen meid
Heske, fijne vakantie ,geniet er saampjes van en wie weet…en volle buik mee op de terugreis
Ik vind het zo spannend voor je Memmie, je bent nu echt zooo dichtbij de bevalling. Wordt vast net zo’n mooi mannetje als Tycho :inlove:
Sproet, hoe was de proef make-up?
Tijgertje, je moet jezelf inderdaad niet teveel pijn laten lijden hoor, lekker terug gaan als dat weer zo is.
Muppet, wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Hopen voor de volgende ronde !
Mascha, hoe is het met jou? Nog 2 nachtjes…ben je al zenuwachtig?
Heb zelf geen bijzonderheden eigenlijk. Een van mijn katten is jarig, that’s all 8)
Ik ben zenuwachtig… :sick:
Succes Tierrr! :-* :thumbup:
Ik ga heel hard duimen voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Miekje, ik ga je vandaag mailen! :-*
TIER HEEL ERG VEEL SUCCES MEIS!! DIT IS JOUW DAG VANDAAG!!!
Ik denk aan je! :-
Heej Kim :mrgreen: :-
Jaaaaaaaaaa, meiden, bedankt voor al het duimen, het heeft effect gehad: IK HEB MIJN RIJBEWIJS GEHAALD!! Ik ben zooooooo blij!! :mrgreen:
En ik heb ook gewoon écht een ei gehad afgelopen weekend!! :mrgreen:
Mijn temp is behoorlijk gestegen (van 36,4 naar 37,1), voor het eerst in de maanden dat ik temp!! Denk dus ook dat het mijn allereerste ei is in de periode dat ik gestopt ben… Dus ja, ik hoop dat ie benut is, maar 't zou wel erg toevallig zijn als mijn eerste ei direct bevrucht wordt, dus ik hoop maar niet teveel… :roll:
Maar voorlopig ben ik blij!!
Tierrr:
GEFELICITEEEEEEEERRRRRDDDDD!!!
Meid, het is je zo gegund! :-*
Nu snel dat pasje aanvragen en dan volgende week rijd jij lekker rond (jammer dat je tegenwoordig niet gelijk mag ophalen en dezelfde dag nog rijden… :? )
Ennieweej… geniet van je triomf vandaag! :dance:
En fijn dat je ook een ei gespot hebt! :inlove:
JOEHOE TIERRR!!! GEFELICITEERD MEIS! Jouw week kan niet meer stuk! Nu maar hopen dat je (einige) ei (in lange periode) goed benut is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-*
Tierr gefeliciteerd meid :dance: :dance:
Volgende week kros jij fijn rond :dance: :dance:
En hopelijk is je ei ook benut
Hoe krijg je de letters groot én gekleurd???
Ik krijg maar 1 van de 2 opties tegelijk voor elkaar… :oops: ben echt een kluns met computers… :shifty: